Net eentje in gezet hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze TT vraagt om andere plaatjes in de OP
Ja, zag het, babe dusquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net eentje in gezet hoor
Neequote:Op woensdag 17 juli 2024 12:56 schreef aeque het volgende:
Die Stiggy laat ook niks over voor de rest he.
Zien we dan welquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zag het, babe dus
Hoopte dat een van de gifjes weg zou gaan, maar er komen alleen maar plaatjes bij? Zie nu voor me dat over een paar topics de OP tig plaatjes bevat
Of misschien de volgende al wel![]()
Een brutaal mens heeft de halve wereld?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:56 schreef aeque het volgende:
Ik heb geleerd wat brutaler te zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een brutaal mens heeft de halve wereld?
En de helft is ongeveer vrouw
Hey....zo te zien heeft ie zijn motorbabe....dus.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:56 schreef aeque het volgende:
Afkoelen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:14 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hey....zo te zien heeft ie zijn motorbabe....dus.
Ik spring weer de vijver in.
De warmte?quote:
2 van mijquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:03 schreef fietsie het volgende:
Oow qua wasmachine is 't een 9kg. Qua motor 1200cc
Baas boven baasquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:03 schreef fietsie het volgende:
Oow qua wasmachine is 't een 9kg. Qua motor 1200cc
Ik kan je vertellen dat het in stadverkeer en bij parkeer akties echt soms niet handig is, een 1200c 2-cylinder.quote:
600cc 4-cylinder hier, die wil welquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het in stadverkeer en bij parkeer akties echt soms niet handig is, een 1200c 2-cylinder.
Zo'n ding wil niet even soepel glijdend een paar cm verder...
Maar meestal hebben dergelijke zware motoren wel een achteruitversnelling. Vooral bij het parkeren kan dat handig zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:11 schreef fietsie het volgende:
Ik kan je vertellen dat het in stadverkeer en bij parkeer akties echt soms niet handig is, een 1200c 2-cylinder.
Zo'n ding wil niet even soepel glijdend een paar cm verder...
quote:
Die zitten goed inpakt in een motorjas met CE-keurquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zitten goed inpakt in een motorjas met CE-keur
Een...paar...centimeter... verder....?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
600cc 4-cylinder hier, die wil wel
Op het plaatje is het geen jas...quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zitten goed inpakt in een motorjas met CE-keur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Eh Lord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |