Wel onzinnig dat ik al 4 dagen ongezond eetquote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe is dit onzin, het is toch nuttig voor jou
Dit is best slim tijdens het gamen zodat je handen niet vies wordenquote:
Bazenpizzaquote:Op maandag 15 juli 2024 20:58 schreef Nismo1991 het volgende:
Die had ik gisteren hier ook geklapt, peperoni, was top!
https://maps.app.goo.gl/X(...)le.maps.preview.copy
Je moeder at 8 maanden ongezond toen ze zwanger van jou wasquote:Op maandag 15 juli 2024 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel onzinnig dat ik al 4 dagen ongezond eet
Ik vind het lezen van zijn dagelijkse dieet een zeer waardevolle aanvulling op mijn bestaan en het brengt me op een intellectueel veel hoger niveau.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe is dit onzin, het is toch nuttig voor jou
Jammer van de cola. De cola is niet meer de cola zoals het vroeger was. Zonde om je smaakpapillen daarmee lastig te vallenquote:Op maandag 15 juli 2024 20:42 schreef Mikeytt het volgende:
Pizza pepperoni geklapt, vega spaghetti gechapt en litertje cola gepakt
Dit topic is natuurlijk ook onzin. Heb brood met margarine gegeten als avondetenquote:Op maandag 15 juli 2024 22:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer van de cola. De cola is niet meer de cola zoals het vroeger was. Zonde om je smaakpapillen daarmee lastig te vallen
Men moet wat in deze financieel lastige tijden...quote:Op maandag 15 juli 2024 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit topic is natuurlijk ook onzin. Heb brood met margarine gegeten als avondeten
TS gaat af door een zijdeur.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
Dit topic is natuurlijk ook onzin. Heb brood met margarine gegeten als avondeten
speciaal dieet komende wekenquote:Op maandag 15 juli 2024 22:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Men moet wat in deze financieel lastige tijden...
Roomboter is toch veel lekkerder?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij begrijpt het! Uiteraard ga niet met de economy rijzen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bazenpizzamet de privevliegtuig naartoe gerezen?
Rijzenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:01 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het! Uiteraard ga niet met de economy rijzen.
Ik eet geen roomboter. En volgens het voedingscentrum en alle andere gezondheidsorganisaties is margarine/halvarine gezonder. Minder verzadigd vet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 01:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Roomboter is toch veel lekkerder?
En nog gezonder ook
Gewoon de correcte spellingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |