SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Noteer meteen ook even dat ik al heel lang niet meer heb gereden. Lijkt me een groter probleem.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
*ama kijkt niet meer zoals het hoort
Staat in mn notitieboekje.
Mag ik van te voren snel nog een rijlesje nemen?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Zullen we De Slechtste Chauffeur van de KSC organiseren?
Ik heb niet eens een rijbewijs, dus uitgesloten voor deelnamequote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
ik nomineer amaquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wel Belgiëquote:
Meeste zijn niet zo spannend qua tekst.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan geen Duits dus bij die borden heb ik zoiets van![]()
![]()
![]()
Maar dat is nou juist het hele ding, vanuit mijn perspectief danquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Noteer meteen ook even dat ik al heel lang niet meer heb gereden. Lijkt me een groter probleem.
Rip aan je veringquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel België
Over twee weken ben ik daar weer.
Volgend jaar misschien nog wat andere landen afstrepen op vakantie, afhankelijk van de plannen.
We willen wel live verslag in F1 subforumquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel België
Over twee weken ben ik daar weer.
Volgend jaar misschien nog wat andere landen afstrepen op vakantie, afhankelijk van de plannen.
Vrees wel dat ik zou "winnen" ja nu van iedereen hier met een autorijbewijs.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik nomineer ama
of was dat niet de bedoeling?
Denk dat ik wel kans maak.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Waarschijnlijk ben ik dat omdat ik geen rijbewijs hebquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, ja... nou... ik ga dus niet naar Spaquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We willen wel live verslag in F1 subforum
hahahahahquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik las de verkeerde witte auto voor, ze bedoelde er een dichterbij.
Hahahaha, stoer van jouquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die eerste keer in je eentje de snelweg opIk woonde in Utrecht maar had m'n auto in Ede gekocht. En dan heb je het moment dat je dus naar huis moet. In je eentje. Op de snelweg. Eeeeh. En achteruit inparkeren. Eeeh.
Zoveel windjes gelaten.
naquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Naar of na? Want nu ben ik benieuwd wat er gebeurd is
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, haha. Same.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik dat omdat ik geen rijbewijs heb
Oh mag je dan niet mee doen? dan doe ik ook niet mee, bier drinken dan maar?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs, dus uitgesloten voor deelname
meeste ongelukken gebeuren volgens mij in de eigen wijk omdat men daar niet meer goed oplet omdat men denkt dat ze weten hoe alles gaat blabla en daardoor harder gaan rijdenquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat is nou juist het hele ding, vanuit mijn perspectief danToen ik 2 jaar niet had gereden ging ik juist weer even heel rijlesserig rijden tot ik het allemaal weer eigen gemaakt had. Maar geen idee of dat voor iedereen werkt
Mooie hike joh zo.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze inmiddels al een wat beter paadje hebben richting Kemmel dan die halve afgrond.
Hij is wat minder als iedereen er tegelijk langs wil en je een stoeltje meesleept.quote:
Ik zeg nog steeds wel eens tegen mijn bijrijders dat ik even niet naar ze luister of geluisterd heb omdat ik even op moe(s)t lettenquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahah
[..]
Hahahaha, stoer van jouIk durfde dit dus niet
![]()
Heb je de auto wel goed ingewerkt
[..]
na
Haha, klinkt spannendermijn rijlessen gingen oke, tussentijdse toets niet door de zenuwen 'want dit is een toets'.
En kon me beter concentreren als hij er dan niet bij zatexamen waarbij ik ben geslaagd had ik het vriendelijke verzoek aan mijn examinator 'hou je mond, nee geen radio aan, ja natuurlijk mag je vragen stellen maar wil geen small talk'. Dat hielp onwijs
Wijffie ik weenie hoor maar wij hebben vakantie volgende weekquote:Als alles in orde is, kunnen we hopelijk begin volgende week het rooster definitief maken en met een gerust hart vakantie gaan vieren! 😊
samequote:Op donderdag 11 juli 2024 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds wel eens tegen mijn bijrijders dat ik even niet naar ze luister of geluisterd heb omdat ik even op moe(s)t letten
Oh sowieso.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds wel eens tegen mijn bijrijders dat ik even niet naar ze luister of geluisterd heb omdat ik even op moe(s)t letten
Yes. Meer dan 15 jaar. Rij alleen nooit omdat ik het kut vond.quote:
Is toch ook wel logisch?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik kijk je nooit aan als ik achter het stuur zit.
Oh dan denk ik idd dat wij de finale zouden halen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes. Meer dan 15 jaar. Rij alleen nooit omdat ik het kut vond.
😮quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ja... nou... ik ga dus niet naar Spa
Ik zou daar sowieso niet zo snel meer gaan staan. Toen ik daar stond was het echt puur omdat ik met een grote groep was en niet iedereen nam mijn waarschuwing om op tijd te vertrekken even serieusquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is wat minder als iedereen er tegelijk langs wil en je een stoeltje meesleept.
Mwah, een hoop tettert door omdat ze zelf niet opletten. Even een 'joe, even pauze, moet even goed opletten' is dan gewoon praktisch.quote:
Nja weet ik eigenlijk nietquote:
Mijn doel is om volgend jaar weer naar een race te gaanquote:
Oh ja, maar ik bedoel "ik moet even opletten dus ik hoor niet wat je zegt" is logisch, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, een hoop tettert door omdat ze zelf niet opletten. Even een 'joe, even pauze, moet even goed opletten' is dan gewoon praktisch.
Heb er nooit gemopper over gehad ofzo.
Mijn ex zette ook altijd de muziek zachter als ze in de stad moest rijden, snap ik ook wel, teveel prikkels helpen dan nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja weet ik eigenlijk nietSommige mensen lijken dat brutaal te vinden. Maar ja, het is pas brutaal als ik ons doodrijd
Of ze vinden het onzin, net als dat ik het geluid zachter zet bij het parkeren. Maar anders hoor ik belangrijke dingen niet goed en zijn er te veel afleidende impulsen.
Ja ik vind dat dus volkomen logischquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn ex zette ook altijd de muziek zachter als ze in de stad moest rijden, snap ik ook wel, teveel prikkels helpen dan niet
Ik neem nu sowieso een tribune, de eerste keer Spa was het enige wat ik kon bijdragen m'n auto en een oude tent (die deed het overigens nog prima), dus het was brons of niet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou daar sowieso niet zo snel meer gaan staan. Toen ik daar stond was het echt puur omdat ik met een grote groep was en niet iedereen nam mijn waarschuwing om op tijd te vertrekken even serieus
Gelukkig wist ik van mijn vorige ervaring toen hoe je daar kon komen en dat het een redelijk mooi plekje was, maar ik zit liever op de heuvel bij Pouhon of bij de laatste chicane.
Daarom haal ik mijn rijbewijs nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus volkomen logischMaar ik ben er ook wel eens om uitgelachen. Prima, haal eerst zelf je rijbewijs maar eens dacht ik toen
quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik bedoel "ik moet even opletten dus ik hoor niet wat je zegt" is logisch, dat bedoelde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |