Nee, jij moet ons allemaal inlichten over het hoe en wat en waaromquote:Op zondag 28 juli 2024 15:13 schreef Moira het volgende:
Ik ben ook gewoon echt alleen op zoek naar een linkje om die kutkwalificaties te kijken
quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, jij moet ons allemaal inlichten over het hoe en wat en waarom
Moet je HBO voor kopen.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:25 schreef Moira het volgende:
Die AI tekst in de OP is trouwens wel hilarischMaar geen linkje naar de kwali's
Heb ik net gedaan en OMG EMMA MALABUYO DOET VOOR DE FILIPIJNENquote:
'We' zijn aan het boogschieten.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:04 schreef Moira het volgende:
Gaat niemand zo kijken of Sanne Wevers kwalificeert op balk of dat ze weer als 14e eindigt?
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:13 schreef Moira het volgende:
Met deze score 7e van de divisies tot nu toe, ik denk dat dit misschien wel het laatste was wat we van Sanne zagen
Er zijn nu 26 sporten tegelijkertijd bezig, dus dan kun je nog weleens wat missen hequote:Op zondag 28 juli 2024 16:04 schreef Moira het volgende:
Gaat niemand zo kijken of Sanne Wevers kwalificeert op balk of dat ze weer als 14e eindigt?
Denk dat we daarin misschien alleen Naomi Visser zullen zien dan (in de meerkamp)quote:Op zondag 28 juli 2024 16:23 schreef Ama het volgende:
Ik ga de finales wel allemaal kijken, van de vrouwen iig.
Geen Nederlands tintje dus.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat we daarin misschien alleen Naomi Visser zullen zien dan (in de meerkamp)
Toestelfinales sowieso, dat is superfijn te volgen met één ding tegelijkquote:Op zondag 28 juli 2024 16:23 schreef Ama het volgende:
Ik ga de finales wel allemaal kijken, van de vrouwen iig.
Tsja geen Vera en Lieke op de bips, dan wordt dat lastig.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat we daarin misschien alleen Naomi Visser zullen zien dan (in de meerkamp)
Sanne op de balk met heel veel mazzelquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja geen Vera en Lieke op de bips, dan wordt dat lastig.
Maken we kans op toestelfinales met e huidige scores?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |