SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
nee tenzij De Fiets een naam isquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Heeft jullie auto of fiets een naam?
Mijn moeder noemde haar auto haar "beestje"
Wat een onziNquote:Op maandag 15 juli 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem ik jou klaas
heb ik jou ook een naam gegeven
Nee, die zou ik ook bewaren.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog een Game Boy pocket. Gebruik 'm nooit meer, maar zonde om weg te doen.
@LTVDKquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Heeft jullie auto een naam?
M'n auto is m'n gebakje.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb hem nog wel maar er loopt een lijntje met dode pixels aan de zijkant.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zou ik ook bewaren.
Ik had mijn gameboy verkocht, echt spijt van.
Dat lijkt heel erg op mijn stofzuigerquote:Op maandag 15 juli 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar die Dyson die ik had gebruikt was dus zo'n ding:
https://www.bol.com/nl/nl(...)zak/9200000084290421
Ik ben niet echt anders gewend. Maar zou deze nog wel eens willen proberen:quote:Op maandag 15 juli 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel log en onhandig
"De feestbak".quote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
ik heb het idee dat ik die na elke keer stofzuigen van de kamer al moet legen.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben niet echt anders gewend. Maar zou deze nog wel eens willen proberen:
[ afbeelding ]
John Cenaquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Oh ok, dat is ook niks danquote:Op maandag 15 juli 2024 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik die na elke keer stofzuigen van de kamer al moet legen.
Heb nu een zakloze die alle ruimten in huis aan kan en dan is hij nog niet extreem vol, vol genoeg om wel even te legen voor geval de eerstvolgende keer weer het hele huis is.
Dan vind ik 'm nooit meer terug.quote:
Daarom heet die ook zo. Niet te vinden die auto als die naast andere degelijke zwarte gezinsbakken staatquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier heten de auto's trouwens "jouw auto" en "mijn auto"![]()
En mijn fietsen "ondingen die je nooit gebruikt en teveel plek in de garage innemen"
ik weet het niet he.... is mijn gevoel er overquote:
Awwwwquote:Op maandag 15 juli 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Voorlopig ben ik van de slakken in de tuin af geloof ik. Gisteren ineens de buren in rep en roer, over de schutting hangen om ergens een foto van te maken enzo.
Blijkt dat we een koppel egels in de tuin hebben.
Nee, da's hier de motor. Fiets uit de berging krijgen is irritant.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier heten de auto's trouwens "jouw auto" en "mijn auto"![]()
En mijn fietsen "ondingen die je nooit gebruikt en teveel plek in de garage innemen"
gaat eens van mijn schutting... ksstquote:Op maandag 15 juli 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Voorlopig ben ik van de slakken in de tuin af geloof ik. Gisteren ineens de buren in rep en roer, over de schutting hangen om ergens een foto van te maken enzo.
Het is hier niet eens irritant, er is plek zat. Dus weet niet wat het probleem is.. behalve dat ik ze nooit gebruik maar ook niet weg wil doenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's hier de motor. Fiets uit de berging krijgen is irritant.
Die zitten overdag dus verstopt onder de naar beneden gestorte druif.quote:
Wel lekker bij warm weerquote:Op maandag 15 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn overnight oats zijn nu overnight oats ijs
De kantoorkoelkast is wat te enthousiast afgesteld, lol
Yummy ijsquote:Op maandag 15 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh dan stelt 'ie zich aan.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier niet eens irritant, er is plek zat. Dus weet niet wat het probleem is.. behalve dat ik ze nooit gebruik maar ook niet weg wil doen
Ja, ik zie hier ook geen reden om mijn 3 fietsen (die ik ook nooit gebruik) weg te doenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier niet eens irritant, er is plek zat. Dus weet niet wat het probleem is.. behalve dat ik ze nooit gebruik maar ook niet weg wil doen
Och jaquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Toch zonde hèquote:Op maandag 15 juli 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier ook geen reden om mijn 3 fietsen (die ik ook nooit gebruik) weg te doen
Overnight Pykrete.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mijn fiets staat in de bijkeuken, enige plek waar hij veilig staat.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier ook geen reden om mijn 3 fietsen (die ik ook nooit gebruik) weg te doen
ja, hopelijk neemt hij de wii mee uit de kastquote:
Voor 5 km ?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jaToen ik 10 was en mijn zusje 8 ging mijn moeder weer werken. In een dorp 5 km verderop. DUS er moest een brommer komen. Plofje. Later bleek het toch wel enorm kut om op de brommer door de regen etc. Autootje. Tufje.
kom op!! regen!!quote:
Is toch niet van suiker gemaakt ?quote:
Ik moest 1km en vond het al kut met slecht weer, warm weer, koud weer.. eigenlijk alles behalve 15 graden en een half zonnetje.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is toch niet van suiker gemaakt ?![]()
Moest vroegah 28 km door weer en wind
Dan kan z'n moeder echt wel 10 km fietsen
In een hamsterbal! Heuvelop beide richtingen!quote:Op maandag 15 juli 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, moeder van Fles.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest 1km en vond het al kut met slecht weer, warm weer, koud weer.. eigenlijk alles behalve 15 graden en een half zonnetje.
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In een hamsterbal! Heuvelop beide richtingen!
onderweg een suikerbietje etenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan achterna gezeten worden door alle loslopende boerderijhonden
Heerlie de peerlie
Of met regen een regenpakquote:Op maandag 15 juli 2024 12:57 schreef McGrath het volgende:
zwetend aankomen op school was wel heel kut altijd
vroegah was alles ergerquote:Op maandag 15 juli 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een maiskofljequote:
Minimaal 100 xquote:
was altijd leuk als er hennep op het land stondquote:Op maandag 15 juli 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een maiskoflje
Net wat er op het land stond
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Minimaal honderdmiljoenmiljard x goedverdoeme.
Grgr Mevr. Fles
Ik denk niet dat ik toen al zo experimenteel was.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
was altijd leuk als er hennep op het land stond
lief dagboekquote:Op maandag 15 juli 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet vergeten, moet nog bananen meejatten uit de kantine
Precies om 13:00:00quote:Op maandag 15 juli 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik toen al zo experimenteel was.
IK HEB RADIJSJES, HELE MOOOIEEEEEEquote:Op maandag 15 juli 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet vergeten, moet nog bananen meejatten uit de kantine
Is de KSC toch ?quote:
Zeker bodembedekker voor caafs ?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies om 13:00:00
Maar nee was een grapje, de hennep die er staat is ook de verkeerde
Hoeist met de concentratie?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IK HEB RADIJSJES, HELE MOOOIEEEEEE
en voor cosmetica ofzoquote:Op maandag 15 juli 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de KSC toch ?
[..]
Zeker bodembedekker voor caafs ?
Het is lunchtijd.quote:
Jaaa die had ik ook gezienquote:Op maandag 15 juli 2024 12:51 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Als je hem een hulphondjasje aantrekt mag die mee naar binnen
*insert quote over slechte grappen*quote:Op maandag 15 juli 2024 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk herkent die het nummer nu je bij een nieuwe provider zit
IK HAD HET KUT DUS IEDEREEN MOET HET KUT HEBBENquote:Op maandag 15 juli 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden hier weleens slechte grappen gemaakt?quote:
Ja, dat jullie het maar even wetenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IK HAD HET KUT DUS IEDEREEN MOET HET KUT HEBBEN
Van tijd tot tijd. Als Nizno aanwezig is wel beduidend vaker.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden hier weleens slechte grappen gemaakt?
Zie ik daar een causaal verband?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van tijd tot tijd. Als Nizno aanwezig is wel beduidend vaker.
Ik maak geen grappenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie ik daar een causaal verband?
Dat verband begint wel redelijk statistisch aantoonbaar te worden ja.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie ik daar een causaal verband?
Ja, eindigt van zelf.quote:
Kom je uit Duitsland?quote:
neinquote:
Ligt er aan hoe hard je traptquote:
En in welke versnelling. Hahaa.quote:
Nooit meegemaakt. Dan bracht mams me met de autoquote:Op maandag 15 juli 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of met regen een regenpak
Of denken: nee kan wel zonder regenpak en compleet verregend aankomen
Dus de eerste paar uur in een natte broek
Als je dat niet binnen 20 minuten kan fietsen ben je rijp voor het bejaardentehuis.quote:
of je ketting ligt er afquote:Op maandag 15 juli 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat niet binnen 20 minuten kan fietsen ben je rijp voor het bejaardentehuis.
Het is niet overal plat.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat niet binnen 20 minuten kan fietsen ben je rijp voor het bejaardentehuis.
Hallo rubberen stoeptegel generatiequote:Op maandag 15 juli 2024 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt. Dan bracht mams me met de auto
20 minuten over 5km is 15km/h. Dat is al een behoorlijk traag tempoquote:
met een curling ouderquote:Op maandag 15 juli 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo rubberen stoeptegel generatie
In kwiwiland welquote:Op maandag 15 juli 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 minuten over 5km is 15km/h. Dat is al een behoorlijk traag tempo
En je gaat niet 5km omhoog.
Net waar je fietst. Het zal niet voor de heen- én terugweg gelden nee.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
en terug naar huis is de wind gedraaidquote:Op maandag 15 juli 2024 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net waar je fietst. Het zal niet voor de heen- én terugweg gelden nee.
En verder: wind.
Nah, die tel ik niet als beweegtijd. En als je iedere dag een lekke band hebt, is het een goed plan om betere banden te overwegen. Net als kettingen die ernaast liggen.quote:
als je fiets is gejatquote:Op maandag 15 juli 2024 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die tel ik niet als beweegtijd. En als je iedere dag een lekke band hebt, is het een goed plan om betere banden te overwegen. Net als kettingen die ernaast liggen.
Dan fiets je ook niet.quote:
Ik viel nog gewoon op straatstenen en grasveldjes hoorquote:Op maandag 15 juli 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo rubberen stoeptegel generatie
je moeder ving je niet eens op tijd op?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik viel nog gewoon op straatstenen en grasveldjes hoor
Dat is hardlooptempo inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na elke val werd wel zijn lievelingsmaaltijd gekooktquote:Op maandag 15 juli 2024 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moeder ving je niet eens op tijd op?
voor mij is dat geen hardlopen maar sprintenquote:
Lange sprint welquote:Op maandag 15 juli 2024 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij is dat geen hardlopen maar sprinten
quote:Op maandag 15 juli 2024 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moeder ving je niet eens op tijd op?
Jaloers dat jullie mamma niet zoveel liefde voor jullie heeft/had hequote:Op maandag 15 juli 2024 13:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Na elke val werd wel zijn lievelingsmaaltijd gekookt
mijn papa heeft talloze verkeersboetes gehad omdat hij tussen de middag mij en mijn zus naar school bracht en daarna terug naar zijn eigen werk moest. Zelfs als het droog was...quote:Op maandag 15 juli 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jaloers dat jullie mamma niet zoveel liefde voor jullie heeft/had he
Ohja nou oke danquote:Op maandag 15 juli 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tough lovequote:Op maandag 15 juli 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jaloers dat jullie mamma niet zoveel liefde voor jullie heeft/had he
zijwieltjes kun je ook prima kopen voor volwassen fietsenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik denk eigenlijk niet dat ik überhaupt 5km kan fietsen
Lekker buitenspelenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik viel nog gewoon op straatstenen en grasveldjes hoor
Ja dat is niet echt het probleemquote:Op maandag 15 juli 2024 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijwieltjes kun je ook prima kopen voor volwassen fietsen
ik heb ook vaak genoeg door de regen gefietst. Ook wel naar school gelopen door de regen.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:38 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader brengt mij overal naar toe nu
Vroeger niet, gewoon fietsen
Elektrisch fietsen scheelt een boel. Normaal vind ik het ook kut.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind fietsen ook gewoon intens kut.
ik heb weinig keuze zonder rijbewijsquote:Op maandag 15 juli 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind fietsen ook gewoon intens kut.
Wind. Regen.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er nou weer kut aan fietsen?
Ik vind het wel prima hoor, stukje fietsen.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik had een hele goeie elektrische fiets... kon wat minder ver dan degene die ik nu heb... maar ik kon wel gewoon mn voeten op het frame zetten als de fiets al in beweging was. Trappers bewogen iets doordat de banden bewogen en doordat de trappers bewogen sloeg motortje aan...quote:Op maandag 15 juli 2024 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Elektrisch fietsen scheelt een boel. Normaal vind ik het ook kut.
verder dan het vel gaat het nietquote:
Alleen als het echt moest dan werd ik gebracht. Enkel zwaar verstuikt met windkracht 8 tegen ofzo.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook vaak genoeg door de regen gefietst. Ook wel naar school gelopen door de regen.
Vind het gewoon geen boeiende actie.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmm. Ik in theorie op de basisschool ook. Maar toch altijd fietsen.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik woonde heel lang op loopafstand van school.
mijn vader was gewoon regelmatig wel in een aardige bui... is hij nu nog... als het gesneeuwd heeft snachts dan kan hun eigen oprit net schoon gemaakt worden maar eigenlijk is dat tijdtechnisch lastig want hij moet het pad naar mijn voordeur schoon maken en de stoep voor het huis. En bij zus stoep pad naar voordeur en pad achterom.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen als het echt moest dan werd ik gebracht. Enkel zwaar verstuikt met windkracht 8 tegen ofzo.
Maar dat gebeurde misschien eens in de 3 jaar ofzo
Ik ook, Ik was ook heel laat met leren fietsen.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik woonde heel lang op loopafstand van school.
Wie gaat er nou in de keiharde wind en regen fietsen voor de lol?quote:
Ik wilde gewoon niet fietsen, een keer over de kop geslagen met de driewieler en daarna was het klaar.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook, Ik was ook heel laat met leren fietsen.
Als je ergens naar toe moetquote:Op maandag 15 juli 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie gaat er nou in de keiharde wind en regen fietsen voor de lol?
Is wandelen eigenlijk ook niet, maar toch wel weer ontspannend of zoquote:Op maandag 15 juli 2024 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het gewoon geen boeiende actie.
Auto.quote:
Mooie mi nuquote:Op maandag 15 juli 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon niet fietsen, een keer over de kop geslagen met de driewieler en daarna was het klaar.
als klein kind geprobeerd, maar toen wilde het niet lukken. toen jaren niet gedaan.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon niet fietsen, een keer over de kop geslagen met de driewieler en daarna was het klaar.
Hoe maakt u het?quote:
Wind. Regen.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ging het alleen om voor de lol dan? Wind heb je hier ook altijd wel helaas. Dus daar ontkom je haast niet aan.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie gaat er nou in de keiharde wind en regen fietsen voor de lol?
Nouja mijn vader was altijd ook al gewoon te werk s ochtendsquote:Op maandag 15 juli 2024 13:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vader was gewoon regelmatig wel in een aardige bui... is hij nu nog... als het gesneeuwd heeft snachts dan kan hun eigen oprit net schoon gemaakt worden maar eigenlijk is dat tijdtechnisch lastig want hij moet het pad naar mijn voordeur schoon maken en de stoep voor het huis. En bij zus stoep pad naar voordeur en pad achterom.
Daarna terug naar huis en gaat de stoep bij hun ook schoon en het pad naar de voordeur...
Ja die heeft niet iedereenquote:
Een fiets ook nietquote:Op maandag 15 juli 2024 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die heeft niet iedereen![]()
Of je gaat weg als het droog is en dan regent het op de terugweg
zaquote:
inmiddels weer topfitquote:
ik heb leren fietsen tijdens een weekje logeren bij oma. Jongste twee ooms hadden bedacht dat dat hun project was.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb foto's waarop ik boos weg loop omdat ik moest leren fietsen. Vond het toen al kut
hij is sinds 2 jaar met pensioen.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja mijn vader was altijd ook al gewoon te werk s ochtends
Toen ik de ochtendkrant liep reed hij onderweg altijd even langs, zo rond half 7. En de jaren daarvoor was hij altijd nog eerder al weg
doen we niet aan mee... Nederland gaat na het de goede actie van het NOC*NSF ook voor voetbal inlassen dat we alleen mee gaan doen als we kans maken om eerste te worden.quote:
het teamuitje van zaterdagavond was een beetje uit de hand gelopenquote:
90% kortingquote:
Nice!quote:Op maandag 15 juli 2024 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het teamuitje van zaterdagavond was een beetje uit de hand gelopen
DAN HAD JE JE GEBOORTEDATUM MAAR JUIST MOETEN INVULLENquote:Op maandag 15 juli 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een mailtje van NS. "Gefeliciteerd met je verjaardag!"
Ik ben in maart jarig...
NS heeft gewoon wat vertragingquote:Op maandag 15 juli 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in maart jarig...
Wandelenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wandelen eigenlijk ook niet, maar toch wel weer ontspannend of zo
?quote:Op maandag 15 juli 2024 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je al bekomen van de schrik?
waarschijnlijk bedoelt hij de aanslag op de grote oranje leiderquote:
Ow Trumps oor.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk bedoelt hij de aanslag op de grote oranje leider
Dat was wel een hele interessante gang van zaken geworden als ie raak was.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow Trumps oor.
Ja dat scheelde echt maar een centimeter
Man is completely beasting.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas hè
ik vond hem eigenlijk de eindbaas:quote:Op maandag 15 juli 2024 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas hè
quote:Op maandag 15 juli 2024 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas hè
Dit is opgezet om stemmen te winnen.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas hè
Hebben ze dat trouwens zo afgesproken dat zijn pak matcht met dat van de secret service?quote:Op maandag 15 juli 2024 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas hè
ja wat een baasquote:Op maandag 15 juli 2024 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stond de volgende ochtend gewoon weer op de golfbaan
De foto waarmee hij de verkiezingen won.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas hè
Dat denk ik welquote:Op maandag 15 juli 2024 14:50 schreef Haags het volgende:
[..]
De foto waarmee hij de verkiezingen won.
Ik heb die ook. Ik ben in januari jarigquote:Op maandag 15 juli 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in maart jarig...
Ik heb die ook. Zal straks wel weer een massa-oepsie overheen komenquote:Op maandag 15 juli 2024 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die ook. Ik ben in januari jarig
Ik las billetjesquote:Op maandag 15 juli 2024 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooooo. Had een hoop te doen vandaag. Maar ik heb ALLES gedaan en ALLES is gelukt![]()
![]()
Ik ben best heel blij![]()
Helaas nog even geen biljetjes maar die komen morgen wel.
Ja daar hebben meer aarsfetisjisten last van. Ook andere mensen trouwens hoorquote:
thuiswerkerquote:
Heb je ze goed laten bij bruinen op het strand?quote:
das hij. ik ben de thuiswerkerquote:
Ja maar ik ben ook een thuiswerker en mij feliciteren ze ookquote:
Ik heb zelfs nog even het mailadres geopend waarmee ik destijds mijn account op hun site heb aangemaakt.quote:Op maandag 15 juli 2024 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook een thuiswerker en mij feliciteren ze ook
Omschrijf haar eens?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens net even twee Solero's en twee Magnums turbo gold caramel billionaire zestienkleppers gekocht aan de overkant. Godinnetje zag er weeruit.
Niet genoegquote:Op maandag 15 juli 2024 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je ze goed laten bij bruinen op het strand?
Ik weet niet wie die bedacht heeft, maar die mogen ze van mij een lintje gevenquote:Op maandag 15 juli 2024 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Magnums turbo gold caramel billionaire zestienkleppers![]()
Van harte!quote:
Wildquote:Op maandag 15 juli 2024 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ze is ook gewoon heel aardig en vriendelijk en goedlachs altijd![]()
En ze heeft een paar tatts en een neusring en ze rookt.
Unhot stuffquote:Op maandag 15 juli 2024 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar een KSC meet?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet toch niet nu al wat ik eind oktober ga doen
Pas je wel mooi bij dud0r die 3 jaar vooruit plant.quote:Op maandag 15 juli 2024 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
Halloween vieren.quote:Op maandag 15 juli 2024 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
Feestquote:
waste of time dusquote:Op maandag 15 juli 2024 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu je het zegt Wasteland is de 26e
quote:Op maandag 15 juli 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan ook gratis SkyShowtime krijgen bij Ziggo
Hm, lastige keuze toch.
quote:
Wat is dat?quote:
Toch wel jouw feestje!quote:Op maandag 15 juli 2024 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu je het zegt Wasteland is de 26e
Ohquote:
het einde der tijden is nabijquote:Op maandag 15 juli 2024 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Smsje gehad vanaf 18 uur code oranje voor onweersbuien hier.
ripquote:Op maandag 15 juli 2024 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet van het KNMI toch?quote:Op maandag 15 juli 2024 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het EK was toçh al af?quote:Op maandag 15 juli 2024 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Succesquote:Op maandag 15 juli 2024 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat stond er op het programma?quote:Op maandag 15 juli 2024 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn training voor vandaag wel weer gehad.
ik ook.quote:
Hoi dudjequote:
ieuwl rokenquote:Op maandag 15 juli 2024 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe is het met essie?quote:
Wel oke, ik zit lekker in de tuinquote:
quote:
Dit valt me van je tegen.quote:
Wel als je je eigen zwembad hebtquote:Op maandag 15 juli 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel even het nadeel van zwemmen; je kan niet even zomaar een rondje doen :p
Klinkt wel als een ontspannen middagje.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke, ik zit lekker in de tuin
Beetje chillen, corsages in elkaar aan het zetten..
Hoe is het met dudje?
Nee want zwembaden zijn rechthoekigquote:Op maandag 15 juli 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel even het nadeel van zwemmen; je kan niet even zomaar een rondje doen :p
Boodschappen gedaan in Echternach en we zijn op de fiets gegaan. Heenweg was prima te doen heuvel af. Maar die terugweg was afzien. 🥵quote:
Had je je verbrand?quote:Op maandag 15 juli 2024 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen.
[..]
Wel als je je eigen zwembad hebt
[..]
Klinkt wel als een ontspannen middagje.
Hier is het ook wel oke. M'n been jeukt en vervelt als de malle op het moment maar dat hoort erbij. Dus even doorbijten dan maar.
Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die een 25m zwembad hebben.quote:
goed bezig!!quote:Op maandag 15 juli 2024 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan in Echternach en we zijn op de fiets gegaan. Heenweg was prima te doen heuvel af. Maar die terugweg was afzien. 🥵
Ik las corsetten in elkaar aan het zetten en vroeg me al af waar dat ineens vandaan kwam.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke, ik zit lekker in de tuin
Beetje chillen, corsages in elkaar aan het zetten..
Hoe is het met dudje?
Als ik 12 zelfgemaakte corsetten op tijd af moest hebben voor september dan was ik ietwat te laat begonnenquote:Op maandag 15 juli 2024 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik las corsetten in elkaar aan het zetten en vroeg me al af waar dat ineens vandaan kwam.
Ctrl + C, Ctrl + V toch?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik 12 zelfgemaakte corsetten op tijd af moest hebben voor september dan was ik ietwat te laat begonnen
Of je bent er opeens heul goed in.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik 12 zelfgemaakte corsetten op tijd af moest hebben voor september dan was ik ietwat te laat begonnen
De eerste 2 duren net zolang als die andere 10 samenquote:
Ja zo gaan die bloemen ook natuurlijkquote:
Heb je ook dubbele of zijn ze allemaal anders?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo gaan die bloemen ook natuurlijk
Longkanker is niet echt sexy en al helemaal niet elegant.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nah roken zal altijd sexy en elegant blijven bij de juiste mensen
Ik heb nu 12 verschillende soorten, en die weer in verschillende kleuren.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je ook dubbele of zijn ze allemaal anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |