SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee maar ik doe maar net alsof het allemaal niet enorm kut is anders kop ik een treinquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij voor je moet zijn of niet.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:54 schreef Elvi het volgende:
Vanmiddag om 6 uur heb ik 5 weken vakantieen dan maar 2 weken werken en dan werkeloos
je gaat wel?quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond personeelsfeest.
Niet heel veel zin.
Lekkerrrr, wats apv?quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, alleen nog wat opruimen morgen, daarna apv.
Zelfde hier!!quote:
Ja echt top. Maar goed dat ik niks geboekt heb.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Wel leuk om zo je 5 weken vakantie te besteden, met nieuw werk zoeken
Ga je naar buiten dan?quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Gaat het vandaag regenen of lijkt het zo
quote:
Werkstressquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
lijkt zo, oke in dat geval ga ik pitabroodjes kopen. Wat was/is jullie lunch?
Ik werk normaal gesproken niet in het weekend, ik ben maandag voor het laatst. Dan zit ik nog met een meeting die niet afgezegd kon worden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:12 schreef Crack_ het volgende:
Zelfde hier!!Ook zaterdag laatste dag toevallig?
Gewoon boterhammen met kaas en kipquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoop dat er wat voorbij komt voor je!quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja echt top. Maar goed dat ik niks geboekt heb.
2 volkorenbolletjes met kaas.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit ook even aan het water in mijn pauze nu, zonnetje schijntquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]ben het liefst buiten in de zomer als het niet regent (en ik vrij ben
)
Aan het water is het leven beterquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zit ook even aan het water in mijn pauze nu, zonnetje schijnt
quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
Het is echt niemand in mijn omgeving opgevallen dat ik een half jaar geen lippiercing had want ik krijg nu alleen maar de reactie oh had je hem niet meer dan?
Vind je dat vervelend? Aangezien je er al meerdere keren over gepost hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Gelukkig zien mensen wel dat ik na twee jaar bij de kapper ben geweest.
Haha nee natuurlijk niet.
Oh nee maar het viel mij vandaag heel erg op omdat ik tegen een paar mensen zei valt je niet iets op in mijn lip. 😂 Dat bijna niemand ziet dat ik naar de kapper ben geweest verbaast me niet alleen ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat het meer zou opvallen als iemand ineens een piercing kwijt is of zoals nu weer heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Vind je dat vervelend? Aangezien je er al meerdere keren over gepost hebt.
Vraag ik me af omdat ik het niet eens merk als mensen niets aan mijn uiterlijk opmerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |