WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Geen waardig opvolger van d'n Kevin helaasquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:51 schreef DiegoFuser het volgende:
Wies heeft wel een goede babbel. Die mag blijven.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:52 schreef Felagund het volgende:
Girmay is de Jasper Philipsen van 2025.
Dat zal ook nog wel een tijd zo blijvenquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Ja leuk Merijn, maar Afrikaanse renners hebben nog altijd geregeld te maken met achterlijk visumgezeik
Heb jij al je excuses gemaakt aan Bini?quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
Heeft RR al z’n excuses gemaakt aan de Teun?
Jij eerst!quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij al je excuses gemaakt aan Bini?
Dat heeft dan wel iets weg van hoe Van Aert in het begin zijn sprints rees.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die lange sprints van een Bini in vorm zijn echt hilarisch, dan blijft ie maar versnellen.
Is Maarten voor België?quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:57 schreef The_Undertone het volgende:
En de vraag naar een Vlaamse coureur
Hilario heeft hem gebriefdquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit hoort Maarten graag. Stukje fanservice.
Ik heb al gezegd dat Mike vandaag uitstekend werk heeft geleverd, terwijl jij al drie keer je snor drukt!quote:
Aarschot volgens wikipedia, dus niet ver daar vandaan.quote:
+ doceert journalistiek aan de KULquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aarschot volgens wikipedia, dus niet ver.
Dat spreekt niet voor de KULquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
+ doceert journalistiek aan de KUL
Dat verklaard het tot drie keer noemen van de stad.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
+ doceert journalistiek aan de KUL
Dan is Philipsen de Sydney McLquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Femke Bol van de sprinters.
Ik heb net meteen 10 sms’en gestuurd voor dat truitjequote:Op donderdag 11 juli 2024 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat Mike vandaag uitstekend werk heeft geleverd, terwijl jij al drie keer je snor drukt!
Ook nog een toegift!quote:
Zeker, goeie gast.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Zijn Nederlands is wel echt goed. Dat mag gezegd worden.
Met een verstrooide professor als vader.quote:
Die is nog herstellende van de analyse van het WK in Imola.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Is er nog wel eens een Planckaert als gast? Dat vond ik altijd wel plezant
Plus iemand die nauwelijks te verstaan is.quote:
Mathieu had er geen zinininquote:
Als je dat tegen hem zegt krijg je een klap.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:11 schreef Felagund het volgende:
Zico Waeytens kan alleen in zijn wangen al 5 kilo afvallen.
Op krukjes tussen twee vrachtwagens. Sammy bereikt weer een hoogtepunt in zijn reportage.quote:
Ego van Renaat gestreeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Veel belangrijker: de bitumineuze voegvullingsmassa is genoemd
Betwijfel of dat op dit punt had geholpen. Was een vluchtheuvel (met verkeersbord) aansluitend een verhoging. Dan even niks en dan opnieuw verhoging.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zet een seingever voor 500 euro neer Thierry...
Karrel = @capuchon_jongen?quote:
Vindt het nog wel vrij genuanceerd.quote:
Maar ook een beetje de schuld van Wout!quote:
Waspoedergroen?quote:
Zwaar gesubsidieerde reizende dagbestedingquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Alpecin is echt zo’n verzameling van mongolen hé.
Stukje reclassering.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zwaar gesubsidieerde reizende dagbesteding
Groene kaartquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Maxim van Gils geel hebben gekregen?
Niemand is schuldig!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:47 schreef Dutch_view het volgende:
Samenloop van Belgische omstandigheden
Correctie: het is de schuld van Sporza!quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:48 schreef Szura het volgende:
Onsympathieke pispot Van Gils beukt zich erlangs dus de boete is volledig terecht
Oh dit kende ik niet eensquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Deze jongen heeft bij mij altijd de schijn tegen.
Niet met mijn Sandy, he. Je moet denk ik ook wat met een beperkt budget? Dan is Dujardin geen gekke keuze.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een random team met Russo en Dujardin
Vlaamse media zijn ongeëvenaardquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd maar kinderen erbij betrekken.
Budgetairquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lotte genoemd.
Geen beelden getoond, want Lotte won niet.
Hoe ver is die bingo?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:00 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom zit Zico daar eigenlijk? Heeft misschien vier dingen gezegd. Helaas kan ik daar geen kruisje voor zetten op de bingo-kaart.
Ze hebben bij Sporza ooit Zico geprobeerd al co commentator.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:00 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom zit Zico daar eigenlijk? Heeft misschien vier dingen gezegd. Helaas kan ik daar geen kruisje voor zetten op de bingo-kaart.
Karl Ekdom wil z’n collectie tonenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop gewoon met domme platenspeler aangezien het niemand goed lukt
Ze kunnen ook het budget ophogen en een normale platenspeler kopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt een matige rubriek.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan heeft ie een kloon.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat was Ruben toch niet? Ik twijfelde wel even.
Morgen in de Vallei gaat het gebeuren, alleen op welke klim gaat Jonas dat Pogacar achter latenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WOUT zat heel gemakkelijk in de grupetto.
Op Plateau de Beille zijn al vreemde dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Morgen in de Vallei gaat het gebeuren, alleen op welke klim gaat Jonas dat Pogacar achter laten
Er zit ruim 30km tussen de top van de voorlaatste col en de voet van de slotklim. Alles gaat gewoon op Plateau de Beille gebeuren.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Morgen in de Vallei gaat het gebeuren, alleen op welke klim gaat Jonas dat Pogacar achter laten
Wout en Christophe gaan het volgens de duiders in de Vallei doenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zit ruim 30km tussen de top van de voorlaatste col en de voet van de slotklim. Alles gaat gewoon op Plateau de Beille gebeuren.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie hem nog in het prikkeldraad rijden
Zei Lubberding anders daarnet ook op Radio1. Vermoeden van een bewussie om morgen WOUT uit te spelenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WOUT zat heel gemakkelijk in de grupetto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |