Zat een paar dagen in het buitenland en nergens goede koffie. Op de vlucht terug eindelijk een sterke bak. Deed zijn werk. Na een aangenaam tijdje pottenbakken waarbij groene walmen voor een export verbod zorgde kwam ik het toilet uit. Een jochie stond te wachten en moest heel nodig, glipte langs me naar binnen toen ik wegging. Even later kwam hij lijkbleek naar buiten. Hilarischquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:35 schreef Blaadjes het volgende:
Totaal geen last van. Sterker nog, ik kan er intens van genieten als het echt enorm stinkt en bij het openen van de deur iemand staat te wachten om ook te gaan.
Beetje zoals een scheet in de lift laten. Ik zit er niet mee.
Thuis? Prima! Maar toch niet op je werk man. Wat is dat voor laxerende oncollegialiteit.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Niets beter dan de dag na een stamppot boerenkool en volkorenbrood lunch een dikke dampende kinderboerderij te laten abseilen, een grote fax uit darmstad. Genot!
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thuis? Prima! Maar toch niet op je werk man. Wat is dat voor laxerende oncollegialiteit.²
Geen vochtige doekjes is killing. Snap niet dat er mensen zijn die hun reet alleen maar met droog wc papier afvegen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:29 schreef Piles het volgende:
Grootste probleem van buiten de deur schijten is het gebrek aan comfortabel wcpapier en vochtige doekjes
Ik heb zelfs Schiphol bijna een keer laten ontruimen, code rood.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:31 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ben zeer content als ik bv. op een vliegveld zo'n fikse rij WC's tegenkom en ik ook net moet schijten.
Dan kan je goed los gaan.
Ik heb het voordeel dat ze mij op mijn werk mijn gat likken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Geen vochtige doekjes is killing. Snap niet dat er mensen zijn die hun reet alleen maar met droog wc papier afvegen.
Definieer 'ze'quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ze mij op mijn werk mijn gat likken.
Nog beter …quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:37 schreef MichaelScott het volgende:
Niks lekkerder dan poepen onder werktijd.
Wil weten hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kijk donnie ineens nieuwsgierig worden.
LOL
Een bril met pis druppeltjes?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:32 schreef Twiitch het volgende:
Niks zo erg als een warme bril op kantoor. Gat-ver-damme
Ugh zo goor. Ik squat altijd boven openbare toiletten, no way dat ik daar op ga zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:32 schreef Twiitch het volgende:
Niks zo erg als een warme bril op kantoor. Gat-ver-damme
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:13 schreef Digi2 het volgende:
Een mens is niet veel meer dan een veredelde zak stront. Velen praten zelfs poep, waar het hart vol van is, loopt de mond van over
quote:Vergeleken bij alle aandacht voor koken en eten steekt die voor spijsverteren en poepen schril af. Net alsof al wat naar binnen gaat er nooit meer uit komt. Poep bevindt zich in het verdomhoekje waar eerder de seks huisde. Grootste obstakel bij praten over poep is net als toen bij seks de taal: buiten het vulgaire en medische is er weinig jargon. Maar net zoals seks naast voortplanting vooral het genot dient, is ook de ontlasting een bron van voldoening.
Poep is een prachtig, veelzijdig onderwerp dat zowel vanuit de biologie en het milieu als vanuit de geschiedenis en de kunsten benaderd kan worden. Het vergt alleen wel de blik van Midas Dekkers, die als geen ander in staat is om van het onwaarschijnlijkste materiaal (dood en vergankelijkheid, rood haar, bestialiteit) boeken te maken die aan het denken zetten en aan het lachen maken. De kleine verlossing is een uniek boek over een zeer alledaags onderwerp: ‘Met de stoelgang is onze taak volbracht.’
Nee die moet je bewaren voor in de lift, daar scoor je altijd bonuspunten mee.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nog beter …
Je voelt een scheet aankomen, loopt naar de kamer van een collega deur open scheet eruit deur dicht![]()
En weer door
Voorzichtig laten vlak voor je uitstapt en even omkijken zodra je wegloopt naar de eerste gezichten vol afschuw en verontwaardiging.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee die moet je bewaren voor in de lift, daar scoor je altijd bonuspunten mee.
Mensen die 'm niet gebruiken en de boel goor achter laten zouden wel opgepakt moeten worden en worden opgesloten in concentratiekampen waarin ze in latrines moeten schijten, is mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:49 schreef Gia het volgende:
Maar, wat betreft die remsporen, er staat toch een borstel naast de pot! Die staat er niet omdat dat handig is voor de schoonmaakster of, thuis, voor moeder de vrouw. Die is voor iedereen, net zoals de luchtverfrisser die er vaak hangt of staat. Als je remsporen ziet, hoor je die borstel te gebruiken om ze weg te poetsen.
Het is een gewoonte om tijdens dagtripjes wat velletjes in de tas te hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:40 schreef tong80 het volgende:
Toen ik nog uitging had ik altijd een stukje WC papier bij me.
Was er maar meer poepschaamte.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:09 schreef Maharski het volgende:
Hier op FOk maken we poepen al jááááren gewoon bespreekbaar.
Je kunt toch niet meer poepen in de trein ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is een gewoonte om tijdens dagtripjes wat velletjes in de tas te hebben.
Dat er op een openbaar toilet nog wat hangt is namelijk niet vanzelfsprekend. Sowieso niet in toiletten van de NS, of ze nou in de trein zitten of dat het die metalen hokken zijn.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet meer poepen in de trein ?
Ik bedoel dat er geen toiletten meer zijn in de trein.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik wíl het liever niet (dan moet je op de meest gore bril denkbaar zitten), maar dat is wat anders. Soms heb je geen keus.
In bijna elke trein, op wat regionale van Blauwnet e.d. na, minimaal eentje.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er geen toiletten meer zijn in de trein.
ahahaahahahahhaaquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:40 schreef tong80 het volgende:
Toen ik nog uitging had ik altijd een stukje WC papier bij me. Verder heb ik eerder wastafelplasschaamte. Dat je net krampachtig op je tenen staat, je lul met moeite over de rand, en dat je dan toch nog een plasje achterlaat. En dat je daarna iemand hoort zeggen: 'Oh, dat was Tong, die is zo onhandig.'
Ik ben allergisch voor de aangekoekte bruinwerken aan die borstels. Dat kan ook niet gezond zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:49 schreef Gia het volgende:
Maar, wat betreft die remsporen, er staat toch een borstel naast de pot! Die staat er niet omdat dat handig is voor de schoonmaakster of, thuis, voor moeder de vrouw. Die is voor iedereen, net zoals de luchtverfrisser die er vaak hangt of staat. Als je remsporen ziet, hoor je die borstel te gebruiken om ze weg te poetsen.
Eens. Is toch maar een kleine moeite om dit even weg te poetsen voor degene die na je komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:16 schreef Maharski het volgende:
[..]
Mensen die 'm niet gebruiken en de boel goor achter laten zouden wel opgepakt moeten worden en worden opgesloten in concentratiekampen waarin ze in latrines moeten schijten, is mijn bescheiden mening.
Maar voor je vrouw is het geen enkel probleem? Of hoe maakt zij het toilet schoon?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de aangekoekte bruinwerken aan die borstels. Dat kan ook niet gezond zijn.²
Wel eens een filmpje gezien van een ballonvaarder die een mooi veldje had gevonden om te landen in India. Bleek het een shitting field.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:11 schreef monkyyy het volgende:
In India hebben ze hier geen last van @:superniger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |