abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2024 @ 09:51:03 #1
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214325145
We beginnen met een dienstmededeling. Er gaat de laatste dagen veel aandacht richting ene 'Mou' die geheimen van Pogacar en zijn trainingsaanpak online gooit. Mou beweert bij hoog en bij laag dat een trainerswissel het grote verschil maakt. Wie wel eens een bericht van Mou heeft gelezen, weet echter dat Mou een schreeuwende imbeciel is. Doorgaans hebben imbecielen geen toegang tot de ins en outs en je kunt je afvragen of het verslaan van twee revaliderende renners genoeg bewijst. Tadej heeft nota bene net nog 10 seconden verloren op de Aerokogel uit Schipdael, Mou in shambles. Laten we rubrieken en acts niet voor de heilige waarheid gaan aanzien.

Carapaz won een fascinerende etappe waarin het 100 kilometer duurde voordat het peloton, dat meermaals in stukken brak, liet begaan. Het waren niet de waaiers die het verschil maakten, maar de renners die tegen stukken smerig vals plat bleven doortrekken. Girmay legde bij de tussensprint Jasper Philipsen er nog even vakkundig op in de strijd om het groen. Vlak voor de bergachtige slotfase aanbrak, kon er eindelijk een grote groep vertrekken om achter de 4 koplopers aan te gaan die al die tijd vlak voor de op hol geslagen meute uitreden.

Madouas en Martin maakten als eerste de definitieve oversteek naar voren. Dom, want in plaats van richting Fort Boyard konden ze veel beter wachten tot de Col du Noyer om het gaatje te overbruggen. Simon Philip Yates deed dit, evenals Richard Carapaz en nog enkele anderen. Ze overvleugelden het spul en de Olympisch kampioen wist zelfs helemaal solo te gaan. Enric Menos, die nooit wint, kwam nog heel kort op Yates, wat niet gezegd kon worden van een figuur als Thomas Geraint die ook in de kopgroep zat, maar niet kort genoeg. Het laatste klimmetje veranderde er niets meer. Stef Cras wist nog een plek te winnen in het AK door 15e te eindigen vandaag. In het peloton werd nog een beetje voor de lolz aangevallen; behalve enkele mentale tikken richting Jonas gebeurde er niets noemenswaardigs.

Gap - Barcelonnette (179,5km)

Etappe 18 is misschien wel de etappe met de meeste kanshebbers op een ritoverwinning. We gaan 3100 hoogtemeters bedwingen terwijl we nooit echt zware klimmetjes tegenkomen en, voor de Tour atypisch, de hele tijd op een behoorlijke hoogte boven zeeniveau blijven.

Mathieu van der Poel gaf aan dat deze etappe te zwaar voor hem zou zijn, maar Mathieu's analyses vooraf moet je nooit serieus nemen. Een Wout van Aert zou deze etappe in ieder geval zeker naar zijn hand moeten kunnen zetten, maar je weet nooit hoe de koers verloopt.

We gaan van start in Gap, een welbekende plaats in de Tour. Toepasselijk nummer voor vandaag komt dan natuurlijk van The Gap Band, een lokaal folkloregroepje dat met antroposofische inslag hits als Party Train en Burn Rubber heeft geproduceerd. Gezien het remmen bergop dat deze tijd kenmerkt, is die laatste zeker van toepassing dus luister vooral tijdens het lezen van de voorbeschouwing.

Vanaf Gap glooien we richting de eerste van 5 Cat-3 klimmetjes, de Col du Festre (4km, 6,3%). De top ligt na iets meer dan 30 kilometer van de start. Tenzij er direct een grote groep is weggefietst, is het nog oorlog voor de ontsnapping op de flanken. Eenmaal boven dalen we trapsgewijs af naar de voet van de Cote de Corps (2km, 7,2%). Vanaf daar gaan we nog weer eens wat meters omlaag om dan stevig ongecategoriseerd door te klimmen naar het dal van Saint-Bonnet-en-Champsaur waar de tussensprint ligt. Wil Philipsen nog iets, moet hij hier de volle mep pakken terwijl Girmay nergens te bekennen is. Dat gaat nooit gebeuren.

Na de sprint rijden we nog even door hetzelfde dal om dan aan het tweede deel van de etappe te beginnen. Achtereenvolgens moeten de renners de Col de Manse (5km, 3,6%) en de Cote de Saint-Apollinaire (7km, 5,5%) bedwingen.

Je ziet het al, het wordt nooit steil (vanaf een andere zijde is deze Saint-Apollinaire een stuk zwaarder, om maar eens een connaisseursopmerking te maken), maar dat is misschien wel de charme van deze etappe. Wanneer de weg niet steil is, moet de renner slim zijn, wat doorgaans goede beelden oplevert in een peloton dat niet overloopt van de intelligentie.

Na een behoorlijke afdaling mogen de renners zich opmaken voor het laatste klimmetje, de Cote des Demoiselles Coiffees (3,6km, 5,4%), de berg van de geknipte dames. Dit is een zusterberg van de door de Tour-organisatie uitgewoonde Plank van de Lekkere Wijven, die je in de Vogezen kunt vinden en die we dit jaar gelukkig overslaan. Eenmaal boven op de kappersberg moeten de renners nog een stukje op hoogte blijven rijden tot ze, met nog 35 kilometer te gaan, de vrijwel laatste dalende meters van de dag moeten afleggen.

Dan komt er iets heel aparts. De laatste 30 kilometers lopen heel lichtjes omhoog, op het ene moment iets meer dan op het andere, maar we gaan van 800 naar 1200 meter boven NAP in 25 kilometer. Het is 1,5%. Solo wegrijden op de voorgaande klim zou je tegen een Groep-2 moeten opbreken dus; aan de andere kant zit de winnaar vrijwel nooit in Groep 2, dus misschien is het ondanks alles nog steeds de winnende tactiek. In de laatste kilometers zitten er zelfs nog weer wat snellere stroken, dit heeft alles voor een bloedstollende strijd om de dagzege.

We eindigen in Barcelonnette. De uitgang -nette betekent in het Frans 'een mindere versie van'. Een kitchenette is een matige keuken, een maisonette is niet je droomwoning, en Barcelonnette is dan ook minder spectaculair dan Barcelona. Er wordt niet gewerkt aan de Segrada Familia, je kunt er niet op het strand liggen, de winkelstraat lijkt totaal niet op de Ramblas en het lokale voetbalstadion lijkt totaal niet op het Spotify Qatar Airways Messi Camp Nou. Dit is het locale voetbalteam:

Toen ik de finishplaats zag staan dacht ik dat het wielerpeloton er wel vaker langs was gegaan de laatste jaren, maar volgens het altijd betrouwbare PCS is dit niet het geval. Ik zal me wel vergist hebben. Het ligt in ieder geval vlakbij Jausiers, waar in 2008 de rit van Cuneo naar Jausiers werd gewonnen door Cyril Dessersl. Daar eindigen we nu dus niet, we finishen ditmaal in de hoofdstad van de Ubaye, een soort regio net zo onbekend als De Liemers in Nederland. Gaan we niet veel woorden aan vuil maken. Uiteraard hebben ze er hun eigen kaas, en drankjes en berghoning. Creatief.

Terug naar de etappe. Voor de vluchters. Iedereen kan winnen want de finale is lastig maar niet te lastig. Uitstekend bedacht, we gaan een potentieel fantastische finale tegemoet waarin onverklaarbare keuzes worden gemaakt; er gaat met dingen gesmeten worden in huizen waar het levensgeluk afhangt van de resultaten in bepaalde pooltjes.

Voor het klassement gaat er niets gebeuren, geen enkele heuvel is lastig genoeg om los te komen. Mocht dit echter toch wél lukken, dan heeft het wel iets weg van de befaamde Fuente Dé. Als je een brommer voor je hebt en je concurrent niet, dan kan je wel steeds verder uit het zicht verdwijnen. Misschien iets voor Evenepoel om op te spelen.

We gaan 3100 hoogtemeters maken maar ze zijn niet steil, wat in het voordeel is van de zwaardere mannen; zeker met het oog op de slotkilometers. De winnaar is degene die het meest kan profiteren van het zog van de anderen en tegelijkertijd ook de motor heeft om deze heuvels op snelheid te kunnen overwinnen.

1. Wout van Aert. Het is niet De Wout van vorige jaren. Maar aan de andere kant vertoont geen van de andere deelnemers in het peloton bijzondere dingen tenzij ze in de top van het klassement staan. Dit moet hem liggen. Zijn enige nadeel is dat hij meestal dom op kop gaat boren om aanvallen te counteren.
2. Michael Matthews. Waarschijnlijk te zwaar voor hem, maar hij heeft zich goed kunnen sparen deze twee weken waarin zijn ploeg zich uit de naad heeft gewerkt voor Dylan Groenewegen, met wisselend succes. Dit is echt zo'n rit waarin hij net-niet wint, zoals zovaak.
3. Rui Costa. EF gaat voor de dubbel en waar Healy en Carapaz zich nogal eens laten vangen op slimheid, gaat Costa dat niet overkomen. Deze man gaat geen meter op kop rijden; hij is de hele Tour al onzichtbaar en dat gaat niet veranderen. Wint de sprint in het groepje dat net voor de finish de koploper weet bij te halen door heel slim binnendoor te gaan en de deur daarna dicht te gooien.
4. Oscar Onley. Was zo dom om in etappe 17 al in de aanval te aan terwijl deze etappe hem beter moet liggen. Maar de vorm is er dus toch.
5. Toms Skujins. Doet volgens mij nog steeds mee. Eigenlijk een slechte keuze want dat is waar zijn koersstijl ook mee gelardeerd is: doldrieste acties en matige beslissingen. Een sympathieke Let wel. Let wel, hij wint zelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door VoMy op 18-07-2024 11:01:49 ]
pi_214325275
Ja, ik geef Wout ook meer kans dan Mathieu.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 10:57:16 #3
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214325858
twitter

Zelfs Sporza begint nu over Mou. :')

Ter compensatie maar even een kritische benadering:
https://www.reddit.com/r/peloton/comments/1e5ncb9/debunking_mou/
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:06:37 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214326008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

https://www.vttrando.fr/2(...)utm_content=cmp-true

Deze thread :') Volgens mij is Mou lichtelijk geobsedeerd door Pogacar. Schijnt volgens Reddit ook onpasselijke opmerkingen te hebben gemaakt over Jonas.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:15:19 #5
pi_214326108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Deze thread :') Volgens mij is Mou lichtelijk geobsedeerd door Pogacar. Schijnt volgens Reddit ook onpasselijke opmerkingen te hebben gemaakt over Jonas.
Het ergste is natuurlijk weggemod, maar dit soort dingen onder meer:

quote:
“haters are still present on this thread, guys understand that if you support a fisherman who takes a woman’s last name, then there is no salvation for you, and for us, the true supporters of Pog, this year when Pog sweeps the aunt from Denmark, it will be the party of the year😘

The fisher’s supporters got fired up, as I exposed you. So what are you doing on this thread of the biggest opponent of the skirt from Denmark, I think this is a Pog support section, or is it a hater’s thread?”
Geen frisse jongen, die grotendeels uit z'n nek kletst. Het enige interessante is eigenlijk dat hij af en toe wat informatie leek te hebben over teamselecties en interne struggles, al weten wij hier ook wel dat Ayuso graag voor Ayuso rijdt, zo schokkend is dat niet.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:17:24 #6
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326139
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik sta er in. _O_
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:18:34 #7
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326156
Dit is geweldig.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:19:05 #8
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214326162
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Ik sta erin. _O_
Vanwaar eigenlijk je verbanning van CN?
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:19:05 #9
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214326163
Mou is zo te zien vooral een paardenlul en fanboy.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:20:28 #10
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_214326186
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
Mou is zo te zien vooral een paardenlul en fanboy.
Zou hij Pogacar pijpen als hij daarmee de Tourzege kon garanderen?
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:21:17 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214326200
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Zou zo maar kunnen
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:21:18 #12
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326201
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:19 schreef VoMy het volgende:

[..]
Vanwaar eigenlijk je verbanning van CN?
Geen ban, ik heb mijn account verwijderd. Aanleiding daarvoor was wel een ban, die ik kreeg toen ik in goede aarde dit gifje postte. Dat was volgens de nieuwe führer ''harassment''.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:23:44 #13
pi_214326222
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Mou = JohnDDD. :o

Ineens valt alles op z'n plaats.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:26:34 #14
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214326252
Mou is een variant op Maurice de Hond, Donald Trump. Heel veel roepen met heel veel overtuiging, lukraak verbanden trekken die je gelijk moeten bewijzen. Dat levert toch vaak een aura van wetendheid op.
pi_214326260
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_214326284
Ik heb de rest nog niet gelezen, maar dat de trainerswissel naar Sola een verschil maakt is op zich geen gekke gedachte?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:35:54 #17
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326326
Websites als Wielerflits die last minute op dit succes proberen mee te liften door een soort portret van Mou te maken. :') Gekopieerd en geplakt ook nog eens.
pi_214326329
Ik zou Pogacar ook pijpen buiten elke tourzege om.

No homo.
Mja
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:37:36 #19
pi_214326350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:31 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de rest nog niet gelezen, maar dat de trainerswissel naar Sola een verschil maakt is op zich geen gekke gedachte?
Dat een wissel verschil kan maken is het probleem niet, het is vooral hoe groot het verschil nu is. Iemand die al de beste renner van de wereld was is nu nog eens 10% beter geworden, hoe dan?

Dit probeert Mou te verklaren door te doen alsof Pogacar onder San Millan in zone 2 trainde en dat hij nu onder Sola heeft ontdekt dat intervals bestaan. Dat willen mensen graag geloven, want het is een verklaring voor de plotselinge verbetering, maar als je er even wat langer over nadenkt snap je meteen dat dit kletskoek is.
pi_214326372
Mooi, weer even een lekkere levensgevaarlijke knik 300 meter voor de streep :'( Nou ja het zal geen massasprint worden. Sowieso daarna niet meer :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214326379
Wel beetje willekeur met die colletjes. Die voorlaatste had prima cat 2 kunnen zijn toch? Zijn daar criteria voor eigenlijk? Port de Lers was ook al niks van de week :{
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 juli 2024 @ 11:40:45 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214326393
Jeetje, nu zelfs in een OP, wie of wat de vliegende fuck is Mou
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:41:04 #23
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326395
San Millan is een frauduleuze charlatan.
pi_214326398
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, nu zelfs in een OP, wie of wat de vliegende fuck is Mou
Een zeer vervelende hype die hopelijk snel weer is overgewaaid.
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:44:59 #25
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_214326436
Past geheel in deze tijd: schreeuwers lekker veel aandacht geven.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_214326452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat een wissel verschil kan maken is het probleem niet, het is vooral hoe groot het verschil nu is. Iemand die al de beste renner van de wereld was is nu nog eens 10% beter geworden, hoe dan?

Dit probeert Mou te verklaren door te doen alsof Pogacar onder San Millan in zone 2 trainde en dat hij nu onder Sola heeft ontdekt dat intervals bestaan. Dat willen mensen graag geloven, want het is een verklaring voor de plotselinge verbetering, maar als je er even wat langer over nadenkt snap je meteen dat dit kletskoek is.
Ah, dat lijkt mij ook onzin. Ik dacht zelf aan dat er ook verbeteringen zijn gedaan qua medische begeleiding.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:48:59 #27
pi_214326478
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:46 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ah, dat lijkt mij ook onzin. Ik dacht zelf aan dat er ook verbeteringen zijn gedaan qua medische begeleiding.
'Medisch' ;)
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:50:39 #28
pi_214326495
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef TAmaru het volgende:
Ik zou Pogacar ook pijpen buiten elke tourzege om.

No homo.
Heerlijk ouderwetse JohnDDD-post.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Laat ik nog eens een ouderwets JohnDDD-aanbod doen. De winnaar krijgt een heerlijke pijpbeurt van mij. Tenzij ik zelf win, dan ga ik mezelf wel pijpen.
pi_214326517
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
'Medisch' ;)
;)

Al is Mou daar niet mee eens:

twitter
Album top 100 2024
pi_214326542
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Heerlijk ouderwetse JohnDDD-post.
[..]

Blijkbaar zijn er toch wel hier en daar parallellen.
Mja
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:56:35 #31
pi_214326565
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
San Millan is een frauduleuze charlatan.
pi_214326566
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Volgens mij is het grote verschil dat Pogacar de afgelopen jaren:
-zich niet volledig hield aan het advies van zijn voedingscoach
-af en toe te weinig koolhydraten of voeding tot zich nam
-last had van de hitte

Hij heeft al gezegd dat hij zich nu houdt aan het advies van zijn voedingscoach, hij kauwt hele zakken met winegums weg na de finish en heeft specifiek op de hitte getraind. Bovendien is het met zo'n enorm goed team in de bergen natuurlijk ook eenvoudiger om je af te koelen omdat ze bidons en ijs voor je kunnen aannemen.
Mja
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:56:43 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214326569
Leuk ritje weer, zou mooi zijn als van der Poel mee kan doen maar hij dekte zichzelf alweer maximaal in.
pi_214326570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
;)

[ x ]
Hoe vaker dit benadrukt wordt, hoe minder mensen het geloven :D Eigenlijk best bijzonder :P
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 11:56:48 #35
pi_214326573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:54 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Blijkbaar zijn er toch wel hier en daar parallellen.
👀
pi_214326587
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk ritje weer, zou mooi zijn als van der Poel mee kan doen maar hij dekte zichzelf alweer maximaal in.
Falen in de Tour = "Sparen voor OS"

Falen op OS = "Tour is zwaar geweest"

Ja zo kan ik het ook :+
  donderdag 18 juli 2024 @ 11:59:35 #37
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326606
quote:
Van der Poel heeft natuurlijk al 24 koersdagen op de teller staan dit seizoen, kan me wel voorstellen dat hij bekaf is.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 12:00:14 #38
pi_214326615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
;)

[ x ]
Vingegaard zou naar eigen zeggen niets nemen wat zijn kind ook niet neemt, maar weten wij veel wat in Denemarken normaal is om aan je kinderen te geven. Aan dit soort teksten heb je uiteraard niets.
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:01:07 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214326625
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Falen in de Tour = "Sparen voor OS"

Falen op OS = "Tour is zwaar geweest"

Ja zo kan ik het ook :+
Maar dat zegt hij niet. Hij volgt grotendeels het pad van vorig jaar, wat toen nogal goed uitpakte.
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:01:22 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214326627
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Van der Poel heeft natuurlijk al 24 koersdagen op de teller staan dit seizoen, kan me wel voorstellen dat hij bekaf is.
Ook nog aan het veldrijden geweest!
pi_214326632
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maar dat zegt hij niet. Hij volgt grotendeels het pad van vorig jaar, wat toen nogal goed uitpakte.
Dan verwachten we dus medals op de OS :Y
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:04:27 #42
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214326664
quote:
Ik denk dat het te zwaar is voor hem. Lijkt sowieso vooral met OS bezig te zijn.
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:06:03 #43
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214326679
quote:
84s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dan verwachten we dus medals op de OS :Y
Alles behalve goud en de zeis gaat erover.
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 12:06:05 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214326682
Het zou inderdaad erg grappig zijn als Mou Pogacar zelf blijkt te zijn.
pi_214326750
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Het zou inderdaad erg grappig zijn als Mou Pogacar zelf blijkt te zijn.
Voor uiteenlopende waarden van "grappig" misschien ja.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 18 juli 2024 @ 12:11:39 #46
426493 crew  PippenScottie
pi_214326772
Bestaat The Clinic eigenlijk nog? Toen ik wielrennen nog actief volgde kwam ik daar regelmatig.
My friends all drive horses
pi_214326779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Vingegaard zou naar eigen zeggen niets nemen wat zijn kind ook niet neemt, maar weten wij veel wat in Denemarken normaal is om aan je kinderen te geven. Aan dit soort teksten heb je uiteraard niets.
Daar drinken ze toch visolie bij het ontbijt? Misschien ga je er wel harder van fietsen.
Album top 100 2024
  donderdag 18 juli 2024 @ 12:12:34 #48
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214326780
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat The Clinic eigenlijk nog? Toen ik wielrennen nog actief volgde kwam ik daar regelmatig.
The Clinic leeft als nooit tevoren.
pi_214326786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

Reddit wel met mooie debunk :D

Die gast zit zich overigens sowieso de hele dag suf te rukken op al die aandacht in z'n control room
Jack does it in real time...
pi_214326803
quote:
Als Matje zich zo indekt dan wint hij dit spel
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')