07:00 am local time. Is het dan al licht?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:50 schreef Puzzie het volgende:
Launch license received , dus het gaat morgen gebeuren
dat weet ik zo ff niet, beginnend gok ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
07:00 am local time. Is het dan al licht?
[ afbeelding ]
Zonsopkomst in Boca Chica is morgen om 7:27.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
07:00 am local time. Is het dan al licht?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is de beste stream waar ook commentaar is?
Je hebt zoveel livestreamsquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is de beste stream waar ook commentaar is?
Ja, dat aanbod is verwarrend. Wat ik zoek is vrij simpel: YouTube en 'officieel', met de beelden en commentaar van SpaceX zelf (dus zonder het gillen van Everyday Astronaut of NSF erdoor), is dat een optie?quote:
Volgens mij is die laatste van SpaceX maar dan doorgeleid (als ik het goed heb onthouden van de vorige keren)quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat aanbod is verwarrend. Wat ik zoek is vrij simpel: YouTube en 'officieel', met de beelden en commentaar van SpaceX zelf (dus zonder het gillen van Everyday Astronaut of NSF erdoor), is dat een optie?
Nee inderdaad, om X op TV te hebben moet ik het eerst casten enzo. Kan allemaal wel, maar gewoon YT is zó veel fijner.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is die laatste van SpaceX maar dan doorgeleid (als ik het goed heb onthouden van de vorige keren)
SpaceX doet alles via X en dat vind ik helemaal niets.
Eens!! Het blijft wat lastig dat SpaceX via X , en daar heb ik ook geen zin inquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee inderdaad, om X op TV te hebben moet ik het eerst casten enzo. Kan allemaal wel, maar gewoon YT is zó veel fijner.
Als ik het goed heb is dat laatste de stream die SpaceX ook live op X heeft, maar mocht het anders zijn dan post iemand dat hier vast nog wel hoop ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben bij zo'n kanaal dat de stream doorstuurt naar YouTube altijd bang dat het ineens stopt, vanwege copyright ofzo
Deze gaat over 15min. livequote:Op zondag 13 oktober 2024 12:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat aanbod is verwarrend. Wat ik zoek is vrij simpel: YouTube en 'officieel', met de beelden en commentaar van SpaceX zelf (dus zonder het gillen van Everyday Astronaut of NSF erdoor), is dat een optie?
Nog voor SpaceX zelf live gaat, ook knapquote:
Dat is mooiquote:
Huh? Dat is toch de SpaceX YT-stream?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog voor SpaceX zelf live gaat, ook knap
Maar bij zoiets ben ik dus altijd bang dat het ineens stopt, want ja, 'illegale stream' enzo en niet van SpaceX zelf
Nee, dat is gewoon iemand die zijn kanaal SpaceX heeft genoemd met een muziekicoontje erachter zodat het niet hetzelfde isquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch de SpaceX YT-stream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |