SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Al 18 jaar geen moeder meer. Wat gaat het toch hard..
Alleen ik en Buda.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:14 schreef AirwiN het volgende:
Hoeveel aanmeldingen zijn er al voor de Kijkduin meet? @:Cherrylips
Als Buda nog afhaakt, ga ik misschien wel mee.quote:
Smoothquote:
Nee, deze zag ik echt niet aankomen..quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik luister Kanye heel vaak tijdens het sporten. Ik ga daar heel goed op
Op Kijkduin?quote:
De laatste 15 min van cardio luister ik Kanye/Jay Z of Metallica/Rammstein/Marilyn Mansonquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, deze zag ik echt niet aankomen..
Ga je zwaaien?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Er staat vanavond een man met krullen met z'n neus tegen de ramen naar binnen te gluren.
Ik ga daar gewoon eten en ondertussen op zoek naar een Sophie Hermans look-a-like. Ze weet toch niet hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Er staat vanavond een man met krullen met z'n neus tegen de ramen naar binnen te gluren.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga daar gewoon eten en ondertussen op zoek naar een Sophie Hermans look-a-like. Ze weet toch niet hoe ik eruit zie.
Ik luister van die 5 er twee regelmatig...quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De laatste 15 min van cardio luister ik Kanye/Jay Z of Metallica/Rammstein/Marilyn Manson
Je verpest m'n plan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
ohja ik wil me ook aanmelden. Bij deze.
Neequote:Op woensdag 17 juli 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Willen jullie een olifantje geboren zien worden??
Oh nou laat maar danquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je verpest m'n plan.
Of er openen nieuwe deuren.
Rammstein en Manson?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister van die 5 er twee regelmatig...
Is dit een eufemisme voor iets vunzigs of ranzigs?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ik durf geen ja te zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Huh wat ik ben ook ff een rondje lopen hoorquote:
Wijn kan altijdquote:
Aaaah ja kloptquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie de eerste foto in deze post:
Puala in K&W / De 3e ronde, een nieuw klusavontuur #3
Kan hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie een poes, een bbq en een zwembad waar ik wel in wil plonsen
Die is lekkerquote:
Tnxquote:
Tnx!quote:
Tnx!quote:
@aeque heb je iets te vertellen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Mocht je ooit hebben getwijfeld aan mij oog voor detail dan is die bij deze weggenomen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:26 schreef Puala het volgende:
Huh wat ik ben ook ff een rondje lopen hoor
[..]
Aaaah ja klopt
Jeetje Dimmyquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De laatste 15 min van cardio luister ik Kanye/Jay Z of Metallica/Rammstein/Marilyn Manson
en verder accepteer je geen aanmeldingen meer?quote:
Leukquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe schoenen zijn er.
[ afbeelding ]
Ik vind t netjesquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je ooit hebben getwijfeld aan mij oog voor detail dan is die bij deze weggenomen.
De rest wordt naar een ander restaurant gestuurd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje Dimmy
[..]
en verder accepteer je geen aanmeldingen meer?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
weinig vriendelijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De rest wordt naar een ander restaurant gestuurd.
* datismijnmening boekt nachtje hotel Pualaquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Huh wat ik ben ook ff een rondje lopen hoor
[..]
Wijn kan altijd
[..]
Aaaah ja klopt
[..]
Kan hoor24,5 graad is ie, is do-able met deze buitentemperatuur
[..]
Die is lekker![]()
![]()
[..]
Tnx
[..]
Tnx!
[..]
Tnx!
Welk restaurant zullen wij naar toe gaan?quote:
Ik accepteer alleen ayce als alternatiefquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De rest wordt naar een ander restaurant gestuurd.
Is dit nieuws? Volgens mij heb ik dat wel vaker gezegd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje Dimmy
[..]
en verder accepteer je geen aanmeldingen meer?
In kijkduin?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welk restaurant zullen wij naar toe gaan?
Ik heb dit waarschijnlijk verdrongen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit nieuws? Volgens mij heb ik dat wel vaker gezegd.
ik prefereer dan wel goeie toetjesquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen ayce als alternatief
Liever niet, dat is zo ver wegquote:
Warung Miniquote:
Heb je een punt. Over ver weg gesproken. Ik moet nog kiezen of ik 2x naar zeeland rij, of dat ik een overnachting ga regelen (met risico dat declareren niet kan), of dat ik 1 dag skip en welke dan.quote:
Terecht welquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb dit waarschijnlijk verdrongen.
Je kent 't?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
Weetje jullie krijgen gewoon een stukje wonder der moeder natuur of jullie het nou leuk vinden of niet![]()
[ x ]
Een goed stel tetten had dan ook gewoon gemogen hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
Weetje jullie krijgen gewoon een stukje wonder der moeder natuur of jullie het nou leuk vinden of niet![]()
[ x ]
Matige tetten mogen er ook zijn hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goed stel tetten had dan ook gewoon gemogen hoor.
En het heeft het CL 'seal of approval' gekregen?quote:
Zonder matige tetten geen goede tettenquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Matige tetten mogen er ook zijn hoor.
Ook waar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Matige tetten mogen er ook zijn hoor.
Ik vind bevallen eigenlijk gewoon zieligquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
hmm, lastig. hoe lang is de reistijd?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je een punt. Over ver weg gesproken. Ik moet nog kiezen of ik 2x naar zeeland rij, of dat ik een overnachting ga regelen (met risico dat declareren niet kan), of dat ik 1 dag skip en welke dan.
Ja, is iemand naar huis gestuurd, omdat geen rijbewijsquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:22 schreef Haags het volgende:
@:4EverBlackEyed gisteravond niet gekeken. Was niet thuis.
Nog iets gemist?
Ok, is je antieke piano nu wel okay?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
viel met mijn snufferd op het keyboard
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok, is je antieke piano nu wel okay?
ergens rond de 2 uur enkele reis tot 2u45m geloof ikquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, lastig. hoe lang is de reistijd?
Ik mag volgende week weer gezellig een paar keer naar Moerdijk op en neer.
Wanneer ik weer naar Zeeland mag weet ik nog niet.
Niet dichtbij genoeg om dat te kunnen beoordelen. Hier in de omgeving niks gezien of gehoord wat op onweer leek.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:53 schreef Puala het volgende:
Iemand hier die toevallig heel dichtbij de keukenhof woont en kan bevestigen of t daar vannacht onweer is geweest?
Meh dat verklaart de stroomproblemen van vandaag nog niet in die regioquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dichtbij genoeg om dat te kunnen beoordelen. Hier in de omgeving niks gezien of gehoord wat op onweer leek.
Netcongestie en daaraan gerelateerde problematiek.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Meh dat verklaart de stroomproblemen van vandaag nog niet in die regio
Vannacht een outage van een 40 min en nu is de switch half deaudquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Netcongestie en daaraan gerelateerde problematiek.
kan je je neus nog goed doen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
viel met mijn snufferd op het keyboard
Ik las dat er in een deel van Den Haag ook stroomstoring was. Dezelfde storing als waar jij het over hebt?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Vannacht een outage van een 40 min en nu is de switch half deaud
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik viel dus laatst met mijn snufferd in een antieke vlinder![]()
Was vet awkward
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Thuiswerkers? Is dit waar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kanquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las dat er in een deel van Den Haag ook stroomstoring was. Dezelfde storing als waar jij het over hebt?
bedoel je niet: Rustig vandaagquote:
Maar jij bent dan al zo'n 4 uur wakker en actief natuurlijk.quote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:11 schreef Elvi het volgende:
sterfgeval in de familie en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken
Gecondoleerdquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:11 schreef Elvi het volgende:
Nee maar ik heb met de meeste familieleden geen contact meer. Maar toch... Je kent die persoon wel al hadden we dus de afgelopen 10 jaar? geen contact.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Iemand waar je nog veel contact mee had?
NJa, ik snap het. Meeste familie heb ik ook nauwelijks contact mee. Zeker nu mn ouders er niet meer zijn heb ik totaal geen contact meer met de meesten, maar je bent er wel een soort van mee opgegroeidquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee maar ik heb met de meeste familieleden geen contact meer. Maar toch... Je kent die persoon wel al hadden we dus de afgelopen 10 jaar? geen contact.
Gecondoleerd Elviquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:11 schreef Elvi het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is iemand naar huis gestuurd, omdat geen rijbewijs(was natuurlijk niet de enige reden)
Ja, dat was wel echt even niveau: wtf.quote:
Wel lekker snel. Goed voor de kijkcijfers ook.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was wel echt even niveau: wtf.
We hebben nog 8,5 week plezierquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel lekker snel. Goed voor de kijkcijfers ook.
Welk programma gaat dit nou weer overquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is iemand naar huis gestuurd, omdat geen rijbewijs(was natuurlijk niet de enige reden)
Ja, als je al lang geen contact hebt blijft dat lastig.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:36 schreef kwiwi het volgende:
Gecondoleerd @:Elvi . Is toch altijd even schrikken vind ik, ook al had je geen (goed) contact meer. Zeker als iemand nog niet hoogbejaard is en/of je het niet zag aankomen.
Wordt vast gewaardeerd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, als je al lang geen contact hebt blijft dat lastig.
Heb dat nu ook met een ex-vriendin die ziek is en waarmee ik al zeker 10 jaar geen contact meer mee gehad heb. Toch maar even berichtje gestuurd.
Dat is liefquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, als je al lang geen contact hebt blijft dat lastig.
Heb dat nu ook met een ex-vriendin die ziek is en waarmee ik al zeker 10 jaar geen contact meer mee gehad heb. Toch maar even berichtje gestuurd.
B&B vol liefde natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk programma gaat dit nou weer over
Klopt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bos is meer een Metallica dan een Manson man denk ik zo.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik schreef "onkruid vergaat niet". Niets meer op terug gehoord.
Wat heeft ze?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het greep me best wel aan. Niet leuk als mensen ziek zijn, en zeker niet jonge mensen.
ik heb gisteren de eerste aflevering proberen te kijken. Ik ben niet ver gekomen.quote:
Niets, maar dat was de druppelquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft een rijbewijs daarmee te maken
Ach het is best leuk om even naar te kijken en de zinnen te verzetten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik heb gisteren de eerste aflevering proberen te kijken. Ik ben niet ver gekomen.
Al haakte ik ook wel een beetje af toen die ene man begon over zn goocheltrucs
Daarom wilde ik eraan beginnen. Maar wilde uiteindelijk gewoon slapen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, maar dat was de druppeltoen ging hij naar huis. Einde.
[..]
Ach het is best leuk om even naar te kijken en de zinnen te verzetten.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik schreef "onkruid vergaat niet". Niets meer op terug gehoord.
Ik val de laatste twee nachten gewoon voor 00.00 in slaapquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daarom wilde ik eraan beginnen. Maar wilde uiteindelijk gewoon slapen.
Ok, ze staan allemaal stop. Heb @UitStraling even gebeld, die kan dat met één druk op de knop.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val de laatste twee nachten gewoon voor 00.00 in slaap
Stop de persen
quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, ze staan allemaal stop. Heb @:uitstraling even gebeld, die kan dat met één druk op de knop.
Ook al. Een vriendin van mij ook.quote:
Nou nouquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben nu zo’n leeftijd dat we bijna meer begrafenissen hebben dan verjaardagen
Best een behoorlijke kans dus idd.quote:
Ja of ze overlijden nóg eerder.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijgen we allemaal nog wel last van.
Meer spreiding. Of dat beter is…quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of ze overlijden nóg eerder.
Dan heb je er geen last van.
Mja.. misschien wel ietsjes beter voor de huizenmarkt, maar goed.. ook niet altijd.quote:
Krijg je daar automatisch een oproep voor?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Daarom vannaf 40 ook dat borstonderzoek
oh vanaf je 50stequote:Op woensdag 17 juli 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je daar automatisch een oproep voor?
wat is dat?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je wil weten hoe je er medisch voorstaat moet je een aov aanvragen, sjonge jonge.
Welk onderdeel was het meest traumatisch?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben door de screening voor de AOV heen, een bijna traumatische ervaring.
Dan pas?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vanaf je 50ste
Vrouwen van 50 tot en met 75 jaar krijgen uitnodiging
U ontvangt een uitnodiging vanaf het jaar dat u 50 jaar wordt tot het jaar waarin u 76 jaar wordt. Op welk moment u de uitnodiging precies krijgt, hangt samen met de route van het mobiele onderzoekscentrum.
Rib uit je lijf.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arbeid ongeschiktheid verzekering.
ja had begrepen dat bij jonge vrouwen het borstweefsel vaak nog te dicht is om het goed te kunnen zien. Dat vertelde mijn huisartsquote:
ohhh goed dat je die hebt afgeslotenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arbeid ongeschiktheid verzekering.
Ze gaan je medische verleden doorlichten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk onderdeel was het meest traumatisch?
Hmmm okequote:Op woensdag 17 juli 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had begrepen dat bij jonge vrouwen het borstweefsel vaak nog te dicht is om het goed te kunnen zien. Dat vertelde mijn huisarts
Klinkt echt gezellig allemaalquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan je medische verleden doorlichten.
Krijg je eerst een vragenlijst. Heb je of gebruik je medicijnen?
Nou nee.
Krijg je zo’n mannetje aan de tel: u bent niet eerlijk in 2005 heeft u eens pijnstillers gehad en spierverslappers, (rugpijn na val fiets) daarom krijgt u een uitgebreide check.
Nou en dan begint de ellende helemaal.
Verzekeringsbedrijven, echt vreselijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Was aan het oor geopereerd. Afsluitende gesprek:
Gehoor is volledig terug en kans op herhaling is extreem klein.
Krijg je rapport verzekering:
Gehoor is sterk verslechterd en herhaling is in grote kans aanwezig.
Whutquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom ga je dan naar de dokter als het niet nodig is?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb dat nooit geweten maar als je ooit medicijnen die je niet echt nodig bent bij een dokter krijgt aangeboden, weiger die dan. Ook behandelingen, alles wat je zegt, zeg dat je nergens last van hebt. ALLES wordt tegen je gebruikt door verzekeringen.
Vanaf 50 tochquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Daarom vannaf 40 ook dat borstonderzoek
Ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben door de screening voor de AOV heen, een bijna traumatische ervaring.
Maar 65-plussers willen ook graag nog 20 jaar mee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze kunnen beter 40 - 65 doen of zo
Wat had je ook alweer precies aan je oor?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
De wolf in schaapsklerenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat had je ook alweer precies aan je oor?
Vandaar dat je hier post.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Had door die oorpijn, die de dokter verkeerd had ingeschat, na 2 weken niet slapen op zijn aandringen slaapmedicatie, die had ik niet gebruikt op 1 avond na, nu heb ik dus ook inslaapklachten en daardoor psychische klachten.
Ik mag volgende maand weer naar de KNO, nu had ik op internet begrepen dat ik misschien ook geopereerd kan worden maar dan kan ik ook helemaal doof wordenquote:
Welcome to the clubquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Had door die oorpijn, die de dokter verkeerd had ingeschat, na 2 weken niet slapen op zijn aandringen slaapmedicatie, die had ik niet gebruikt op 1 avond na, nu heb ik dus ook inslaapklachten en daardoor psychische klachten.
Fox wild wordt ik van die kut verzekeringen.quote:
De 75- plussers willen vast ook nog even mee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar 65-plussers willen ook graag nog 20 jaar mee.
Voel de verbroedering.quote:
quote:
Genietenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Altijd fijn als collega's een bug op resolved zetten, maar:
- er is niets veranderd aan het resultaat, de foutmelding bestaat nog steeds
- de 'fix' is op de verkeerde plek toegepast en wordt niet eens bereikt
- de 'fix' zelf werkt niet eens op de goede plek
Echt top zulke collega's
Gewoon Midsommarren.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De 75- plussers willen vast ook nog even mee.
Hier heb ik zelfs last vanquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Altijd fijn als collega's een bug op resolved zetten, maar:
- er is niets veranderd aan het resultaat, de foutmelding bestaat nog steeds
- de 'fix' is op de verkeerde plek toegepast en wordt niet eens bereikt
- de 'fix' zelf werkt niet eens op de goede plek
Echt top zulke collega's
Als het Cholesteaoom is dan moet je wel. En ben je er daarna altijd van af.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag volgende maand weer naar de KNO, nu had ik op internet begrepen dat ik misschien ook geopereerd kan worden maar dan kan ik ook helemaal doof wordendus ik durf het niet zo.
Wat is dat?quote:
O nee, ik heb geen ontsteking maar die gehoorbeentjes zitten muurvast ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het Cholesteaoom is dan moet je wel. En ben je er daarna altijd van af.
En als je het niet doet ga je dood.
Ja maar anders lopen ze weg, das ook niet handigquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, ik heb geen ontsteking maar die gehoorbeentjes zitten muurvast ofzo.
Film niet gezien? Staat volgens mij op Netflix. Gewoon even aanzetten anders verpest ik de verrassing.quote:
Ik gok waar dit heen gaat en ik denk niet dat dit goed afloopt voor de bejaarden danquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Film niet gezien? Staat volgens mij op Netflix. Gewoon even aanzetten anders verpest ik de verrassing.
WD40 al geprobeerd?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, ik heb geen ontsteking maar die gehoorbeentjes zitten muurvast ofzo.
Wat is dat? Zon?quote:
quote:
quote:
kloptquote:
Komen ze vandaag mee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Oef dat kind is gebeten door een wolf.
Wie laat zn kinderen dan ook los in een bos lopenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Hebben we dan niks geleerd van Roodkapje?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wie laat zn kinderen dan ook los in een bos lopen
Dit was begeleiding BSO.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wie laat zn kinderen dan ook los in een bos lopen
Precies, voor je het weet verdwalen die kinderen en vinden ze een peperkoekhuisjequote:Op woensdag 17 juli 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben we dan niks geleerd van Roodkapje?
Dat waren Hans&Grietje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies, voor je het weet verdwalen die kinderen en vinden ze een peperkoekhuisje
Best stoer.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Heb het artikel net gelezen, maar een wolf die dus kennelijk op meerdere mensen afkomt en dan wel bijt maar niet doorbijt? dat vind ik wel een beetje een gek verhaal.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Alsof het heel raar is om met kinderen in een bos te lopen.
Daar zoek ik al jaren naarquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies, voor je het weet verdwalen die kinderen en vinden ze een peperkoekhuisje
Waarschuwend happen. Het is net een hond.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb het artikel net gelezen, maar een wolf die dus kennelijk op meerdere mensen afkomt en dan wel bijt maar niet doorbijt? dat vind ik wel een beetje een gek verhaal.
Ik vind het ook een vaag verhaal.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb het artikel net gelezen, maar een wolf die dus kennelijk op meerdere mensen afkomt en dan wel bijt maar niet doorbijt? dat vind ik wel een beetje een gek verhaal.
Dit is toch ook bizar eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:09 schreef Ama het volgende:
Omg ik kan echt verhuizen over een tijdje als ik wil. Sta echt hoog bovenaan in de lijst.
Ik vind het nog steeds een gek verhaal, maar goed, gekke verhalen gebeuren ook somsquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschuwend happen. Het is net een hond.
Nee, dat is kort.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Zes jaar moet je dus wachten hier. Dat is niet lang.
Geen tuinen meer en een eigen schuur of berging. Had al vrij snel toen ik hier ging wonen spijt dat ik niet voor een flat had gekozen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar wel leuk voor jeWat zou je ermee opschieten?
ook wat meer centrum?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen tuinen meer en een eigen schuur of berging. Had al vrij snel toen ik hier ging wonen spijt dat ik niet voor een flat had gekozen.
Sommige appartementen hebben ook een gedeelde schuur. Vriendin van me had dat dus die zette haar dure fiets in de gangquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen tuinen meer en een eigen schuur of berging. Had al vrij snel toen ik hier ging wonen spijt dat ik niet voor een flat had gekozen.
Emmen is natuurlijk al wat makkelijker, maar als je ergens goed zit kan je natuurlijk ook makkelijker tijd opbouwen zonder ermee bezig te zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat Zwab nergens terecht kan en Ama kan zowat kiezen
Maar wil ook gewoon andere zooi erin kwijt mogen en kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige appartementen hebben ook een gedeelde schuur. Vriendin van me had dat dus die zette haar dure fiets in de gang
Nu hoor je er echt bijquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja dat is wel fijn, ik heb nu twee bergingen die staan beide behoorlijk volquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wil ook gewoon andere zooi erin kwijt mogen en kunnen.
Locatie locatie locatiequote:Op woensdag 17 juli 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vind het steeds meer een ergenis dat ik het niet heb.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn, ik heb nu twee bergingen die staan beide behoorlijk vol
zet je een joker in?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hoezo is het nu alweer half 5 ?
Stop de tijd.
Het is 5 voor half 5, niet zo zeurenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stop de tijd.
Zaagmans is in elk geval weer langsgeweest om de week doormidden te zagen.quote:
Nu pas*quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stop de tijd.
BEPAALquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is 5 voor half 5, niet zo zeuren
Nu al, de tijd gaat razend snel, vandaagquote:
feit. morgen weer een vrije dag.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaagmans is in elk geval weer langsgeweest om de week doormidden te zagen.
Met spreuken?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit. morgen weer een vrije dag.
in de middag de tegeltjesman op de koffie. tegels uitzoeken voor toilet en douche.
Kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om delftsblauwe tegels te krijgen.
mijn tuin kan prima zelf onkruid kwekenquote:
en poppetjes, schaatsjes, bootjes en minionsquote:
Voor welk platform. Wat houdt het in?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:27 schreef bitterbal het volgende:
kan iedereen garden simulater
aanraden
Klinkt goed.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en poppetjes, schaatsjes, bootjes en minions
https://store.steampowere(...)ator_clanid=38613808quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor welk platform. Wat houdt het in?
denk niet dat ze er in trappen.quote:
En 1 rand dan?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat ze er in trappen.
minimaal 8,95 per tegel
Jij was zeker vrij vandaagquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu al, de tijd gaat razend snel, vandaag![]()
En vanavond weer sporten
dan ist nog steeds minimaal 8.95 per tegelquote:
Linkje?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat ze er in trappen.
minimaal 8,95 per tegel
Lol nee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij was zeker vrij vandaag
Ik ben de uren aan het tellen omdat ik al de hele dag moet dealen met troep.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
de dure maar wel erg leuke
goedkoper ook leuk maar bij de eerste vind ik meer leukere
ik heb op mn logeerkamer delftsblauwtegeltjesmotief behang op 1 muurquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vorig jaar nog naar het tegeltjesmuseum geweest
Vandaag door de Corbulotunnel gereden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Echt godverdomme alles van die gast dat ik vandaag moet testen werkt niet. Schiet mij maar lek hoor.
Ja, dat het een spelletje is, daar ging ik al vanuit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)ator_clanid=38613808
Spelletje
Oja, moet ik ook nogquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag door de Corbulotunnel gereden.
Best netjes.
Welk spel zoek je?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Haags het volgende:
Ik zoek nog steeds een spel, kon het niet vinden via steam
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
heb inmiddels aangegeven dat mijn huis niet van elestiek is en er geen ruimte meer is.
Die is leukquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat het een spelletje is, daar ging ik al vanuit.
ja had die een tijdje terug gezien. Ook 1 met een tuktuk en een bitterbalquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.klompjes.com/(...)geltje-sushi-design/
@:bitterbal
Als aandenken aan Nederland wanneer je weg bent?
Bal gaat in TH gewoon een Twitch-streamert wordenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
en heb net deze geinstalleerd. Eerste indruk is goed![]()
https://store.steampowered.com/app/1623730/Palworld/
Daar kan ik je helaas niet bij helpen.quote:
Lijkt beetje op Pokémon.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
en heb net deze geinstalleerd. Eerste indruk is goed![]()
https://store.steampowered.com/app/1623730/Palworld/
Nee, niemand.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik je helaas niet bij helpen.
Maar is het nou single-player of multi?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb net zo'n kip achtig beestje doodvermoord
Zie ook multi dingen staan maar dat heb ik niet geprobeerd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar is het nou single-player of multi?
gratis vanaf 75 euro.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn de verzendkosten voor een tegeltje?
Muurvast. Als ik geen werk en opleiding had hier zou ik het ergens anders proberen. Heb net ook weer zitten rekenen wat de kansen zijn met een hypotheek, of particulier ehuur. Njeh. Ik mag een rijke vriendin vaan zoeken. Misschien wil Hugo wat lipstick opdoen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ketejing.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
en ze hebben 10% vakantiekorting, krijg je toch 89 cent korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |