SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:36 schreef livelink het volgende:
Gloria Estefan of Miami Sound Machine - Don't you wanna lose you now
Daar waar fans van Taylor Swift, Swifties heten, heten fans van Gloria Estefans.quote:
Veel luisterplezier.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Mw. MM komt net thuis, dus die ga ik nu beluisteren…
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar waar fans van Taylor Swift, Swifties heten, heten fans van Gloria Estefans.
Fijne avond verderquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Fijne avond nogquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar waar fans van Taylor Swift, Swifties heten, heten fans van Gloria Estefans.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Als ze niet helemaal zeker weten of ze de band ook leuk vinden zijn het Miami Sound Misschien.
Ik vind het echt vreselijke muziek. Zelfde straatje als Mariah Carrey.
[..]![]()
Als ze niet helemaal zeker weten of ze de band ook leuk vinden zijn het Miami Sound Misschien.
[..]![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
Aretha Franklin en ik gok dat de titel Who's zooming who is.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:46 schreef Melting het volgende:
@:Fogel heb jij last van cenocillicafobie?
Hebben ze gelukkig vloeistoffen voor uitgevonden.quote:
En anders maar de hele dag hiernaar kijken als backupquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben ze gelukkig vloeistoffen voor uitgevonden.
Ja, dat geluk heb je dan weer. Dat wordt vanaf volgende week volop innemen dan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben ze gelukkig vloeistoffen voor uitgevonden.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
En anders maar de hele dag hiernaar kijken als backup
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
En anders maar de hele dag hiernaar kijken als backup
Nah, lekker rustigaan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat geluk heb je dan weer. Dat wordt vanaf volgende week volop innemen dan.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
Randy Crawford denk ik met You might need somebody. Kan ook haar band zijn.
Ja, soms leer je nog eens dingen.quote:
Alleen met z'n tweeen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:55 schreef Melting het volgende:
Deze plaat zet ik even bij de verzameling als ik in september weer met Vout op vakantie ga.
Heb ik ook een paar fijne nummers om te luisteren.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:56 schreef livelink het volgende:
Matt Bianco - It doesn't have to be this way
Ga je naar America?quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:55 schreef Melting het volgende:
Deze plaat zet ik even bij de verzameling als ik in september weer met Vout op vakantie ga.
[ afbeelding ]
Wij gaan altijd met z'n tweeen.quote:
Vout is wel een luie DJquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:55 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Weet je wel wanneer?quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn nog geen plannen. Dus ben benieuwd wat het gaat worden.
quote:
quote:
Plannen is ook altijd wel makkelijker achteraf vind ik.quote:
Dat was een groot ijsje.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik was "even" aan het appen en ijs aan het eten![]()
Maar luisterde prima weg ondertussen.
Wat voor ijsquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik was "even" aan het appen en ijs aan het eten![]()
Maar luisterde prima weg ondertussen.
Jammerquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:59 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Slaap lekker straks allemaal.
[ afbeelding ]
Mooi vooruitzicht! Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
Volgende week donderdag ga ik missen trouwens, dan ben in onderweg richting Schotland.
Vermoedelijk nog in NL, maar toch.
Veel plezier!quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
Volgende week donderdag ga ik missen trouwens, dan ben in onderweg richting Schotland.
Vermoedelijk nog in NL, maar toch.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:56 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel ik woensdagavond nog een thema-uitzending heb gedaan, zend ik vanavond voorafgaand aan Melting ook uit: deze keer regulier, wat alweer bijna een maand geleden is. Genoeg in te halen. Aanvang 19:00 uur.
Vooraf-track om 18:55 uur.quote:Programma voor vandaag
19:00: DJ11 - Lift Off
21:00: DJ Melting - Golden Oldies
Leuker dan het origineel wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Rod Stewart - Da Ya Think I'm Sexy (Craig J.'s Gospel Love mix)
Hoog Madonna-gehalte.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Zo heel nieuw is deze plaat inmiddels niet meer, maar ik had 'm nog niet gedraaid en dat vond ik toch wel nodigBecky Hill feat. Self Esteem - True Colours
Dat kan alleen maar toegejuicht worden.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar toegejuicht worden.
+1 scherpquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
In plaats van te zingen, kan hij beter vertrekken, anders duurt het nog lang voor hij thuis is.
Uitstelgedrag. Wie kent het niet...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
In plaats van te zingen, kan hij beter vertrekken, anders duurt het nog lang voor hij thuis is.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Uitstelgedrag. Wie kent het niet...
Laten we beginnen aan de cyclus van: nog eentje toe…quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar had ik vroeger tijdens het stappen ook wel eens last van.
Tegenwoordig niet meer.
Overhaalgedrag, wie kent het niet...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laten we beginnen aan de cyclus van: nog eentje toe…
Ja, en eentje werd nog eentje, en nog eentje.....quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laten we beginnen aan de cyclus van: nog eentje toe…
Ik maakte me daar nooit schuldig aanquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Overhaalgedrag, wie kent het niet...
Ik dacht in het begin even dat het Madness was. Lekker nummer.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik maakte me daar nooit schuldig aan
Ik???quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als iemand er erg in was, was jij het wel.
Zie je wel.... niet nog eentje dan.... maar meteen 2.quote:
Gaan we Nexit dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Een fijn, bijna vergeten en ondergewaardeerd liedje uit 1998:Fastball - The Way
Het volgende liedje is nieuwe en sluit hier wel op aan. We hebben een exit-strategie nodig![]()
Ook komen er zo een paar verzoekjes aan
Wel aardig dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een ontzettend gaaf, nieuw project van een songwriter die al voor veel grote namen heeft geschreven, maar nu gewoon lekker z'n eigen ding doet:Future Utopia - Exit Strategy
Volgens mij vergis je je en heb je veel korter geleden nog die Italiaanse uitzendingen gedaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Het is alweer ruim 4 jaar geleden dat ik twee thema-uitzendingen met Italiaanse muziek heb gemaakt. Voelt veel korter geleden. De Franse themashows zijn morgen (en overmorgen) ook alweer een jaar geleden.
Nee, echt niet. Ik heb het net nog even nagekeken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je en heb je veel korter geleden nog die Italiaanse uitzendingen gedaan.
Ride on time is zoveel gesampled dat het uiteindelijk wel de winnaar is denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[Melting-modus] Je zou denken Ride On Time, maar toch is dit hun grootste Top 40-hit in Nederland geweest. [/Melting-modus]
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik heb het net nog even nagekeken.
DJ11 in MUZ / Radio 49 #3191 - Italia
DJ11 in MUZ / Radio 49 #3199 - Italia over
En ik dacht nog wel dat het een bekende stem was deze zangeres.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink, zoals gemeld:Kiesza - Hideaway
Is ze toch ook?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat het een bekende stem was deze zangeres.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:51 schreef Melting het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd hier aan denken:
[ afbeelding ]
Goedenavondquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:51 schreef Shii het volgende:
Goedenavond.![]()
Ik luister even een stukje mee.
Goede avond en welkom Shii.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:51 schreef Shii het volgende:
Goedenavond.![]()
Wees welkomquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:51 schreef Shii het volgende:
Goedenavond.![]()
Moet het een bepaald thema hebben? Hoor veel zomerse vrolijke nummers voorbijkomen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wees welkomVerzoekjes / suggesties zijn welkom via DM
Nee hoor, er is geen themaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Moet het een bepaald thema hebben? Hoor veel zomerse vrolijke nummers voorbijkomen.
Nee hoor. Mag ook herfstig depressief zijn. Past wel bij het weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Moet het een bepaald thema hebben? Hoor veel zomerse vrolijke nummers voorbijkomen.
Ik heb voor mijn gevoel nu ook hersfstvakantie.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Mag ook herfstig depressief zijn. Past wel bij het weer.
Bedankt, je hebt me nu herinnerd en aan een nummer dat ik moest gaan draaien, maar was vergeten om klaar te zetten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben ze de Efteling al leeggepompt?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu.
Ik woon dan ook in het zonnige zuiden.
Geen idee. Ik ga zaterdag kijken, of ik Fogel daar kan spotten. Dan zal ik het zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hebben ze de Efteling al leeggepompt?
Verrekijker mee dan wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga zaterdag kijken, of ik Fogel daar kan spotten. Dan zal ik het zien.
Denk je dat hij weg vliegt dan?quote:
Ja gaat hem toch niet in een kooitje stoppen?quote:
Ik heb zijn signalement (je herkent hem zo)quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga zaterdag kijken, of ik Fogel daar kan spotten. Dan zal ik het zien.
Hij is met zo'n 150 anderen dan. Dus ben bang dat ik dat afleg.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja gaat hem toch niet in een kooitje stoppen?
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb zijn signalement (je herkent hem zo)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Het DDMomentje kon er vandaag natuurlijk maar één zijn![]()
Monaco - What Do You Want From Me?
Ja, ik ben altijd zo blij met de Tour de France. Dichterbij vakantiegevoel kom ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
We blijven (of gaan) naar Frankrijk, met een verzoekje van Livelink:The Amazing Stroopwafels - Ik Ga Naar Frankrijk
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga de vakantie maar in de kas doorbrengen, denk ik
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga de vakantie maar in de kas doorbrengen, denk ik
Het heeft altijd wel wat, Radio Tourflits.Ik luister er nu minder naar, maar vroeger echt heel vaak.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd zo blij met de Tour de France. Dichterbij vakantiegevoel kom ik eigenlijk niet.
Ik luister tijdens mijn werk. Helaas krijg ik wel telefoon tussendoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het heeft altijd wel wat, Radio Tourflits.Ik luister er nu minder naar, maar vroeger echt heel vaak.
Radio TdF blijft prachtige radio, en ook altijd hele fijne muziekquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het heeft altijd wel wat, Radio Tourflits.Ik luister er nu minder naar, maar vroeger echt heel vaak.
De Tour is dit jaar sowieso wel mooi, vind ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was zo tof dat de Tour de France dit jaar met een paar dagen voor mij bekende plekken Italië begon
De etappe van vandaag was ook prachtigquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
De Tour is dit jaar sowieso wel mooi, vind ik.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De etappe van vandaag was ook prachtig
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Kraftwerk - Tour De France
Grappig dingetje: gisteren zat ik in een kroeg waar een soort drieluik aan de muur hing met daarop een racefiets. Pal daaronder zat toevalligerwijs een man in een gele trui; letterlijk een gele trui. Vond ik grappig.
Hoor dat er best veel ongelukken gebeuren. Weet niet of het zo is, omdat ik het niet volg.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
De Tour is dit jaar sowieso wel mooi, vind ik.
Altijd wel, maar ik vind het dit jaar juist wel meevallen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoor dat er best veel ongelukken gebeuren. Weet niet of het zo is, omdat ik het niet volg.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Mijn favoriete Duitse band ooit. En weer een prachtig, mooi liedje. Hoe kan het ook anders.JEREMIAS - Fallen
We all go through seasonsquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel toepasselijk en altijd mooi.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We all go through seasons
We're changing all the time
It can't always be Summer
Even in JulyRhys Lewis - Seasons
Dat is de spijker op zijn kop helaasquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We all go through seasons
We're changing all the time
It can't always be Summer
Even in JulyRhys Lewis - Seasons
En wat vind Symph er van? Want hij moet er naar kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mocht een haarkleuring testen en nu heb ik een soort asblonde kleur met een parelgrijze gloed, best grappig
Klinkt erg mooi.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor een verzoekje van Shii, waarvoor dank. Ik ken het zelf niet, dus ik ben benieuwdAnna Ternheim - Lovers Dream
Die vindt het leuk, die had vantevoren al gezegd: volgens mij staat grijs jou ook wel leukquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat vind Symph er van? Want hij moet er naar kijken natuurlijk.
Ik ben zo blij dat ik nog niet grijs ben. Van donkerbruin naar grijs is toch altijd wel anders dan van blond naar grijs.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die vindt het leuk, die had vantevoren al gezegd: volgens mij staat grijs jou ook wel leuk
Mooi nummer was hetquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:26 schreef Shii het volgende:
Er is ook een uitvoering met Fyfe Dangerfield erbij. Die kijk ik altijd via YT. Maar deze is ook mooi met haar alleen.
Ik heb ook heel wat via FOK! leren kennen, zelfs in de oldies-uitzendingen van Meltingquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:29 schreef Shii het volgende:
Dat vind ik dan weer zo leuk hier dat we elkaar toch ook nog weleens iets nieuws kunnen laten horen, ook al is het allang uitgebracht. Is al vaker gebeurd dat ik via FOK (oude) nieuwe nummers leer kennen.
Ik denk ook dat ik pas over een jaar of tien de eerste grijze haren ga opmerken, als ik zo naar mijn voorouders kijk. En dan ga ik vast weer voor en dergelijk kleurtje als nu. Dit is een toner die er geleidelijk weer uitwast, hij haalt voornamelijk de gele tonen uit mijn wat geblondeerde haar en het eerste resultaat is dus een beetje grijzigquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nog niet grijs ben. Van donkerbruin naar grijs is toch altijd wel anders dan van blond naar grijs.
Je schrijft vooral niet als zelfs.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook heel wat via FOK! leren kennen, zelfs in de oldies-uitzendingen van Melting
Ik ben echt behoorlijk grijs aan het worden. Mijn baard wordt ook steeds witter.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nog niet grijs ben. Van donkerbruin naar grijs is toch altijd wel anders dan van blond naar grijs.
Mijn ouders en broers en zus zijn allemaal jong grijs geworden. Allemaal al rond hun 40e. Ik ben de enige die niet grijs is thuis. Geen idee dus waar ik dat aan te danken heb.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik pas over een jaar of tien de eerste grijze haren ga opmerken, als ik zo naar mijn voorouders kijk. En dan ga ik vast weer voor en dergelijk kleurtje als nu. Dit is een toner die er geleidelijk weer uitwast, hij haalt voornamelijk de gele tonen uit mijn wat geblondeerde haar en het eerste resultaat is dus een beetje grijzig
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Een supergroep met o.a. (oud-) leven van Kaiser Chiefs en The Kooks. Dit is zo'n fijne plaat, ik krijg er al maanden geen genoeg van.Everyone Says Hi - Brain Freeze
Misschien aan het feit dat je je haren verft?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders en broers en zus zijn allemaal jong grijs geworden. Allemaal al rond hun 40e. Ik ben de enige die niet grijs is thuis. Geen idee dus waar ik dat aan te danken heb.
Dat is een heel verschil.quote:
Mijn moeder had wel wat grijs maar voornamelijk donker haar. Mijn vader is nooit echt grijs geworden en ook niet kaal. Zijn vader kaal maar helemaal niet grijs.. De vader van mijn moeder wel. Ik denk dat ik zijn genen heb.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders en broers en zus zijn allemaal jong grijs geworden. Allemaal al rond hun 40e. Ik ben de enige die niet grijs is thuis. Geen idee dus waar ik dat aan te danken heb.
Ik denk dat ik dat nooit zelf zou durven. Ja, bij een kapper, maar dat lijkt me ook weer zo'n gedoe.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien aan het feit dat je je haren verft?
(garpje)
19 minuten als ik goed rekenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een heel verschil.
Of het nou 5 over half 4 is of 6 minuten voor 4.
Mwah, als je 's nachts wakker ligt gaat dat heel snel.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een heel verschil.
Of het nou 5 over half 4 is of 6 minuten voor 4.
quote:
Daar heb je dan wel weer een punt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwah, als je 's nachts wakker ligt gaat dat heel snel.
Ja, zoals een fijn slotstuk van een lopende uitzending, voordat jij het overneemtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]Er kan veel gebeuren in 19 minuten.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, zoals een fijn slotstuk van een lopende uitzending, voordat jij het overneemt
[..]
Ja, zoals een fijn slotstuk van een lopende uitzending, voordat jij het overneemt
[..]
quote:
Zekerquote:
Ik heb er ook wel een paar van Olivia.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Zeker![]()
Mijn broer had alle platen van E.LO. En ik had alle platen van Olivia
Ik denk eigenlijk dat het mijn eerste kennismaking met ELO was. Pas later heb ik hun oeuvre leren kennen.quote:
Hele mooie stem inderdaad. Ik dacht eerst Hozier te horen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Een jonge Amerikaanse singer-songwriter, gezegend met een fraaie stem. En z'n liedje is erg sterk, vind ik. Maak kennis met...David Kushner - Humankind
Het heeft er ook veel van wegquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Hele mooie stem inderdaad. Ik dacht eerst Hozier te horen.
Zeker, eigenlijk gewoon hun beste ooit. Er is ook een normale versie van. Het was de opvolger van If You Tolerate This, Your Children Will Be Next.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
This is my truth tell me yours , waar het origineel op staat is wel een prima album, vind ik![]()
Tja, ik blijf inderdaad toch vooral aan Flappy denken. Maar dan aan een mooie, levende Flappy die Kerst heeft overleefd en nu zielig in de regen zit.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik blijf inderdaad toch vooral aan Flappy denken. Maar dan aan een mooie, levende Flappy die Kerst heeft overleefd en nu zielig in de regen zit.
Round and round and round…quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik blijf inderdaad toch vooral aan Flappy denken. Maar dan aan een mooie, levende Flappy die Kerst heeft overleefd en nu zielig in de regen zit.
Vind ik eigenlijk nog wel recent.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren was het 9 jaar geleden dat ik Europe live zag![]()
![]()
![]()
Die heb ik ook pas later leren kennen. Ze hebben veel mooie nummers.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk gewoon hun beste ooit. Er is ook een normale versie van. Het was de opvolger van If You Tolerate This, Your Children Will Be Next.
Wat mij betreft The Manics op hun absolute piek. Heel sterk album is dat.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Round and round and round…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Round and round and round…
[ afbeelding ]
Dank voor de fijne muziek!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor het luisteren, veel plezier met de uitzending van Melting
Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor het luisteren, veel plezier met de uitzending van Melting
Ja. ze speelden ook wat recenter materiaal, echt een prima optreden...quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
conny vandebomenverzameling toch??
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()