Nog nooit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Naaktfoto’s zijn heel gewoon geworden. Ook voor volwassenen
Wanneer hebben jullie voor het laatst een naaktfoto verstuurd?
Ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou iemand wel eens om 12:34:56 post 78 hebben gepost?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Sorry, beetje druk dus wat later.
Gisteravond nog.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Naaktfoto’s zijn heel gewoon geworden. Ook voor volwassenen
Wanneer hebben jullie voor het laatst een naaktfoto verstuurd?
In mijn werk merk ik dat de meeste Duitsers van 40/45+ amper Engels spreken. Alles daaronder spreekt goed Engels.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Chagrijnige Duitsers die geen Engels spreken. Personeel in de winkel dat geen Duits spreekt. Mooi schouwspel.![]()
Hoezo spreekt de jeugd van 18 eigenlijk geen Duits.
Dat is zeker toevallig!quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is écht heel toevallig.
Ik eet nu ook een banaan
Ik mis enige context! Waar ben je? Waarom zou men hier in de winkel Duits moeten spreken?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Chagrijnige Duitsers die geen Engels spreken. Personeel in de winkel dat geen Duits spreekt. Mooi schouwspel.![]()
Ik spreek vloeiend Duits.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
@Fok-it spreekt @Bezsen vloeiend Duits?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Duits.
Vraag maar aan mijn goede vriend @:fok-it
@Drizztquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik was een maand geleden een paar kilootjes te zwaar geworden (4kg boven streefgewicht). Zag vanochtend dat ik weer op streefgewicht zit.
Zo kan het ook jongens.
Namen graagquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik was een maand geleden een paar kilootjes te zwaar geworden (4kg boven streefgewicht). Zag vanochtend dat ik weer op streefgewicht zit.
Zo kan het ook jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |