Ik denk het niet. Volgens mij hebben de groepswinnaars van de kwalificatie voordeel bij de loting. Aangezien Nederland de poule niet gewonnen heeft, zal het dus wel een relatief zware poule krijgen, alhoewel de poule met Zwitserland wellicht wat minder zwaar wordt. Waar vind je deze potindeling trouwens?quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie dat Nederland nu in pot 3 zit voor de loting eindtoernooi. Kan dat nog veranderen als zich meer landen plaatsen?
Engeland zit ook in de tweede groep denk ik? Die schat ik sterker in dan Duitsland en Frankrijk in brede zin. Maar ja, zelf naar gemaakt enzoquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Volgens mij hebben de groepswinnaars van de kwalificatie voordeel bij de loting. Aangezien Nederland de poule niet gewonnen heeft, zal het dus wel een relatief zware poule krijgen, alhoewel de poule met Zwitserland wellicht wat minder zwaar wordt. Waar vind je deze potindeling trouwens?
Al weet ik niet of de ranking op een gegeven moment nog gaat meespelen, maar ik vermoed van niet...
W.b. de volgende Neejsuns Liek (dacht volgend jaar) zijn we iig niet meer 4 sterkste landen gerangschikt. Een poule met SPA/FRA/DEU én ZWE/NOR is dus niet onmogelijk.
Ik kwam het tegen op de Wikipedia-pagina over het toernooi: https://en.wikipedia.org/(...)uro_2025#Group_stagequote:Op woensdag 17 juli 2024 11:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Volgens mij hebben de groepswinnaars van de kwalificatie voordeel bij de loting. Aangezien Nederland de poule niet gewonnen heeft, zal het dus wel een relatief zware poule krijgen, alhoewel de poule met Zwitserland wellicht wat minder zwaar wordt. Waar vind je deze potindeling trouwens?
Al weet ik niet of de ranking op een gegeven moment nog gaat meespelen, maar ik vermoed van niet...
W.b. de volgende Neejsuns Liek (dacht volgend jaar) zijn we iig niet meer 4 sterkste landen gerangschikt. Een poule met SPA/FRA/DEU én ZWE/NOR is dus niet onmogelijk.
Oke, dank, dat is dus dezelfde lijst als die ik had gezien mbt indeling Neejsuns Liek, met dat verschil dat Zwitserland als thuisland hier natuurlijk groepshoofd is en elk land een plekje opschuift. Ja, Noorwegen en Zweden zullen wellicht ontlopen worden, en als je Zwitserland loot dan heb je geluk w.b. je poule. Maar het kan ook net zo goed samen met Spanje en Engeland in 1 poule worden. Naja, we zien het wel in december, nog ver weg.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kwam het tegen op de Wikipedia-pagina over het toernooi: https://en.wikipedia.org/(...)uro_2025#Group_stage
De druk van de Premjur Liekquote:Op maandag 16 september 2024 02:43 schreef chufi het volgende:
W U20 WK in Colombia Nederland wint na een slopende wedstrijd na 2-2 in de reguliere tijd en een doelpuntloze verlenging op penalties van thuis land Colombia in een vol geel stadion van Cali. De Colombiaanse dames wisten 3 x niet te scoren daar waar de Nederlandse dames 3 x zeker doel troffen.
In de halve finale spelen ze tegen Spanje of Japan waar het nog 0-0 staat na 85 min...
KNVB.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
Nederland tegen Indonesië nu. Wie heeft dit bedacht?
Kom het toevallig net tegen en keek een stukje samenvatting… Maar serieus, die meisjes hebben 3x op het strand van Bali een kokosnoot naar elkaar gerold. Vind het eerlijk gezegd vrij onsportief om er dan 15 in te jassen, dit is toch voor niemand leuk joh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb die tweede helft tegen Indonesië gekeken, maar van Indonesië winnen wij met ons 7e klasse reserve gehandicaptenvoetbal na een avondje doorzakken nog steeds met dubbele cijfers van. Alsof die wijven überhaupt voor het eerst zo'n rond ding, oh ja een voetbal, zien.
Is dit dan ook extra 'stoere' dronkemanstaal na een avond doorzakken, 'die wijven!'?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb die tweede helft tegen Indonesië gekeken, maar van Indonesië winnen wij met ons 7e klasse reserve gehandicaptenvoetbal na een avondje doorzakken nog steeds met dubbele cijfers van. Alsof die wijven überhaupt voor het eerst zo'n rond ding, oh ja een voetbal, zien.
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit dan ook extra 'stoere' dronkemanstaal na een avond doorzakken, 'die wijven!'?
Nee, maandag 16 december.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is zaterdag de loting voor het EK? Polen (versloeg Oostenrijk) en Wales (versloeg Ierland) zijn volgens mij de grootste verrassingen in de eindronde. Tsjechië redde het net niet tegen Portugal.
Die zijn er ook. Er zijn betaald voetbalclubs die geen professioneel vrouwenteam hebben.quote:Op maandag 16 december 2024 18:24 schreef quo_ het volgende:
En ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als er verenigingen zijn die alleen toegankelijk zijn voor mannen. Waarschijnlijk is dan het land te klein.....
Je verwacht het inderdaad nietquote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Komende zomer EK 2025 poule des doods dus. Je verwacht het niet.Met Frankrijk én Engeland.
Is het in Zwitserland? Gezien de lollerloting die zij hebben.quote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Komende zomer EK 2025 poule des doods dus. Je verwacht het niet.Met Frankrijk én Engeland.
Group A: Switzerland, Norway, Iceland, Finland
Group B: Spain, Portugal, Belgium, Italy
Group C: Germany, Poland, Denmark, Sweden
Group D: France, England, Wales, Netherlands
Ja.quote:Op maandag 16 december 2024 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het in Zwitserland? Gezien de lollerloting die zij hebben.
Die hebben ook nog eens IJsland uit pot 2. Die kant van het schema is echt heel karig met Italië ook als relatief makkelijke nummer 2 die zo de halve finale kunnen halen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het in Zwitserland? Gezien de lollerloting die zij hebben.
Net als vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die moeten we niet serieus nemen volgens bepaalde forum admins hier.
De kus van de ex-voorzitter heeft verregaande gevolgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:21 schreef chufi het volgende:
Spaanse glorie is ook nergens meer te vinden .. 0-2 achter tegen de Belgen
toch maken ze de 3-2 in de extra tijdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
De kus van de ex-voorzitter heeft verregaande gevolgen.
Vrouwenvoetbal is geen voetbal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen we niet beter een centraal vrouwenvoetbal topic aanmaken? Die oude topics kicken is ook zoiets. @:coco
Die speelt toch in Duitsland..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Geklopt worden door Beerensteyn in de lucht is ook vrij knap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |