Mja idd ..quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog voor SpaceX zelf live gaat, ook knap
Maar bij zoiets ben ik dus altijd bang dat het ineens stopt, want ja, 'illegale stream' enzo en niet van SpaceX zelf
Ow damn, ik zie het. Dat is waardeloosquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon iemand die zijn kanaal SpaceX heeft genoemd met een muziekicoontje erachter zodat het niet hetzelfde is
Er zijn heel veel fake streams en kloon kanalen , dat maakt het wel lastig soms , ik ga toch voor die3e in mijn eerdere postquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow damn, ik zie het. Dat is waardeloosHet officiële kanaal is exact hetzelfde maar dan zonder muzieknootje in de naam
Ik heb nog geen livestreamquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk naar de livestream van SpaceX, van deze stem ga ik spontaan hoesten.
Ik heb nu even terug gelezen, ik kijk niet naar de officiëlestream blijkbaarquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow damn, ik zie het. Dat is waardeloosHet officiële kanaal is exact hetzelfde maar dan zonder muzieknootje in de naam
Spacebabe, door jouw spammen kom ik ook kijken!quote:
Tof idd!!quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spacebabe, door jouw spammen kom ik ook kijken!
Vet introfilmpje ook van spaceX
Ik hoef nergens meer naar toe, schoenen uit.. kaarsen hoog .. en ik rol ff een booster.. Zo!quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoef nergens meer naar toe, schoenen uit.. kaarsen hoog .. en ik rol ff een booster.. Zo!
Ja die heb ik ook, maar dan via Twitter. Zelfde stream volgens mij.quote:
Dan heb ik de goedequote:Op zondag 13 oktober 2024 13:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, maar dan via Twitter. Zelfde stream volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |