SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik gok not safe for lunchquote:
Klopt. Wij zijn zielig enzo. Kom ons helpen.quote:
U wint de fruitmand.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
Mannen zijn ook niks gewend
[..]
Ik gok not safe for lunch
Oehh lekkerquote:
ja dat heb ik geprobeerd, werkte niet maar ben nummer 2 wel kwijtquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gauw gaan, dan staat ie meteen voor je deur
Scraper gespotquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Godver de godver. Probeer kaartjes door te verkopen maar kan werkelijk nergens die email vinden![]()
welke kaartjesquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Godver de godver. Probeer kaartjes door te verkopen maar kan werkelijk nergens die email vinden![]()
nehquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
PSsst iemand kaartjes voor Taylor Swift kopen? Maar 800 euro per stuk
waarom ga je niet gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
Halloween?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
Maar ik word de dag ervoor geopereerd dus we gaan niet
Lolquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
vast niet een feestje wat ik leuk zou vindenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
dan moet je werkenquote:
Niets ernstigs, hoop ik?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
Ja eh, wie niet?quote:
Ik vermoed van nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
vast niet een feestje wat ik leuk zou vinden
Scherpe conclusiequote:
ik ga messen verkopen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scherpe conclusie
Daar moet je wat mee doen
Steek je die dan in iemands rug?quote:
heeft het vele boem boem muziekjesquote:
Is dat een heftige operatie met lang herstel of valt het mee?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee aan mijn arm. Goedaardige vaatvergroeiing weghalen
Narcose. En dan een paar dagen herstellenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een heftige operatie met lang herstel of valt het mee?
Succesquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Narcose. En dan een paar dagen herstellen
Hij loopt graag rondjes.quote:
gewoon links voor bij de boxen afsprekenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel de verkeerde rondjes, want met Thunderdome kon ik 'm mooi niet vinden.
Neequote:
ik had hier nog nooit van gehoord, maar dit is dus een putje poeder dat verandert in aardappelpuree?quote:
muziek die boem boem gaat.quote:
kunnen ze dat niet lokaal verdoven?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Narcose. En dan een paar dagen herstellen
quote:
nee en het bereik was zo kak dat je elkaar dan niet kan appen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel de verkeerde rondjes, want met Thunderdome kon ik 'm mooi niet vinden.
waarom zitten aardappelen in een potjequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neeik had een potje Good Potatoes maar meh .. is handiger om bij je avondeten te maken als je geen tijd hebt voor echte aardappels.
Ja. Ik weet niet waarom ik dacht dat het een soort lunch kon zijn zoals Good Noodles en Good Pastaquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had hier nog nooit van gehoord, maar dit is dus een putje poeder dat verandert in aardappelpuree?
Dat matige bereik was wel echt jammer ja. Ook omdat je alles via die app moest bekijken EN DAT GAAT NIET ZONDER INTERNET.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
muziek die boem boem gaat.
beetje hardcore enzo
[..]
kunnen ze dat niet lokaal verdoven?
[..]
[..]
nee en het bereik was zo kak dat je elkaar dan niet kan appen.
[..]
waarom zitten aardappelen in een potje
yup allang weg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:46 schreef dud0r het volgende:
is de monteur bij @:crack_ ondertussen al geweest
en toch fijn 150 euro vragen voor een onderhoudsbeurtjequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup allang weg.
was nog geen 5min binnen
vond hij @Crack_ niet leuk genoeg om anderhalf uur te blijven deze keerquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup allang weg.
was nog geen 5min binnen
Wat is dit? Koop of huur?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:45 schreef Nizno het volgende:
en tegels uitzoeken is ook maar relatief
ja je kan kiezen, 1 soort wit op de muur en dan heb je keuze uit 6 kleuren vloer (alle 6 lelijk trouwens)
of 1 soort wit en een tweede kleur op de muur maar dan is de vloetkeuze kleur gekoppeld aan de tweede muurkeuze.
en waat die tweede kleur dan komt? boven de witte. wit komt vanaf de vloer.
ja lul das hetgene dat het snelste vies wordt en op glanzend witte tegels het meeste boenwerk is.
dan kan de bovenkant ook wel wit.
huur.quote:
Oh nee. Is een speelfeestjequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
muziek die boem boem gaat.
beetje hardcore enzo
Het is mijn halve bovenarm. Dus nee, ik wil gewoon helemaal out zijn.quote:[..]
kunnen ze dat niet lokaal verdoven?
[..]
Snelle wipquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup allang weg.
was nog geen 5min binnen
Even ontploinkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:50 schreef Nizno het volgende:
dus ja ik heb mn dosis mensen weer gehad voor vandaag... ga zo maar eens even een fietstocht maken.
spruitjes spekjes aardappeschijfjes schnitzel champignonsausquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
Wat eten we vanavond mensen? Ik heb inspo nodig.
quote:De wandelaars die normaal gesproken 50 kilometer zouden lopen, lopen daarom vrijdag 40 kilometer. De 40 kilometer wordt 30 kilometer en de route van 30 kilometer wordt 20 kilometer.
Berner Würstel en courgettequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ja, zo is het ook geen uitdaging meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
Routes Nijmeegse Vierdaagse vrijdag ingekort om hitte
watjes!
[..]
Anders gaan er weer mensen dood.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
watjes!
[..]
Tartaar, broccoli en misschien patatjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
is goed voor tegen de overbevolkingquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders gaan er weer mensen dood.
Ja, maar zo schiet het niet zo op..quote:
Het is: KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
nee, eigenlijk is het dat niet..quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is: KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Jawel.quote:
Oh goeiequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Berner Würstel en courgette
[..]
Ja, zo is het ook geen uitdaging meer.
Natuurlijke selectiequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Misschien moeten ze die mensen eens informeren dat je geen 50km kan lopen op 2 rozijnenbolletjes en 1 liter water
als je voor je lol 4 dagen achter elkaar 50km gaat lopen gaat er al iets niet helemaal goedquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie
Als je dat denkt, dan gaat er iets niet helemaal goed in het denkproces.
Dat sowieso. Er gaat sowieso een heleboel niet goed in het denkproces bij veel mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie
Als je dat denkt, dan gaat er iets niet helemaal goed in het denkproces.
Raar soort vergeldingsdrang.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je voor je lol 4 dagen achter elkaar 50km gaat lopen gaat er al iets niet helemaal goed
Amen, niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er gaat sowieso een heleboel niet goed in het denkproces bij veel mensen.
Het leven is goed.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
ach weer eens een keertje geen regen, ook mooi
Ja precies. En als het huur is kun je waarschijnlijk hoog en laag springen, maar doen ze wat er in HET PLAN staat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
huur.
als het koop was dan was ik naar een andere tegelboer gegaan met je kutkeuzemogelijkheden
Wacht, even kijken wie dit schrijft...quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je voor je lol 4 dagen achter elkaar 50km gaat lopen gaat er al iets niet helemaal goed
bedoel je niet geldingsdrang?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar soort vergeldingsdrang.
[..]
Amen, niets aan toe te voegen.
Oh ja, we leven niet in het Midden-Oostenquote:
oeh lala dimmy tochquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee. Is een speelfeestje
[..]
Het is mijn halve bovenarm. Dus nee, ik wil gewoon helemaal out zijn.
ik weet het nog niet. denk iets met pasta of rijst, ikea balletjes en sperziebonenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
heeft hudson wel KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP om te bestellen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is: KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
ik zou inderdaad op schoenen lopen, dat lijkt me een stuk fijnerquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Misschien moeten ze die mensen eens informeren dat je geen 50km kan lopen op 2 rozijnenbolletjes en 1 liter water
vertel het hemquote:
1 dag is meer dan genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, even kijken wie dit schrijft...
Hmm, nu heb ik zin in een verse krentenbol met boter.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef TaMieke het volgende:
voor in de melk?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, nu heb ik zin in een verse krentenbol met boter.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
oeh lala dimmy toch
ah ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
[..]
ik weet het nog niet. denk iets met pasta of rijst, ikea balletjes en sperziebonen
[..]
heeft hudson wel KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP om te bestellen?
[..]
ik zou inderdaad op schoenen lopen, dat lijkt me een stuk fijner
[..]
vertel het hem
quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:56 schreef Nizno het volgende:
watjes!
[..]
Zonder hoedje op!quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Maar ja, je hebt altijd van die totaalidioten die warmte onderschatten. Net zoals er ook mensen zijn die met een enkel flesje water gaan hiken in de woestijn.
zij doet broodballetjequote:
ik weet niet hoe broodballetjes werkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die doe je natuurlijk niet in de melk
Ik ging eens fietsen door de woestijn zonder iets van eten of drinken meegenomen te hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Maar ja, je hebt altijd van die totaalidioten die warmte onderschatten. Net zoals er ook mensen zijn die met een enkel flesje water gaan hiken in de woestijn.
Duuuuuuuudddddddd0rquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zij doet broodballetjemisschien ook wel krentenbolballetjes
[..]
ik weet niet hoe broodballetjes werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |