@Geschiedkundigequote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Grootste ergernis vandaag: Heerlijk weer, zon, 27 graden met een klein briesje. En dan nog van die halve garen die klagen dat het (te) warm is. Die gun ik echt een paar dagen van 43 dagen of zo.
Dit soort dagen maaaaaaandenlang.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Grootste ergernis vandaag: Heerlijk weer, zon, 27 graden met een klein briesje. En dan nog van die halve garen die klagen dat het (te) warm is. Die gun ik echt een paar dagen van 43 dagen of zo.
Vliegende mieren zijn gewoon de tijd van het jaar.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie overal eendagsvliegen / vliegende mieren. Dan komt er dus onweer.
Eruit gezet door manlief 😱quote:Op maandag 15 juli 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, dan ga ik de tuinkussens maar weer binnen halen. Toch twee dagen buiten gelegen dit keer!
Voel me wederom belazerd door @Elanquote:Op maandag 15 juli 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, dan ga ik de tuinkussens maar weer binnen halen. Toch twee dagen buiten gelegen dit keer!
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.
Weet niet wat voor shithole jij woont dan want hier is het al de hele dag droog.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voel me wederom belazerd door @:elan
[..]
Oost, midden en zuid Nederland 25-26 graden vandaag. Helemaal dikke prima. Als je dat gewoon 3 maanden doet. Liefst nog iets minder vochtig.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou dat. Ik ben echt gek op zwoele avonden.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:38 schreef Xenorium het volgende:
Jammer dat we ook geen zomeravonden hebben, want dan plenst het altijd tegenwoordig zoals ook vandaag. Mooie heldere hemel lekker bbqen en borrelen in de avond. Niks echt van dat gehad tot nu toe. Waren op een hand te tellen..
Ik zit ook nog vaak met sweater aan, het voelt niet eens echt als zomer.
Dat matcht sowieso slecht met Nederland. Die avonden heb je er max 20 van per jaar en dit jaar valt dat nog behoorlijk tegenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou dat. Ik ben echt gek op zwoele avonden.
Zwoele avonden staan gelijk aan plaknachtenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou dat. Ik ben echt gek op zwoele avonden.
Iewquote:Op maandag 15 juli 2024 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zwoele avonden staan gelijk aan plaknachten
Een nacht mag best fris zijn. Voor het slapen wel prettig. Maar tot een uur of 21 (weekend 23) mag het best 20 graden zijn. Warm zat om buiten te zitten. Kan het daarna wel afkoelen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zwoele avonden staan gelijk aan plaknachten
Ja, dat komt door dat wolkendekquote:Op maandag 15 juli 2024 19:15 schreef Elan het volgende:
Kun je je lol op, vanavond en vannacht koelt het amper af, graad of 18 in het midden. Zuidoost miss nog wel wat warmer.
Ik hou ook van dat soort avonden hoor, maar het kan niet normaal in Nederland. Het is hier vrijwel altijd veel te vochtig en de warmte blijft dan ook lang hangen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Een nacht mag best fris zijn. Voor het slapen wel prettig. Maar tot een uur of 21 (weekend 23) mag het best 20 graden zijn. Warm zat om buiten te zitten. Kan het daarna wel afkoelen.
Zoveel dagen met 20+ hebben we op jaarbasis eigenlijk helemaal niet. De Bilt genomen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |