Begint vanavond op tv he, ik moet het ook nog gaan kijken, als ik al ga kijkenquote:Op maandag 15 juli 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net 5 afleveringen B & B vol liefde gekeken wat een heerlijk programma is dat toch...
Welcome backquote:Op maandag 15 juli 2024 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vakantie is over... was een fijne weeknu weer terug in het oude leven
Fijne vakantie Saar, lekker naar de zee. Ik hou der vanquote:Op maandag 15 juli 2024 08:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn week verkansie is begonnen.
Woensdag naar zee tot en met vrijdag
quote:Op maandag 15 juli 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net 5 afleveringen B & B vol liefde gekeken wat een heerlijk programma is dat toch...
Haha jajaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Alle 5 al ja?!
Heb er 2 gered, wilde op zich wel verder kijken maar het werd natuurlijk al weer veel te laat. Bijzondere figuren wel weer.
Met een vleugje Bed & Breakfast.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
B&b vol liefde is toch een soort boer zoek vrouw?
Ja dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een vleugje Bed & Breakfast.
Wanneer er een programma succesvol is krijg je altijd vergelijkbare programma's bij de andere omroepen.
Ook hier niet, nog geen aflevering gezien, ook vorig seizoen niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al
Niet echt mijn pakkie aan
Mijn ex vond boer zoekt vrouw leukquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook hier niet, nog geen aflevering gezien, ook vorig seizoen niet.
Dat dacht ik ook toen ik het eerste seizoen met m'n vriendin meekeek. Nu lijkt het soms of ik er meer naar uitkijk dan zijquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al
Niet echt mijn pakkie aan
Haha helemaal goed tochquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het eerste seizoen met m'n vriendin meekeek. Nu lijkt het soms of ik er meer naar uitkijk dan zij
Zeker! Maar zoals spapaars al zei, de clones van dit soort programma's schieten als paddestoelen de grond uit. Je heb nu ook een winterversie en zowel SBS als de NPO hebben hun eigen vakantie+liefde-datingshows die allemaal achter B&B doorliepen, beetje te veel van het goede. Het moet ook wel leuk blijven.quote:
Zelfde als ik vertrek, het roer om, etcquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar zoals spapaars al zei, de clones van dit soort programma's schieten als paddestoelen de grond uit. Je heb nu ook een winterversie en zowel SBS als de NPO hebben hun eigen vakantie+liefde-datingshows die allemaal achter B&B doorliepen, beetje te veel van het goede. Het moet ook wel leuk blijven.
Ja precies, kijk ik ook al niet meer, overvloed aan. Mocht ik weer eens interesse krijgen zet ik wel een willekeurige aflevering op.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfde als ik vertrek, het roer om, etc
Godsamme, en er zijn al zoveel Lang Leve De NuNietEnStraksOkNiet Liefdes op de TVquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar zoals spapaars al zei, de clones van dit soort programma's schieten als paddestoelen de grond uit. Je heb nu ook een winterversie en zowel SBS als de NPO hebben hun eigen vakantie+liefde-datingshows die allemaal achter B&B doorliepen, beetje te veel van het goede. Het moet ook wel leuk blijven.
Ik ben dol op die emigratieprogramma's en kijk ze allemaal en roepen allemaal dezelfde ergernissen op waar ik van genietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja precies, kijk ik ook al niet meer, overvloed aan. Mocht ik weer eens interesse krijgen zet ik wel een willekeurige aflevering op.
Laat ze wel goed informeren of ze ook nog moeten bloeden voor emigratie belasting, onze regering laat namelijk niet graag melkkoetjes weglopenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben dol op die emigratieprogramma's en kijk ze allemaal en roepen allemaal dezelfde ergernissen op waar ik van geniet
Oh echt? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat ze wel goed informeren of ze ook nog moeten bloeden voor emigratie belasting, onze regering laat namelijk niet graag melkkoetjes weglopen
Nee, het is een mix van BZV, Ik vertrek en nog wat van dat soort programma's. Erg cringe en toch hoop je als kijker op een goede afloop. Op de een of andere manier toch genieten. En als je van emigratie programma's houdt ook leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
B&b vol liefde is toch een soort boer zoek vrouw?
Dan geef ik het een kansquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, het is een mix van BZV, Ik vertrek en nog wat van dat soort programma's. Erg cringe en toch hoop je als kijker op een goede afloop. Op de een of andere manier toch genieten. En als je van emigratie programma's houdt ook leuk om te kijken.
Nou, dan komt het goed, van liefde en romantiek komt er niks van..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan geef ik het een kans
Alleen van liefde en romantiek word ik altijd wat onwel () alleen gedoe vind ik wel leuk
Hahah mooi zoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, dan komt het goed, van liefde en romantiek komt er niks van..
Haha ja scheelt wel dat als die deelnemers niet slagen bij de ene show, ze meteen door kunnen naar de volgende. Uiteindelijk komen ze dan in zo'n loods terecht, eigenlijk om spelletjes te spelen maar dan vinden ze opeens alsnog de liefdequote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godsamme, en er zijn al zoveel Lang Leve De NuNietEnStraksOkNiet Liefdes op de TV
Heerlijk cynisch jijquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja scheelt wel dat als die deelnemers niet slagen bij de ene show, ze meteen door kunnen naar de volgende. Uiteindelijk komen ze dan in zo'n loods terecht, eigenlijk om spelletjes te spelen maar dan vinden ze opeens alsnog de liefde
Hello ☕️quote:
Hey Frummeliequote:Op donderdag 18 juli 2024 05:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
We gaan ons weer opmaken voor 2 warme dagen...verschrikkelijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hejj Dotje... ja zeker maar dat wordt morgen en overmorgen wel anders...quote:Op donderdag 18 juli 2024 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FrummelieJa maar b innen is het nog wel te doen denk ik
Ik heb nog niet gekeken, ik ben wel bezig nu alles zo koel mogelijk te maken in huis, alles wagenwijd open nuquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje... ja zeker maar dat wordt morgen en overmorgen wel anders...
quote:Op donderdag 18 juli 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk een beter dag dan gisteren
Het begon zo lekker. Rundvlees laten sudderen op een petroleum stelletje.
[ afbeelding ]
En dan tijd om te gaan eten. Aard en bloemkool afgieten. En dan op eens staat je petroleumstel in de brand. Alles verbrand behalve het vlees.:P Ik domme trien wilde nog wat spullen redden papieren en zo. Maar toen het een grote vlam werd wilde ik snel naar buiten maar helaas dat ging niet zonder slag of stoot. Ik viel en kwam heel hard op mijn knieën en klapte toen naar voren ook een blauwe neus. Voor de zekerheid mee naar het ziekenhuis foto’s gemaakt maar gelukkig niets gebroken. Wat niet weg neemt dat de pijn dan ook weg is helaas. Ondertussen is mijn keuken grof schoongemaakt. En komt er nog een andere ploeg om verder schoon te maken.Jeetje mina wat heftig.... hoest nou???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Ja doe je goed... hier morgen 27/28 graden en ik zit in het noorden dus altijd koeler hier vrijdag nog iets warmer...🥵quote:Op donderdag 18 juli 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, ik ben wel bezig nu alles zo koel mogelijk te maken in huis, alles wagenwijd open nu
Op zich wel goed hoor, alleen mij knie. En later ging mijn hele lijf wel zeer doen, maar goed het maakte ook een klap. Heb gewoon harstikke veel geluk gehad. MaarJemig wat kan zo kreng zeerdoen zeg. Bijna niet kunnen slapenquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina wat heftig.... hoest nou???
Nou zeker goed afgelopen... hoe vliegt zo'n ding ineens in de fik...quote:Op donderdag 18 juli 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zich wel goed hoor, alleen mij knie. En later ging mijn hele lijf wel zeer doen, maar goed het maakte ook een klap. Heb gewoon harstikke veel geluk gehad. MaarJemig wat kan zo kreng zeerdoen zeg. Bijna niet kunnen slapen
Neus blauw
Ja hier gaat s'avonds laat ook alles open...quote:Op donderdag 18 juli 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Het leed is nog wel te overzien gelukkig
Lekker binnen blijven en de boel dicht houden. In de nacht en vroege ochtend even alles open gooien
[ afbeelding ]
Voordeel is dat wij altijd vroeg zijn Frum, dan is het ook lekker om even alles open te gooienquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier gaat s'avonds laat ook alles open...
Ja precies... ik gooi s'ochtends vroeg ook alles open... hiquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat wij altijd vroeg zijn Frum, dan is het ook lekker om even alles open te gooien
GMquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Lekker binnen blijven en de boel dicht houden. In de nacht en vroege ochtend even alles open gooien
[ afbeelding ]
Zal ik doenquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Vanaf zondag ideale temperaturen.
En een snelle beterschap gewenst suddervlees-pyromaan.
Onweerquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt heel erg goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....🥵
Nu al klotsende oksels maar de boodschapjes zijn in huis...
2 watermeloenen
2 galiameloenen
Genoeg spareribs en hamburgers en andere lekkere spiesjes... heerlijke soorten sla voor salade... aarbeien met slagroom... lekkere toastsalades en nog veel meer haha, ik hoef voorlopig de deur niet meer uit...hatsjikidee...
Als je fruit kan doorsturen naar hierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx ik heb er ook vreselijk veel zin in.... heerlijke frisse dingen...
Er komen wat gekoelde schijven watermeloen en galiameloen jouw kant op...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je fruit kan doorsturen naar hier
Jumjumquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Er komen wat gekoelde schijven watermeloen en galiameloen jouw kant op...
Ik was gisteren naar De Panne en veel gewandeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hou vol, alweer de laatste dag van die 4-daagse voetenmarteling.
Nou dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....🥵
Nu al klotsende oksels maar de boodschapjes zijn in huis...
2 watermeloenen
2 galiameloenen
Genoeg spareribs en hamburgers en andere lekkere spiesjes... heerlijke soorten sla voor salade... aarbeien met slagroom... lekkere toastsalades en nog veel meer haha, ik hoef voorlopig de deur niet meer uit...hatsjikidee...
Dat ziet er pijnlijk uitquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Hier lezen voor het boodschappen doen is het zelfde als niet eten voor het boodschappen doen.
Ja bizar eigenlijk dat 1 zo'n fout zo veel gedoe kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Het is een groot probleem die wereldwijde computerstoring.. Plus die hier was had ook problemen en de bezorgers moeten alles handmatig invoeren.
Echt hè.. en dat dan wereldwijd. Operaties die moeten worden uitgesteldquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bizar eigenlijk dat 1 zo'n fout zo veel gedoe kan veroorzaken.
Vliegvelden, ziekenhuis en dus ook boodschappen, allemaal ellende zo.
Ja lekker hé... straks komt de Poiesz nog het een en ander brengen... nou toppie...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat klinkt heerlijkjij komt het weekend wel door
Hellooo...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:08 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Bij mij zijn de boodschappen ook binnen.. Plus is weer geweest. Manlief gaat zo bij de visboer nog een bestelling ophalen.. lekkere nieuwe haring, een vers makreeltje en mosselen
Haha ja dan ga je van die lekkere impulsaankopen doen, had ik vanmorgen ook last van...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Hier lezen voor het boodschappen doen is het zelfde als niet eten voor het boodschappen doen.
edit: al zien die blaren er natuurlijk niet zo smakelijk uit, vervelend zijn die dingen! Beterschap ermee!
Nou hé onvoorstelbaar... wat een ellende brengt dat met zich mee...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bizar eigenlijk dat 1 zo'n fout zo veel gedoe kan veroorzaken.
Vliegvelden, ziekenhuis en dus ook boodschappen, allemaal ellende zo.
Haha ja! Dan gaat na het lezen ervan zo'n meloen of makreel niet meer je hoofd uit en dan belandt het zo gewoon in de karquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dan ga je van die lekkere impulsaankopen doen, had ik vanmorgen ook last van...
Heerlijk vind ik dat.. de haringen zijn al op ondertussenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo...![]()
Nou dat klinkt ook allemaal lekker al ben ik niet zo van de haring hihi... maar lekker van genieten...
Ik bedoel natuurlijk die ja knikkerquote:
Ahhh wat triestquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... een buur na een tijdje doodgevonden. Ze halen nu dat huis leeg, die geur
Oud vrouwtje, die katten stal van mensen. Beetje apart mens. Wel sneu, want aan de geur in de straat (alles in haar huis staat open) is niet te harden. Die heeft er een tijdje gelegen
En ga me geen schuldgevoel aanpraten... wel zo nu en dan naar haar geluisterd, maar ik ben geen hulpverlener...
Naja... ik heb wel eens praatjes met d'r gemaakt en haar probeert over te halen naar het buurtcentrum te gaan. Alleen het contact was zo onprettig dat ik op den duur ermee ophield. Zeker omdat als je tegen haar zei, heel duidelijk, ik heb een kwartier; dan pakte ze je bij je arm en liet ze je gewoon niet meer gaan en stond je zo anderhalf uur te luisteren. Eigenlijk had ik dat geduld moeten hebben, maar jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahhh wat triestzo erg als je als oudere geen mensen om je heen hebt en niet wordt gemist. Je hoort het steeds vaker dit soort berichten..
Waarom zou jij je daarover schuldig voelen? Ik heb ook niet met alle buren contact en als een van hen dit zou gebeuren zou ik dat ook niet weten.
Dan nog hoef je het jezelf niet kwalijk te nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik heb wel eens praatjes met d'r gemaakt en haar probeert over te halen naar het buurtcentrum te gaan. Alleen het contact was zo onprettig dat ik op den duur ermee ophield. Zeker omdat als je tegen haar zei, heel duidelijk, ik heb een kwartier; dan pakte ze je bij je arm en liet ze je gewoon niet meer gaan en stond je zo anderhalf uur te luisteren. Eigenlijk had ik dat geduld moeten hebben, maar ja
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:35 schreef lojanda het volgende:
Ik had nog twee bakjes aardbeien in d koelkast die niet meer zo mooi waren en heb er een aardbeien coulis van gemaakt. Ook een grote bak vanille ijs gemaakt en daar de coulis doorheen geschept. Er zitten nu allemaal swirls door het ijs. Zo benieuwd hoe het smaakt
Zo lekker en zo makkelijk om te maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begin me af te vragen waarop ik op dieet ben
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo lekker en zo makkelijk om te maken.
Het is weekend en dan mag er altijd wat lekkers op tafelIk probeer altijd om door de week gezond te eten en dan in het weekend eet ik wat lekkers. Gelukkig ben ik ook niet zo’n grote eter.
Ik heb het zelf nog nooit gemaakt maar vind het wel erg lekker. Met aan de onderkant van de pan een lekker korstjequote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:38 schreef KinKiJan het volgende:
De vissen en meloenen die hier langskwamen zijn bij mij ook in de koeling terecht gekomen. Dacht als het dan toch in m'n hoofd zit, laat ik morgen dan weer eens paella maken met meloen na.
Heb er nu al zin anquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog nooit gemaakt maar vind het wel erg lekker. Met aan de onderkant van de pan een lekker korstje
Ik ben niet zo'n vis eter maar gaat ongetwijfeld heerlijk worden met het welbekende korstje wat paella moet hebben zoals Lojanda al zei...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:38 schreef KinKiJan het volgende:
De vissen en meloenen die hier langskwamen zijn bij mij ook in de koeling terecht gekomen. Dacht als het dan toch in m'n hoofd zit, laat ik morgen dan weer eens paella maken met meloen na.
Goedemorgen...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks vrijwilligerswerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |