Gelukkig ben ik half Zwitsers, dus kan ik in ieder geval naar neutraal gebied vluchten als Trump het laat escaleren tussen de NAVO en Rusland.quote:
Er is ook nog sport.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik was eigenlijk wel van plan om te gaan pitten, dus ik denk dat ik maar genoegen ga nemen met de lokale autoriteiten die zeggen dat Trump 'safe' is
Dat werd nu bruut onderbroken, heel irritant. Kutschutter.quote:
als ze hem meesleuren bestaat juist de kans dat hij weer geraakt wordt. Ze schermen hem af tot ze weten dat de schutter uitgeschakeld isquote:Op zondag 14 juli 2024 01:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hem gelijk meesleuren en in een gepantserde wagen proppen rofl
quote:Op zondag 14 juli 2024 01:00 schreef Triggershott het volgende:
[..]
rond 9 min 7 sec roept een van die secret service agenten "shooter is down"
Mijn slaap is weg. Dit was niet alleen een aanslag op de heer Trump, maar ook een aanslag op mijn nachtrust.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik was eigenlijk wel van plan om te gaan pitten, dus ik denk dat ik maar genoegen ga nemen met de lokale autoriteiten die zeggen dat Trump 'safe' is
Ook echt nog even met z'n enige twee tanden pontificaal in beeld. Hoe meer stereotype kun je die simpele zielen krijgenquote:Op zondag 14 juli 2024 01:06 schreef luxerobots het volgende:
En de hillbillies staan 'assholes' te schreeuwen naar de pers.
[ afbeelding ]
Good riddancequote:
Een aanslag op de democratie!quote:Op zondag 14 juli 2024 01:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Mijn slaap is weg. Dit was niet alleen een aanslag op de heer Trump, maar ook een aanslag op mijn nachtrust.
quote:Op zondag 14 juli 2024 01:01 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Biden: I condemn the terrorist attack on my vice president Trump, eh gwhrrhhrhfh, I...
Eerst nog maar even zien hoe hij hier uit komt. Als hij echt in z’n hoofd geraakt is.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Die heeft zijn tweede termijn nu wel in de pocket.
De oranje leider is je zeer dankbaar hiervoor.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedereen die geweld tegen politici toejuicht is een idioot, links of rechts. Laten we niet dat soort domme generalisaties gebruiken om te doen alsof links of rechts dat wel ok zou vinden. Typisch giftige zwart-wit politiek.
Islamo-communist FLN stond er even op Wiki, maar ja, dat was ook gelijk weer weg.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:06 schreef Momo het volgende:
Wel benieuwd naar de achtergrond van de dader en hoe hij/zij dacht dat dit zou lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |