SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
nee tenzij De Fiets een naam isquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Heeft jullie auto of fiets een naam?
Mijn moeder noemde haar auto haar "beestje"
Wat een onziNquote:Op maandag 15 juli 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem ik jou klaas
heb ik jou ook een naam gegeven
Nee, die zou ik ook bewaren.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog een Game Boy pocket. Gebruik 'm nooit meer, maar zonde om weg te doen.
@LTVDKquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Heeft jullie auto een naam?
M'n auto is m'n gebakje.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb hem nog wel maar er loopt een lijntje met dode pixels aan de zijkant.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zou ik ook bewaren.
Ik had mijn gameboy verkocht, echt spijt van.
Dat lijkt heel erg op mijn stofzuigerquote:Op maandag 15 juli 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar die Dyson die ik had gebruikt was dus zo'n ding:
https://www.bol.com/nl/nl(...)zak/9200000084290421
Ik ben niet echt anders gewend. Maar zou deze nog wel eens willen proberen:quote:Op maandag 15 juli 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel log en onhandig
"De feestbak".quote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
ik heb het idee dat ik die na elke keer stofzuigen van de kamer al moet legen.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben niet echt anders gewend. Maar zou deze nog wel eens willen proberen:
[ afbeelding ]
John Cenaquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Oh ok, dat is ook niks danquote:Op maandag 15 juli 2024 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik die na elke keer stofzuigen van de kamer al moet legen.
Heb nu een zakloze die alle ruimten in huis aan kan en dan is hij nog niet extreem vol, vol genoeg om wel even te legen voor geval de eerstvolgende keer weer het hele huis is.
Dan vind ik 'm nooit meer terug.quote:
Daarom heet die ook zo. Niet te vinden die auto als die naast andere degelijke zwarte gezinsbakken staatquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier heten de auto's trouwens "jouw auto" en "mijn auto"![]()
En mijn fietsen "ondingen die je nooit gebruikt en teveel plek in de garage innemen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |