oh heb een hersteltrainingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:27 schreef Evangelion het volgende:
Je had een week de tijd om te zorgen dat je vandaag niks "hoeft" te doen, behalve genieton.
Ok, wie gaat het hem vertellen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boh, dat zou geweldig zijn
Dit weekeinde overleven wordt ineens een stuk makkelijker
Ik geloof het ook niet hoor, als het in elk geval 's nachts maar een beetje normaal afkoeltquote:
Je wil zeggen dat 19 niet normaal is?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet hoor, als het in elk geval 's nachts maar een beetje normaal afkoelt
Nieuwe pluim stort mijn droom al in de afgrond. Nog maar één nachtje 10 gradenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet hoor, als het in elk geval 's nachts maar een beetje normaal afkoelt
Nee, dat is het niet nee. Laat het in elk geval 's nachts dusdanig afkoelen dat het in de vroege ochtend gewoon nog maximaal 15 graden is ofzo, kun je in elk geval een beetje de boel goed door laten tochtenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat 19 niet normaal is?
Dat is normaal, maar wel warm. Abnormaal is het zeker niet, aangezien het vaker voorkomt. Denk dat ~15 graden 's nachts het meest 'normaal' is, maar 19 of een keer 12 is echt niet abnormaal.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat 19 niet normaal is?
Ligt al in het water, dadelijk drogen en dan kan ie aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:37 schreef THEFXR het volgende:
nu al heet, op naar de 32 graden hopen dat er genoeg koelvesten zijn
Tussen 5:00 en 6:30 is het onder de 16 geweest bij jou, je hebt je kans gemistquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet nee. Laat het in elk geval 's nachts dusdanig afkoelen dat het in de vroege ochtend gewoon nog maximaal 15 graden is ofzo, kun je in elk geval een beetje de boel goed door laten tochten
wacht maar tot na het onweer, sta je buiten om zuurstof te zoekenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel een iets beter begin van de dag dan gisteren
Jammer van de benauwdheid.
Onweer is afgelast vanavond hier.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wacht maar tot na het onweer, sta je buiten om zuurstof te zoeken
Hoe in godesnaam is een hoge nacht temperatuur een issue voor een man met NEGEN airco's in zijn huis??quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is normaal, maar wel warm. Abnormaal is het zeker niet, aangezien het vaker voorkomt. Denk dat ~15 graden 's nachts het meest 'normaal' is, maar 19 of een keer 12 is echt niet abnormaal.
Maar lekker is iets anders.
Na overleg tussen de organisator, de gemeente en de hulpdiensten 😱quote:
Was wel warmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat valt onder genieten. Ik ga ook lopen.
Ik voel een licht briesje maar voelt niet echt als een verkoelend windjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat waaien. Nou even niet hoor, godverdomme
Slechts één buitenunit?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe in godesnaam is een hoge nacht temperatuur een issue voor een man met NEGEN airco's in zijn huis??![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |