Niet gek met dit weer. Begint hier nu nog te druppelen ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
Heb wel weer van die enorme klotsoksels met de bekende bijbehorende natte plekken nu.
Whut?, regenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet gek met dit weer. Begint hier nu nog te druppelen ook
Wat een intense kutzomer en vooral jaar..
Paar druppels, het is hier ook gewoon grijzig.quote:
Voor mijn gevoel is het niet veel anders. Dat is tot nu toe elke keer zo (op die ene verloren week na) boven de 25 = hoge dauwpunten = kutquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het wel lekker vandaag. Niet zo benauwd als laatst.
Utrecht regenmagneet forever!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:26 schreef zatoichi het volgende:
Die regenwolk bij Utrecht
Dat ding voedt zichzelf continu. Het druppelt al een hele tijd maar dat ding blijft maar op dezelfde plek hangen.
Hier regio midden en het regende net paar spetters, dus sowieso geen 49%. Drukkend warm inderdaad, goor weerquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O ik zie luchtvochtigheid 49%. Voelt veel hoger.
Morgen nog warmer, 32 graden geeft het aan. Dat weer snel veranderlijk is wel grappig, keek vanochtend stond aangegeven onweersbuien vanavond en morgenochtend en nu keek ik en ik zie ik maandag pas weer onweersbuien. Dat word ff uitzitten de warmtequote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier regio midden en het regende net paar spetters, dus sowieso geen 49%. Drukkend warm inderdaad, goor weer
Ga je mond schrobbenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:51 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik gedij slecht op dit weer, van mij mag het wel een maand of 4 verder in de tijd zijn.![]()
Nee. Niets erger dan eeuwige duisternis.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alles beter dan die ranzige warmte die we nu hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |