Theo komt toch gewoon af en toe naar studio en doet verder geen werk?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:37 schreef Document1 het volgende:
Hef die zooi gewoon op en zoek een leuke dagbesteding voor Theo Janssen.
Hij is toch hoofd scouting daar?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Theo komt toch gewoon af en toe naar studio en doet verder geen werk?
Of gaan solliciteren bij de padvinders van Scouting Nederland, afdeling Frituurquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan 'ie mooi voor Twente gaan scouten
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
1 augustus. Dit kan echt niet.
Het begint zo langzamerhand onuitlegbaar te worden richting andere clubs die in het verleden of in de toekomst nog met vergelijkbare deadlines te maken krijgen of hebben gekregen.quote:
Dit is al het beroep. De LC heeft de licentie voor volgend jaar al geweigerd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
1 Augustus dus de uitspraak.
En daar kunnen ze dan nog tegen in beroep neem ik aan?
Of is dat dan definitief?
De 10e begint het seizoen toch?
De KNVB maakt het zich voor nu, en in de toekomst, heel erg moeilijk.
Voor iets dat onvermijdelijk is.
Gevolg van het systeem. Een sanctie opleggen is een doodsvonnis voor betaald voetbal in Arnhem.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:41 schreef Evangelion het volgende:
Erg jammer dat de altijd incapabele KNVB het onsympathieke Vitesse weer uitstel geeft. Ik hoop dat het vuile Vitesse snel kapoet gaat.
Nee, nee dit kan niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
1 augustus. Dit kan echt niet.
Ook wel logisch dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:06 schreef Haringkop het volgende:
Je kan de KNVB niet verwijten er alles aan gedaan te hebben om Vitesse te behouden.
Dat is waar. En op nog meer Jong-teams in de eerste divisie zit ook niemand te wachten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel logisch dat ze dat doen.
Je hebt het niet over Veendam waar hooguit 500 man kwamen kijken
@Also-von-Oder was jij een van die 500? Gr grquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wanneer de uitspraak komt. Het is al vastgelegd dat de competitie anders met 19 clubs verder gaat, en de dag dat de club tegen Vitesse zou moeten spelen een vrije dag wordt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:41 schreef Evangelion het volgende:
Erg jammer dat de altijd incapabele KNVB het onsympathieke Vitesse weer uitstel geeft. Ik hoop dat het vuile Vitesse snel kapoet gaat.
Veendam zat de laatste vijf jaren constant tussen de 3500 en de 4000 toeschouwers.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, ik heb er ook niet zoveel moeite mee. En ik verwacht dat de KNVB ook aanwijzingen heeft dat het goed kan komen. Regels zijn regels heb je niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken amateurclubs waar het op zondag drukker is.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Veendam zat de laatste vijf jaren constant tussen de 3500 en de 4000 toeschouwers.
Nou, rond de 3000 is dichter bij de waarheid. Met een uitschieter als Emmen op bezoek kwam.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Veendam zat de laatste vijf jaren constant tussen de 3500 en de 4000 toeschouwers.
Dus als je 50.000 toeschouwers hebt hoef je je niet aan de regels te houden, Vitesse maakt er een puinhoop van en de KNVB is te coulant, stekker eruitquote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Haarlem, AGOVV en Veendam vielen uit, toen de competitie al een heel eind op weg was. Vooral met Veendam, dat was eind maart/begin april.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus als je 50.000 toeschouwers hebt hoef je je niet aan de regels te houden, Vitesse maakt er een puinhoop van en de KNVB is te coulant, stekker eruit
Die regels zijn er voor een gelijk speelveld onder de clubs. Niet voor niks dus.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, ik heb er ook niet zoveel moeite mee. En ik verwacht dat de KNVB ook aanwijzingen heeft dat het goed kan komen. Regels zijn regels heb je niet zoveel aan.
Een kat in het nauw. Lekker opheffen. Laat het een wijze les zijn voor andere clubs in de toekomst.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:01 schreef Cupfighter het volgende:
Tja en dan nog eisen stellen en de boel onder druk zetten
Dat laatste beweer ook niet, maar ik begrijp wel dat de KNVB ‘meer’ ruimte biedt om Vitesse met een herstelplan te laten komen. Niemand wint als Vitesse op de fles gaat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:05 schreef SOG het volgende:
[..]
Die regels zijn er voor een gelijk speelveld onder de clubs. Niet voor niks dus.
Kans op succes in het voetbal zou je niet bij elkaar moeten kunnen lenen zonder voor die leningen draagkracht te hebben.
Vitesse heeft gegokt en verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |