Tussendoor nog even kijken naar met een stok tegen een balletje meppen dusquote:Op maandag 29 juli 2024 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is over 18 minuten + uitloop directpas
Boksen is geen sport.quote:
Hockey boycot je?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op naar schitterende golven in Tahiti
Wel als er een Nederlandse aan meedoet.quote:
Ik vond dit niet per se legendarisch, wel een bizarre choke.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:15 schreef TAmaru het volgende:
zou de NOS vandaag zowel de legendarische mountainbikewedstrijd, als de legendarische turnfinale én de zwemfinales gaan missen?
ik vond het wel een prachtig einde in elk geval, en nogal bizar inderdaad. maar was een schitterende wedstrijd om te volgen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dit niet per se legendarisch, wel een bizarre choke.
Enige wat ze moesten doen is niet 3 keer vallen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dit niet per se legendarisch, wel een bizarre choke.
Nou ja, er was een choke voor nodig schijnbaar, dus ik ga niet bij jou inleg advies inwinnenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Bij een herenmeerkamp niet op Japan inzetten
quote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, jij moet ons allemaal inlichten over het hoe en wat en waarom
Tegenstrijdige berichtgevingquote:Op maandag 29 juli 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, er was een choke voor nodig schijnbaar, dus ik ga niet bij jou inleg advies inwinnen
Je weet nog steeds veel meer dan ik, dus voor al het andere advies kom ik nog bij jouquote:
Neuh, als ze blijven staan komt het goed. Vooral de strijd voor de podium plaatsen wordt spannend, met China, Italië en Brazilië en heul misschien de Brittenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er ook maar enige tegenstand voor USA?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met de moeilijkheid die Biles laat zien kan ze zelfs vallen en nog een monsterscore neerzetten. Nou ja bijna dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |