Eddy.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben een kruising tussen Brad Pitt en Eddy Wally. Dan krijg je dat.
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ali blijkt gewoon een ordinaire verkrachter te zijn.
Daar zitten ook vrouwen tussen hoor. Of begrijp ik je verkeerd ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik neem Formule 1 supporters niet serieus
Waarom krijgt hij geen psychologisch onderzoek (en mogelijk daaropvolgend een behandeling)? Anders gaat hij in de toekomst misschien weer de fout in. Dit wijst namelijk op narcisme.quote:Op de zitting heeft de verdachte geen enkele verantwoordelijkheid genomen voor zijn gedragingen. De rechtbank heeft op de zitting een man gezien die zich in het nauw gedreven voelde door de in zijn ogen publiekelijke veroordeling die in de afgelopen jaren zou hebben plaatsgevonden. Tegelijkertijd heeft hij voorafgaand en tijdens de zittingsdagen ook bewust gebruik gemaakt van alle publieke belangstelling die er voor zijn zaak was. De indruk die de verdachte bij de rechtbank heeft achtergelaten is die van een tamelijk dwingend persoon; iemand die geen “nee” accepteert, weinig inlevingsvermogen in anderen toont en uitgaat van zijn eigen visie op zaken
Wettelijk en overtuigend bewezenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.²
Dat zit wel snor.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.²
Dat wordt nu bewezen geacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
jup.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:29 schreef TAmaru het volgende:
maar moet hij nou nog niet de gevangenis in tot het hoger beroep??
Ali Boembali?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik voorspel een enorme meltdown van Ali als hij straks in hoger beroep weer veroordeeld word. Daar is hij zich nu al op aan het voorbereiden met zijn gespeelde zelfvertrouwen in een goede afloop.
Het word een klaagzang over racisme, vooroordelen, klassenjustitie en een heksenjacht op zijn persoon.
Daarom zien vrouwen dat ook in mij.quote:
als je vroeger een sjouwer van de geluidsapparatuur was dan was dat al een vrijbrief om alle groupies te wippen na voor of tijdens het concertquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Als deze lieve schattige knuffelmarokkaan zogenaamd het instapniveau Marokkaan is en nog zoveel heeft bekokstoofd, wat zegt dat dan over de rest van zijn bevolkingsgroep?
Ik moet het even preciezer zeggen:quote:
Die 2/3 regeling is er niet meer sinds 1 juli 2021.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maak er dan vier jaar van ofzo, aangezien die na 2/3 al wel vrij kan zijn. Maar heel mooi dit.
Niksquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Als deze lieve schattige knuffelmarokkaan zogenaamd het instapniveau Marokkaan is en nog zoveel heeft bekokstoofd, wat zegt dat dan over de rest van zijn bevolkingsgroep?
Ellen heeft geen aangifte gedaan, maar toch is hij om haar zaak veroordeeld?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet het even preciezer zeggen:
- Jill en Naomi hebben aangifte gedaan.
- Ellen heeft een verklaring afgelegd, maar geen aangifte gedaan.
- Birgit heeft een verklaring afgelegd (opgevoerd om schakelbewijs rond te krijgen, lijkt me).
- In de BOOS-uitzending deed één vrouw aangifte. Die is geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.
Ik heb het teruggezocht: de Officier van Justitie heeft gezegd dat in totaal zeven zaken zijn onderzocht.
[ x ]
Al bijna 10 jaar niet meer ofzoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maak er dan vier jaar van ofzo, aangezien die na 2/3 al wel vrij kan zijn. Maar heel mooi dit.
Ali Bounty is zoveel meer. Hij is o.a.:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Jawel, de geldbak achter de pinautomaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:39 schreef KoningWouter het volgende:
Straks kan hij in de bak van zijn mede gedetineerden leren hoe hij een plofkraak kan uitvoeren. Ergens aan de bak komen gaat hem niet meer lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |