SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Noteer meteen ook even dat ik al heel lang niet meer heb gereden. Lijkt me een groter probleem.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
*ama kijkt niet meer zoals het hoort
Staat in mn notitieboekje.
Mag ik van te voren snel nog een rijlesje nemen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Zullen we De Slechtste Chauffeur van de KSC organiseren?
Ik heb niet eens een rijbewijs, dus uitgesloten voor deelnamequote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
ik nomineer amaquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wel Belgiëquote:
Meeste zijn niet zo spannend qua tekst.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan geen Duits dus bij die borden heb ik zoiets van![]()
![]()
![]()
Maar dat is nou juist het hele ding, vanuit mijn perspectief danquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Noteer meteen ook even dat ik al heel lang niet meer heb gereden. Lijkt me een groter probleem.
Rip aan je veringquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel België
Over twee weken ben ik daar weer.
Volgend jaar misschien nog wat andere landen afstrepen op vakantie, afhankelijk van de plannen.
We willen wel live verslag in F1 subforumquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel België
Over twee weken ben ik daar weer.
Volgend jaar misschien nog wat andere landen afstrepen op vakantie, afhankelijk van de plannen.
Vrees wel dat ik zou "winnen" ja nu van iedereen hier met een autorijbewijs.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik nomineer ama
of was dat niet de bedoeling?
Denk dat ik wel kans maak.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Waarschijnlijk ben ik dat omdat ik geen rijbewijs hebquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, ja... nou... ik ga dus niet naar Spaquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We willen wel live verslag in F1 subforum
hahahahahquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik las de verkeerde witte auto voor, ze bedoelde er een dichterbij.
Hahahaha, stoer van jouquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die eerste keer in je eentje de snelweg opIk woonde in Utrecht maar had m'n auto in Ede gekocht. En dan heb je het moment dat je dus naar huis moet. In je eentje. Op de snelweg. Eeeeh. En achteruit inparkeren. Eeeh.
Zoveel windjes gelaten.
naquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Naar of na? Want nu ben ik benieuwd wat er gebeurd is
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, haha. Same.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik dat omdat ik geen rijbewijs heb
Oh mag je dan niet mee doen? dan doe ik ook niet mee, bier drinken dan maar?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs, dus uitgesloten voor deelname
meeste ongelukken gebeuren volgens mij in de eigen wijk omdat men daar niet meer goed oplet omdat men denkt dat ze weten hoe alles gaat blabla en daardoor harder gaan rijdenquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat is nou juist het hele ding, vanuit mijn perspectief danToen ik 2 jaar niet had gereden ging ik juist weer even heel rijlesserig rijden tot ik het allemaal weer eigen gemaakt had. Maar geen idee of dat voor iedereen werkt
Mooie hike joh zo.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze inmiddels al een wat beter paadje hebben richting Kemmel dan die halve afgrond.
Hij is wat minder als iedereen er tegelijk langs wil en je een stoeltje meesleept.quote:
Ik zeg nog steeds wel eens tegen mijn bijrijders dat ik even niet naar ze luister of geluisterd heb omdat ik even op moe(s)t lettenquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahah
[..]
Hahahaha, stoer van jouIk durfde dit dus niet
![]()
Heb je de auto wel goed ingewerkt
[..]
na
Haha, klinkt spannendermijn rijlessen gingen oke, tussentijdse toets niet door de zenuwen 'want dit is een toets'.
En kon me beter concentreren als hij er dan niet bij zatexamen waarbij ik ben geslaagd had ik het vriendelijke verzoek aan mijn examinator 'hou je mond, nee geen radio aan, ja natuurlijk mag je vragen stellen maar wil geen small talk'. Dat hielp onwijs
Wijffie ik weenie hoor maar wij hebben vakantie volgende weekquote:Als alles in orde is, kunnen we hopelijk begin volgende week het rooster definitief maken en met een gerust hart vakantie gaan vieren! 😊
samequote:Op donderdag 11 juli 2024 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds wel eens tegen mijn bijrijders dat ik even niet naar ze luister of geluisterd heb omdat ik even op moe(s)t letten
Oh sowieso.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds wel eens tegen mijn bijrijders dat ik even niet naar ze luister of geluisterd heb omdat ik even op moe(s)t letten
Yes. Meer dan 15 jaar. Rij alleen nooit omdat ik het kut vond.quote:
Is toch ook wel logisch?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik kijk je nooit aan als ik achter het stuur zit.
Oh dan denk ik idd dat wij de finale zouden halen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes. Meer dan 15 jaar. Rij alleen nooit omdat ik het kut vond.
😮quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ja... nou... ik ga dus niet naar Spa
Ik zou daar sowieso niet zo snel meer gaan staan. Toen ik daar stond was het echt puur omdat ik met een grote groep was en niet iedereen nam mijn waarschuwing om op tijd te vertrekken even serieusquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is wat minder als iedereen er tegelijk langs wil en je een stoeltje meesleept.
Mwah, een hoop tettert door omdat ze zelf niet opletten. Even een 'joe, even pauze, moet even goed opletten' is dan gewoon praktisch.quote:
Nja weet ik eigenlijk nietquote:
Mijn doel is om volgend jaar weer naar een race te gaanquote:
Oh ja, maar ik bedoel "ik moet even opletten dus ik hoor niet wat je zegt" is logisch, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, een hoop tettert door omdat ze zelf niet opletten. Even een 'joe, even pauze, moet even goed opletten' is dan gewoon praktisch.
Heb er nooit gemopper over gehad ofzo.
Mijn ex zette ook altijd de muziek zachter als ze in de stad moest rijden, snap ik ook wel, teveel prikkels helpen dan nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja weet ik eigenlijk nietSommige mensen lijken dat brutaal te vinden. Maar ja, het is pas brutaal als ik ons doodrijd
Of ze vinden het onzin, net als dat ik het geluid zachter zet bij het parkeren. Maar anders hoor ik belangrijke dingen niet goed en zijn er te veel afleidende impulsen.
Ja ik vind dat dus volkomen logischquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn ex zette ook altijd de muziek zachter als ze in de stad moest rijden, snap ik ook wel, teveel prikkels helpen dan niet
Ik neem nu sowieso een tribune, de eerste keer Spa was het enige wat ik kon bijdragen m'n auto en een oude tent (die deed het overigens nog prima), dus het was brons of niet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou daar sowieso niet zo snel meer gaan staan. Toen ik daar stond was het echt puur omdat ik met een grote groep was en niet iedereen nam mijn waarschuwing om op tijd te vertrekken even serieus
Gelukkig wist ik van mijn vorige ervaring toen hoe je daar kon komen en dat het een redelijk mooi plekje was, maar ik zit liever op de heuvel bij Pouhon of bij de laatste chicane.
Daarom haal ik mijn rijbewijs nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus volkomen logischMaar ik ben er ook wel eens om uitgelachen. Prima, haal eerst zelf je rijbewijs maar eens dacht ik toen
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik bedoel "ik moet even opletten dus ik hoor niet wat je zegt" is logisch, dat bedoelde ik.
Doe ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn ex zette ook altijd de muziek zachter als ze in de stad moest rijden, snap ik ook wel, teveel prikkels helpen dan niet
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom haal ik mijn rijbewijs nietIk word soms al gek als ik voorin moet zitten en ik automatisch aan het meerijden ben. Dus als de bestuurder vraagt om mijn bek te houden dan doe ik dat heel onderdanig.
Uitstappen en van plaats wisselen, rij jij maar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus volkomen logischMaar ik ben er ook wel eens om uitgelachen. Prima, haal eerst zelf je rijbewijs maar eens dacht ik toen
Ik had het ook niet nodig, nog steeds niet eigenlijkquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Ben je (voor nu) van plan hem nooit te gaan halen?Ik zie mensen die daar heel stellig in waren vaak toch wel een omslag in maken naarmate ze ouder worden. Maar als je het niet nodig hebt kan dat natuurlijk gewoon
Eh, als je aan die afstanden gewend bent, is het niet zo boeiend. Helemaal als het rustig is 's avonds.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Ik zei ook tegen die vriendin met wie ik naar Sum 41 ga van ik mag weer rijden (en heb dan ook wel weer ervaring opgedaan) maar nee ze wil wel graag 7 uur autorijden. Nou oke.
Ik voel zelf echt het nut niet voor nu, ik kan het natuurlijk niet bepalen voor de toekomst, maar ik red me echt prima met het OV en ik ben een linkse knakker hequote:Op donderdag 11 juli 2024 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Ben je (voor nu) van plan hem nooit te gaan halen?Ik zie mensen die daar heel stellig in waren vaak toch wel een omslag in maken naarmate ze ouder worden. Maar als je het niet nodig hebt kan dat natuurlijk gewoon
Mijn vrouw snapt dit niet van mij.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn radio doet dat automatisch als ik achteruit schakelquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
En geluid zachter bij (onwennig) inparkeren of drukte, check.
Vertel haar dan maar even dat iedereen hier in de sc de prikkels ervaartquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw snapt dit niet van mij.
Maar zij is zo goed in het filteren van prikkels, dat ze veel niet hoort of ziet of ruikt.
Straks ga je ook nog zeggen dat de camera automatisch aan gaatquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn radio doet dat automatisch als ik achteruit schakel
Hoe het bij mij ging dat ik ineens twee jaar niet gereden had was omdat het minder nodig was omdat mijn vriend altijd reed. Daardoor was zelf rijden eigenlijk ook nooit meer een vraag. En als ik bij mijn ouders was en ze het een keer vroegen zei ik nee, omdat ik het onhandig vond. Maar ja, hoe vaker je nee zegt, hoe langer je niet rijdt en hoe groter de neiging is om nee te zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:46 schreef Ama het volgende:
Ja weet ook niet zo goed waarom ik op een gegeven moment niet meer ging rijden toen mijn vorige pasje nog wel geldig was. Volgens mij is het ook beetje gekomen omdat veel van mijn vrienden het zelf ook leuk vinden om te rijden dus dan was en is het niet nodig om voor ze te rijden en toen had ik ineens 8 jaar niet meer gereden (want pasje was dus ook verlopen).
In het begin wel heel veel door het hele land gereden in de auto van mijn beste vriendin (was meer onze auto samen) en later nog een tijdje mijn moeders alto tot die kapot werd gereden bij de coffeeshop en toen nooit meer echt gereden op een enkele keer random na?
Nu ik geld te spenderen heb ga ik sowieso tribune doen als het kan jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem nu sowieso een tribune, de eerste keer Spa was het enige wat ik kon bijdragen m'n auto en een oude tent (die deed het overigens nog prima), dus het was brons of niet.Maar was alleen met kerel, dus we gingen inderdaad VROEG en konden prima plekjes regelen.
ook nogquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat de camera automatisch aan gaat
Heb haar de link gestuurd.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vertel haar dan maar even dat iedereen hier in de sc de prikkels ervaart
Zo dan, leven we al in 2024 ofzo?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook nog
met van die handige lijntjes die mee bewegen met je stuur
hiervoor had ik piepjes, nu camera.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ouderwetsch, ik rij zonder piepjes en camera's.
we zitten zelfs al over de helftquote:
oooooh, geen piepjes bij camera? Flauwquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hiervoor had ik piepjes, nu camera.
In het donker mis ik de piepjes wel een beetje
Mijn zus is een keer achterop een idioot geknald die hem eerst tussenwurmde en toen ging remmen (je kent het wel). Bij mij in de auto is ze minder comfortabel als ik niet minstens 50 meter afstand hou sinds dienquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al ben ik vooral minder gaan rijden na een aanrijding.
Gewoon wat angst.
Ik hoor mensen ook wel eens zeggen dat ze het hebben van een rijbewijs en auto ineens heel belangrijk vinden zodra er een kindje is. Bijvoorbeeld voor noodgevallen. Heb jij dat bij jullie zelf ook gemerkt of eigenlijk totaal niet? Waarschijnlijk niet als er zo weinig gereden wordt danquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al ben ik vooral minder gaan rijden na een aanrijding.
Gewoon wat angst.
ja, en mijn camera is een beetje nachtblindquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooooh, geen piepjes bij camera? Flauw
Kan ik ook instellen, hij gaat nu koest als een van m'n sensoren begint te miepen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn radio doet dat automatisch als ik achteruit schakel
Ook zo leuk dat iedereen er tussen kruipt als je netjes afstand houdt. Echt een Nederlands kwaaltje is datquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn zus is een keer achterop een idioot geknald die hem eerst tussenwurmde en toen ging remmen (je kent het wel). Bij mij in de auto is ze minder comfortabel als ik niet minstens 50 meter afstand hou sinds dien
Hier heb je een goed punt wel. Ze gaan ook altijd op autovakantie ergens in Europa, dan is Emmen - Brabant ook niet meer zo boeiend.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als je aan die afstanden gewend bent, is het niet zo boeiend. Helemaal als het rustig is 's avonds.
Begrijpelijk. Overlevingsinstinct werkt goed bij je zus.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn zus is een keer achterop een idioot geknald die hem eerst tussenwurmde en toen ging remmen (je kent het wel). Bij mij in de auto is ze minder comfortabel als ik niet minstens 50 meter afstand hou sinds dien
Dit is wel heel erg herkenbaar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ja, hoe vaker je nee zegt, hoe langer je niet rijdt en hoe groter de neiging is om nee te zeggen
ligt ook een beetje aan waar je woont en bent opgegroeid denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook wel eens zeggen dat ze het hebben van een rijbewijs en auto ineens heel belangrijk vinden zodra er een kindje is. Bijvoorbeeld voor noodgevallen. Heb jij dat bij jullie zelf ook gemerkt of eigenlijk totaal niet? Waarschijnlijk niet als er zo weinig gereden wordt danMaar ik ben benieuwd
Da's met ACC ook leuk, kruipt er iemand tussen en voel je die auto inhouden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook zo leuk dat iedereen er tussen kruipt als je netjes afstand houdt. Echt een Nederlands kwaaltje is dat
Ik denk dat het een klassieker is, enkele maanden geleden kwam een collega met hetzelfde verhaal en hij zit inmiddels op 9 jaarquote:
Vrouw heeft rijbewijs en rijdt graag.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook wel eens zeggen dat ze het hebben van een rijbewijs en auto ineens heel belangrijk vinden zodra er een kindje is. Bijvoorbeeld voor noodgevallen. Heb jij dat bij jullie zelf ook gemerkt of eigenlijk totaal niet? Waarschijnlijk niet als er zo weinig gereden wordt danMaar ik ben benieuwd
Ik heb een vrij klein autootje. Het is zo vermoeiend hoeveel mensen hem er even voor gooien. Klojo, ik rij even hard als de rest he?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook zo leuk dat iedereen er tussen kruipt als je netjes afstand houdt. Echt een Nederlands kwaaltje is dat
Oh ja klopt jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan waar je woont en bent opgegroeid denk ik.
In een grote stad heb je minder behoefte aan een auto.
In een gat waar het ov 1x per uur komt is dat wat anders
Dit ja, ik ben opgegroeid met één ouder met een rijbewijs en daardoor gewend om bijna alles met fiets of OV te doen. Uiteindelijk vooral m'n rijbewijs gehaald "omdat het nog wel eens van pas kon komen". Dat hele rijbewijs = FREEDOM heb ik nooit zo ervaren, want ik had alles in de buurt en anders wist ik er wel via een andere route te komen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet mij hier wel prima te redden met een fiets en de trein.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Me 2quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet mij hier wel prima te redden met een fiets en de trein.
Doe ik zelf ook wel eens. Soms moet je gewoon naar rechts, en dat moet je soms gewoon claimen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja soms moet hetquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook wel eens. Soms moet je gewoon naar rechts, en dat moet je soms gewoon claimen.
En soms doe ik het ook naar links omdat mongolen die eerst achter je rijden doorgaans direct een gat in duiken waardoor je weer op hen moet wachten. Maar dat is een andere situatie.
Naja ik vind het wel fijn dat ik nu in ieder geval wel weer kan rijden mocht er nood zijn ofzo als ik ergens ben. Ik drink ook geen alcohol dus dat is ook wel handig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
Een rijbewijs is net als die bakspray. Als je het niet hebt mis je het niet, maar als je het wel hebt en een paar keer gebruikt hebt voegt het zo veel toe aan je leven. Nou ja, vanuit mijn perspectief dan.
ik twijfel ook om geen nieuwe auto aan te schaffen als huidige klaar is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja klopt jaIn Utrecht en Amsterdam zie ik nu juist veel vaker dat mensen de auto weg doen en een bakfietsfamilie worden
Jep, zelfde hier. Toen. ik hem haalde en zelfs een zeer stevig advies ontving van m'n vader om gewoon die auto te kopen had ik echt iets van "waarom?", maar ik zou voor geen goud meer zonder willen nuquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
Een rijbewijs is net als die bakspray. Als je het niet hebt mis je het niet, maar als je het wel hebt en een paar keer gebruikt hebt voegt het zo veel toe aan je leven. Nou ja, vanuit mijn perspectief dan.
Ik heb olijfolie spray, maar ik zou wel zonder kunnen. Zonder auto zou ik niet kunnen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
Als m'n relatie uitgaat heb ik de mijne ook niet meer echt nodigquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik twijfel ook om geen nieuwe auto aan te schaffen als huidige klaar is.
Mja, die onafhankelijkheid is wel echt zo erg goud. Als je hem nu veel gebruikt en ook echt voor dingen waarvan je anders afhankelijk geweest van bagger-OV oid, had je vast wel ergens in je achterhoofd spijt gehad dat je het niet jaren geleden toch gedaan hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb zelfs paar keer gezegd tegen mijn ouders dat ze het geld beter ergens anders in konden steken toen ik 18 werd. Natuurlijk ben ik ze wel dankbaar dat ik nu wel een rijbewijs heb dankzij mijn ouders maar ik had hem niet gemist als ik hem niet had.
'sorry relatie moet uit want vind mn auto te duur en dat wil ik niet meer'quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als m'n relatie uitgaat heb ik de mijne ook niet meer echt nodigMaar goed, daar gaan we niet vanuit
Ik vind het alleen kut dat ik afhankelijk ben van andere mensen om in Duitsland boodschappen te doen maar dat is echt het enige.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, die onafhankelijkheid is wel echt zo erg goud. Als je hem nu veel gebruikt en ook echt voor dingen waarvan je anders afhankelijk geweest van bagger-OV oid, had je vast wel ergens in je achterhoofd spijt gehad dat je het niet jaren geleden toch gedaan hebt.
Ik ga in Utrecht nog steeds vaak met de fiets omdat vrije parkeervakken een probleem zijnquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Het zou misschien wel beter zijn als ik de fiets nam
Dat is ook wel een dingetje.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:08 schreef Elvi het volgende:
Ik kan echt niet meer zonder auto en nu m'n ouders ouder worden al helemaal niet
quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'sorry relatie moet uit want vind mn auto te duur en dat wil ik niet meer'
hoelang heb jij relatie trouwens?
interestingquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Drie jaar denk ik? Weet niet, de telling is een beetje vaag. Maar zoiets
Ik ben nu ongeveer de leeftijd van m'n ouders toen ze mij kregen. Dat is pas echt een brainfuckquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel iets dat ik moeilijk vind.
Iedere keer dat ik mijn ouders zie, zijn ze zoveel ouders geworden.
Als je jong bent ga je ervan uit dat ze gewoon zo blijven.
Ik heb voor 35 euro een weekend abonnement met de trein, voor mij zou mijn relatie 1 van de weinige redenen zijn om een auto te kopen maar dat kan niet uit als ik voor 35 euro ieder weekend per maand met de trein kan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Ov geeft mij veel meer rust dan auto, en auto vind ik mega knetter duur.
Dat zijn mijn beweegredenen
Ook dat is een ding inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:08 schreef Elvi het volgende:
Ik kan echt niet meer zonder auto en nu m'n ouders ouder worden al helemaal niet
Ik hou m'n hart vast wanneer m'n ouders niet meer kunnen rijden. M'n moeder rijdt nu al niet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:08 schreef Elvi het volgende:
Als ik naar Utrecht ga pak ik de trein. Fuck dat hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga in Utrecht nog steeds vaak met de fiets omdat vrije parkeervakken een probleem zijn
De auto is wel duur jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Ov geeft mij veel meer rust dan auto, en auto vind ik mega knetter duur.
Dat zijn mijn beweegredenen
Mn vader mag nu niet rijden omdat zn ogen te slecht waren en over 3 weken na de controle hoort hij of hij weer kan rijden. Dat is wel echt kut hoorquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast wanneer m'n ouders niet meer kunnen rijden. M'n moeder rijdt nu al niet.
Jonkie.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu ongeveer de leeftijd van m'n ouders toen ze mij kregen. Dat is pas echt een brainfuck
Die onafhankelijkheid vind ik dus weer overhyped, want zo'n ding bezitten heeft ook weer z'n eigen gedoetjes, plus dat er meer smaken zijn dan alleen OV of alleen auto bezitten. Bij incidenteel gebruik kan je ook huren.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, die onafhankelijkheid is wel echt zo erg goud. Als je hem nu veel gebruikt en ook echt voor dingen waarvan je anders afhankelijk geweest van bagger-OV oid, had je vast wel ergens in je achterhoofd spijt gehad dat je het niet jaren geleden toch gedaan hebt.
nee, nog geen klein beetje inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb voor 35 euro een weekend abonnement met de trein, voor mij zou mijn relatie 1 van de weinige redenen zijn om een auto te kopen maar dat kan niet uit als ik voor 35 euro ieder weekend per maand met de trein kan.
Omdat je daar zelf nog niet aan toe bent?quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu ongeveer de leeftijd van m'n ouders toen ze mij kregen. Dat is pas echt een brainfuck
ja sorry, was de toevoeging vergeten dat ik ov gratis kan krijgen via werk. Als dat geen optie was dan zou ik voor auto kiezenquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De auto is wel duur jaMaar het OV ook. En met de auto kom ik 's avonds altijd thuis.
Oh ja, dan logisch.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja sorry, was de toevoeging vergeten dat ik ov gratis kan krijgen via werk. Als dat geen optie was dan zou ik voor auto kiezen
M'n ouders wonen vlak bij het ziekenhuis. Ze gaan maar lopenquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn vader mag nu niet rijden omdat zn ogen te slecht waren en over 3 weken na de controle hoort hij of hij weer kan rijden. Dat is wel echt kut hoorZe kunnen nergens heen, maar ook mn oom en tante die ouder zijn en naar het ziekenhuis moeten zijn nu afhankelijk van anderen omdat mn vader hen voorheen nog wel eens ophaalde.
Ja nee dat scheelt echt enorm. Want het OV is echt niet leuk meer, zelfs met korting.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja sorry, was de toevoeging vergeten dat ik ov gratis kan krijgen via werk. Als dat geen optie was dan zou ik voor auto kiezen
vind ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die onafhankelijkheid vind ik dus weer overhyped, want zo'n ding bezitten heeft ook weer z'n eigen gedoetjes, plus dat er meer smaken zijn dan alleen OV of alleen auto bezitten. Bij incidenteel gebruik kan je ook huren.
Eens.. Dat is niet te doenquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee dat scheelt echt enorm. Want het OV is echt niet leuk meer, zelfs met korting.
Ja naja ik vind dus zo'n weekend abonnement nog best wel betaalbaar maar goed zonder abonnement is een treinkaartje wel belachelijk duur geworden ja.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De auto is wel duur jaMaar het OV ook. En met de auto kom ik 's avonds altijd thuis.
M'n arme poot schiet spontaan weer in de kramp van de grenscontrole file van vorige maand.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind ik ook
en 'altijd vertraging met ov', hallo, files?
Dat ook.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je daar zelf nog niet aan toe bent?
Neem Solo mee, kan hij rijden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik vind dus zo'n weekend abonnement nog best wel betaalbaar maar goed zonder abonnement is een treinkaartje wel belachelijk duur geworden ja.Maar dat laatste is zeker waar. Ik kom eigenlijk sowieso na een concert nooit meer thuis met de trein en die meet in oktober zou ik dus ook niet redden.
hahahaha, ik zet hem best vaak op de handremquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n arme poot schiet spontaan weer in de kramp van de grenscontrole file van vorige maand.
Lekker lezen, tukje doenquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, ik zet hem best vaak op de handrem![]()
ik vind wat dat betreft een trein chill dat je nog iets anders kunt doen, of even slapenongeacht vertraging. Staan wel weer andere dingen tegenover natuurlijk
Komt doordat je niet beter weetquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die onafhankelijkheid vind ik dus weer overhyped, want zo'n ding bezitten heeft ook weer z'n eigen gedoetjes, plus dat er meer smaken zijn dan alleen OV of alleen auto bezitten. Bij incidenteel gebruik kan je ook huren.
jaaaquote:
Hij heeft ook geen auto en hij gaat ook niet mee hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem Solo mee, kan hij rijden.
Heh wat? Ik heb tien jaar m'n eigen auto gehad en nu rijd ik lease?quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt doordat je niet beter weet
Het enige gedoetje is eens per jaar de keuring, maar dat kan ook gewoon op 5 minuten lopen van huis.
Ja, dit. Want ik had er rekening mee kunnen houden, ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Als de trein vertraging heeft en ik daardoor te laat kom op werk, voel ik me niet shit. Als er file is en ik daardoor te laat kom, vind ik dat mn eigen schuld![]()
Oh god als je naast iemand zit ben je dan ook zo'n zenuwlijer?quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:19 schreef Crack_ het volgende:
En in het verkeer ben ik redelijk snel overprikkeld en stoor ik me aan van alles en nog wat.
Ik twijfel of ik ga.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen auto en hij gaat ook niet mee hoor.Van mij mag het wel maar wil hij toch niet
Yess, gewoon jezelf dom in een stoel gooien en een beetje afschakelen.quote:
dat jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit. Want ik had er rekening mee kunnen houden, ofzo.
haha nee, dat nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh god als je naast iemand zit ben je dan ook zo'n zenuwlijer?Want ik weet nog wel toen ik nog wel auto reed dat ik daar zo slecht op ging als iemand dat deed.
Lijkt me leuk!quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ga.
Heb nog 2 weken om te beslissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ditquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yess, gewoon jezelf dom in een stoel gooien en een beetje afschakelen.
Het scheelt ook wel erg per route, als je gewoon lekker door kan rijden heb ik er niet zo'n erg in, maar van die dagen waarop je van de ene opstopping de andere in duikt met al het gekut van dien, ben ik er snel klaar mee.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat ja
[..]
haha nee, dat nietIs vooral intern ofzo? Dat ik me opgefokt voel maar komt denk ik vooral omdat je niks kan maar je wel hele tijd moet opletten. En dan weer rijden, en stoppen, en mensen die invoegen, en gewoon ja prikkels. Kom meestal niet ontspannen aan met de auto en met de trein wel
Het feit dat ze nog afschuwelijk jong waren een significant deel van m'n jeugd eigenlijk, en inmiddels dus totaal niet meer. Het geeft een referentie.quote:
True truequote:Op donderdag 11 juli 2024 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel erg per route, als je gewoon lekker door kan rijden heb ik er niet zo'n erg in, maar van die dagen waarop je van de ene opstopping de andere in duikt met al het gekut van dien, ben ik er snel klaar mee.
Files zijn gewoon kut, net als veevervoer in de trein.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel erg per route, als je gewoon lekker door kan rijden heb ik er niet zo'n erg in, maar van die dagen waarop je van de ene opstopping de andere in duikt met al het gekut van dien, ben ik er snel klaar mee.
Hangt wel af van waar ik heen moet hoor, als ik naar noord-Nederland moet, pak ik de auto, want er gaat nog steeds geen trein over de Afsluitdijk.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DitLange afstanden doe ik bij voorkeur met de trein.
Ennnn besef me nu dat ik niet meer naar mijn werplek 100km verderop hoef![]()
das wel even fijnnnnn
Vind je het gek met drie tassen en een emmer.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie mezelf ook niet met al m'n kampeerzooi met de trein mijn bestemming bereiken
Straks krijg je Feyenoord, Ajax en Top Ossquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb eens gek gedaan en heb 3 mystery voetbalshirts gekocht (bij 2 verschillende aanbieders)
quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat hij zit te wachten op de mensen hier.
Al weet ik niet wie er gaat natuurlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ajax en Feyenoord heb ik laten uitsluitenquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Straks krijg je Feyenoord, Ajax en Top Oss
quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord heb ik laten uitsluitenen 1 shirt komt buiten Europa
Ik sluit niet uit dat er een nieuwe grotere tas gaat komen voor een volgende keerquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vind je het gek met drie tassen en een emmer.
Of een grotere emmerquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er een nieuwe grotere tas gaat komen voor een volgende keer
Hoe vaker je met de tent op pad gaat, hoe efficiënter je er ook mee wordt, helemaal als je moet tetrissen en zeulen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er een nieuwe grotere tas gaat komen voor een volgende keer
quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of een grotere emmerZo'n speciekuip
Meteen een eigen badkuip.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of een grotere emmerZo'n speciekuip
Het probleem was het teringeind sjouwen omdat onze kampeerplaats zo ver mogelijk van de parkeerplaats was als maar mogelijk isquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe vaker je met de tent op pad gaat, hoe efficiënter je er ook mee wordt, helemaal als je moet tetrissen en zeulen.
Ik ben het met je eens dat het veel relaxter is om het op je gemakje in een auto te kunnen stapelen, van a naar b rijden en daar weer uit te pakken, maar op zich zou het me wel lúkken om met het OV te doen.
Hehehe, wij nemen voor de festivals/je-kan-niet-naast-auto-kamperen situaties de steekwagen mee.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem was het teringeind sjouwen omdat onze kampeerplaats zo ver mogelijk van de parkeerplaats was als maar mogelijk is
Sowieso is het makkelijker om gewoon alle meuk in twee tassen te krijgen, met dan hooguit die extra tas voor kussen en dekbed. Nu had ik twee volle tassen en daarbovenop nog wat losse spullen. Ben aan het overwegen om volgend jaar alleen een kleine rondreis te doen ergens in Europa, dan heb ik gewoon een behoorlijke rugtas nodig.
O serieus johquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Brian uit ALF
RIP
Wellicht al besproken..
Die heb ik niet en die had ook nimmer nog in mijn auto gepast op de heenwegquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, wij nemen voor de festivals/je-kan-niet-naast-auto-kamperen situaties de steekwagen mee.
Wij gaan slechts met z'n tweeën en inmiddels hebben we voor dat soort tripjes een station.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik niet en die had ook nimmer nog in mijn auto gepast op de heenweg
Ik heb deze, past altijd wel in de autoquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik niet en die had ook nimmer nog in mijn auto gepast op de heenweg
Dit is ook een gedachte die de laatste tijd hier rondspookt. Ik ben al ouder dan mijn moeder toen ze mij kreeg. Volgend jaar ben ik even oud als mijn vader toen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paar sjorbandjes erbij en tadaaaa.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb deze, past altijd wel in de autoTenzij het echt een mini mini auto is. Maar kan ook nog ingeklapt worden dus dan moet het wel heel erg zijn. Tegenwoordig verkopen ze een betere variant met elastiek en iets grotere wielen
[ [url=https://images.peerby.com/unsafe/800x/smart/https://ucarecdn.com/d53b(...)lightest/]afbeelding[/url] ]
Ja dat is echt klote, ik zou eigenlijk wel een wat betere willenquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paar sjorbandjes erbij en tadaaaa.
De onze heeft inderdaad grotere wielen, deze wieltjes zien er wel wat dramatisch uit over hobbelpaadjes/grasveld
Hoe gaat het op Tinder?quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 10 jaar ouder dan dat.. Pa was 32 toen ik kwam, ma 30.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ook dat we de onze nog hadden staan, die had kerel ooit gekocht voor verhuizingen, ik zou 'm er niet speciaal voor gekocht hebben, dan zou ik eerder zo'n opvouwkarretje overwegen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is echt klote, ik zou eigenlijk wel een wat betere willenMaar ja, voor die ene keer per jaar dat ik hem nodig heb vind ik dat dan ook weer zonde van het geld ondanks dat het maar een paar tientjes kost.
Pay2win inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tinder Gold moet je hebben hoorde ik.
Het is ook overal hetzelfdequote:
dat allemaal ja + geldquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt wel af van waar ik heen moet hoor, als ik naar noord-Nederland moet, pak ik de auto, want er gaat nog steeds geen trein over de Afsluitdijk.Verder is het vooral de afweging van hoeveel tijd zou het me schelen en hoe druk is de route/hoe valt er ter plekke te parkeren.
Zo'n bolderkarachtig dingetje?quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook dat we de onze nog hadden staan, die had kerel ooit gekocht voor verhuizingen, ik zou 'm er niet speciaal voor gekocht hebben, dan zou ik eerder zo'n opvouwkarretje overwegen.
Of ze gaan er zelf in zittenquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n bolderkarachtig dingetje?Die had een vriendin mee naar Defqon laatst, was erg fijn
Maar ik moet wel zeggen dat ik die vaak met ontbrekende wielen, compleet doorgezakte assen of geheel door midden gekrakt ergens zie staan op het campingterrein daar, ook bij aankomst al
Dus volgens mij zijn die goedkoopste niet per se van goede kwaliteit, al laden mensen ze soms ook veel te vol.
ja ok, is ook zoquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n bolderkarachtig dingetje?Die had een vriendin mee naar Defqon laatst, was erg fijn
Maar ik moet wel zeggen dat ik die vaak met ontbrekende wielen, compleet doorgezakte assen of geheel door midden gekrakt ergens zie staan op het campingterrein daar, ook bij aankomst al
Dus volgens mij zijn die goedkoopste niet per se van goede kwaliteit, al laden mensen ze soms ook veel te vol.
Yes! Gewoon alles erin kiepen en trekken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaquote:
Tinderquote:
Heb je al een chickie of leuke man gevonden?quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tinder
Maar die app ben ik nog niet aan begonnen. En dat is niet vanwege uitstelgedrag of niet durven
bumble?quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tinder
Maar die app ben ik nog niet aan begonnen. En dat is niet vanwege uitstelgedrag of niet durven
Heueheuehue?quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wij hebben dus zo'n ding waar we zoveel mogelijk op binden, niet het állerhandigste om mee te zeulen, maar we hebben er de ruimte voor, dus waarom niet.
[ afbeelding ]
DIE ENE KEER DAT IK HET ER NIET BIJ ZETquote:
hahahahaquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DIE ENE KEER DAT IK HET ER NIET BIJ ZET
Ja zo een is ideaalquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wij hebben dus zo'n ding waar we zoveel mogelijk op binden, niet het állerhandigste om mee te zeulen, maar we hebben er de ruimte voor, dus waarom niet.
[ afbeelding ]
Het hoort bij jou.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DIE ENE KEER DAT IK HET ER NIET BIJ ZET
Daar moet ik nog niet eens aan denken, maar op zich zijn de genen wel redelijk goed voor een gezonde lange levensduur in m'n familie gelukkig. Dat ik nog maar 1 opa heb komt vooral door onze grote vrienden ALS en Leukemie, alleen die andere opa is echt aan gezondheidskwaaltjes vroeg overleden en zelfs hij had misschien nog wat jaartjes extra gehad als ie m'n oma nog had.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 10 jaar ouder dan dat.. Pa was 32 toen ik kwam, ma 30.
Volgende week is ma al 18 jaar niet meer in leven...![]()
Wat jong zegquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)46-uit-alf-overleden
Chickie natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al een chickie of leuke man gevonden?
Wist niet dat dit bestond.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een profiel op een "datingsite" puur voor mensen die in de GGz bivakeren. Maar nog geen match gehad. maar ik ben ook niet actief op zoek naar vriendschappen of relaties. Vind de drempel toch wel erg hoog...
quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chickie natuurlijk.
Kan net zo goed geen ene flikker van komen, het is ook totaal niet de insteek van het weerzien over een paar weken, maar ik ga niks uitsluiten.
Mijn moeder was 55 en heeft/had net als ik NF. Dan heb je een lagere levensverwachting dan gemiddeld. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen 100 kan worden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet ik nog niet eens aan denken, maar op zich zijn de genen wel redelijk goed voor een gezonde lange levensduur in m'n familie gelukkig. Dat ik nog maar 1 opa heb komt vooral door onze grote vrienden ALS en Leukemie, alleen die andere opa is echt aan gezondheidskwaaltjes vroeg overleden en zelfs hij had misschien nog wat jaartjes extra gehad als ie m'n oma nog had.
dan vooral niet doenquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een profiel op een "datingsite" puur voor mensen die in de GGz bivakeren. Maar nog geen match gehad. maar ik ben ook niet actief op zoek naar vriendschappen of relaties. Vind de drempel toch wel erg hoog...
dat is het bestequote:Op donderdag 11 juli 2024 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chickie natuurlijk.
Kan net zo goed geen ene flikker van komen, het is ook totaal niet de insteek van het weerzien over een paar weken, maar ik ga niks uitsluiten.
Omg, dit is echt een ernstig bericht en ik vind het heel naar voor je, maar ik ga echt even stuk om hoe je dit verwoordtquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oma (een viesvuil@#4@$#1# mens)
Ze mocht me al niet voordat ik geboren was, klinkt raar maar zo is het welquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg, dit is echt een ernstig bericht en ik vind het heel naar voor je, maar ik ga echt even stuk om hoe je dit verwoordt
Wat was haar reden?quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze mocht me al niet voordat ik geboren was, klinkt raar maar zo is het wel
Nou ja, dan is het in ieder geval niet persoonlijk. Maar wel heel rot dat je daardoor allerlei narigheden hebt moeten meemakenquote:Op donderdag 11 juli 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze mocht me al niet voordat ik geboren was, klinkt raar maar zo is het wel
Zij is de enige die dat weet. Toen ik de leeftijd had om het te beseffen en het haar te vragen was ze al dement of al overleden.quote:
Aan vaders kant heb ik dan nog die opa die tot heel recent nog gewoon aan wandelvierdaagses mee deed met een verre tante en mogelijk nog wat onbekende familie. Geen idee hoe oud die nu is, denk ergens hoog in de 70. Aan m'n moeders kant heb ik een overgrootoma nog gekend die 94 jaar is geworden, en op die laatste jaartjes na nog zelfstandig woonde. Haar man heb ik ook nog ontmoet, maar dat wordt echt kleuterschoolleeftijd qua geheugen. Wat dat betreft is het wel echt gigantisch klote dat m'n oma ALS heeft gekregen, die had rare dingen daargelaten nog gewoon kunnen leven zelfs nu 10 jaar later. En als bijproduct mijn opa misschien ook wel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn moeder was 55 en heeft/had net als ik NF. Dan heb je een lagere levensverwachting dan gemiddeld. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen 100 kan worden.
Op 1 grootouder na hebben ze allemaal de 80 gehaald. We hebben altijd gezegd dat als oma (zwaar dement) eerder sterft opa (zwaar longpatient) niet lang meer zou hebben. Andersom was het niet te voorspellen
Oma (een viesvuil@#4@$#1# mens) overleed eerder, toen we het opa vertelden hoefde het voor hem niet meer en is 2 dagen later ook overleden (zonder hulpmiddelen)
Overgrootouders heb ik nooit gekend, zo ver ik weet hebben mijn ouders hun grootouders niet eens gekend. Ze hebben mijn vader en moeder ook op relatief late leeftijd gekregen. Opa aan pa's kant kwam zelfs uit de negentiende eeuw en heb ik dus nooit gekend..quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan vaders kant heb ik dan nog die opa die tot heel recent nog gewoon aan wandelvierdaagses mee deed met een verre tante en mogelijk nog wat onbekende familie. Geen idee hoe oud die nu is, denk ergens hoog in de 70. Aan m'n moeders kant heb ik een overgrootoma nog gekend die 94 jaar is geworden, en op die laatste jaartjes na nog zelfstandig woonde. Haar man heb ik ook nog ontmoet, maar dat wordt echt kleuterschoolleeftijd qua geheugen. Wat dat betreft is het wel echt gigantisch klote dat m'n oma ALS heeft gekregen, die had rare dingen daargelaten nog gewoon kunnen leven zelfs nu 10 jaar later. En als bijproduct mijn opa misschien ook wel.
quote:
De naam komt me bekend voor maar kan het niet plaatsen.quote:
Die enge van The Shining is Jack Nicholson hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, die enge van The Shining. Die foto ken ik wel
Volgens mij leefden de stamouders van m'n vaders hele familie (dat zijn rustig 100+ mensen anno nu) ook nog even in mijn kindertijd. Dat waren enorm rijke mensen die jaarlijks een zwembad afhuurden voor een familiedag. Ik weet alleen niet of zij dat nog waren of dat het toen inmiddels was overgenomen door hun kinderen (generatie van m'n opa dus)quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Overgrootouders heb ik nooit gekend, zo ver ik weet hebben mijn ouders hun grootouders niet eens gekend. Ze hebben mijn vader en moeder ook op relatief late leeftijd gekregen. Opa aan pa's kant kwam zelfs uit de negentiende eeuw en heb ik dus nooit gekend..
Ik realiseerde me laatst nog dat al mijn grootouders al leefden toen Gravil Princip Franz Ferdinand en zijn vrouw doodschoot en dus WO1 begon...
quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:58 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaa geboekt [ afbeelding ]
Ga voor het eerst met EVA AIR. Een airline die direct vliegt naar Bangkok en heb deze klasse gekozen
https://www.google.com/ma(...)coh=205410&entry=ttu
VERLAAT ONS NIET 😭quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:58 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaa geboekt [ afbeelding ]
Ga voor het eerst met EVA AIR. Een airline die direct vliegt naar Bangkok en heb deze klasse gekozen
https://www.google.com/ma(...)coh=205410&entry=ttu
kleine 12 uur geloof ik voorheen ging ik altijd met emirates etc en dan met overstap ben je 16/17 uur kwijtquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoelang ben je dan onderweg??
Netjesquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleine 12 uur geloof ik voorheen ging ik altijd met emirates etc en dan met overstap ben je 16/17 uur kwijt
Heb je niet op club geselecteerd?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Netjes![]()
![]()
Morgen wordt er sws 1 voetbalshirt bezorgd. Erg benieuwd van welke (onbekende) club het gaat zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is 4 ā 5 uur meer tijd om buikspek te etenquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleine 12 uur geloof ik voorheen ging ik altijd met emirates etc en dan met overstap ben je 16/17 uur kwijt
preciesquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is 4 ā 5 uur meer tijd om buikspek te eten
Neequote:Op donderdag 11 juli 2024 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je niet op club geselecteerd?
oh nicequote:Op donderdag 11 juli 2024 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee
Het is een zogenaamd Mystery pakket. Je kan wel aangeven wat je liever niet wil, maar voor de rest is het aan hun wat ik krijg.
Ajax en Feyenoord en overwegend witte shirts. Dus dan valt het thuisshirt van Real Madrid dus ook af.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nicespannend. Heb je ook clubs aangegeven die je absoluut niet wil?
Hij vraagt wat iedereen gaat eten. Toekomst dus ik kan geen ander antwoord geven.quote:
quote:
oh ja dat zijn wel goede kleuren iddquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Als ik overigens een shirt had mogen kiezen, had ik gekozen voor iets wat lijkt op dit
https://www.footballkitar(...)rs-2022-23-home-kit/
Lekkerquote:
En wat danquote:
Lekkerquote:
Mimimimimimimiquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij vraagt wat iedereen gaat eten. Toekomst dus ik kan geen ander antwoord geven.
nee was van @BiLaLquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
[..]
En wat dan
[..]
Lekker
[..]
Mimimimimimimi
@:bitterbal insert het plaatje eens voor me
Spinazie. Om een één of andere reden wordt dit altijd gevraagd als ik spinazie eet.quote:
Niet zo miemen.quote:[..]
Lekker
[..]
Mimimimimimimi
@:bitterbal insert het plaatje eens voor me
Oh ja daar is ook zo'n iglo schudzak van hequote:Op donderdag 11 juli 2024 18:37 schreef dud0r het volgende:
Ik ben pasta met zalm, spinazie en roomsaus aan het maken
Is ook makkelijk zelf te maken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar is ook zo'n iglo schudzak van he
Heel die aflevering was wel geniaal. Als ik me het goed herinner was het met Diana Ross als gastquote:
quote:
Een watquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar is ook zo'n iglo schudzak van he
Nou sommige kant en klaar dingen zijn prima maar bij zulke dingen krijg je altijd zo weinig zalm erin of wat voor vis/vlees je ook koopt.quote:
schudzak. Paar eetlepels water in de koekepan, zak leegschudden, roeren en klaar is Clara.quote:
ik heb die ook even gegeten , waren niet heel viesquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schudzak. Paar eetlepels water in de koekepan, zak leegschudden, roeren en klaar is Clara.
[ afbeelding ]
Vond je niet weinig zalm?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die ook even gegeten , waren niet heel vies
wat ama zegt voornamelijk veel pasta met weinig vis en groente, en 450 gram voor een maaltijd is ook niet veelquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schudzak. Paar eetlepels water in de koekepan, zak leegschudden, roeren en klaar is Clara.
[ afbeelding ]
Ik vind dat altijd net iets te weinig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die ook even gegeten , waren niet heel vies
Feestje?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, vers gedouched en geschoren. Schone kleren, lekker ruim.
Luchtje op.
Klaar voor dat feestje.
veel plezierquote:Op donderdag 11 juli 2024 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Luchtje op.
Klaar voor dat feestje.
Waar is dat feestje?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Luchtje op.
Klaar voor dat feestje.
dan kan ik meteen weer douchenquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet hier, haha.
Moet even 16 km fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |