Gewoon elk jaar 2 major marathons winnen, easyquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik hoop toch voor Sifan dat ze wel een meervoud daarvan opstrijkt aan sponsorcontracten etc. Je moet er ook 4 jaar lang je coach van betalen, trainingskampen etc, dan is echt een schijntje

Mijn bekkenfysio keurde mij goed na 7 weken, maar ze zei toch dat ze liever had dat ik pas na 12 weken ging hardlopen. Je kunt beter "te laat" beginnen dan te vroeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:42 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Veel verloskundigen houden idd 12 weken aan, maar ik zou zelf niet beginnen voordat je je bekken(bodem) hebt laten checken door een bekkenfysio. Te vroeg beginnen kan echt serieuze problemen opleveren op een later moment en hardlopen is te leuk om dat te riskeren (zegt zij die na 3,5 jaar nog steeds niet echt kan en durft te hardlopen).

Ja ik heb op vakantie in Oostenrijk ook een Parkrun gedaan, daar waren ook voornamelijk Brittenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben op vakantie in de UK. Ik heb me voorgenomen ook hier te blijven hardlopen.
Gisteren een rondje door Cambridge gedaan, maar vanochtend was het echt leuk. We zitten aan de rand van de Peak District en er wordt hier elke week een parkrun gehouden. Alle mensen die voor het eerst deelnamen kregen applaus en er waren mensen met shirts dat ze al 50 of 100 keer hadden meegedaan.
Op de vraag wie van het verst was gekomen won ik, als enige niet-Brit. Dat was ook het enige wat ik won. Ik begon te ver vooraan en werd aan alle kanten voorbij gelopen. Het parcours was ook een beetje glooiend, dat kan ik als Nederlander helemaal niet.
Maar het was een toffe ervaring. Direct opgezocht of er bij mij in de buurt ook één is. Ja, maar het overlapt met clubjes van mijn kinderen, dus dat wordt lastig.

Voelde het goed vandaag?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik knoop het in mijn oren! Vanochtend in ieder geval groen licht gekregen om lekker zoveel te blijven bewegen als ik wil, zolang het goed voelt

In het VK is sowieso wel een parkrun in de buurt op elke zaterdag, vaak doen er een paar honderd man mee. Wordt er ook voorgeschreven door huisartsen, en is heel erg gericht op doen ipv tijd. Men is elk jaar weer blij als de gemiddelde tijd van de lopers langer is geworden, dat wilt dan zeggen dat er weer meer mensen meedoen voor wie het (meer) gezondheidswinst oplevert.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben op vakantie in de UK. Ik heb me voorgenomen ook hier te blijven hardlopen.
Gisteren een rondje door Cambridge gedaan, maar vanochtend was het echt leuk. We zitten aan de rand van de Peak District en er wordt hier elke week een parkrun gehouden. Alle mensen die voor het eerst deelnamen kregen applaus en er waren mensen met shirts dat ze al 50 of 100 keer hadden meegedaan.
Op de vraag wie van het verst was gekomen won ik, als enige niet-Brit. Dat was ook het enige wat ik won. Ik begon te ver vooraan en werd aan alle kanten voorbij gelopen. Het parcours was ook een beetje glooiend, dat kan ik als Nederlander helemaal niet.
Maar het was een toffe ervaring. Direct opgezocht of er bij mij in de buurt ook één is. Ja, maar het overlapt met clubjes van mijn kinderen, dus dat wordt lastig.

Haha, ja het voelde prima!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Voelde het goed vandaag?
Ik denk dat je spruit wel eerste was in zijn/haar leeftijdscategorie
 Dus op donderdag ingeschreven voor de Bradelierloop, even vergeten dat je bij dit soort lokale loopjes natuurlijk helemaal geen medailles krijgt
 Dus op donderdag ingeschreven voor de Bradelierloop, even vergeten dat je bij dit soort lokale loopjes natuurlijk helemaal geen medailles krijgt 
 Ik had er met zo'n tijd helemaal niet bij stilgestaan om op de prijsuitreiking te wachten, maar toen zijn we toch maar weer omgekeerd, mooi kistje Westlands groente en fruit binnen.
 Ik had er met zo'n tijd helemaal niet bij stilgestaan om op de prijsuitreiking te wachten, maar toen zijn we toch maar weer omgekeerd, mooi kistje Westlands groente en fruit binnen.

Ik kan eindelijk eens zeggen dat ik voor je bent geëindigdquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, ja het voelde prima!
Ik had sinds het begin van de zwangerschap geen wedstrijden meer gelopen, meer uit zelfkennis/zelfbescherming omdat ik bang was dat ik in een wedstrijd toch harder zou lopen dan verstandig. Maar nu met 7 maanden begon het ineens toch te kriebelen en leek het me wel heel leuk om alvast een medaille voor de baby te halenDus op donderdag ingeschreven voor de Bradelierloop, even vergeten dat je bij dit soort lokale loopjes natuurlijk helemaal geen medailles krijgt
Ik had bedacht om rond de 5.00/5.30 te lopen, wat ik vaak ook loop voor mezelf. Maar daarmee liep je toch wel erg in de drukte wat niet fijn was. Ik kreeg zelfs op een gegeven moment een duwtje in mijn rug, wat echt niet fijn was en onnodig.
Dus we gingen iets harder, maar nog wel steeds rustig genoeg om hele volzinnen te kunnen praten, dat was de check. Liep heel erg makkelijk, ik had stiekem nog wel een rondje door gewild maar dit was denk ik wel verstandiger met de warmte. En het was een hele leuke ervaring met veel aanspraak, vooral heel vaak de opmerking of de baby geen eigen startnummer moest hebben..
En toen zaten we in de auto naar huis, al bijna weer thuis en toen zag ik dat ik zelfs nog 3e was geworden bij de V35!Ik had er met zo'n tijd helemaal niet bij stilgestaan om op de prijsuitreiking te wachten, maar toen zijn we toch maar weer omgekeerd, mooi kistje Westlands groente en fruit binnen.

(07:10) en ik liep met de jongste. Die was al weken aan het roepen dat ze samen wilde sporten. Het was haar eerste run en heeft hem vrijwel helemaal hardgelopen, zwaaien naar iedereen die wat zei, tot 700 meter een glimlach van oor naar oor. Daarna was ze er eigenlijk wel klaar mee. Als laatste van de 1km over de finishlijn in 09:35
 (07:10) en ik liep met de jongste. Die was al weken aan het roepen dat ze samen wilde sporten. Het was haar eerste run en heeft hem vrijwel helemaal hardgelopen, zwaaien naar iedereen die wat zei, tot 700 meter een glimlach van oor naar oor. Daarna was ze er eigenlijk wel klaar mee. Als laatste van de 1km over de finishlijn in 09:35   . De glimlach keerde snel terug toen ze doorhad dat niemand haar tegen hield bij het pakken en opdrinken van de pakjes appelsap. De oudste was zeer onder de indruk van je, die kwam met dit hoofd
 . De glimlach keerde snel terug toen ze doorhad dat niemand haar tegen hield bij het pakken en opdrinken van de pakjes appelsap. De oudste was zeer onder de indruk van je, die kwam met dit hoofd   en een OWMYGOSH kreet aangerend.
 en een OWMYGOSH kreet aangerend. . Was wel gigantisch warm
 . Was wel gigantisch warm

(op 1 twintiger na). Ook iemand van 60+ als 2e overall
 (op 1 twintiger na). Ook iemand van 60+ als 2e overall  .
. 

Ik heb Forerunner 255 en ook hier inderdaad af en toe problemen met het uploaden, zowel via bluetooth als via de oplaadkabel. Soms doet het opstarten van de horloge wonderen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:03 schreef Sdivad het volgende:
Iemand hier wel eens problemen gehad met het synchroniseren van een activiteit vanuit een Garmin Forerunner naar de Garmin Connect-app? Hij pakt wel gewoon m'n horloge op en laadt helemaal tot groen, maar de activiteit komt niet in de app.
Heb al gecheckt in m'n horloge, daar staat de activiteit wel gewoon opgeslagen...

Jup, of de app updaten helpt ook soms.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:46 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Ik heb Forerunner 255 en ook hier inderdaad af en toe problemen met het uploaden, zowel via bluetooth als via de oplaadkabel. Soms doet het opstarten van de horloge wonderen.

. Maar "gewoon uitlopen" als doel hebben en niet weten of het gaat lukken vind ik denk ik toch het mooiste.
. Maar "gewoon uitlopen" als doel hebben en niet weten of het gaat lukken vind ik denk ik toch het mooiste. 

Bij mij stond hij nog op ¤130,- nu, maar ik ga komend jaar in Eindhoven lopen, i.p.v. Rotterdam.quote:

) denk ik. Loop begin dec Valencia, ergens in feb komt er hier een baby, kdenk dat ik toch wat minder voorbereidingstijd heb dan.
 ) denk ik. Loop begin dec Valencia, ergens in feb komt er hier een baby, kdenk dat ik toch wat minder voorbereidingstijd heb dan.  

Dit is toch echt suf, zelfs de major marathons hebben gewoon voor iedereen 1 tarief.quote:

Alle grote sportevenementen zijn toch duur? En als het in een grote stad is betaal je ook nog eens een premium.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Lekker commercieel aan het worden dat Rotterdam. Snap best dat de kachel moet roken maar die is vrij bizar.
Heeft Golazo dit jaar ook al het aantal deelnemers opgekrikt of is dat nog iets wat moet gaan komen?

quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:41 schreef Nober het volgende:
Ik had al besloten om geen marathon te lopen.

Wel grote stijging t.o.v. vorig jaar. Vorig jaar had ik tarief 2 voor 105 en dat is nu 120.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Alle grote sportevenementen zijn toch duur? En als het in een grote stad is betaal je ook nog eens een premium.
Ik snap de ophef niet helemaal eigenlijk

Misschien hebben ze Eliud Kipchoge en de pacers aan de start voor een WR poging. Mag wat kosten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Lekker commercieel aan het worden dat Rotterdam. Snap best dat de kachel moet roken maar dit is vrij bizar.
Heeft Golazo dit jaar ook al het aantal deelnemers opgekrikt of is dat nog iets wat moet gaan komen?
#deduurste
Heb er de afgelopen maanden over lopen wikken en wegen.quote:

quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:58 schreef Nober het volgende:
Ik weet zonder marathon ook wel wat afzien is.

inflatie en vraag doen een hoop. Gezien het uitverkoop tempo hadden ze ook wel kunnen beginnen met 130quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel grote stijging t.o.v. vorig jaar. Vorig jaar had ik tarief 2 voor 105 en dat is nu 120.
Maar goed, race entries zijn een vrij insignifant deel van mijn totale hardloopuitgaven, dus ik heb er geen problemen mee.

Ik vind het vooral raar dat ze de inschrijving onder kantoortijd openen en dan ook nog eens tariefdifferentiatie. Doe het gewoon voor iedereen op 135 dan of zo, en gooi het open in het weekend. Nu sta je straks naast iemand die 40 euro minder betaald heeft omdat hij/zij een flexibelere werkagenda had op een dinsdag in augustus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Alle grote sportevenementen zijn toch duur? En als het in een grote stad is betaal je ook nog eens een premium.
Ik snap de ophef niet helemaal eigenlijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |