In een uur wandelen kun je wel 10k aantikken of ben je een zeer rustige wandelaar?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]![]()
Nee ik denk dat ik op max 5000 zit. Ongeveer 1 uurtje lopen en de rest niet te veel doen. Krachten sparen.
Maar hoe kom jij aan die absurde aantallen. Met 25K loop je een marathon ofzo? Of fabrieksarbeider zijn....kan ook....
Dat kan nooitquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een uur wandelen kun je wel 10k aantikken of ben je een zeer rustige wandelaar?
Oh dan zit ik verkeerd.quote:
dat kan helemaal niet zoveelquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Donderdag 18.906
Vrijdag 26.249
Zaterdag 36.688
Zondag 31.276
Vandaag 17.005
130.124. En nu douchen, chillen, eten bestellen en naar bed.
Lowlands
Ik welquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen nog een stukje! Maar dan blijven we wel onder de 30k denk ik.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:31 schreef BlackLining het volgende:
34.621![]()
Stukje van de Dutch Mountain Trail gelopen. Ging best lekker.Ik ben met 6.5k ruim onder de 30 gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen nog een stukje! Maar dan blijven we wel onder de 30k denk ik.
Kwam een café tegen met terras en zon en bier
Helaas wel GulpenerMaar goed. 't is iets.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |