https://www.vttrando.fr/2(...)utm_content=cmp-truequote:Op donderdag 18 juli 2024 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Zelfs Sporza begint nu over Mou.
Ter compensatie maar even een kritische benadering:
https://www.reddit.com/r/peloton/comments/1e5ncb9/debunking_mou/
Het ergste is natuurlijk weggemod, maar dit soort dingen onder meer:quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.vttrando.fr/2(...)utm_content=cmp-true
Deze threadVolgens mij is Mou lichtelijk geobsedeerd door Pogacar. Schijnt volgens Reddit ook onpasselijke opmerkingen te hebben gemaakt over Jonas.
Geen frisse jongen, die grotendeels uit z'n nek kletst. Het enige interessante is eigenlijk dat hij af en toe wat informatie leek te hebben over teamselecties en interne struggles, al weten wij hier ook wel dat Ayuso graag voor Ayuso rijdt, zo schokkend is dat niet.quote:“haters are still present on this thread, guys understand that if you support a fisherman who takes a woman’s last name, then there is no salvation for you, and for us, the true supporters of Pog, this year when Pog sweeps the aunt from Denmark, it will be the party of the year😘
The fisher’s supporters got fired up, as I exposed you. So what are you doing on this thread of the biggest opponent of the skirt from Denmark, I think this is a Pog support section, or is it a hater’s thread?”
Ik sta er in.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.vttrando.fr/2(...)utm_content=cmp-true
Deze threadVolgens mij is Mou lichtelijk geobsedeerd door Pogacar. Schijnt volgens Reddit ook onpasselijke opmerkingen te hebben gemaakt over Jonas.
Zou hij Pogacar pijpen als hij daarmee de Tourzege kon garanderen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
Mou is zo te zien vooral een paardenlul en fanboy.
Zou zo maar kunnenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou hij Pogacar pijpen als hij daarmee de Tourzege kon garanderen?
Geen ban, ik heb mijn account verwijderd. Aanleiding daarvoor was wel een ban, die ik kreeg toen ik in goede aarde dit gifje postte. Dat was volgens de nieuwe führer ''harassment''.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk je verbanning van CN?
Mou = JohnDDD.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou hij Pogacar pijpen als hij daarmee de Tourzege kon garanderen?
Dat een wissel verschil kan maken is het probleem niet, het is vooral hoe groot het verschil nu is. Iemand die al de beste renner van de wereld was is nu nog eens 10% beter geworden, hoe dan?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:31 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de rest nog niet gelezen, maar dat de trainerswissel naar Sola een verschil maakt is op zich geen gekke gedachte?
Een zeer vervelende hype die hopelijk snel weer is overgewaaid.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, nu zelfs in een OP, wie of wat de vliegende fuck is Mou
Ah, dat lijkt mij ook onzin. Ik dacht zelf aan dat er ook verbeteringen zijn gedaan qua medische begeleiding.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat een wissel verschil kan maken is het probleem niet, het is vooral hoe groot het verschil nu is. Iemand die al de beste renner van de wereld was is nu nog eens 10% beter geworden, hoe dan?
Dit probeert Mou te verklaren door te doen alsof Pogacar onder San Millan in zone 2 trainde en dat hij nu onder Sola heeft ontdekt dat intervals bestaan. Dat willen mensen graag geloven, want het is een verklaring voor de plotselinge verbetering, maar als je er even wat langer over nadenkt snap je meteen dat dit kletskoek is.
'Medisch'quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt mij ook onzin. Ik dacht zelf aan dat er ook verbeteringen zijn gedaan qua medische begeleiding.
Heerlijk ouderwetse JohnDDD-post.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef TAmaru het volgende:
Ik zou Pogacar ook pijpen buiten elke tourzege om.
No homo.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Laat ik nog eens een ouderwets JohnDDD-aanbod doen. De winnaar krijgt een heerlijke pijpbeurt van mij. Tenzij ik zelf win, dan ga ik mezelf wel pijpen.
quote:
Blijkbaar zijn er toch wel hier en daar parallellen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerlijk ouderwetse JohnDDD-post.
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
San Millan is een frauduleuze charlatan.
Volgens mij is het grote verschil dat Pogacar de afgelopen jaren:quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat een wissel verschil kan maken is het probleem niet, het is vooral hoe groot het verschil nu is. Iemand die al de beste renner van de wereld was is nu nog eens 10% beter geworden, hoe dan?
Dit probeert Mou te verklaren door te doen alsof Pogacar onder San Millan in zone 2 trainde en dat hij nu onder Sola heeft ontdekt dat intervals bestaan. Dat willen mensen graag geloven, want het is een verklaring voor de plotselinge verbetering, maar als je er even wat langer over nadenkt snap je meteen dat dit kletskoek is.
Hoe vaker dit benadrukt wordt, hoe minder mensen het gelovenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al is Mou daar niet mee eens:
[ x ]
👀quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er toch wel hier en daar parallellen.
Falen in de Tour = "Sparen voor OS"quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk ritje weer, zou mooi zijn als van der Poel mee kan doen maar hij dekte zichzelf alweer maximaal in.
Van der Poel heeft natuurlijk al 24 koersdagen op de teller staan dit seizoen, kan me wel voorstellen dat hij bekaf is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk ritje weer, zou mooi zijn als van der Poel mee kan doen maar hij dekte zichzelf alweer maximaal in.
Vingegaard zou naar eigen zeggen niets nemen wat zijn kind ook niet neemt, maar weten wij veel wat in Denemarken normaal is om aan je kinderen te geven. Aan dit soort teksten heb je uiteraard niets.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al is Mou daar niet mee eens:
[ x ]
Maar dat zegt hij niet. Hij volgt grotendeels het pad van vorig jaar, wat toen nogal goed uitpakte.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Falen in de Tour = "Sparen voor OS"
Falen op OS = "Tour is zwaar geweest"
Ja zo kan ik het ook
Ook nog aan het veldrijden geweest!quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel heeft natuurlijk al 24 koersdagen op de teller staan dit seizoen, kan me wel voorstellen dat hij bekaf is.
Dan verwachten we dus medals op de OSquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat zegt hij niet. Hij volgt grotendeels het pad van vorig jaar, wat toen nogal goed uitpakte.
Ik denk dat het te zwaar is voor hem. Lijkt sowieso vooral met OS bezig te zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Alles behalve goud en de zeis gaat erover.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan verwachten we dus medals op de OS
Voor uiteenlopende waarden van "grappig" misschien ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Het zou inderdaad erg grappig zijn als Mou Pogacar zelf blijkt te zijn.
Daar drinken ze toch visolie bij het ontbijt? Misschien ga je er wel harder van fietsen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vingegaard zou naar eigen zeggen niets nemen wat zijn kind ook niet neemt, maar weten wij veel wat in Denemarken normaal is om aan je kinderen te geven. Aan dit soort teksten heb je uiteraard niets.
The Clinic leeft als nooit tevoren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat The Clinic eigenlijk nog? Toen ik wielrennen nog actief volgde kwam ik daar regelmatig.
Reddit wel met mooie debunkquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Zelfs Sporza begint nu over Mou.
Ter compensatie maar even een kritische benadering:
https://www.reddit.com/r/peloton/comments/1e5ncb9/debunking_mou/
Als Matje zich zo indekt dan wint hij dit spelquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
op het WK vorig jaar werkte het, ondanks die val natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Falen in de Tour = "Sparen voor OS"
Falen op OS = "Tour is zwaar geweest"
Ja zo kan ik het ook
Gap is leuker, de rally van Monte Carlo heeft er vaak zijn service park. het is ook de geboorteplaats van Sebastien Ogier, meervoudig WK rally winnaarquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:20 schreef TommyL0204 het volgende:
Gap is toch een beetje het Pau van de Alpen
Is ook wel wat geluk voor nodig, geen garantie dat de beste renner wint in Parijs.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
op het WK vorig jaar werkte het, ondanks die val natuurlijk
Daar wordt het op zich niet een leuke stad van natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef Sabata het volgende:
het is ook de geboorteplaats van Sebastien Ogier, meervoudig WK rally winnaar
Waddinxveen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wordt het op zich niet een leuke stad van natuurlijk.
Je moest eens weten waar de geweldige Dr_Flash geboren is. Da's ook een deerniswekkend kutdorp.
Mooi!quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
The Clinic leeft als nooit tevoren.
De kasseien in Parijs zijn niet veilig, de wondervorm is aanstaandequote:
Dan willen sommige ploegen toch stiekem 3/4 renners mee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef vaarsuvius het volgende:
kunnen die ploegleiders niet met elkaar afspreken dat elk team 2 aanvallers mag inzetten en dat de rest lekker rustig aan gaat doen
Dan kunnen ze ook wel gaan dobbelen om de etappewinst.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef vaarsuvius het volgende:
kunnen die ploegleiders niet met elkaar afspreken dat elk team 2 aanvallers mag inzetten en dat de rest lekker rustig aan gaat doen
en met een van Aert die , ik citeer:quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:58 schreef H.Vviv het volgende:
En de kopgroep is weg, uiteraard zonder Van der Poel.
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:03 schreef Sabata het volgende:
en maar hopen dat UAe niet als een gek op Lemmen en Wout reageert
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook een Jumbo op het wiel van Pogacar zat op de Champs-Elysees, terwijl hij op meer dan 7 minuten stond. Maar UAE is gelukkig niet zo kinderachtig.quote:
Omdat ze dat gisteren wel deden?quote:
Dat was wel een heel andere etappe, een halve bergetappe met aankomst op een heuvel.quote:
Is er nog een kans dat hij over kan springen? Kan nog niet inschakelen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook een Jumbo op het wiel van Pogacar zat op de Champs-Elysees, terwijl hij op meer dan 7 minuten stond. Maar UAE is gelukkig niet zo kinderachtig.
Hoe dan ook, drama dat Matje er niet bij is. Alpecin losers.
Lekke band volgens PCS. Maar dat is wel heel zuur dan.quote:
Waarbij zijn eigen ploegwagen nog niet aanwezig was.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lekke band volgens PCS. Maar dat is wel heel zuur dan.
Die was gisteren ook pieredood na de finish.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lekke band volgens PCS. Maar dat is wel heel zuur dan.
Nee, peloton zit op 4.27 nu. Alleen Pogacar zou er nog bij kunnen komen als hij wil.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Is er nog een kans dat hij over kan springen? Kan nog niet inschakelen.
Ja, Mathieu heeft waarschijnlijk een rustige duurtraining op het programma staan en daar past een dag in de aanval niet in.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Het altijd Mathieu minnende FOK! blijft gigantisch op zijn honger zitten.
Zelfs Rui Costa deed de regenboog nog meer eer aan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Mathieu en de Tour, geen gelukkig huwelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Ja als mijn tante wielen had, was ze een busquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als deze etappe een eendagkoers zou zijn en geen tdf etappe, dan zou alles anders uitgezien hebben.
Geen idee, net ingeschakeld, maar wel een prestatie an sich.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe heeft Mathieu het voor elkaar gekregen deze vlucht te missen?
Wellicht zich in de eerste 20 km te veel ingespannen door voortdurend mee te springen. Maar dan nog had hij hier best bij mogen zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe heeft Mathieu het voor elkaar gekregen deze vlucht te missen?
Was een 20km training vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wellicht zich in de eerste 20 km te veel ingespannen door voortdurend mee te springen. Maar dan nog had hij hier best bij mogen zitten.
Hopelijk straks nog een mooie strijd om de dagzege. Daar hebben we er nog niet al te veel van gehad.quote:
Wanneer Steff bepaalt dat het genoeg is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:29 schreef VoMy het volgende:
Waar en hoe gaat de kopgroep uitgedund worden?
Op het volgende colletje gaan we al wel verschillen zien denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:29 schreef VoMy het volgende:
Waar en hoe gaat de kopgroep uitgedund worden?
Movistar is echt heel wanhopig voor euro's, of niet? De kans dat Lazkano de bergtrui nog pakt lijkt me minder dan 0.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Lazkano pakt nog even 250 euro of zo. Toch weer lekker.
Hoger in het bergklassement levert vast ook weer UCI-punten op?quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Movistar is echt heel wanhopig voor euro's, of niet? De kans dat Lazkano de bergtrui nog pakt lijkt me minder dan 0.
Niemand kijkt hier naar Nederland 1quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Boogerd er zullen vast redenen bedacht zijn om dat niet te doen.
Je rugnummer moet er namelijk af kunnen als je uitstapt. Beetje lomp om dan de schaar erin te moeten zetten he.
Zeker niet door dit soort sprokkelwerk nee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Movistar is echt heel wanhopig voor euro's, of niet? De kans dat Lazkano de bergtrui nog pakt lijkt me minder dan 0.
Ze hebben wel interesse, maar het anti-Charteau-puntensysteem in combinatie met de overmacht van bepaalde renners/teams heeft tot gevolg dat aanvallers tegenwoordig bijna kansloos zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:59 schreef TAmaru het volgende:
Als je morgen en zaterdag mee zit in de ontsnapping, kun je nog best de bergtrui pakken lijkt me.
Toch triest dat vrijwel niemand er interesse in heeft trouwens.
Voor Carapaz zou het wel uniek zijn om een etappe te pakken, de gele trui te dragen én de bollen naar Parijs te brengen in één Tour.
ze gaan blijkbaar voor de sprint met Woutquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:01 schreef H.Vviv het volgende:
Lemmen die overal direct op reageert maar niet overneemt.
vind je dat het puntensysteem zou moeten veranderen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze hebben wel interesse, maar het anti-Charteau-puntensysteem in combinatie met de overmacht van bepaalde renners/teams heeft tot gevolg dat aanvallers tegenwoordig bijna kansloos zijn.
Succes met alles controleren in de komende 60 km.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze gaan blijkbaar voor de sprint met Wout
Ja, ik snap die categorisering ook niet altijd.quote:
Leek net even of ie op kop ging rijden. Nu is er niks aan de hand inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, want koerst volledig in dienst van Van Aert.
Lemmen doet het voorlopig perfect voor WOUT, maar ik betwijfel of hij het in de finale straks allemaal kan controleren en Wout wel sterk genoeg is om het sprintje te winnen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lemmen zou door moeten rijden; hij ziet er heel sterk uit
De nieuwe Roglic!quote:
Moet ie eerst aansluiten achter Nairo, die moet zijn ellebogen eerst laten masseren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Lemmen heeft na de rit serieuze nekklachten van al dat zenuwachtig achterom kijken.
Op zich waren er vroeger ook wel veel klachten dat de beste klimmer nooit de bollen won, maar dat het altijd zo'n secundaire klimmer was. Sindsdien een aantal jaar is de bollentrui ook zeer regelmatig door de eindwinnaar gewonnen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt gewoon een keuze van Gouvenou te zijn; geef je hier wel of geen punten en dat dan per etappe. Niet dat er zoveel samenhang bij zit.
Ergens begrijpelijk want als je ergens categorie 4 geeft en je houdt zelfde criteria voor elke etappe dan heb je er een boel.
Dat is ook waar, daar hebben we ook hoop over geklaagd hier.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Op zich waren er vroeger ook wel veel klachten dat de beste klimmer nooit de bollen won, maar dat het altijd zo'n secundaire klimmer was. Sindsdien een aantal jaar is de bollentrui ook zeer regelmatig door de eindwinnaar gewonnen.
Wie gaan de Belgen nu weer de schuld geven?quote:
Roglic.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wie gaan de Belgen nu weer de schuld geven?
Ja paniekzaaier die Boogiequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou, schrok dubbel met z'n hij vloog eroverheen.'
Maar er komen nog twee etappes aan met nog heel veel punten. In elk geval morgen. Op de Vars liggen blijkbaar 20 punten, op de Bonette 40. Dus dan maken een Carapaz en Lazkano zeker nog kans als ze morgen mee zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook waar, daar hebben we ook hoop over geklaagd hier.
Normaal heb je wel een of twee etappes met finish bergop die gewonnen wordt door de vlucht. De winnaar daarvan zou dan best wel eens bollen kunnen winnen maar nu wordt alles gekaapt door de klassementsmannen of beter gezegd Pogacar.
quote:On this day in 1995.
Fabio Casartelli passes away after a crash during the 15th stage of the Tour de France 1995, in the descent of the Col de Portet-d'Aspet. Next day's stage was neutralised and as tribute to the fallen rider, the peloton rode in closed formation and allowed the teammates of Motorola to lead the peloton and finish collectively. Later, a memorial site for Casartelli was erected at the place of the crash.
Valse tussenstand.quote:
ik had er inderdaad een ? achter moeten zettenquote:
Er wordt een uitval van van Aert gemeld vanuit groep 3. Wat is het nou.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Wout van Aert zit gevangen
Het eerste excuus is gevonden
Ja maar nu gaan we 82 km/h dus jammer voor hemquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:57 schreef DiegoFuser het volgende:
José zat de hele rit op de Lemmen bandwagon, maar wil er nu langzaamaan vanaf.
Gepiepeld door 'n Ollanderquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zeggen hetBartje moet wachten haha
Tenzij Vocsnor wint.quote:
Van Poppel jost Serge Pauwels is een van mijn favoriete Youtube videos.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gepiepeld door 'n Ollander
Hopelijk Van Poppel - Pauwels beelden als bewijs dat Nederlanders niet deugen
En dan komt de Vismabonus er nog bij. Volgend jaar podium in Parijs-Nice.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:59 schreef The_Undertone het volgende:
Vocsnor lijkt me wel sterk deze Tour
Ah jawel joh, altijd goedlachs, goede verhalen altijd. Er zijn zat Belgen die ik het minder gun hoor.quote:
Lemmen een kans op een prachtig resultaat ontnemen zodat Wout met veel mazzel 4e kan worden, dat lijkt me geen goed uitgedokterd plan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:05 schreef TAmaru het volgende:
Lemmen zou zich nu in elk geval moeten laten uitzakken en keihard moeten gaan rijden voor Van Aert, hoewle het nu in feite al te laat is.
Lemmen had zelf meer meer kunnen rijden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:05 schreef TAmaru het volgende:
Lemmen zou zich nu in elk geval moeten laten uitzakken en keihard moeten gaan rijden voor Van Aert, hoewle het nu in feite al te laat is.
Lemmen is nu ook al kansloos in dat groepje.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lemmen een kans op een prachtig resultaat ontnemen zodat Wout met veel mazzel 4e kan worden, dat lijkt me geen goed uitgedokterd plan.
Als ze beter hadden samen gewerkt dan waren ze er bij gekomen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Lemmen is nu ook al kansloos in dat groepje.
Hij rijdt zn eerste tour. Top-10 is gewoon een uitstekende prestatie voor hem. Wat heeft Wout aan een 8e plek?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Lemmen heeft meer aan een 7e plek dan Wout aan een 4e.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat boeit een 7e plek in een etappe in godsnaam voor Lemmen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lemmen heeft meer aan een 7e plek dan Wout aan een 4e.
Ik denk vrij veel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat boeit een 7e plek in een etappe in godsnaam voor Lemmen.
Hoezo? Tegen Lemmen gaan ze zeggen "quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lemmen heeft meer aan een 7e plek dan Wout aan een 4e.
Ja, dat zou zo maar kunnen ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Tegen Lemmen gaan ze zeggen "Prachtige top-10 uitslag
" en tegen Wout "als je 4e kan worden kan je ook winnen"of zo?
Dat zou ik een vrij zielige instelling vinden. Je wint of je verliest, lekker boeiend of je 7e of 77e wordt.quote:
Aldus de leunstoelsportman.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zou ik een vrij zielige instelling vinden. Je wint of je verliest, lekker boeiend of je 7e of 77e wordt.
7e met een gouden randje.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zou ik een vrij zielige instelling vinden. Je wint of je verliest, lekker boeiend of je 7e of 77e wordt.
Als ze 10 kilometer geleden gestopt waren met hun halfslachtige onderneming dan had je met Prodhomme, Lazkano, Muhlberger en Lemmen vier man gehad die nog best een kans om de koplopers terug te halen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij rijdt zn eerste tour. Top-10 is gewoon een uitstekende prestatie voor hem. Wat heeft Wout aan een 8e plek?
Met 145 deelnemers vind ik dat wel wat kort door de bocht. En dan is Lemmen ook nog een Tourdebutant.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja juist, stukje verwachtingsmanagement. Nee dan snap ik hetquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is er debiel aan? Wel of geen Lemmen, die drie vooraan zijn weg. Moet je hem laten uitzakken zodat Wout kan gaan sprinten voor een 4e plek (waarvan het nauwelijks zeker is dat hij die wint)?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:15 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wat is dit voor tamelijk debiele logica?
Als ze gewoon door hadden gereden hadden ze er best nog bij kunnen komen, dan strijd je mee voor de overwinning.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja juist, stukje verwachtingsmanagement. Nee dan snap ik het
Dat boeit Visma geen hol.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
iemand zei UCI punten, als je binnen top zoveel eindigt
Ja maar ja nu niet meer natuurlijk. Ze zaten er wel even vlak achter trouwens net. Maar ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze gewoon door hadden gereden hadden ze er best nog bij kunnen komen, dan strijd je mee voor de overwinning.
Met deze nuance niets. Met enkel de stelling dan een 7e plaats voor Lemmen vrij veel boeit alles.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er debiel aan? Wel of geen Lemmen, die drie vooraan zijn weg. Moet je hem laten uitzakken zodat Wout kan gaan sprinten voor een 4e plek (waarvan het nauwelijks zeker is dat hij die wint)?
Ja voor hem leuk maar voor het team ? Betekent niet zoveel voor Visma.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij rijdt zn eerste tour. Top-10 is gewoon een uitstekende prestatie voor hem. Wat heeft Wout aan een 8e plek?
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
zo'n campenaer kan dit toch nooit winnen?
Die heeft een niet te onderschatten sprintje.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Hij had sowieso veel eerder meer mogen doen dan was hij wel voorin geraakt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze 10 kilometer geleden gestopt waren met hun halfslachtige onderneming dan had je met Prodhomme, Lazkano, Muhlberger en Lemmen vier man gehad die nog best een kans om de koplopers terug te halen.
Je knechten soms voor een resultaat laten rijden is ook iets waard.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja voor hem leuk maar voor het team ? Betekent niet zoveel voor Visma.
Dat zou wel grappig zijn na zijn val in de neutrale zone aan het begin.quote:
Oscar Riesebeek vind dit geen leuke opmerkingquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
of toch welquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |