Jup, je kunt nu wat beweren, waardoor de politie in actie moet komen en dan kun je iemand uitsluiten omdat 'de zaak' wordt onderzocht (wat maanden duurt).quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:03 schreef Cyan9 het volgende:
Wat de EBU wel valt aan te rekenen is hun "schuldig tot het tegendeel bewezen is" beleid. Dat is op z'n minst twijfelachtig.
In mijn optiek.
Klopt wel, maar ik denk dus dat de EBU vindt dat uit deze uitkomst blijkt dat hun maatregel te verdedigen valt. Dat is tenminste wat ik verwacht.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dus niet bewezen met de intentie om haR bang te maken of pijn te doen
Deels mee eens. Tegelijkertijd, niets doen is ook geen optie als er fysiek uitgehaald wordt richting je personeel. Dan moet je als goed werkgever ook wel optreden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:03 schreef Cyan9 het volgende:
Wat de EBU wel valt aan te rekenen is hun "schuldig tot het tegendeel bewezen is" beleid. Dat is op z'n minst twijfelachtig.
In mijn optiek.
Vooral het dubieuze woordgebruik met young woman en assault.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:03 schreef Cyan9 het volgende:
In mijn optiek.
Jongens dat Joost zoiets in zijn bio heeft staan zegt echt werkelijk niks, rustig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Met “Eurovision 2025” in z’n bio op Instagram blijft dát nog afwachten. Ik zie het hem nog wel doen. Joost is wel zo’n fuck it-type
Even los van of ik zelf vind dat hij het moet doen.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:05 schreef timmmmm het volgende:
Fijn, nu duidelijk is dat alle partijen stellen dat tokkie Klein een slaande beweging naar een medewerker van de EBU heeft gemaakt, kunnen we het er hopelijk over eens zijn dat diskwalificatie niet meer dan terecht was
Gaap.gifquote:
Heel EBU’s werkwijze is twijfelachtigquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:03 schreef Cyan9 het volgende:
In mijn optiek.
Dat staat toch gewoon letterlijk in het persbericht? Hij heeft uitgehaald en daarbij een camera geraakt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gaap.gif
Ja, als je het blijft aandikken is het eigenlijk gek dat ie geen straf krijgt.
Ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat krijgen. Team NL zal wel stappen willen ondernemen nu lijkt mij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:32 schreef AgnesGru het volgende:
Onderzoek naar songfestivalincident Joost Klein gestopt om gebrek aan bewijs
https://www.ad.nl/show/on(...)aan-bewijs~a64118d2/
Dus eigenlijk voor niks gediskwalificeerd
Beter achteraf uit de uitslag worden gehaald dan vooraf.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deels mee eens. Tegelijkertijd, niets doen is ook geen optie als er fysiek uitgehaald wordt richting je personeel. Dan moet je als goed werkgever ook wel optreden.
Is het ook.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat die bio gewoon een promotiestunt is.
Jij vindt dat wel normaal? Als je een slaande beweging naar de kassamedewerker maakt, is het ook niet meer dan normaal dat je de supermarkt uitgezet wordt. Dat is nu eenmaal geen sociaal acceptabel gedrag en een werkgever heeft zijn werknemers te beschermenquote:
Het gaat er natuurlijk om dat die twee niet meer op een werkvloer kunnen zijn. En dat je dan kiest voor het slachtoffer ipv de dader is wederom verdedigbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beter achteraf uit de uitslag worden gehaald dan vooraf.
En ja, ik weet dat ik dat zeg als songfestival liefhebber met een ietwat gekleurde blik.
NIet aandikken, nogmaals.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon letterlijk in het persbericht? Hij heeft uitgehaald en daarbij een camera geraakt.
Daar maak jij uitgehaald van.quote:made a movement that hit the woman's film camera
Je weet de hele situatie niet eens. Joost heeft dat echt niet gedaan zonder eerst te waarschuwen etc.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel normaal? Als je een slaande beweging naar de kassamedewerker maakt, is het ook niet meer dan normaal dat je de supermarkt uitgezet wordt. Dat is nu eenmaal geen sociaal acceptabel gedrag en een werkgever heeft zijn werknemers te beschermen
Ah ja dan is het minder erg om uit te halen naar een jong meisje dat haar werk doet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet de hele situatie niet eens. Joost heeft dat echt niet gedaan zonder eerst te waarschuwen etc.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Slaande beweging is niet hetzelfde als fysiek geweld
Movement is uithalen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah ja dan is het minder erg om uit te halen naar een jong meisje dat haar werk doet.
Dat zeg ik toch niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah ja dan is het minder erg om uit te halen naar een jong meisje dat haar werk doet.
In elke andere situatie had iedereen het niet meer dan logisch gevonden dat een werkgever zijn werknemers altijd moet beschermen tegen dit soort agressie. Helaas kan men het hier niet zonder emotie zienquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon letterlijk in het persbericht? Hij heeft uitgehaald en daarbij een camera geraakt.
Jij en die treinmod gaat het helemaal niet om het hoe en het wat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel normaal? Als je een slaande beweging naar de kassamedewerker maakt, is het ook niet meer dan normaal dat je de supermarkt uitgezet wordt. Dat is nu eenmaal geen sociaal acceptabel gedrag en een werkgever heeft zijn werknemers te beschermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |