SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik gok not safe for lunchquote:
Klopt. Wij zijn zielig enzo. Kom ons helpen.quote:
U wint de fruitmand.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
Mannen zijn ook niks gewend
[..]
Ik gok not safe for lunch
Oehh lekkerquote:
ja dat heb ik geprobeerd, werkte niet maar ben nummer 2 wel kwijtquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gauw gaan, dan staat ie meteen voor je deur
Scraper gespotquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Godver de godver. Probeer kaartjes door te verkopen maar kan werkelijk nergens die email vinden![]()
welke kaartjesquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Godver de godver. Probeer kaartjes door te verkopen maar kan werkelijk nergens die email vinden![]()
nehquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
PSsst iemand kaartjes voor Taylor Swift kopen? Maar 800 euro per stuk
waarom ga je niet gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
Halloween?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
Maar ik word de dag ervoor geopereerd dus we gaan niet
Lolquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
vast niet een feestje wat ik leuk zou vindenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
dan moet je werkenquote:
Niets ernstigs, hoop ik?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
Ja eh, wie niet?quote:
Ik vermoed van nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
vast niet een feestje wat ik leuk zou vinden
Scherpe conclusiequote:
ik ga messen verkopen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scherpe conclusie
Daar moet je wat mee doen
Steek je die dan in iemands rug?quote:
heeft het vele boem boem muziekjesquote:
Is dat een heftige operatie met lang herstel of valt het mee?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee aan mijn arm. Goedaardige vaatvergroeiing weghalen
Narcose. En dan een paar dagen herstellenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een heftige operatie met lang herstel of valt het mee?
Succesquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Narcose. En dan een paar dagen herstellen
Hij loopt graag rondjes.quote:
gewoon links voor bij de boxen afsprekenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel de verkeerde rondjes, want met Thunderdome kon ik 'm mooi niet vinden.
Neequote:
ik had hier nog nooit van gehoord, maar dit is dus een putje poeder dat verandert in aardappelpuree?quote:
muziek die boem boem gaat.quote:
kunnen ze dat niet lokaal verdoven?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Narcose. En dan een paar dagen herstellen
quote:
nee en het bereik was zo kak dat je elkaar dan niet kan appen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel de verkeerde rondjes, want met Thunderdome kon ik 'm mooi niet vinden.
waarom zitten aardappelen in een potjequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neeik had een potje Good Potatoes maar meh .. is handiger om bij je avondeten te maken als je geen tijd hebt voor echte aardappels.
Ja. Ik weet niet waarom ik dacht dat het een soort lunch kon zijn zoals Good Noodles en Good Pastaquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had hier nog nooit van gehoord, maar dit is dus een putje poeder dat verandert in aardappelpuree?
Dat matige bereik was wel echt jammer ja. Ook omdat je alles via die app moest bekijken EN DAT GAAT NIET ZONDER INTERNET.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
muziek die boem boem gaat.
beetje hardcore enzo
[..]
kunnen ze dat niet lokaal verdoven?
[..]
[..]
nee en het bereik was zo kak dat je elkaar dan niet kan appen.
[..]
waarom zitten aardappelen in een potje
yup allang weg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:46 schreef dud0r het volgende:
is de monteur bij @:crack_ ondertussen al geweest
en toch fijn 150 euro vragen voor een onderhoudsbeurtjequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup allang weg.
was nog geen 5min binnen
vond hij @Crack_ niet leuk genoeg om anderhalf uur te blijven deze keerquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup allang weg.
was nog geen 5min binnen
Wat is dit? Koop of huur?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:45 schreef Nizno het volgende:
en tegels uitzoeken is ook maar relatief
ja je kan kiezen, 1 soort wit op de muur en dan heb je keuze uit 6 kleuren vloer (alle 6 lelijk trouwens)
of 1 soort wit en een tweede kleur op de muur maar dan is de vloetkeuze kleur gekoppeld aan de tweede muurkeuze.
en waat die tweede kleur dan komt? boven de witte. wit komt vanaf de vloer.
ja lul das hetgene dat het snelste vies wordt en op glanzend witte tegels het meeste boenwerk is.
dan kan de bovenkant ook wel wit.
huur.quote:
Oh nee. Is een speelfeestjequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
muziek die boem boem gaat.
beetje hardcore enzo
Het is mijn halve bovenarm. Dus nee, ik wil gewoon helemaal out zijn.quote:[..]
kunnen ze dat niet lokaal verdoven?
[..]
Snelle wipquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup allang weg.
was nog geen 5min binnen
Even ontploinkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:50 schreef Nizno het volgende:
dus ja ik heb mn dosis mensen weer gehad voor vandaag... ga zo maar eens even een fietstocht maken.
spruitjes spekjes aardappeschijfjes schnitzel champignonsausquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
Wat eten we vanavond mensen? Ik heb inspo nodig.
quote:De wandelaars die normaal gesproken 50 kilometer zouden lopen, lopen daarom vrijdag 40 kilometer. De 40 kilometer wordt 30 kilometer en de route van 30 kilometer wordt 20 kilometer.
Berner Würstel en courgettequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ja, zo is het ook geen uitdaging meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
Routes Nijmeegse Vierdaagse vrijdag ingekort om hitte
watjes!
[..]
Anders gaan er weer mensen dood.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
watjes!
[..]
Tartaar, broccoli en misschien patatjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
is goed voor tegen de overbevolkingquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders gaan er weer mensen dood.
Ja, maar zo schiet het niet zo op..quote:
Het is: KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
nee, eigenlijk is het dat niet..quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is: KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Jawel.quote:
Oh goeiequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Berner Würstel en courgette
[..]
Ja, zo is het ook geen uitdaging meer.
Natuurlijke selectiequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Misschien moeten ze die mensen eens informeren dat je geen 50km kan lopen op 2 rozijnenbolletjes en 1 liter water
als je voor je lol 4 dagen achter elkaar 50km gaat lopen gaat er al iets niet helemaal goedquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie
Als je dat denkt, dan gaat er iets niet helemaal goed in het denkproces.
Dat sowieso. Er gaat sowieso een heleboel niet goed in het denkproces bij veel mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie
Als je dat denkt, dan gaat er iets niet helemaal goed in het denkproces.
Raar soort vergeldingsdrang.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je voor je lol 4 dagen achter elkaar 50km gaat lopen gaat er al iets niet helemaal goed
Amen, niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er gaat sowieso een heleboel niet goed in het denkproces bij veel mensen.
Het leven is goed.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
ach weer eens een keertje geen regen, ook mooi
Ja precies. En als het huur is kun je waarschijnlijk hoog en laag springen, maar doen ze wat er in HET PLAN staat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
huur.
als het koop was dan was ik naar een andere tegelboer gegaan met je kutkeuzemogelijkheden
Wacht, even kijken wie dit schrijft...quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je voor je lol 4 dagen achter elkaar 50km gaat lopen gaat er al iets niet helemaal goed
bedoel je niet geldingsdrang?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar soort vergeldingsdrang.
[..]
Amen, niets aan toe te voegen.
Oh ja, we leven niet in het Midden-Oostenquote:
oeh lala dimmy tochquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee. Is een speelfeestje
[..]
Het is mijn halve bovenarm. Dus nee, ik wil gewoon helemaal out zijn.
ik weet het nog niet. denk iets met pasta of rijst, ikea balletjes en sperziebonenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
heeft hudson wel KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP om te bestellen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is: KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
ik zou inderdaad op schoenen lopen, dat lijkt me een stuk fijnerquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Misschien moeten ze die mensen eens informeren dat je geen 50km kan lopen op 2 rozijnenbolletjes en 1 liter water
vertel het hemquote:
1 dag is meer dan genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, even kijken wie dit schrijft...
Hmm, nu heb ik zin in een verse krentenbol met boter.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef TaMieke het volgende:
voor in de melk?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, nu heb ik zin in een verse krentenbol met boter.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
oeh lala dimmy toch
ah ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
[..]
ik weet het nog niet. denk iets met pasta of rijst, ikea balletjes en sperziebonen
[..]
heeft hudson wel KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP om te bestellen?
[..]
ik zou inderdaad op schoenen lopen, dat lijkt me een stuk fijner
[..]
vertel het hem
quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
watjes!
[..]
Zonder hoedje op!quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Maar ja, je hebt altijd van die totaalidioten die warmte onderschatten. Net zoals er ook mensen zijn die met een enkel flesje water gaan hiken in de woestijn.
zij doet broodballetjequote:
ik weet niet hoe broodballetjes werkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die doe je natuurlijk niet in de melk
Ik ging eens fietsen door de woestijn zonder iets van eten of drinken meegenomen te hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Maar ja, je hebt altijd van die totaalidioten die warmte onderschatten. Net zoals er ook mensen zijn die met een enkel flesje water gaan hiken in de woestijn.
Duuuuuuuudddddddd0rquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zij doet broodballetjemisschien ook wel krentenbolballetjes
[..]
ik weet niet hoe broodballetjes werken
Dat zeg ik, totaalidioten die zoiets doen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging eens fietsen door de woestijn zonder iets van eten of drinken meegenomen te hebben
Idem ditoquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb in murica ook gehiket zonder hoedje
Ik vind het te warm. Ik ben niet gemaakt voor deze temperaturen. En dan wordt het de komende dagen nog warmer.quote:
Daar moet je hiken met dikke Amerikanen op flip flops. Als nederlander ben je dan altijd wel beter voorbereid.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeg ik, totaalidioten die zoiets doen.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het te warm. Ik ben niet gemaakt voor deze temperaturen. En dan wordt het de komende dagen nog warmer.
hallo meneer met drie pinkenquote:
nou nou nou doe eens lief.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeg ik, totaalidioten die zoiets doen.
kom je mij ook aaien?quote:
quote:
jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Jij leeft nu natuurlijk helemaal op bij dit weer?
Geef hem een cursus communicatie cadeau.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet vanavond misschien naar een bruiloft maar ik weet het niet zeker want die kerel is vet onduidelijkIk was er eigenlijk al vanuit gegaan dat we niet meer welkom waren, maar door iemand anders uit hetzelfde groepje die nu afzegt door ziekte ben ik gaan twijfelen. Hoe kan je zo onduidelijk zijn
Ligt aan het soort cactusquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
Mij is geleerd op discovery Channel dat je dan water uit een cactus kan drinken
Oeh, die is leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:33 schreef bitterbal het volgende:
waarom kost zo'n sticker nou 40 euro![]()
[ afbeelding ]
sticker zelf 1.50; invoerrechten de restquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Of is zijn username een verwijzing naar 'three in the pink'?quote:
Ben je nou een gamert?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
echt hequote:Op donderdag 18 juli 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, die is leuk.
Maar niet 40 euro leuk
Ik mag hopen dat het een type materiaal is wat tegen vaak bepoteld worden kan. En de exacte maat, dat ook.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
gaan we nu samen spelletjes doen ballie?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nee hij heeft drie pinkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of is zijn username een verwijzing naar 'three in the pink'?
Ik had te veel water, een volledige lunch, redelijke temperaturen en veel schaduw langs de route.quote:
https://stickybunny.com/c(...)kura-steam-deck-skinquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een type materiaal is wat tegen vaak bepoteld worden kan. En de exacte maat, dat ook.
ja welke?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
gaan we nu samen spelletjes doen ballie?
[..]
nee hij heeft drie pinken
Ja precies, als ze claimen dat 'ie net zo lang blijft zitten als dat Steam Deck relevant is, dan valt die prijs ook nog wel mee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://stickybunny.com/c(...)kura-steam-deck-skin
Hij heeft drie eenjarige runderen? Voor op de BBQ?quote:
De laatste dagen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt een stresskip de laatste dagen.
Jij zou het er voor over hebben?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja precies, als ze claimen dat 'ie net zo lang blijft zitten als dat Steam Deck relevant is, dan valt die prijs ook nog wel mee.
chained together?quote:
EDE DE GEKSTEquote:Rob Boeve laat nooit een kans schieten om een vlag bij zijn woning in de Edese wijk Veldhuizen uit te hangen. Ludieke exemplaren, zoals tijdens Pasen of Halloween, of iets serieuzers, zoals de vredesvlag. In een zes meter hoge mast wappert deze periode van het jaar de regenboogvlag fier. Behalve afgelopen weekend: toen werd deze plotsklaps gestolen.
Onbegrijpelijk vindt Rob het. ,,Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Vorig jaar nog werd eenzelfde vlag van mijn gevel gestolen.” De politie werd ingeschakeld, de daders werden erop aangesproken en de regenboogvlag kon weer uit. De Edenaar plaatste hiervoor zelfs een zes meter hoge vlaggenmast in zijn tuin.
Dat belette mensen niet om de vlag met rust te laten, zo bleek afgelopen weekend.
Mensenquote:
Nu.nl?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die reacties ook, ik kan wel janken.
Sommige mensen gun je wel een hike met niet genoeg water door de woestijn.quote:
waar zijn onze uitnodigingen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat ik vanaaf bij hudson ga eten?
Ja, kan ik mij wel voorstellenquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die reacties ook, ik kan wel janken.
En jeuk met te korte armpjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommige mensen gun je wel een hike met niet genoeg water door de woestijn.
Echt he.quote:
Jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat ik vanaaf bij hudson ga eten?
Ehhh, lastig om goed antwoord op te geven, want ik heb welgeteld één keer een device een wrap gegeven en dat was de eerste generatie iPod Touch. (Overigens wel een prima sticker, ziet er na intensief gebruik en tig jaar verder nog steeds mooi uit).quote:
Is het een ding met receptie?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Brooooo, die kerel reageert eindelijk, zegt hij alleen "dank je wel, net getrouwd" en stuurt een foto van zijn ring. Nu heb ik nog steeds geen idee of het de bedoeling is dat we komen of niet
Nee bruiloft is blijkbaar al geweestquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Brooooo, die kerel reageert eindelijk, zegt hij alleen "dank je wel, net getrouwd" en stuurt een foto van zijn ring. Nu heb ik nog steeds geen idee of het de bedoeling is dat we komen of niet
Af en toe twijfel ik aan wie al die vreemde situaties liggen. Af en toe.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Met een vis op de fotoquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wel wie ik niet ga bellen voor m'n metselwerken.
De Korean burgerquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh bij deze\. En weet je wat ik ga eten?
Bij twijfel gewoon gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
ik ga denk ik uiteindelijk wel overstap hoor maar goed vind ze wel duurquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhh, lastig om goed antwoord op te geven, want ik heb welgeteld één keer een device een wrap gegeven en dat was de eerste generatie iPod Touch. (Overigens wel een prima sticker, ziet er na intensief gebruik en tig jaar verder nog steeds mooi uit).
als je geen uitnodiging hebt gehad is het toch duidelijk?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Welke vereniging?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ouder iemand op vereniging heeft me uitgenodigd om morgen wat te eten en leek me wel gezellig maar nu weet ik het niet meer. Ik ben bang voor een andere intentie
![]()
dat zou ik echt kut vinden, hopen dat ik me aanstel en het another day in social anxiety paradise is
Waar is de zalmspiesquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
Garnalenspiesjes en biefstukspiesjes gehaald bij de ap in de bonus.
Ja, is wel wat prijzig voor "een geinig stickertje", maar als je het echt leuk vindt en de reviews ook goed zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga denk ik uiteindelijk wel overstap hoor maar goed vind ze wel duur
Die is wel goedkoperquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Bal.
https://stickybunny.com/c(...)riant=40141592592502
nee van de bejaard oude is ze vorige maand al langs geweest. en die was niet van de tuin verenigingquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel ouder? Bejaard oud ?
Dat is toch gyarados?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Bal.
https://stickybunny.com/c(...)riant=40141592592502
quote:
Hij heeft origineel alleen ooit via WhatsApp gevraagd of we ook op het feest zouden komen en toen zeiden we allemaal ja en was hij daar heel blij mee. En daarna zei hij dat hij ons graag eerst weer een keertje in informele setting wilde zien voor zijn bruiloft, maar dat is nooit meer gebeurd wegens tijdsgebrek. Toen ben ik ervan uitgegaan dat we dan ook niet meer welkom waren op het huwelijksfeest, terwijl andere personen die aanname dus blijkbaar niet gemaakt hebben (aangezien een zich dus net ziekgemeld heeft en een ander eerder al meldde zijn vakantie verplaatst te hebben voor het huwelijksfeest). Ik heb in de afgelopen weken een paar keer gevraagd wat nou de bedoeling was, maar er kwam nooit een reactiequote:Op donderdag 18 juli 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je geen uitnodiging hebt gehad is het toch duidelijk?
Onnodige opmerking maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe twijfel ik aan wie al die vreemde situaties liggen. Af en toe.
als hij zo vaag blijft en je geen officiele uitnodiging hebt gehad zou ik niet gaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft origineel alleen ooit via WhatsApp gevraagd of we ook op het feest zouden komen en toen zeiden we allemaal ja en was hij daar heel blij mee. En daarna zei hij dat hij ons graag eerst weer een keertje in informele setting wilde zien voor zijn bruiloft, maar dat is nooit meer gebeurd wegens tijdsgebrek. Toen ben ik ervan uitgegaan dat we dan ook niet meer welkom waren op het huwelijksfeest, terwijl andere personen die aanname dus blijkbaar niet gemaakt hebben (aangezien een zich dus net ziekgemeld heeft en een ander eerder al meldde zijn vakantie verplaatst te hebben voor het huwelijksfeest). Ik heb in de afgelopen weken een paar keer gevraagd wat nou de bedoeling was, maar er kwam nooit een reactieDus dan zal het antwoord wel nee / toch niet zijn inderdaad en dat komt me prima uit
Ik heb verder geen stress of zo hoor en ik heb ook geen hulp nodig, ik vind het gewoon grappig dat de meest chaotische persoon die ik ken zelfs zijn bruiloft chaotisch maaktIk deelde het slechts uit verbazing.
[..]
Onnodige opmerking maar dat weet je zelf ook wel.
Voor de zekerheid bij het drinken opletten dat er geen verlovingsring in je glas zit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ouder iemand op vereniging heeft me uitgenodigd om morgen wat te eten en leek me wel gezellig maar nu weet ik het niet meer. Ik ben bang voor een andere intentie
![]()
dat zou ik echt kut vinden, hopen dat ik me aanstel en het another day in social anxiety paradise is
Dat is ook mijn conclusiequote:Op donderdag 18 juli 2024 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als hij zo vaag blijft en je geen officiele uitnodiging hebt gehad zou ik niet gaan
Of dat je een boeket vangt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de zekerheid bij het drinken opletten dat er geen verlovingsring in je glas zit.
Tussen hoofd- en nagerecht een violist bij je tafel die een serenade brengt.quote:
dat klopt niet qua woordkeuzequote:Op donderdag 18 juli 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Dat belette mensen niet om de vlag met rust te laten
Maar diegene die zn vakantie heeft verzet heeft ook niets meer gezegd? of op een opmerking gemaakt? Of iets???quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft origineel alleen ooit via WhatsApp gevraagd of we ook op het feest zouden komen en toen zeiden we allemaal ja en was hij daar heel blij mee. En daarna zei hij dat hij ons graag eerst weer een keertje in informele setting wilde zien voor zijn bruiloft, maar dat is nooit meer gebeurd wegens tijdsgebrek. Toen ben ik ervan uitgegaan dat we dan ook niet meer welkom waren op het huwelijksfeest, terwijl andere personen die aanname dus blijkbaar niet gemaakt hebben (aangezien een zich dus net ziekgemeld heeft en een ander eerder al meldde zijn vakantie verplaatst te hebben voor het huwelijksfeest). Ik heb in de afgelopen weken een paar keer gevraagd wat nou de bedoeling was, maar er kwam nooit een reactieDus dan zal het antwoord wel nee / toch niet zijn inderdaad en dat komt me prima uit
Ik heb verder geen stress of zo hoor en ik heb ook geen hulp nodig, ik vind het gewoon grappig dat de meest chaotische persoon die ik ken zelfs zijn bruiloft chaotisch maaktIk deelde het slechts uit verbazing.
[..]
Onnodige opmerking maar dat weet je zelf ook wel.
Rollen ze niet zoals jij wil?quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb ruzie met mijn nieuwe gordijnen dus ga wel poster boven mijn bureau omwisselen.
Nee ruzie met de haakjes maar heb ook geen zin om er nog verder over te hebben want probeer juist mijn hoofd even leeg te krijgen. Vriendin haalt ze straks op en gaat het voor me proberen te fiksen.quote:
Neequote:Op donderdag 18 juli 2024 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar diegene die zn vakantie heeft verzet heeft ook niets meer gezegd? of op een opmerking gemaakt? Of iets???
Klinkt alsnog niet echt of je heel welkom bent.
Lieve vriendin.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ruzie met de haakjes maar heb ook geen zin om er nog verder over te hebben want probeer juist mijn hoofd even leeg te krijgen. Vriendin haalt ze straks op en gaat het voor me proberen te fiksen.
begrijpelijk met zukke reactiesquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat bericht over die vlag is weggehaald
Ik heb sowieso hele lieve vrienden maar zij weet ook dat ik op een gegeven moment dat ding liever weg pleur dan mij er nog langer aan erger.quote:
Was je weer aan het klieren? Naar meisjequote:
Ik dacht eerst dat ik geblokkeerd was.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was je weer aan het klieren? Naar meisje
ik had het nog niet gezien. wat houd je tegen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Had ik deze al eens gedeeld? Dat ik hier eens naartoe wil?
https://kruimigfrietmaker(...)icket/cgi/bestel.cgi
Doen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Dan ga je erheen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
CL haar favoriete YT channelquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was je weer aan het klieren? Naar meisje
Nog niks.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het nog niet gezien. wat houd je tegen?
quote:
Moeten we je tegenhouden zoals Timon aan Pumbaa vroeg?quote:
Een decoratief hoesje of meer functioneel?quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef kwiwi het volgende:
Nice, nieuw hoesje en nieuw glaslaagje op m'n telefoon. Ziet er weer uit als nieuw
Gewoon doorschijnend, anders zie ik het roze van m'n telefoon niet. De oude viel van ellende uit elkaar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een decoratief hoesje of meer functioneel?
Wat is er bijzonder aan? De link geeft niet veel weg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
locatie locatie locatiequote:Op donderdag 18 juli 2024 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan? De link geeft niet veel weg.
ik zoek een hoesje maar zie niet leuks of betaalbaar, dus denk nu maar een sticker ook voor de telefoon en dan een transparante case bestellenquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon doorschijnend, anders zie ik het roze van m'n telefoon niet. De oude viel van ellende uit elkaar.
Kaasfrikandel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan? De link geeft niet veel weg.
Aliexpress?quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zoek een hoesje maar zie niet leuks of betaalbaar, dus denk nu maar een sticker ook voor de telefoon en dan een transparante case bestellen
Doe je dit nou expres?quote:
Zal vast beter zijn dan dit hokquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In finland ga je gewoon met je collega's in een echte sauna
Ik moest net even in een ander kantoor zitten waar ze echt niet sporen. Liever in de teringhitte met een raam open terwijl het buiten nog warmer is dan de airco aanquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest net even in een ander kantoor zitten waar ze echt niet sporen. Liever in de teringhitte met een raam open terwijl het buiten nog warmer is dan de airco aan
airco's leveren wel een grote bijdrage aan de opwarming van de aarde.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest net even in een ander kantoor zitten waar ze echt niet sporen. Liever in de teringhitte met een raam open terwijl het buiten nog warmer is dan de airco aan
Doet naakt overleggen met collega's nog iets met de effectiviteit en snelheid van de vergadering?quote:
Vergeleken met de grote industrie is het een druppel op een gloeiende plaat, de groeten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
airco's leveren wel een grote bijdrage aan de opwarming van de aarde.
Of die van mij. Uitzonderingen daargelaten.quote:
Paar keer kokhalzen tussendoor zal het geheel niet efficiënter maken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet naakt overleggen met collega's nog iets met de effectiviteit en snelheid van de vergadering?
Helaas is mijn co-mentor nét naar een andere school.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet naakt overleggen met collega's nog iets met de effectiviteit en snelheid van de vergadering?
Draagt wel weer bij aan de snelheid om zsm uit die onpasselijke situatie te komen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:35 schreef kwiwi het volgende:
Paar keer kokhalzen tussendoor zal het geheel niet efficiënter maken.
Knusquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Ok de buurkat is totaal niet meer onder de indruk van me. Waar hij eerst nog wegrende komt ie ju gezellig naast me zitten op het ligbedok.
Je hebt een katquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Ok de buurkat is totaal niet meer onder de indruk van me. Waar hij eerst nog wegrende komt ie ju gezellig naast me zitten op het ligbedok.
quote:
Poesjesquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Ok de buurkat is totaal niet meer onder de indruk van me. Waar hij eerst nog wegrende komt ie nu gezellig naast me zitten op het ligbedok.
Je bent er blij meequote:Op donderdag 18 juli 2024 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Ok de buurkat is totaal niet meer onder de indruk van me. Waar hij eerst nog wegrende komt ie nu gezellig naast me zitten op het ligbedok.
Jij hebt 3 mooie toch?quote:
ah, het klassieke: "ja, maar hunnie"quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met de grote industrie is het een druppel op een gloeiende plaat, de groeten.
en dit is onzinquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
En hier liggen zonnepanelen, dus tis groen
Wel meer als ik de hele harem mee telquote:
Stroom is groen, dus dat maakt geen verschil.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, het klassieke: "ja, maar hunnie"
[..]
en dit is onzin
Oeh, doe.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Anders begin ik weer een puntmutsenuurtje
nee, tegen zoveel domheid kan ik niet inquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroom is groen, dus dat maakt geen verschil.
Airco verplaatst warmte van binnen naar buiten en maakt amper warmte van zichzelf.
Nog meer smoesjes? Anders begin ik weer een puntmutsenuurtje
Wacht op mij, wacht op mij!quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, doe.
Pak ik er popcorn bij
Je hebt weer naar @dud0r zitten luisteren?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, tegen zoveel domheid kan ik niet in
Charmeur.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel meer als ik de hele harem mee tel
En, staat het een beetje?quote:We passen onze Algemene voorwaarden
Ben wel benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk dat gaan lezen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Mail van Thuisbezorgd.
[..]
En, staat het een beetje?
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Mail van Thuisbezorgd.
[..]
Denk dat ze retour gaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Mail van Thuisbezorgd.
[..]
Ik moest deze al twee keer lezen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk dat gaan lezen.
Bakkes stinkkatquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt weer naar @:dud0r zitten luisteren?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Mail van Thuisbezorgd.
[..]
Ben het er wel mee eens, met parttime werken (man of vrouw) zit je op een gegeven moment over het algemeen gewoon tegen een plafond aan.quote:
Hmm, heb nu ook wel zin in een ijsje. Een perenijsje. Maar heb niks in huis, dus helaasquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
Ik had zin in een ijsje, maar is zo goed zelfgemaakte en het dekseltje zit vastgevroren dus moet even wachten.
Als troost maar even een kopje thee en pure chocola met hele hazelnoten
het is 28 graden. ga weg met je thee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
Ik had zin in een ijsje, maar is zo goed zelfgemaakte en het dekseltje zit vastgevroren dus moet even wachten.
ik heb nep slipts gekoopt bij de lidl... witlofquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
jij begon zoals gewoonlijk weer eens.quote:
Waar moet ze heen met haar thee?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is 28 graden. ga weg met je thee.
geef ijs en chocolade
heb ik idd eens gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg net het verzoek om "ergens naar te kijken."
Zal ik terugmailen: "Hoi, ik heb er naar gekeken, met vriendelijke groeten 4E."
Ik heb nogquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb nu ook wel zin in een ijsje. Een perenijsje. Maar heb niks in huis, dus helaas
Ik heb deze.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb nu ook wel zin in een ijsje. Een perenijsje. Maar heb niks in huis, dus helaas
Wat was de reactie?quote:
Koelt het bij jullie nog af 's nachts? Hier gelukkig wel. 30 overdag en 15 's nachts, dus lekker alle ramen open de hele nacht.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
geef ijs en chocolade
Lekker fris, jaloersquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
geef ijs en chocolade
jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg net het verzoek om "ergens naar te kijken."
Zal ik terugmailen: "Hoi, ik heb er naar gekeken, met vriendelijke groeten 4E."
ergens waar het koud isquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar moet ze heen met haar thee?
waarschijnlijk bakkes stinkkatquote:
ze beldequote:
Dat zou ik wel een rare reactie vinden, maar oke.. mensen zijn over het algemeen ook raar..quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja
[..]
ergens waar het koud is
[..]
waarschijnlijk bakkes stinkkat
geen 15. het koelt wel af maar niet genoeg om m'n hele woonkamer te koelenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koelt het bij jullie nog af 's nachts? Hier gelukkig wel. 30 overdag en 15 's nachts, dus lekker alle ramen open de hele nacht.
hoe warm is het daar? bijna 40?quote:
zelfquote:
wrom zou iemand mij stinkkat noemen?quote:
Het is wel groene thee?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
geef ijs en chocolade
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In een professionele setting is dat echt oneindig raar.quote:
39,9quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen 15. het koelt wel af maar niet genoeg om m'n hele woonkamer te koelen
[..]
hoe warm is het daar? bijna 40?
[..]
zelf
Ik ben helemaal van de leg dat je eet op donderdag.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
oh had jij het gezegd, ik dacht het VOCHTIGE POESJE. verkeerd gezien.quote:
groene thee met jasmijn?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel groene thee?
En ik heb ook ijs en chocolade
je bent zelfquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een professionele setting is dat echt oneindig raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |