Ja idd, hoger beroep is met deze uitspraak best een risico.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alhoewel het Hof over die betrouwbaarheid natuurlijk ook wel weer z’n eigen oordeel zal geven. Ben benieuwd of er überhaupt een appèl komt. B. heeft nogal wat te verliezen.
Mooi toch, dat vooringenomen gebrabbel ontwricht hele topicreeksen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel raar dat bepaalde mensen nu ineens weg blijven
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk zo dat Ali er wel een 500 dames versleten heeft in de loop der jaren, aan one nightstands en daar zal er echt wel een bijzitten die of zich verzette of hevige spijt had
95% weet er al niets meer van
ik ga mezelf na, ja dat klopt, maar ik ben niet bekend geen filmster, niet rijk, dus
De vraag is ook een beetje hoe relevant dat strafrechtelijk allemaal is. Misschien in de strafmaat. Maar wat belletjes plegen is verder niets strafbaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:25 schreef Lienekien het volgende:
Er kwam niks terug over de vermeende intimidatie van aangeefsters die tegen het einde van de strafzaak werd genoemd en erna nog naar buiten kwam.
Zou dat bij een hoger beroep nog aangevoerd kunnen worden door het OM?
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou minister Faber hem uit kunnen zetten op basis van deze veroordeling?
Zo was dat ook niet bedoeld. Ik zie hem er wel voor aan als hij hoort welke risico’s een beroep in kunnen houden, hij hem direct peert. Hij verdient ook veel met vastgoed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ho eens even!Dat insinueer ik ook niet? The Voice Marokko?
Je gaat bij jezelf na dat er bij je ons' best een paar tussen kunnen zitten die 'zich verzette'? WTF man?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk zo dat Ali er wel een 500 dames versleten heeft in de loop der jaren, aan one nightstands en daar zal er echt wel een bijzitten die of zich verzette of hevige spijt had
ik ga mezelf na, ja dat klopt, maar ik ben niet bekend geen filmster, niet rijk, dus
Als hij volgens islamitisch recht een proces krijgt in Marokko, dan is de eerste vraag of zijn slachtoffers gesluierd waren of niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou minister Faber hem uit kunnen zetten op basis van deze veroordeling?
Jij bagatelliseert het met je ‘wat belletjes plegen’, mogelijk gaat het om intimidatie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De vraag is ook een beetje hoe relevant dat strafrechtelijk allemaal is. Misschien in de strafmaat. Maar wat belletjes plegen is verder niets strafbaar.
(Ik heb deze zaak slecht marginaal gevolgd, dus als er meer gebeurd is dan laat ik me graag corrigeren).
Dat zouden ze meegenomen kunnen hebben onder dat stukje dat het zeer dwingend persoon is die geen nee accepteert, maar dat is puur een gok.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:25 schreef Lienekien het volgende:
Er kwam niks terug over de vermeende intimidatie van aangeefsters die tegen het einde van de strafzaak werd genoemd en erna nog naar buiten kwam.
Zou dat bij een hoger beroep nog aangevoerd kunnen worden door het OM?
Nou begrijp ik waarom hij zo anti-wolf is, hij duldt geen andere roofdieren in zijn territorium.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je gaat bij jezelf na dat er bij je ons' best een paar tussen kunnen zitten die 'zich verzette'? WTF man?
Ik weet het niet met 100% zekerheid, maar ik neem aan dat hij inderdaad een dubbele nationaliteit heeft, de Marokkaanse en de Nederlandse.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:19 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk een dubbele nationaliteit?
Nee, zo werkt dat niet. En Marokko heeft geen steniging als straf.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef Oud_student het volgende:
Als hij volgens islamitisch recht een proces krijgt in Marokko, dan is de eerste vraag of zijn slachtoffers gesluierd waren of niet.
Zoniet dan worden deze vrouwen ter dood veroordeeld voor het verleiden van een man (dood door steniging)
Ik dacht juist dat die wolvenshirtjes de hertjes aantrokken. Twintig jaar voor jan lul daarmee rondgelopen en niets gescoord.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou begrijp ik waarom hij zo anti-wolf is, hij duldt geen andere roofdieren in zijn territorium.
Mogelijk terug te lezen in de uitspraak.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zouden ze meegenomen kunnen hebben onder dat stukje dat het zeer dwingend persoon is die geen nee accepteert, maar dat is puur een gok.
‘Intimidatie’ is ook niet strafbaar. Ik bagatelliseer het niet, maar de strafrechtelijke relevantie is gewoon beperkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bagatelliseert het met je ‘wat belletjes plegen’, mogelijk gaat het om intimidatie.
Ontstellende nonsens..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Als hij volgens islamitisch recht een proces krijgt in Marokko, dan is de eerste vraag of zijn slachtoffers gesluierd waren of niet.
Zoniet dan worden deze vrouwen ter dood veroordeeld voor het verleiden van een man (dood door steniging)
Van twee vingers in de lucht naar twee vingers in de kut....quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:18 schreef Momo het volgende:
Twee vingers in de lucht, twee jaar in de cel
Las net een stuk over beroemdheden en het aantal bedpartners. DiCaprio Mick Jagger Tiger Woods enzo. Gaat over duizenden. Sommigen een paar per dag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat waren stiekem accounts van Ali 😱🤔quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel raar dat bepaalde mensen nu ineens weg blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |