Onweerquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Het leed is nog wel te overzien gelukkig
Lekker binnen blijven en de boel dicht houden. In de nacht en vroege ochtend even alles open gooien
[ afbeelding ]
Klinkt heel erg goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....🥵
Nu al klotsende oksels maar de boodschapjes zijn in huis...
2 watermeloenen
2 galiameloenen
Genoeg spareribs en hamburgers en andere lekkere spiesjes... heerlijke soorten sla voor salade... aarbeien met slagroom... lekkere toastsalades en nog veel meer haha, ik hoef voorlopig de deur niet meer uit...hatsjikidee...
Als je fruit kan doorsturen naar hierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx ik heb er ook vreselijk veel zin in.... heerlijke frisse dingen...
Er komen wat gekoelde schijven watermeloen en galiameloen jouw kant op...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je fruit kan doorsturen naar hier
Jumjumquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Er komen wat gekoelde schijven watermeloen en galiameloen jouw kant op...
Ik was gisteren naar De Panne en veel gewandeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hou vol, alweer de laatste dag van die 4-daagse voetenmarteling.
Nou dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....🥵
Nu al klotsende oksels maar de boodschapjes zijn in huis...
2 watermeloenen
2 galiameloenen
Genoeg spareribs en hamburgers en andere lekkere spiesjes... heerlijke soorten sla voor salade... aarbeien met slagroom... lekkere toastsalades en nog veel meer haha, ik hoef voorlopig de deur niet meer uit...hatsjikidee...
Dat ziet er pijnlijk uitquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Hier lezen voor het boodschappen doen is het zelfde als niet eten voor het boodschappen doen.
Ja bizar eigenlijk dat 1 zo'n fout zo veel gedoe kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
Het is een groot probleem die wereldwijde computerstoring.. Plus die hier was had ook problemen en de bezorgers moeten alles handmatig invoeren.
Echt hè.. en dat dan wereldwijd. Operaties die moeten worden uitgesteldquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bizar eigenlijk dat 1 zo'n fout zo veel gedoe kan veroorzaken.
Vliegvelden, ziekenhuis en dus ook boodschappen, allemaal ellende zo.
Ja lekker hé... straks komt de Poiesz nog het een en ander brengen... nou toppie...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat klinkt heerlijkjij komt het weekend wel door
Hellooo...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:08 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Bij mij zijn de boodschappen ook binnen.. Plus is weer geweest. Manlief gaat zo bij de visboer nog een bestelling ophalen.. lekkere nieuwe haring, een vers makreeltje en mosselen
Haha ja dan ga je van die lekkere impulsaankopen doen, had ik vanmorgen ook last van...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Hier lezen voor het boodschappen doen is het zelfde als niet eten voor het boodschappen doen.
edit: al zien die blaren er natuurlijk niet zo smakelijk uit, vervelend zijn die dingen! Beterschap ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |