Voor allebei zijn persoonlijkheden eentje.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:19 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk een dubbele nationaliteit?
We doen hier niet aan lijfstraffen. Het is hier namelijk een rechtsstaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:18 schreef Jippie het volgende:
Ik mis 'chemische castratie' in het vonnis..
Hierbij zweer ik. Ali-B, er niet onder gebukt te gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:18 schreef Momo het volgende:
Twee vingers in de lucht, twee jaar in de cel
Oh, dacht altijd dat Marokko geen onderdanen uitleverde. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Marokko heeft een uitleveringsverdrag met Nederland
Dat staat wel vast.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet-ie verder stoppen met dwarsliggen.
En 22 centimeter in den poeperd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:18 schreef Momo het volgende:
Twee vingers in de lucht, twee jaar in de cel
Vooraf is door zijn afvocaat aangekondigd dat hij bij een veroordeling in hoger beroep zou gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alhoewel het Hof over die betrouwbaarheid natuurlijk ook wel weer z’n eigen oordeel zal geven. Ben benieuwd of er überhaupt een appèl komt. B. heeft nogal wat te verliezen.
Die heeft wel vaker dingen gezegd en later weer teruggetrokken. Maar ik verwacht wel een hoger beroep ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooraf is door zijn afvocaat aangekondigd dat hij bij een veroordeling in hoger beroep zou gaan.
En dat adviseert hij gelezen hebbende het vonnis nog steeds?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooraf is door zijn afvocaat aangekondigd dat hij bij een veroordeling in hoger beroep zou gaan.
ik denk zo dat Ali er wel een 500 dames versleten heeft in de loop der jaren, aan one nightstands en daar zal er echt wel een bijzitten die of zich verzette of hevige spijt hadquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar eerst krijg hij nu zelf een beurt.
Dag Ali!
Ik begrijp je gedachtegang maar zijn gedrag is in het ene geval dat hij daadwerkelijk iemand verkracht heeft en in het andere niet. Dus ik begrijp wel dat dat een verschil in strafmaat in zit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je straft iemand toch voor zijn gedrag. Het is niet dat het aan hem lag dat het geen verkrachting is.
Ja ho eens even!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zou in de eerste plaats niet iemand verkrachten. Ali kan in Marokko ook een leven opbouwen.
Dit ja, lekker bij zijn cultuurgenoten zitten. Wat kaarten, wiet roken, hoeren laten komen, tv kijken. Ondertussen wij lachen en 40 uur in de week werken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:22 schreef Loverboii het volgende:
2 jaar bij zijn vrienden zitten is eigenlijk geen straf
Volgens mij had hij al niet echt street credit meer na zijn samenwerkingen met Marco Bquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:23 schreef Zoddie het volgende:
Rellen vanavond in Schilderswijk?
Ben benieuwd of dit groot gevolgd worden onder marokkanen of niet.
Goede vraag. Maar zo is het wel aangekondigd: veroordeling = sowieso hoger beroepquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dat adviseert hij gelezen hebbende het vonnis nog steeds?
Dat zou mijn tweede vraag zijn, ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou minister Faber hem uit kunnen zetten op basis van deze veroordeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |