SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
nee tenzij De Fiets een naam isquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Heeft jullie auto of fiets een naam?
Mijn moeder noemde haar auto haar "beestje"
Wat een onziNquote:Op maandag 15 juli 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem ik jou klaas
heb ik jou ook een naam gegeven
Nee, die zou ik ook bewaren.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog een Game Boy pocket. Gebruik 'm nooit meer, maar zonde om weg te doen.
@LTVDKquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Heeft jullie auto een naam?
M'n auto is m'n gebakje.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb hem nog wel maar er loopt een lijntje met dode pixels aan de zijkant.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zou ik ook bewaren.
Ik had mijn gameboy verkocht, echt spijt van.
Dat lijkt heel erg op mijn stofzuigerquote:Op maandag 15 juli 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar die Dyson die ik had gebruikt was dus zo'n ding:
https://www.bol.com/nl/nl(...)zak/9200000084290421
Ik ben niet echt anders gewend. Maar zou deze nog wel eens willen proberen:quote:Op maandag 15 juli 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel log en onhandig
"De feestbak".quote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
ik heb het idee dat ik die na elke keer stofzuigen van de kamer al moet legen.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben niet echt anders gewend. Maar zou deze nog wel eens willen proberen:
[ afbeelding ]
John Cenaquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Oh ok, dat is ook niks danquote:Op maandag 15 juli 2024 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik die na elke keer stofzuigen van de kamer al moet legen.
Heb nu een zakloze die alle ruimten in huis aan kan en dan is hij nog niet extreem vol, vol genoeg om wel even te legen voor geval de eerstvolgende keer weer het hele huis is.
Dan vind ik 'm nooit meer terug.quote:
Daarom heet die ook zo. Niet te vinden die auto als die naast andere degelijke zwarte gezinsbakken staatquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier heten de auto's trouwens "jouw auto" en "mijn auto"![]()
En mijn fietsen "ondingen die je nooit gebruikt en teveel plek in de garage innemen"
ik weet het niet he.... is mijn gevoel er overquote:
Awwwwquote:Op maandag 15 juli 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Voorlopig ben ik van de slakken in de tuin af geloof ik. Gisteren ineens de buren in rep en roer, over de schutting hangen om ergens een foto van te maken enzo.
Blijkt dat we een koppel egels in de tuin hebben.
Nee, da's hier de motor. Fiets uit de berging krijgen is irritant.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Hier heten de auto's trouwens "jouw auto" en "mijn auto"![]()
En mijn fietsen "ondingen die je nooit gebruikt en teveel plek in de garage innemen"
gaat eens van mijn schutting... ksstquote:Op maandag 15 juli 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Voorlopig ben ik van de slakken in de tuin af geloof ik. Gisteren ineens de buren in rep en roer, over de schutting hangen om ergens een foto van te maken enzo.
Het is hier niet eens irritant, er is plek zat. Dus weet niet wat het probleem is.. behalve dat ik ze nooit gebruik maar ook niet weg wil doenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's hier de motor. Fiets uit de berging krijgen is irritant.
Die zitten overdag dus verstopt onder de naar beneden gestorte druif.quote:
Wel lekker bij warm weerquote:Op maandag 15 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn overnight oats zijn nu overnight oats ijs
De kantoorkoelkast is wat te enthousiast afgesteld, lol
Yummy ijsquote:Op maandag 15 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh dan stelt 'ie zich aan.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier niet eens irritant, er is plek zat. Dus weet niet wat het probleem is.. behalve dat ik ze nooit gebruik maar ook niet weg wil doen
Ja, ik zie hier ook geen reden om mijn 3 fietsen (die ik ook nooit gebruik) weg te doenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier niet eens irritant, er is plek zat. Dus weet niet wat het probleem is.. behalve dat ik ze nooit gebruik maar ook niet weg wil doen
Och jaquote:Op maandag 15 juli 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Toch zonde hčquote:Op maandag 15 juli 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier ook geen reden om mijn 3 fietsen (die ik ook nooit gebruik) weg te doen
Overnight Pykrete.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mijn fiets staat in de bijkeuken, enige plek waar hij veilig staat.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier ook geen reden om mijn 3 fietsen (die ik ook nooit gebruik) weg te doen
ja, hopelijk neemt hij de wii mee uit de kastquote:
Voor 5 km ?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jaToen ik 10 was en mijn zusje 8 ging mijn moeder weer werken. In een dorp 5 km verderop. DUS er moest een brommer komen. Plofje. Later bleek het toch wel enorm kut om op de brommer door de regen etc. Autootje. Tufje.
kom op!! regen!!quote:
Is toch niet van suiker gemaakt ?quote:
Ik moest 1km en vond het al kut met slecht weer, warm weer, koud weer.. eigenlijk alles behalve 15 graden en een half zonnetje.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is toch niet van suiker gemaakt ?![]()
Moest vroegah 28 km door weer en wind
Dan kan z'n moeder echt wel 10 km fietsen
In een hamsterbal! Heuvelop beide richtingen!quote:Op maandag 15 juli 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, moeder van Fles.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest 1km en vond het al kut met slecht weer, warm weer, koud weer.. eigenlijk alles behalve 15 graden en een half zonnetje.
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In een hamsterbal! Heuvelop beide richtingen!
onderweg een suikerbietje etenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan achterna gezeten worden door alle loslopende boerderijhonden
Heerlie de peerlie
Of met regen een regenpakquote:Op maandag 15 juli 2024 12:57 schreef McGrath het volgende:
zwetend aankomen op school was wel heel kut altijd
vroegah was alles ergerquote:Op maandag 15 juli 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een maiskofljequote:
Minimaal 100 xquote:
was altijd leuk als er hennep op het land stondquote:Op maandag 15 juli 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een maiskoflje
Net wat er op het land stond
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Minimaal honderdmiljoenmiljard x goedverdoeme.
Grgr Mevr. Fles
Ik denk niet dat ik toen al zo experimenteel was.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
was altijd leuk als er hennep op het land stond
lief dagboekquote:Op maandag 15 juli 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet vergeten, moet nog bananen meejatten uit de kantine
Precies om 13:00:00quote:Op maandag 15 juli 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik toen al zo experimenteel was.
IK HEB RADIJSJES, HELE MOOOIEEEEEEquote:Op maandag 15 juli 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet vergeten, moet nog bananen meejatten uit de kantine
Is de KSC toch ?quote:
Zeker bodembedekker voor caafs ?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies om 13:00:00
Maar nee was een grapje, de hennep die er staat is ook de verkeerde
Hoeist met de concentratie?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IK HEB RADIJSJES, HELE MOOOIEEEEEE
en voor cosmetica ofzoquote:Op maandag 15 juli 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de KSC toch ?
[..]
Zeker bodembedekker voor caafs ?
Het is lunchtijd.quote:
Jaaa die had ik ook gezienquote:Op maandag 15 juli 2024 12:51 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Als je hem een hulphondjasje aantrekt mag die mee naar binnen
*insert quote over slechte grappen*quote:Op maandag 15 juli 2024 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk herkent die het nummer nu je bij een nieuwe provider zit
IK HAD HET KUT DUS IEDEREEN MOET HET KUT HEBBENquote:Op maandag 15 juli 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden hier weleens slechte grappen gemaakt?quote:
Ja, dat jullie het maar even wetenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IK HAD HET KUT DUS IEDEREEN MOET HET KUT HEBBEN
Van tijd tot tijd. Als Nizno aanwezig is wel beduidend vaker.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden hier weleens slechte grappen gemaakt?
Zie ik daar een causaal verband?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van tijd tot tijd. Als Nizno aanwezig is wel beduidend vaker.
Ik maak geen grappenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie ik daar een causaal verband?
Dat verband begint wel redelijk statistisch aantoonbaar te worden ja.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie ik daar een causaal verband?
Ja, eindigt van zelf.quote:
Kom je uit Duitsland?quote:
neinquote:
Ligt er aan hoe hard je traptquote:
En in welke versnelling. Hahaa.quote:
Nooit meegemaakt. Dan bracht mams me met de autoquote:Op maandag 15 juli 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of met regen een regenpak
Of denken: nee kan wel zonder regenpak en compleet verregend aankomen
Dus de eerste paar uur in een natte broek
Als je dat niet binnen 20 minuten kan fietsen ben je rijp voor het bejaardentehuis.quote:
of je ketting ligt er afquote:Op maandag 15 juli 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat niet binnen 20 minuten kan fietsen ben je rijp voor het bejaardentehuis.
Het is niet overal plat.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat niet binnen 20 minuten kan fietsen ben je rijp voor het bejaardentehuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |