abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2024 @ 09:51:03 #1
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214325145
We beginnen met een dienstmededeling. Er gaat de laatste dagen veel aandacht richting ene 'Mou' die geheimen van Pogacar en zijn trainingsaanpak online gooit. Mou beweert bij hoog en bij laag dat een trainerswissel het grote verschil maakt. Wie wel eens een bericht van Mou heeft gelezen, weet echter dat Mou een schreeuwende imbeciel is. Doorgaans hebben imbecielen geen toegang tot de ins en outs en je kunt je afvragen of het verslaan van twee revaliderende renners genoeg bewijst. Tadej heeft nota bene net nog 10 seconden verloren op de Aerokogel uit Schipdael, Mou in shambles. Laten we rubrieken en acts niet voor de heilige waarheid gaan aanzien.

Carapaz won een fascinerende etappe waarin het 100 kilometer duurde voordat het peloton, dat meermaals in stukken brak, liet begaan. Het waren niet de waaiers die het verschil maakten, maar de renners die tegen stukken smerig vals plat bleven doortrekken. Girmay legde bij de tussensprint Jasper Philipsen er nog even vakkundig op in de strijd om het groen. Vlak voor de bergachtige slotfase aanbrak, kon er eindelijk een grote groep vertrekken om achter de 4 koplopers aan te gaan die al die tijd vlak voor de op hol geslagen meute uitreden.

Madouas en Martin maakten als eerste de definitieve oversteek naar voren. Dom, want in plaats van richting Fort Boyard konden ze veel beter wachten tot de Col du Noyer om het gaatje te overbruggen. Simon Philip Yates deed dit, evenals Richard Carapaz en nog enkele anderen. Ze overvleugelden het spul en de Olympisch kampioen wist zelfs helemaal solo te gaan. Enric Menos, die nooit wint, kwam nog heel kort op Yates, wat niet gezegd kon worden van een figuur als Thomas Geraint die ook in de kopgroep zat, maar niet kort genoeg. Het laatste klimmetje veranderde er niets meer. Stef Cras wist nog een plek te winnen in het AK door 15e te eindigen vandaag. In het peloton werd nog een beetje voor de lolz aangevallen; behalve enkele mentale tikken richting Jonas gebeurde er niets noemenswaardigs.

Gap - Barcelonnette (179,5km)

Etappe 18 is misschien wel de etappe met de meeste kanshebbers op een ritoverwinning. We gaan 3100 hoogtemeters bedwingen terwijl we nooit echt zware klimmetjes tegenkomen en, voor de Tour atypisch, de hele tijd op een behoorlijke hoogte boven zeeniveau blijven.

Mathieu van der Poel gaf aan dat deze etappe te zwaar voor hem zou zijn, maar Mathieu's analyses vooraf moet je nooit serieus nemen. Een Wout van Aert zou deze etappe in ieder geval zeker naar zijn hand moeten kunnen zetten, maar je weet nooit hoe de koers verloopt.

We gaan van start in Gap, een welbekende plaats in de Tour. Toepasselijk nummer voor vandaag komt dan natuurlijk van The Gap Band, een lokaal folkloregroepje dat met antroposofische inslag hits als Party Train en Burn Rubber heeft geproduceerd. Gezien het remmen bergop dat deze tijd kenmerkt, is die laatste zeker van toepassing dus luister vooral tijdens het lezen van de voorbeschouwing.

Vanaf Gap glooien we richting de eerste van 5 Cat-3 klimmetjes, de Col du Festre (4km, 6,3%). De top ligt na iets meer dan 30 kilometer van de start. Tenzij er direct een grote groep is weggefietst, is het nog oorlog voor de ontsnapping op de flanken. Eenmaal boven dalen we trapsgewijs af naar de voet van de Cote de Corps (2km, 7,2%). Vanaf daar gaan we nog weer eens wat meters omlaag om dan stevig ongecategoriseerd door te klimmen naar het dal van Saint-Bonnet-en-Champsaur waar de tussensprint ligt. Wil Philipsen nog iets, moet hij hier de volle mep pakken terwijl Girmay nergens te bekennen is. Dat gaat nooit gebeuren.

Na de sprint rijden we nog even door hetzelfde dal om dan aan het tweede deel van de etappe te beginnen. Achtereenvolgens moeten de renners de Col de Manse (5km, 3,6%) en de Cote de Saint-Apollinaire (7km, 5,5%) bedwingen.

Je ziet het al, het wordt nooit steil (vanaf een andere zijde is deze Saint-Apollinaire een stuk zwaarder, om maar eens een connaisseursopmerking te maken), maar dat is misschien wel de charme van deze etappe. Wanneer de weg niet steil is, moet de renner slim zijn, wat doorgaans goede beelden oplevert in een peloton dat niet overloopt van de intelligentie.

Na een behoorlijke afdaling mogen de renners zich opmaken voor het laatste klimmetje, de Cote des Demoiselles Coiffees (3,6km, 5,4%), de berg van de geknipte dames. Dit is een zusterberg van de door de Tour-organisatie uitgewoonde Plank van de Lekkere Wijven, die je in de Vogezen kunt vinden en die we dit jaar gelukkig overslaan. Eenmaal boven op de kappersberg moeten de renners nog een stukje op hoogte blijven rijden tot ze, met nog 35 kilometer te gaan, de vrijwel laatste dalende meters van de dag moeten afleggen.

Dan komt er iets heel aparts. De laatste 30 kilometers lopen heel lichtjes omhoog, op het ene moment iets meer dan op het andere, maar we gaan van 800 naar 1200 meter boven NAP in 25 kilometer. Het is 1,5%. Solo wegrijden op de voorgaande klim zou je tegen een Groep-2 moeten opbreken dus; aan de andere kant zit de winnaar vrijwel nooit in Groep 2, dus misschien is het ondanks alles nog steeds de winnende tactiek. In de laatste kilometers zitten er zelfs nog weer wat snellere stroken, dit heeft alles voor een bloedstollende strijd om de dagzege.

We eindigen in Barcelonnette. De uitgang -nette betekent in het Frans 'een mindere versie van'. Een kitchenette is een matige keuken, een maisonette is niet je droomwoning, en Barcelonnette is dan ook minder spectaculair dan Barcelona. Er wordt niet gewerkt aan de Segrada Familia, je kunt er niet op het strand liggen, de winkelstraat lijkt totaal niet op de Ramblas en het lokale voetbalstadion lijkt totaal niet op het Spotify Qatar Airways Messi Camp Nou. Dit is het locale voetbalteam:

Toen ik de finishplaats zag staan dacht ik dat het wielerpeloton er wel vaker langs was gegaan de laatste jaren, maar volgens het altijd betrouwbare PCS is dit niet het geval. Ik zal me wel vergist hebben. Het ligt in ieder geval vlakbij Jausiers, waar in 2008 de rit van Cuneo naar Jausiers werd gewonnen door Cyril Dessersl. Daar eindigen we nu dus niet, we finishen ditmaal in de hoofdstad van de Ubaye, een soort regio net zo onbekend als De Liemers in Nederland. Gaan we niet veel woorden aan vuil maken. Uiteraard hebben ze er hun eigen kaas, en drankjes en berghoning. Creatief.

Terug naar de etappe. Voor de vluchters. Iedereen kan winnen want de finale is lastig maar niet te lastig. Uitstekend bedacht, we gaan een potentieel fantastische finale tegemoet waarin onverklaarbare keuzes worden gemaakt; er gaat met dingen gesmeten worden in huizen waar het levensgeluk afhangt van de resultaten in bepaalde pooltjes.

Voor het klassement gaat er niets gebeuren, geen enkele heuvel is lastig genoeg om los te komen. Mocht dit echter toch wél lukken, dan heeft het wel iets weg van de befaamde Fuente Dé. Als je een brommer voor je hebt en je concurrent niet, dan kan je wel steeds verder uit het zicht verdwijnen. Misschien iets voor Evenepoel om op te spelen.

We gaan 3100 hoogtemeters maken maar ze zijn niet steil, wat in het voordeel is van de zwaardere mannen; zeker met het oog op de slotkilometers. De winnaar is degene die het meest kan profiteren van het zog van de anderen en tegelijkertijd ook de motor heeft om deze heuvels op snelheid te kunnen overwinnen.

1. Wout van Aert. Het is niet De Wout van vorige jaren. Maar aan de andere kant vertoont geen van de andere deelnemers in het peloton bijzondere dingen tenzij ze in de top van het klassement staan. Dit moet hem liggen. Zijn enige nadeel is dat hij meestal dom op kop gaat boren om aanvallen te counteren.
2. Michael Matthews. Waarschijnlijk te zwaar voor hem, maar hij heeft zich goed kunnen sparen deze twee weken waarin zijn ploeg zich uit de naad heeft gewerkt voor Dylan Groenewegen, met wisselend succes. Dit is echt zo'n rit waarin hij net-niet wint, zoals zovaak.
3. Rui Costa. EF gaat voor de dubbel en waar Healy en Carapaz zich nogal eens laten vangen op slimheid, gaat Costa dat niet overkomen. Deze man gaat geen meter op kop rijden; hij is de hele Tour al onzichtbaar en dat gaat niet veranderen. Wint de sprint in het groepje dat net voor de finish de koploper weet bij te halen door heel slim binnendoor te gaan en de deur daarna dicht te gooien.
4. Oscar Onley. Was zo dom om in etappe 17 al in de aanval te aan terwijl deze etappe hem beter moet liggen. Maar de vorm is er dus toch.
5. Toms Skujins. Doet volgens mij nog steeds mee. Eigenlijk een slechte keuze want dat is waar zijn koersstijl ook mee gelardeerd is: doldrieste acties en matige beslissingen. Een sympathieke Let wel. Let wel, hij wint zelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door VoMy op 18-07-2024 11:01:49 ]
pi_214325275
Ja, ik geef Wout ook meer kans dan Mathieu.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 10:57:16 #3
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214325858
twitter

Zelfs Sporza begint nu over Mou. :')

Ter compensatie maar even een kritische benadering:
https://www.reddit.com/r/peloton/comments/1e5ncb9/debunking_mou/
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:06:37 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214326008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

https://www.vttrando.fr/2(...)utm_content=cmp-true

Deze thread :') Volgens mij is Mou lichtelijk geobsedeerd door Pogacar. Schijnt volgens Reddit ook onpasselijke opmerkingen te hebben gemaakt over Jonas.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:15:19 #5
pi_214326108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Deze thread :') Volgens mij is Mou lichtelijk geobsedeerd door Pogacar. Schijnt volgens Reddit ook onpasselijke opmerkingen te hebben gemaakt over Jonas.
Het ergste is natuurlijk weggemod, maar dit soort dingen onder meer:

quote:
“haters are still present on this thread, guys understand that if you support a fisherman who takes a woman’s last name, then there is no salvation for you, and for us, the true supporters of Pog, this year when Pog sweeps the aunt from Denmark, it will be the party of the year😘

The fisher’s supporters got fired up, as I exposed you. So what are you doing on this thread of the biggest opponent of the skirt from Denmark, I think this is a Pog support section, or is it a hater’s thread?”
Geen frisse jongen, die grotendeels uit z'n nek kletst. Het enige interessante is eigenlijk dat hij af en toe wat informatie leek te hebben over teamselecties en interne struggles, al weten wij hier ook wel dat Ayuso graag voor Ayuso rijdt, zo schokkend is dat niet.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:17:24 #6
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326139
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik sta er in. _O_
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:18:34 #7
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326156
Dit is geweldig.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:19:05 #8
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214326162
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Ik sta erin. _O_
Vanwaar eigenlijk je verbanning van CN?
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:19:05 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214326163
Mou is zo te zien vooral een paardenlul en fanboy.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:20:28 #10
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_214326186
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
Mou is zo te zien vooral een paardenlul en fanboy.
Zou hij Pogacar pijpen als hij daarmee de Tourzege kon garanderen?
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:21:17 #11
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214326200
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Zou zo maar kunnen
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:21:18 #12
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326201
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:19 schreef VoMy het volgende:

[..]
Vanwaar eigenlijk je verbanning van CN?
Geen ban, ik heb mijn account verwijderd. Aanleiding daarvoor was wel een ban, die ik kreeg toen ik in goede aarde dit gifje postte. Dat was volgens de nieuwe führer ''harassment''.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:23:44 #13
pi_214326222
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Mou = JohnDDD. :o

Ineens valt alles op z'n plaats.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:26:34 #14
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214326252
Mou is een variant op Maurice de Hond, Donald Trump. Heel veel roepen met heel veel overtuiging, lukraak verbanden trekken die je gelijk moeten bewijzen. Dat levert toch vaak een aura van wetendheid op.
pi_214326260
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_214326284
Ik heb de rest nog niet gelezen, maar dat de trainerswissel naar Sola een verschil maakt is op zich geen gekke gedachte?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:35:54 #17
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326326
Websites als Wielerflits die last minute op dit succes proberen mee te liften door een soort portret van Mou te maken. :') Gekopieerd en geplakt ook nog eens.
pi_214326329
Ik zou Pogacar ook pijpen buiten elke tourzege om.

No homo.
Mja
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:37:36 #19
pi_214326350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:31 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de rest nog niet gelezen, maar dat de trainerswissel naar Sola een verschil maakt is op zich geen gekke gedachte?
Dat een wissel verschil kan maken is het probleem niet, het is vooral hoe groot het verschil nu is. Iemand die al de beste renner van de wereld was is nu nog eens 10% beter geworden, hoe dan?

Dit probeert Mou te verklaren door te doen alsof Pogacar onder San Millan in zone 2 trainde en dat hij nu onder Sola heeft ontdekt dat intervals bestaan. Dat willen mensen graag geloven, want het is een verklaring voor de plotselinge verbetering, maar als je er even wat langer over nadenkt snap je meteen dat dit kletskoek is.
pi_214326372
Mooi, weer even een lekkere levensgevaarlijke knik 300 meter voor de streep :'( Nou ja het zal geen massasprint worden. Sowieso daarna niet meer :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214326379
Wel beetje willekeur met die colletjes. Die voorlaatste had prima cat 2 kunnen zijn toch? Zijn daar criteria voor eigenlijk? Port de Lers was ook al niks van de week :{
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 juli 2024 @ 11:40:45 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214326393
Jeetje, nu zelfs in een OP, wie of wat de vliegende fuck is Mou
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:41:04 #23
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326395
San Millan is een frauduleuze charlatan.
pi_214326398
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, nu zelfs in een OP, wie of wat de vliegende fuck is Mou
Een zeer vervelende hype die hopelijk snel weer is overgewaaid.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:44:59 #25
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_214326436
Past geheel in deze tijd: schreeuwers lekker veel aandacht geven.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_214326452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat een wissel verschil kan maken is het probleem niet, het is vooral hoe groot het verschil nu is. Iemand die al de beste renner van de wereld was is nu nog eens 10% beter geworden, hoe dan?

Dit probeert Mou te verklaren door te doen alsof Pogacar onder San Millan in zone 2 trainde en dat hij nu onder Sola heeft ontdekt dat intervals bestaan. Dat willen mensen graag geloven, want het is een verklaring voor de plotselinge verbetering, maar als je er even wat langer over nadenkt snap je meteen dat dit kletskoek is.
Ah, dat lijkt mij ook onzin. Ik dacht zelf aan dat er ook verbeteringen zijn gedaan qua medische begeleiding.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:48:59 #27
pi_214326478
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:46 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ah, dat lijkt mij ook onzin. Ik dacht zelf aan dat er ook verbeteringen zijn gedaan qua medische begeleiding.
'Medisch' ;)
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:50:39 #28
pi_214326495
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef TAmaru het volgende:
Ik zou Pogacar ook pijpen buiten elke tourzege om.

No homo.
Heerlijk ouderwetse JohnDDD-post.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Laat ik nog eens een ouderwets JohnDDD-aanbod doen. De winnaar krijgt een heerlijke pijpbeurt van mij. Tenzij ik zelf win, dan ga ik mezelf wel pijpen.
pi_214326517
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
'Medisch' ;)
;)

Al is Mou daar niet mee eens:

twitter
Album top 100 2024
pi_214326542
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Heerlijk ouderwetse JohnDDD-post.
[..]

Blijkbaar zijn er toch wel hier en daar parallellen.
Mja
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:56:35 #31
pi_214326565
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
San Millan is een frauduleuze charlatan.
pi_214326566
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Volgens mij is het grote verschil dat Pogacar de afgelopen jaren:
-zich niet volledig hield aan het advies van zijn voedingscoach
-af en toe te weinig koolhydraten of voeding tot zich nam
-last had van de hitte

Hij heeft al gezegd dat hij zich nu houdt aan het advies van zijn voedingscoach, hij kauwt hele zakken met winegums weg na de finish en heeft specifiek op de hitte getraind. Bovendien is het met zo'n enorm goed team in de bergen natuurlijk ook eenvoudiger om je af te koelen omdat ze bidons en ijs voor je kunnen aannemen.
Mja
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:56:43 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214326569
Leuk ritje weer, zou mooi zijn als van der Poel mee kan doen maar hij dekte zichzelf alweer maximaal in.
pi_214326570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
;)

[ x ]
Hoe vaker dit benadrukt wordt, hoe minder mensen het geloven :D Eigenlijk best bijzonder :P
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:56:48 #35
pi_214326573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:54 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Blijkbaar zijn er toch wel hier en daar parallellen.
👀
pi_214326587
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk ritje weer, zou mooi zijn als van der Poel mee kan doen maar hij dekte zichzelf alweer maximaal in.
Falen in de Tour = "Sparen voor OS"

Falen op OS = "Tour is zwaar geweest"

Ja zo kan ik het ook :+
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:59:35 #37
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326606
quote:
Van der Poel heeft natuurlijk al 24 koersdagen op de teller staan dit seizoen, kan me wel voorstellen dat hij bekaf is.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 12:00:14 #38
pi_214326615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
;)

[ x ]
Vingegaard zou naar eigen zeggen niets nemen wat zijn kind ook niet neemt, maar weten wij veel wat in Denemarken normaal is om aan je kinderen te geven. Aan dit soort teksten heb je uiteraard niets.
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:01:07 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214326625
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Maar dat zegt hij niet. Hij volgt grotendeels het pad van vorig jaar, wat toen nogal goed uitpakte.
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:01:22 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214326627
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Van der Poel heeft natuurlijk al 24 koersdagen op de teller staan dit seizoen, kan me wel voorstellen dat hij bekaf is.
Ook nog aan het veldrijden geweest!
pi_214326632
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maar dat zegt hij niet. Hij volgt grotendeels het pad van vorig jaar, wat toen nogal goed uitpakte.
Dan verwachten we dus medals op de OS :Y
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:04:27 #42
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214326664
quote:
Ik denk dat het te zwaar is voor hem. Lijkt sowieso vooral met OS bezig te zijn.
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:06:03 #43
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214326679
quote:
84s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dan verwachten we dus medals op de OS :Y
Alles behalve goud en de zeis gaat erover.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 12:06:05 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214326682
Het zou inderdaad erg grappig zijn als Mou Pogacar zelf blijkt te zijn.
pi_214326750
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Het zou inderdaad erg grappig zijn als Mou Pogacar zelf blijkt te zijn.
Voor uiteenlopende waarden van "grappig" misschien ja.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 18 juli 2024 @ 12:11:39 #46
426493 crew  PippenScottie
pi_214326772
Bestaat The Clinic eigenlijk nog? Toen ik wielrennen nog actief volgde kwam ik daar regelmatig.
My friends all drive horses
pi_214326779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Vingegaard zou naar eigen zeggen niets nemen wat zijn kind ook niet neemt, maar weten wij veel wat in Denemarken normaal is om aan je kinderen te geven. Aan dit soort teksten heb je uiteraard niets.
Daar drinken ze toch visolie bij het ontbijt? Misschien ga je er wel harder van fietsen.
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:12:34 #48
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326780
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat The Clinic eigenlijk nog? Toen ik wielrennen nog actief volgde kwam ik daar regelmatig.
The Clinic leeft als nooit tevoren.
pi_214326786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

Reddit wel met mooie debunk :D

Die gast zit zich overigens sowieso de hele dag suf te rukken op al die aandacht in z'n control room
Jack does it in real time...
pi_214326803
quote:
Als Matje zich zo indekt dan wint hij dit spel
pi_214326858
Gap is toch een beetje het Pau van de Alpen :@
pi_214327033
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

op het WK vorig jaar werkte het, ondanks die val natuurlijk
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214327067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:20 schreef TommyL0204 het volgende:
Gap is toch een beetje het Pau van de Alpen :@
Gap is leuker, de rally van Monte Carlo heeft er vaak zijn service park. het is ook de geboorteplaats van Sebastien Ogier, meervoudig WK rally winnaar
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:42:44 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214327075
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:40 schreef Sabata het volgende:

[..]
op het WK vorig jaar werkte het, ondanks die val natuurlijk
Is ook wel wat geluk voor nodig, geen garantie dat de beste renner wint in Parijs.
Pogi is denk ik ook wel kanshebber in Parijs.
pi_214327161
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:42 schreef Sabata het volgende:
het is ook de geboorteplaats van Sebastien Ogier, meervoudig WK rally winnaar
Daar wordt het op zich niet een leuke stad van natuurlijk.

Je moest eens weten waar de geweldige Dr_Flash geboren is. Da's ook een deerniswekkend kutdorp.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 12:49:36 #56
pi_214327176
quote:
11s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Daar wordt het op zich niet een leuke stad van natuurlijk.

Je moest eens weten waar de geweldige Dr_Flash geboren is. Da's ook een deerniswekkend kutdorp.
Waddinxveen.
pi_214327201
Gap zit qua locatie natuurlijk wel beter dan zijn tegenhanger in de andere bergketen :+
pi_214327212
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Waddinxveen.
Had maar zo gekund.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 18 juli 2024 @ 12:58:17 #59
426493 crew  PippenScottie
pi_214327267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
The Clinic leeft als nooit tevoren.
Mooi!
Goede oplossing was dat wel van CF
My friends all drive horses
pi_214327378
Ach Vercher.
Album top 100 2024
pi_214327420
Matje spring direct mee.
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 13:18:15 #62
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214327445
Abrahamsen is nog verbluffend goed voor iemand die anderhalve week bezig is geweest met dom doen, niet verwacht.
  donderdag 18 juli 2024 @ 13:28:32 #63
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214327523
De ernstig zieke Wim Tellens is mee.
pi_214327525
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 13:15 schreef Felagund het volgende:
Matje spring direct mee.
De kasseien in Parijs zijn niet veilig, de wondervorm is aanstaande
pi_214327530
kunnen die ploegleiders niet met elkaar afspreken dat elk team 2 aanvallers mag inzetten en dat de rest lekker rustig aan gaat doen
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_214327539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef vaarsuvius het volgende:
kunnen die ploegleiders niet met elkaar afspreken dat elk team 2 aanvallers mag inzetten en dat de rest lekker rustig aan gaat doen
Dan willen sommige ploegen toch stiekem 3/4 renners mee.
Album top 100 2024
pi_214327606
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 13:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Dan kunnen ze ook wel gaan dobbelen om de etappewinst.
pi_214327665
het probleem is dat UAE geen treintje op kop zet en geen enkel ander team het doet
Mja
  Redactie Sport donderdag 18 juli 2024 @ 13:58:33 #69
451829 crew  H.Vviv
pi_214327718
En de kopgroep is weg, uiteraard zonder Van der Poel.
pi_214327720
Thieu er niet bij. Erg jammer.
  donderdag 18 juli 2024 @ 13:59:31 #71
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_214327729
Als je niet eens mee springt met zo'n grote groep, ga je inderdaad heel weinig kansen krijgen om etappes te winnen, Matje.
pi_214327730
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 13:58 schreef H.Vviv het volgende:
En de kopgroep is weg, uiteraard zonder Van der Poel.
en met een van Aert die , ik citeer:

"Dit moet hem liggen. Zijn enige nadeel is dat hij meestal dom op kop gaat boren om aanvallen te counteren."
  donderdag 18 juli 2024 @ 14:00:02 #73
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214327733
Kwiatkowski, Houle, Hindley, Lazkano, Neilands, Pacher, Quinn, Onley, Carapaz, Thomas, Cras, Prodhomme, Van Aert, Lemmen, Healy, Poels, Bernard, Matthews, Juul-Jensen, Sobrero, Muhlberger, Armirail, Martin, Garcia Pierna, Vercher, Skujins, Campenaerts, Aranburu, Jegat, Burgeaudeau, Champoussin, Meintjes, Zimmermann, Van den Broek.
pi_214327751
en maar hopen dat UAe niet als een gek op Lemmen en Wout reageert
pi_214327801
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:03 schreef Sabata het volgende:
en maar hopen dat UAe niet als een gek op Lemmen en Wout reageert
Waarom zouden ze dat doen?
Album top 100 2024
pi_214327833
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook een Jumbo op het wiel van Pogacar zat op de Champs-Elysees, terwijl hij op meer dan 7 minuten stond. Maar UAE is gelukkig niet zo kinderachtig.

Hoe dan ook, drama dat Matje er niet bij is. Alpecin losers.
Mja
pi_214327842
Alpecin dus 2e dag op rij compleet de slag gemist.
  donderdag 18 juli 2024 @ 14:14:45 #78
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214327844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Omdat ze dat gisteren wel deden?
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_214327887
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:14 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Omdat ze dat gisteren wel deden?
Dat was wel een heel andere etappe, een halve bergetappe met aankomst op een heuvel.
Album top 100 2024
pi_214327940
Het altijd Mathieu minnende FOK! blijft gigantisch op zijn honger zitten.
The owls are not what they seem
pi_214327951
Och weer een lulinterview.
pi_214327958
Goneley
pi_214328075
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:13 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook een Jumbo op het wiel van Pogacar zat op de Champs-Elysees, terwijl hij op meer dan 7 minuten stond. Maar UAE is gelukkig niet zo kinderachtig.

Hoe dan ook, drama dat Matje er niet bij is. Alpecin losers.
Is er nog een kans dat hij over kan springen? Kan nog niet inschakelen.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 14:45:28 #84
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214328098
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:45 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is Onley eraf?
Lekke band volgens PCS. Maar dat is wel heel zuur dan.
Album top 100 2024
  Redactie Sport donderdag 18 juli 2024 @ 14:46:56 #86
451829 crew  H.Vviv
pi_214328104
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:46 schreef Felagund het volgende:

[..]
Waarbij zijn eigen ploegwagen nog niet aanwezig was.
pi_214328107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:46 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die was gisteren ook pieredood na de finish.

Dat de ploegleiderswagen er nog niet was helpt ook niet perse mee nee.
pi_214328176
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]
Is er nog een kans dat hij over kan springen? Kan nog niet inschakelen.
Nee, peloton zit op 4.27 nu. Alleen Pogacar zou er nog bij kunnen komen als hij wil.

Kunnen de Nederlanders hier winnen vandaag?
Lemmen?
Van den Broek(ie)?
Poels?
Mja
pi_214328186
Bini heeft kriebel aan zijn helm
  donderdag 18 juli 2024 @ 14:58:48 #90
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_214328192
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Ja, Mathieu heeft waarschijnlijk een rustige duurtraining op het programma staan en daar past een dag in de aanval niet in. :{

We worden beflikkerd.
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:01:38 #91
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214328234
quote:
Zelfs Rui Costa deed de regenboog nog meer eer aan.
pi_214328287
Kristof Meul bevraagt Gianetti over Mou :')
pi_214328317
Steff Cras genoemd! :D
pi_214328335
vandaag is Wout topfavoriet voor de zege, volgens autonieme bronnen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_214328338
De geen intentie om aan te vallen hebbende Healy zit toch mee, ik had het kunnen weten.

donderdag 18 juli 2024 @ 15:14:15 #96
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_214328349
quote:
Mathieu en de Tour, geen gelukkig huwelijk.

Al vindt hij het volgens mij helemaal geweldig om lekker lead-out te zijn voor Philipsen en verder een beetje in de luwte rond te fietsen. Hij zit al genoeg in het middelpunt van de belangstelling natuurlijk. :P
pi_214328366
Als deze etappe een eendagkoers zou zijn en geen tdf etappe, dan zou alles anders uitgezien hebben.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_214328384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als deze etappe een eendagkoers zou zijn en geen tdf etappe, dan zou alles anders uitgezien hebben.
Ja als mijn tante wielen had, was ze een bus
pi_214328394
Ach, matje heeft de slag gemist lees ik, water is nat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214328395
Saaie etappe zo
Mja
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 15:18:40 #101
pi_214328397
Hoe heeft Mathieu het voor elkaar gekregen deze vlucht te missen?
pi_214328414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen idee, net ingeschakeld, maar wel een prestatie an sich.

Overigens vind ik Bobby en Jan een best prima duo, ben inmiddels aan ze gewend. Of mag ik dat niet zeggen hier? :)
pi_214328417
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wellicht zich in de eerste 20 km te veel ingespannen door voortdurend mee te springen. Maar dan nog had hij hier best bij mogen zitten.
pi_214328421
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:21 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Wellicht zich in de eerste 20 km te veel ingespannen door voortdurend mee te springen. Maar dan nog had hij hier best bij mogen zitten.
Was een 20km training vandaag.
pi_214328423
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:18 schreef TAmaru het volgende:
Saaie etappe zo
Hopelijk straks nog een mooie strijd om de dagzege. Daar hebben we er nog niet al te veel van gehad.
pi_214328435
Kilometer 92 sponseren. 👍
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!fotograaf donderdag 18 juli 2024 @ 15:29:25 #107
842 Zorro
Z
pi_214328469
Nou ik denk ik ga er eens voor zitten.
Krijg ik dit te zien.

Dat is het ook niet he.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:29:59 #108
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214328472
Waar en hoe gaat de kopgroep uitgedund worden?
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:31:28 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214328481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:29 schreef VoMy het volgende:
Wanneer Steff bepaalt dat het genoeg is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:31:43 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214328483
Bini dus weer een gratis sprintje dichter bij Parijs Nice
pi_214328485
POLL
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:34:22 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214328504
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:32 schreef TommyL0204 het volgende:
[poll=7603]
KingFlopland!
pi_214328527
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:29 schreef VoMy het volgende:
Op het volgende colletje gaan we al wel verschillen zien denk ik
Mja
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:42:04 #114
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214328540
Lazkano pakt nog even 250 euro of zo. Toch weer lekker.
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:45:21 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214328553
Ja Boogerd er zullen vast redenen bedacht zijn om dat niet te doen.

Je rugnummer moet er namelijk af kunnen als je uitstapt. Beetje lomp om dan de schaar erin te moeten zetten he.
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:45:59 #116
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_214328559
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Lazkano pakt nog even 250 euro of zo. Toch weer lekker.
Movistar is echt heel wanhopig voor euro's, of niet? De kans dat Lazkano de bergtrui nog pakt lijkt me minder dan 0.
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:47:28 #117
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214328562
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Movistar is echt heel wanhopig voor euro's, of niet? De kans dat Lazkano de bergtrui nog pakt lijkt me minder dan 0.
Hoger in het bergklassement levert vast ook weer UCI-punten op?
pi_214328568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Boogerd er zullen vast redenen bedacht zijn om dat niet te doen.

Je rugnummer moet er namelijk af kunnen als je uitstapt. Beetje lomp om dan de schaar erin te moeten zetten he.
Niemand kijkt hier naar Nederland 1
Mja
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:51:49 #119
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214328590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Zeker niet door dit soort sprokkelwerk nee.
  donderdag 18 juli 2024 @ 15:52:39 #120
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214328595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:49 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Niemand kijkt hier naar Nederland 1
NOS-stream.
pi_214328625
Lemmen gaat op 64km van de streep al vervelend lopen doen.
pi_214328642
Als je morgen en zaterdag mee zit in de ontsnapping, kun je nog best de bergtrui pakken lijkt me.

Toch triest dat vrijwel niemand er interesse in heeft trouwens.

Voor Carapaz zou het wel uniek zijn om een etappe te pakken, de gele trui te dragen én de bollen naar Parijs te brengen in één Tour.
Mja
pi_214328654
Sobrero, bedankt voor niets.
  Redactie Sport donderdag 18 juli 2024 @ 16:01:55 #124
451829 crew  H.Vviv
pi_214328657
Lemmen die overal direct op reageert maar niet overneemt.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:01:58 #125
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214328660
Lemmen doet dit goed.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:02:47 #126
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_214328666
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 15:59 schreef TAmaru het volgende:
Als je morgen en zaterdag mee zit in de ontsnapping, kun je nog best de bergtrui pakken lijkt me.

Toch triest dat vrijwel niemand er interesse in heeft trouwens.

Voor Carapaz zou het wel uniek zijn om een etappe te pakken, de gele trui te dragen én de bollen naar Parijs te brengen in één Tour.
Ze hebben wel interesse, maar het anti-Charteau-puntensysteem in combinatie met de overmacht van bepaalde renners/teams heeft tot gevolg dat aanvallers tegenwoordig bijna kansloos zijn.
  Redactie Sport donderdag 18 juli 2024 @ 16:03:41 #127
451829 crew  H.Vviv
pi_214328669
Healy eraf.
pi_214328670
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:01 schreef H.Vviv het volgende:
Lemmen die overal direct op reageert maar niet overneemt.
ze gaan blijkbaar voor de sprint met Wout
Mja
pi_214328673
Ach Van den Broek
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:04:17 #130
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214328675
Deze berg levert.
pi_214328677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:02 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ze hebben wel interesse, maar het anti-Charteau-puntensysteem in combinatie met de overmacht van bepaalde renners/teams heeft tot gevolg dat aanvallers tegenwoordig bijna kansloos zijn.
vind je dat het puntensysteem zou moeten veranderen?

in mijn ogen waren er dit jaar te weinig overgangsetappes met een hoge col ergens in het midden waar veel punten te pakken vielen.
Mja
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 16:05:29 #132
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:05:43 #133
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214328682
Lazkano hangt ook al aan de rekker.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:06:03 #134
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214328685
Dit is gewoon een cat 2 berg
pi_214328687
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:03 schreef TAmaru het volgende:

[..]
ze gaan blijkbaar voor de sprint met Wout
Succes met alles controleren in de komende 60 km.
pi_214328688
Karrepats weer heerlijk stealth.
pi_214328689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is gewoon een cat 2 berg
Ja, ik snap die categorisering ook niet altijd.
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:09:10 #138
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214328706
Lijkt gewoon een keuze van Gouvenou te zijn; geef je hier wel of geen punten en dat dan per etappe. Niet dat er zoveel samenhang bij zit.

Ergens begrijpelijk want als je ergens categorie 4 geeft en je houdt zelfde criteria voor elke etappe dan heb je er een boel.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:09:42 #139
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214328707
Het altijd wetenschappelijke wielrennen met M&Ms.
pi_214328712
team #viesdik
pi_214328713
Stukje sluikreclame van M&M’s
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:10:02 #142
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214328714
M&M's :D
pi_214328718
Gratis reclame
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:16:21 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214328757
"Als hij het echt gewild had was hij wel mee"

:')
pi_214328761
PHIL!
pi_214328793
Geen Wout?
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:22:53 #147
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214328799
Wout heeft een voorzichtig probleem.
pi_214328804
Zijn de Sporzagoden al woest op Bartje?
  Redactie Sport donderdag 18 juli 2024 @ 16:24:59 #149
451829 crew  H.Vviv
pi_214328813
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:23 schreef Bugno3 het volgende:
Zijn de Sporzagoden al woest op Bartje?
Nee, want koerst volledig in dienst van Van Aert.
pi_214328818
Lemmen legt iedere poging tot koers morsdood.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:26:10 #151
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214328825
Lemmen zou door moeten rijden; hij ziet er heel sterk uit
pi_214328829
We gaan zwemmen met Bartje Lemmen
pi_214328833
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:24 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Nee, want koerst volledig in dienst van Van Aert.
Leek net even of ie op kop ging rijden. Nu is er niks aan de hand inderdaad
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:27:03 #154
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_214328835
Waar zit Gesink eigenlijk?
Murray Walker
pi_214328839
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lemmen zou door moeten rijden; hij ziet er heel sterk uit
Lemmen doet het voorlopig perfect voor WOUT, maar ik betwijfel of hij het in de finale straks allemaal kan controleren en Wout wel sterk genoeg is om het sprintje te winnen.
pi_214328852
Wout kan goed tegen de warmte.
Altijd fijn om te horen
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:29:02 #157
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214328855
Wout koerst wel heel erg op Hindley.
pi_214328856
Sporza is grote fan van LEMMEN
pi_214328858
Lemmen heeft na de rit serieuze nekklachten van al dat zenuwachtig achterom kijken.
pi_214328872
Gaat Bart Lemmen of all places hier Ooijer een Touretappe door de neus boren?
pi_214328883
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:29 schreef Dutch_view het volgende:
De nieuwe Roglic!
pi_214328909
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Lemmen heeft na de rit serieuze nekklachten van al dat zenuwachtig achterom kijken.
Moet ie eerst aansluiten achter Nairo, die moet zijn ellebogen eerst laten masseren.
pi_214328910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt gewoon een keuze van Gouvenou te zijn; geef je hier wel of geen punten en dat dan per etappe. Niet dat er zoveel samenhang bij zit.

Ergens begrijpelijk want als je ergens categorie 4 geeft en je houdt zelfde criteria voor elke etappe dan heb je er een boel.
Op zich waren er vroeger ook wel veel klachten dat de beste klimmer nooit de bollen won, maar dat het altijd zo'n secundaire klimmer was. Sindsdien een aantal jaar is de bollentrui ook zeer regelmatig door de eindwinnaar gewonnen.
Mja
pi_214328911
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:29 schreef Dutch_view het volgende:
Zouden ze hem bij Vive le Remco wel erkennen als ritwinnaar?
pi_214328919
Hebben jullie ook een drone?
pi_214328925
Wout heeft nu wel een enorm probleem mocht hij de eindsprint niet winnen. Dan doet Visma hem gratis weg aan Patrick Lefevre. Daar kunnen ze nog wel een extra faalhaas gebruiken.
Mja
pi_214328927
Wel mooie beelden :@
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:34:15 #168
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214328928
Volle afscheiding bij de vluchters gaande, maar laten we eerst een brug en daarna wat drone shots in beeld nemen.
pi_214328932
Israelgoden worden zenuwachtig van Cras.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:34:33 #170
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214328933
Nou Visma, succes met de boel bijeenhouden de komende 30 kilometer.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:34:58 #171
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214328939
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:32 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Op zich waren er vroeger ook wel veel klachten dat de beste klimmer nooit de bollen won, maar dat het altijd zo'n secundaire klimmer was. Sindsdien een aantal jaar is de bollentrui ook zeer regelmatig door de eindwinnaar gewonnen.
Dat is ook waar, daar hebben we ook hoop over geklaagd hier.

Normaal heb je wel een of twee etappes met finish bergop die gewonnen wordt door de vlucht. De winnaar daarvan zou dan best wel eens bollen kunnen winnen maar nu wordt alles gekaapt door de klassementsmannen of beter gezegd Pogacar.
pi_214328940
Jake Stewart zit klaar om uit de anonimiteit te treden.
pi_214328947
Lemmen Lemmen Lemmen
pi_214328987
WOUT gaat het gigantisch vernachelen
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:39:06 #175
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_214329014
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:37 schreef Bugno3 het volgende:
WOUT gaat het gigantisch vernachelen
Wie gaan de Belgen nu weer de schuld geven?
Murray Walker
pi_214329016
Vocsnor gaan ze niet meer terugzien. Dit is gespeeld.
pi_214329024
Chute
pi_214329027
Chute
pi_214329029
Sjuut.
  Trouwste user 2022 donderdag 18 juli 2024 @ 16:39:57 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_214329030
Oe jeetje

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:39:58 #181
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214329032
CHUTE

Motor moet echt weg daar
pi_214329039
lemmen over de rand
pi_214329042
Johannesen, de Noorse Colombiaan
  Trouwste user 2022 donderdag 18 juli 2024 @ 16:40:48 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_214329046
Wat lult ie nou, schrok dubbel met z'n hij vloog eroverheen.'

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214329047
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef 4-elements het volgende:

[..]
Wie gaan de Belgen nu weer de schuld geven?
Roglic.
pi_214329058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef tong80 het volgende:
Wat lult ie nou, schrok dubbel met z'n hij vloog eroverheen.'

:T
Ja paniekzaaier die Boogie
pi_214329066
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat is ook waar, daar hebben we ook hoop over geklaagd hier.

Normaal heb je wel een of twee etappes met finish bergop die gewonnen wordt door de vlucht. De winnaar daarvan zou dan best wel eens bollen kunnen winnen maar nu wordt alles gekaapt door de klassementsmannen of beter gezegd Pogacar.
Maar er komen nog twee etappes aan met nog heel veel punten. In elk geval morgen. Op de Vars liggen blijkbaar 20 punten, op de Bonette 40. Dus dan maken een Carapaz en Lazkano zeker nog kans als ze morgen mee zitten.
Mja
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:42:01 #188
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329068
Wout mist weer de slag.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:42:57 #189
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214329083
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef vaarsuvius het volgende:
lemmen over de rand
????????
pi_214329088
Steef is weer lekker bezig:
quote:
On this day in 1995.
Fabio Casartelli passes away after a crash during the 15th stage of the Tour de France 1995, in the descent of the Col de Portet-d'Aspet. Next day's stage was neutralised and as tribute to the fallen rider, the peloton rode in closed formation and allowed the teammates of Motorola to lead the peloton and finish collectively. Later, a memorial site for Casartelli was erected at the place of the crash.
Album top 100 2024
pi_214329090
Wout rotslecht.
pi_214329091
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
????????
Valse tussenstand.
Album top 100 2024
pi_214329093
quote:

[..]
????????
Nee, boogie was gewoon paniek aan het zaaien, alleen de Rookworst viel
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:43:26 #194
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214329094
WOUT kan er niks meer van
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214329098
quote:

[..]
????????
Niks aan de hand
pi_214329106
Bacardi Lemmen stuurde er handig omheen
pi_214329111
quote:

[..]
????????
ik had er inderdaad een ? achter moeten zetten
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:44:21 #198
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329112
Lazkano, Hindley, Lemmen, Skujins en Neilands gaan aansluiten.
pi_214329117
Lemmen > WOUT.
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:45:13 #200
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214329121
Het peloton dat in gang gaat schieten dankzij Het Crassement zou ongekend mooi zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_214329126
Sow!
pi_214329127
12 CRAS Steff ▲2 21:28
*O* *O*
pi_214329155
Ben Healy viel vandaag toch zwaar tegen.
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:48:06 #204
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329169
Ik vind dat Lemmen moet wachten op Sastre Wout.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:49:09 #205
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329185
Oef, Tobias' schouder is nog roder dan z'n shirt.
pi_214329197
"Is Polen een Baltische staat?"

_O-
pi_214329206
Wout van Aert zit gevangen

Het eerste excuus is gevonden
pi_214329233
Wout is zelf gaan aanvallen.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:53:12 #209
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329239
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Wout van Aert zit gevangen

Het eerste excuus is gevonden
Er wordt een uitval van van Aert gemeld vanuit groep 3. Wat is het nou.
pi_214329247
Ik ga Kwiat noteren met potlood
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:53:58 #211
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329248
G2 dynamics. _O_
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:54:21 #212
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329251
Lemmen aan het linkeballen voor de ritzege
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:54:57 #213
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214329260
De altijd niet-fietsende Groep 2.
pi_214329262
Groep Hindley, kijk eens eigen glazen ingooiend
pi_214329266
WOUT heeft een probleempje
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:55:36 #216
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214329269
Ze zeggen het _O_ Bartje moet wachten haha
pi_214329270
De motor doet een poging de groep Wout terug in koers te brengen
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:56:50 #218
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214329284
Dit wordt weer een leuke Vive Le Velo
pi_214329287
José zat de hele rit op de Lemmen bandwagon, maar wil er nu langzaamaan vanaf.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:57:43 #220
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329289
een aanval van Meintjes. Joris snapt het ook niet meer.
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:58:05 #221
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329297
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:57 schreef DiegoFuser het volgende:
José zat de hele rit op de Lemmen bandwagon, maar wil er nu langzaamaan vanaf.
Ja maar nu gaan we 82 km/h dus jammer voor hem :P
pi_214329300
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zeggen het _O_ Bartje moet wachten haha
Gepiepeld door 'n Ollander

Hopelijk Van Poppel - Pauwels beelden als bewijs dat Nederlanders niet deugen
pi_214329301
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:56 schreef Szura het volgende:
Dit wordt weer een leuke Vive Le Velo
Tenzij Vocsnor wint.
Album top 100 2024
pi_214329307
Vocsnor lijkt me wel sterk deze Tour
  donderdag 18 juli 2024 @ 16:59:45 #225
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329309
José omschrijft de poging van Philipsen om Eenkhoorn van de weg te rijden een discussie.
pi_214329311
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:58 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Gepiepeld door 'n Ollander

Hopelijk Van Poppel - Pauwels beelden als bewijs dat Nederlanders niet deugen
Van Poppel jost Serge Pauwels is een van mijn favoriete Youtube videos.
Album top 100 2024
pi_214329314
Matthews op kop in groep 3. De winnaar zit voorin.
pi_214329317
Dit is wel gespeeld hopen op Kwiatkovski
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:01:17 #229
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214329325
Hoop maar niet dat ploegleiding van Visma in oor van Bartje heeft getetterd dat hij moet wachten.

Had meteen mee gemoeten.
pi_214329333
Visma Flop.
pi_214329336
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:59 schreef The_Undertone het volgende:
Vocsnor lijkt me wel sterk deze Tour
En dan komt de Vismabonus er nog bij. Volgend jaar podium in Parijs-Nice.
pi_214329343
Ik heb zo geen zin in Campenaerts
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 18 juli 2024 @ 17:03:35 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214329353
Hup Kwiatek
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:04:13 #234
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329356
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:02 schreef franklop het volgende:
Ik heb zo geen zin in Campenaerts
Ah jawel joh, altijd goedlachs, goede verhalen altijd. Er zijn zat Belgen die ik het minder gun hoor.
pi_214329360
Het is in ieder geval mooi dat Lemmen met z’n afstop werk vanaf km 60 helemaal niets bereikt heeft.

Koers maken wint.
pi_214329371
Wout :')
pi_214329373
Lemmen zou zich nu in elk geval moeten laten uitzakken en keihard moeten gaan rijden voor Van Aert, hoewle het nu in feite al te laat is.
Mja
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:07:12 #238
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329388
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:05 schreef TAmaru het volgende:
Lemmen zou zich nu in elk geval moeten laten uitzakken en keihard moeten gaan rijden voor Van Aert, hoewle het nu in feite al te laat is.
Lemmen een kans op een prachtig resultaat ontnemen zodat Wout met veel mazzel 4e kan worden, dat lijkt me geen goed uitgedokterd plan.
pi_214329393
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:05 schreef TAmaru het volgende:
Lemmen had zelf meer meer kunnen rijden.
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:09:48 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214329409
Madouas, waarheen, waarvoor
pi_214329415
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Lemmen een kans op een prachtig resultaat ontnemen zodat Wout met veel mazzel 4e kan worden, dat lijkt me geen goed uitgedokterd plan.
Lemmen is nu ook al kansloos in dat groepje.
Mja
pi_214329418
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:10 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Als ze beter hadden samen gewerkt dan waren ze er bij gekomen.
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:11:40 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214329419
quote:

[..]
Hij rijdt zn eerste tour. Top-10 is gewoon een uitstekende prestatie voor hem. Wat heeft Wout aan een 8e plek?
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:11:41 #244
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329420
quote:

[..]
Lemmen heeft meer aan een 7e plek dan Wout aan een 4e.
pi_214329434
Gr. Hindley nadert
pi_214329435
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Wat boeit een 7e plek in een etappe in godsnaam voor Lemmen.
pi_214329439
Hup Vocsnor. Zou een mooie winnaar zijn.
pi_214329440
Campenaerts is de motor vooraan
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:13:50 #249
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329441
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:13 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat boeit een 7e plek in een etappe in godsnaam voor Lemmen.
Ik denk vrij veel.
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:14:03 #250
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329444
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Hoezo? Tegen Lemmen gaan ze zeggen " _O_ Prachtige top-10 uitslag _O_ " en tegen Wout "als je 4e kan worden kan je ook winnen"of zo? :?
pi_214329448
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoezo? Tegen Lemmen gaan ze zeggen " _O_ Prachtige top-10 uitslag _O_ " en tegen Wout "als je 4e kan worden kan je ook winnen"of zo? :?
Ja, dat zou zo maar kunnen ja.
Album top 100 2024
pi_214329449
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Ik denk vrij veel.
Dat zou ik een vrij zielige instelling vinden. Je wint of je verliest, lekker boeiend of je 7e of 77e wordt.
pi_214329453
Cras gaat echt naar de top 10 hè? :')
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:15:25 #254
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329455
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:14 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat zou ik een vrij zielige instelling vinden. Je wint of je verliest, lekker boeiend of je 7e of 77e wordt.
Aldus de leunstoelsportman.
pi_214329456
quote:

[..]
7e met een gouden randje.
pi_214329457
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Hij rijdt zn eerste tour. Top-10 is gewoon een uitstekende prestatie voor hem. Wat heeft Wout aan een 8e plek?
Als ze 10 kilometer geleden gestopt waren met hun halfslachtige onderneming dan had je met Prodhomme, Lazkano, Muhlberger en Lemmen vier man gehad die nog best een kans om de koplopers terug te halen.
pi_214329459
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Ik denk vrij veel.
Wat is dit voor tamelijk debiele logica?
pi_214329462
quote:

[..]
Met 145 deelnemers vind ik dat wel wat kort door de bocht. En dan is Lemmen ook nog een Tourdebutant.
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:16:18 #259
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329465
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:14 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ja, dat zou zo maar kunnen ja.
Ja juist, stukje verwachtingsmanagement. Nee dan snap ik het :)
pi_214329468
quote:

[..]
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:16:40 #261
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329469
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:15 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Wat is dit voor tamelijk debiele logica?
Wat is er debiel aan? Wel of geen Lemmen, die drie vooraan zijn weg. Moet je hem laten uitzakken zodat Wout kan gaan sprinten voor een 4e plek (waarvan het nauwelijks zeker is dat hij die wint)?
pi_214329471
iemand zei UCI punten, als je binnen top zoveel eindigt
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_214329474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja juist, stukje verwachtingsmanagement. Nee dan snap ik het :)
Als ze gewoon door hadden gereden hadden ze er best nog bij kunnen komen, dan strijd je mee voor de overwinning.
Album top 100 2024
pi_214329480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
iemand zei UCI punten, als je binnen top zoveel eindigt
Dat boeit Visma geen hol.
pi_214329500
Meintjes voor Zimmermann, jawel!
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:20:09 #267
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:17 schreef Felagund het volgende:

[..]
Als ze gewoon door hadden gereden hadden ze er best nog bij kunnen komen, dan strijd je mee voor de overwinning.
Ja maar ja nu niet meer natuurlijk. Ze zaten er wel even vlak achter trouwens net. Maar ja.
pi_214329508
Chasse friet is het dan
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_214329509
Poefer Harm is gelost uit het peloton en rijdt voor de bezemwagen.
pi_214329519
Van Aert had groep 2 binnen handbereik maar houdt de benen dan stil. Die snapt het dan ook niet.
pi_214329522
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Wat is er debiel aan? Wel of geen Lemmen, die drie vooraan zijn weg. Moet je hem laten uitzakken zodat Wout kan gaan sprinten voor een 4e plek (waarvan het nauwelijks zeker is dat hij die wint)?
Met deze nuance niets. Met enkel de stelling dan een 7e plaats voor Lemmen vrij veel boeit alles.
pi_214329523
zo'n campenaer kan dit toch nooit winnen?
pi_214329526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja voor hem leuk maar voor het team ? Betekent niet zoveel voor Visma.
Mja
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:22:38 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214329529
Ik heb het gevoel dat Vercher gaat winnen
pi_214329531
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom niet?
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:22:46 #276
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_214329532
Lollergps bij gr. Hindley? Zijn ineens veel dichterbij
pi_214329534
quote:
Die heeft een niet te onderschatten sprintje.
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:22:55 #278
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214329535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:15 schreef wimderon het volgende:

[..]
Als ze 10 kilometer geleden gestopt waren met hun halfslachtige onderneming dan had je met Prodhomme, Lazkano, Muhlberger en Lemmen vier man gehad die nog best een kans om de koplopers terug te halen.
Hij had sowieso veel eerder meer mogen doen dan was hij wel voorin geraakt.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 17:23:01 #279
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214329536
Vercher schijnt een goede sprint te hebben.
pi_214329538
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:22 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ja voor hem leuk maar voor het team ? Betekent niet zoveel voor Visma.
Je knechten soms voor een resultaat laten rijden is ook iets waard.
Citius, Altius, Fortius.
pi_214329539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:22 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat Vercher gaat winnen
Dat zou wel grappig zijn na zijn val in de neutrale zone aan het begin.
Album top 100 2024
pi_214329543
Ik zeg Skujins lol
Mja
  Redactie Sport donderdag 18 juli 2024 @ 17:23:31 #283
451829 crew  H.Vviv
pi_214329547
Kwiatkowski is zegezeker.
pi_214329549
quote:
Oscar Riesebeek vind dit geen leuke opmerking
pi_214329552
Sowww *O*
pi_214329553
Renaat :') .
pi_214329554
Afgetekend
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:24:31 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214329555
Vocsnor _O_
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:24:31 #289
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214329556
De zeer sympathieke Campenaerts.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 17:24:33 #290
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:24:33 #291
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214329558
Vocsnor overtuigend
pi_214329559
quote:
of toch wel
pi_214329561
Vocsnor w/
Leuk voor 'm
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:24:41 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214329562
Renaat debiel
pi_214329564
Renaat :{
  donderdag 18 juli 2024 @ 17:24:48 #296
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214329565
Mooi voor snorreke _O_
pi_214329567
Leuk voor Vocsnor.
Album top 100 2024
  Redactie Sport donderdag 18 juli 2024 @ 17:24:59 #298
451829 crew  H.Vviv
pi_214329570
Mooi voor Lotto.
pi_214329571
Leuk voor België.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214329573
Vocsnor ^O^
pi_214329575
Een sympathieke winnaar die wellicht wel erkend gaat worden vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')