SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik gok not safe for lunchquote:
Klopt. Wij zijn zielig enzo. Kom ons helpen.quote:
U wint de fruitmand.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
Mannen zijn ook niks gewend
[..]
Ik gok not safe for lunch
Oehh lekkerquote:
ja dat heb ik geprobeerd, werkte niet maar ben nummer 2 wel kwijtquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gauw gaan, dan staat ie meteen voor je deur
Scraper gespotquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Godver de godver. Probeer kaartjes door te verkopen maar kan werkelijk nergens die email vinden![]()
welke kaartjesquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Godver de godver. Probeer kaartjes door te verkopen maar kan werkelijk nergens die email vinden![]()
nehquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
PSsst iemand kaartjes voor Taylor Swift kopen? Maar 800 euro per stuk
waarom ga je niet gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
Halloween?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
Maar ik word de dag ervoor geopereerd dus we gaan niet
Lolquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
vast niet een feestje wat ik leuk zou vindenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
dan moet je werkenquote:
Niets ernstigs, hoop ik?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
Ja eh, wie niet?quote:
Ik vermoed van nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
vast niet een feestje wat ik leuk zou vinden
Scherpe conclusiequote:
ik ga messen verkopen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scherpe conclusie
Daar moet je wat mee doen
Steek je die dan in iemands rug?quote:
heeft het vele boem boem muziekjesquote:
Is dat een heftige operatie met lang herstel of valt het mee?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee aan mijn arm. Goedaardige vaatvergroeiing weghalen
Narcose. En dan een paar dagen herstellenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een heftige operatie met lang herstel of valt het mee?
Succesquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Narcose. En dan een paar dagen herstellen
Hij loopt graag rondjes.quote:
gewoon links voor bij de boxen afsprekenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel de verkeerde rondjes, want met Thunderdome kon ik 'm mooi niet vinden.
Neequote:
ik had hier nog nooit van gehoord, maar dit is dus een putje poeder dat verandert in aardappelpuree?quote:
muziek die boem boem gaat.quote:
kunnen ze dat niet lokaal verdoven?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Narcose. En dan een paar dagen herstellen
quote:
nee en het bereik was zo kak dat je elkaar dan niet kan appen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel de verkeerde rondjes, want met Thunderdome kon ik 'm mooi niet vinden.
waarom zitten aardappelen in een potjequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neeik had een potje Good Potatoes maar meh .. is handiger om bij je avondeten te maken als je geen tijd hebt voor echte aardappels.
Ja. Ik weet niet waarom ik dacht dat het een soort lunch kon zijn zoals Good Noodles en Good Pastaquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had hier nog nooit van gehoord, maar dit is dus een putje poeder dat verandert in aardappelpuree?
Dat matige bereik was wel echt jammer ja. Ook omdat je alles via die app moest bekijken EN DAT GAAT NIET ZONDER INTERNET.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
muziek die boem boem gaat.
beetje hardcore enzo
[..]
kunnen ze dat niet lokaal verdoven?
[..]
[..]
nee en het bereik was zo kak dat je elkaar dan niet kan appen.
[..]
waarom zitten aardappelen in een potje
yup allang weg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:46 schreef dud0r het volgende:
is de monteur bij @:crack_ ondertussen al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |