Ja maar pas in 2025quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
Moet die zaak van Marco B. nog voorkomen? Die schijt vast inmiddels ook peentjes. En straks iedereen, ja, het is racisme tegen mannen met Italiaanse roots.
Verkrachting gaat nog iets vaker fout denk ik. Allah is niet grote blijquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed om te horen. Hij maakt gebruik van de tools die de rechtstaat hem bieden. Dat val an sich te prijzen. Maar ik had liever gehad dat hij het bij zijn vrouw hield. Snoepen buiten de deur gaat altijd fout. Daar kan ik uit de losse pols zo 5 tot de verbeelding sprekende voorbeelden van schudden.˛
Hawk Tuahquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Spuug er maar op!
Je gaat in discussie met iemand die graag tegen de haren in strijkt. Dat is een nutteloze discussie
Mannen kunnen ook verkracht worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij dat hij veroordeeld is. Ik ben fier en ontzettend soeverein, maar dat was al bekend. Wel hoop ik ergens dat de dames er een les uit kunnen trekken. Bv: dat zelfs de meeste blije knuffelvent kwaad in de zin kan hebben en zal hebben als de situatie er zich voor leent. Wees verstandig en duik niet in die vage wereld van schuld en verantwoordelijkheid. Voorkom de ellende gewoon zoveel mogelijk.
Wees op je hoede.
Veel liefs.
Bansheeboy˛
Prima. Ik vind het helemaal niet erg als je die tegenspreekt. Daar is ene forum voor. Heb je een voorbeeld van zo'n claim?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:41 schreef FYazz het volgende:
[..]
Jij zegt het.
Ik twijfel echter aan je uitspraken en claims.
De vraag stellen na een veroordeling is al een waardeoordeel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een open vraag zonder waardeoordeel. Eigenlijk alleen maar om onrechtvaardigheid tegen te gaan.˛
Alleen is ie daar niet voor veroordeelt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed om te horen. Hij maakt gebruik van de tools die de rechtstaat hem bieden. Dat val an sich te prijzen. Maar ik had liever gehad dat hij het bij zijn vrouw hield. Snoepen buiten de deur gaat altijd fout. Daar kan ik uit de losse pols zo 5 tot de verbeelding sprekende voorbeelden van schudden.˛
Ja, maar van het een komt het ander zo blijkt. Het is een soort salami methode. Je bent niet van het ene op het andere moment een verkrachter. Nee, het gaat stapsgewijs. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Alleen is ie daar niet voor veroordeelt.
Hij is veroordeeld omdat hij een verkrachter is.
Voor de veroordeling mocht ik hem ook niet stellen. Vreemd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag stellen na een veroordeling is al een waardeoordeel.
Toen hij zijn vingers in haar stak, was hij per direct een verkrachter. Daarvoor nog niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar van het een komt het ander zo blijkt. Het is een soort salami methode. Je bent niet van het ene op het andere moment een verkrachter. Nee, het gaat stapsgewijs. Uitzonderingen daargelaten.˛
Daarvoor was het een buiten de deur snoeperd. Hij heeft er van genomen. Zou me niks verbazen als hij wat SOA"s heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen hij zijn vingers in haar stak, was hij per direct een verkrachter. Daarvoor nog niet.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Waarom jullie steeds maar blijven reageren op die idioot is mij echt volstrekt een raadsel.
Voor "Pssst, meisje!" te sissen ga je niet de bak in.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar van het een komt het ander zo blijkt. Het is een soort salami methode. Je bent niet van het ene op het andere moment een verkrachter. Nee, het gaat stapsgewijs. Uitzonderingen daargelaten.˛
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het dus niet Ali Alberts, maar Ali Werkeloos.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Komt nergens meer aan de bak. Zelfs vakkenvullen niet. Wegens Pretpakket, qua vakkenpakket op school.
Ik deel zijn mening zekerniet. Maar ik probeer gewoon zo goed als ik kan hem van repliek te voorzien. Maar ik begrijp je standpunt zeer zeker. Al zou ik niet die scheldwoorden gebruiken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Waarom jullie steeds maar blijven reageren op die idioot is mij echt volstrekt een raadsel.
Een vinger is aanrandingquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen hij zijn vingers in haar stak, was hij per direct een verkrachter. Daarvoor nog niet.
Dus ja, hij was van het ene op het andere moment een verkrachter.
Daar zou ik niet te zeker van zijn. Volgens mij zijn daar wel regels voor gesteld recent. Dus pas maar op.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor "Pssst, meisje!" te sissen ga je niet de bak in.
Betasten is aanranding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |