Ik hoop het, en dan ook gewoon met 6-0 ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende: Spanje gaat de finale wel winnen.
Dat mag ik toch hopen jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje gaat de finale wel winnen.
Maar toch bij de laatste 4. Hoe moet een België of een Italië zich voelen dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eens. Nederland kwam beter in de wedstrijd, maar werd een paar keer lullig afgefloten.
Maar goed. De tacktiek was kut, de wissels waren kut en het tournooi was kut. Uiteindelijk gewoon een kuttoernooi gespeeld.
Als Engeland zoveel ruimte weggeeft als tegen Nederland kan dat zomaar ja, want Spanje heeft aanvallend wel de kwaliteiten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik hoop het, en dan ook gewoon met 6-0 ofzo.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eens. Nederland kwam beter in de wedstrijd, maar werd een paar keer lullig afgefloten.
Maar goed. De tacktiek was kut, de wissels waren kut en het tournooi was kut. Uiteindelijk gewoon een kuttoernooi gespeeld.
Twee minuten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was er nou serieus geen blessuretijd trouwens?Dat betekent dan toch dat de Engelsen buiten de toegestane tijd scoorden?
2 minutenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was er nou serieus geen blessuretijd trouwens?Dat betekent dan toch dat de Engelsen buiten de toegestane tijd scoorden?
Ach, je hebt geen geweldige lichting en mist dan ook nog eens 3 middenvelders die normaliter potentiële basisspelers zouden zijn geweest. Je hebt aanvallend geen toppers en komt dan tot de halve finale door wat geluk, helaas geen finale maar meer zat er toch niet in?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef PietjePuk2000 het volgende: Kneusje Koeman verliest weer eens een topduel. @:caland Absoluut beter dan Van Gaal!!!
![]()
Eens behalve dat Depay prima speelde.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:15 schreef Shreyas het volgende: [..] Zoals ik net al aangaf, Koeman werkt graag met vastigheden, dus hij laat liever zoveel mogelijk spelers staan. Malen in plaats van Bergwijn was het enige wat hij aandurfde. Maar goed Koeman had natuurlijk niet verwacht dat zowel Gakpo als Malen als Depay een complete offday hadden en alles fout deden vandaag.
2 minuten anno 2024 vond ik trouwens wel erg weinig blessuretijd.quote:
En er had zelfs nog wel meer ingezeten vandaag als Koeman net iets meer lef had getoondquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, je hebt geen geweldige lichting en mist dan ook nog eens 3 middenvelders die normaliter potentiële basisspelers zouden zijn geweest. Je hebt aanvallend geen toppers en komt dan tot de halve finale door wat geluk, helaas geen finale maar meer zat er toch niet in?
Zo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Matige OP heb je overgenomen.
Ter info.
Eens, hadden er 4 moeten zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 minuten anno 2024 vond ik trouwens wel erg weinig blessuretijd.
Tekenend voor deze scheids. Maar goedquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 minuten anno 2024 vond ik trouwens wel erg weinig blessuretijd.
Met nog steeds Ronald als coachquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:20 schreef xzaz het volgende:
Het waren leuke tijden! Over 4 jaar weer proberen.
Tourquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:20 schreef kibo het volgende:
Jammer, maar niet langer getreurd; We gaan lekker door met de Tour en straks de OS
Jammer dat ik de goal van Moura en de buiten tijd reactie niet bij de hand heb.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Deze scheids heeft zoveel op zn kerfstokquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:21 schreef Document1 het volgende:
Iemand hier zei dat die scheidsrechter betrokken was bij omkoping een jaar of wat geleden. Klopt dat?
Is goed knulquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben gewoon eerlijk.
Over twee jaar wereldkampioenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:20 schreef xzaz het volgende:
Het waren leuke tijden! Over 4 jaar weer proberen.
Je hebt een prima lichting:quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, je hebt geen geweldige lichting en mist dan ook nog eens 3 middenvelders die normaliter potentiële basisspelers zouden zijn geweest. Je hebt aanvallend geen toppers en komt dan tot de halve finale door wat geluk, helaas geen finale maar meer zat er toch niet in?
Zeg dan niks als je geen kennis van zaken hebtquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tourwaar bij de nos een doping gasje commentaar doet
Gast, Verbruggen haal je niet van de goal af.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Nober het volgende:
We moeten door. WK 2026.
Bijlow; Frimpong, De Ligt, Van de Ven, Aké; F. de Jong, Gakpo, De Roon; Zirkzee, Malen, Simons
Zeg 't maar jongens.
In 2005, halfjaar geschorst geweestquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:21 schreef Document1 het volgende:
Iemand hier zei dat die scheidsrechter betrokken was bij omkoping een jaar of wat geleden. Klopt dat?
Dankzij een lollerloting ja. KOEMAN RAUS.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik, als dagjesmens, snap de enorme haat op Koemans niet. Schijnbaar maakt hij rare wissels, heeft hij een Depay-obsessie (tbh al dagjesmens zag ik ook dat Depay veel balverlies had) en heeft hij vreemde basisspelers.
Máááár hij heeft wel ons team na 20 jaar in een halve finale gekregen.
Bijlowquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Nober het volgende:
We moeten door. WK 2026.
Bijlow; Frimpong, De Ligt, Van de Ven, Aké; F. de Jong, Gakpo, De Roon; Zirkzee, Malen, Simons
Zeg 't maar jongens.
Ja en daar hebben die Engelsen flink misbaar over gemaakt. Hebben ze gewoon slim gedaan. Zo eerlijk moet je zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:21 schreef Document1 het volgende:
Om kampioen te worden moet je de finale winnen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef TLC het volgende:
Als je in een toernooi wint van Kroatië, Italië, Duitsland en Frankrijk verdien je het om Europees Kampioen te worden.
Hup Spanje
UEFA MAFFIAquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Deze scheids heeft zoveel op zn kerfstok
Kijk in voetbal kan alles, niemand had ooit verwacht dat Denemarken in 1992 de finale zou halen ten koste van Nederland dat met Koeman, Gullit, Van Basten, Rijkaard, etc. speelden en daarna ook nog de wereldkampioen van toen (Duitsland) zou verslaan in de finale.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat ja. Gewonnen van Turkije en Roemenië. Nou nou. Wat een prestatie. Gewoon kut.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dankzij een lollerloting ja. KOEMAN RAUS.
Zeg je dat ook tegen Boogert?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Devolder het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je geen kennis van zaken hebt
Nee hoorquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgende toernooi is het WK in 2026 met 48 landen. Dat wordt ook wat.
Jawohlquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:21 schreef Document1 het volgende:
Maar dit was toch gewoon genieten, zo'n toernooi.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ja. Gewonnen van Turkije en Roemenië. Nou nou. Wat een prestatie. Gewoon kut.
Ja die eerste 2 waren ook echt van grote klassequote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef TLC het volgende:
Als je in een toernooi wint van Kroatië, Italië, Duitsland en Frankrijk verdien je het om Europees Kampioen te worden.
Hup Spanje
Het is natuurlijk nooit handig om een land in de knock-out fase dezelfde scheidsrechter te geven, maar goed we hebben niet door hem verloren.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een disrespect met je knul.
Heb ik toch gelijk.
Belgen hebben ze liever wat jonger.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
@:capuchon_jongen kan niet tegen tieten. Ach jongen toch.
was een beetje TE vind je niet?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
@:capuchon_jongen kan niet tegen tieten. Ach jongen toch.
Eerst leren fietsen zonder dopingquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:24 schreef Devolder het volgende:
[..]
Eerst leren spellen, dan praten we verder.
Wat heeft Kristie Boogert hier mee te makenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Belgen hebben ze liever wat jonger.
Je overdrijft. Vond het wel lekkere memmenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
was een beetje TE vind je niet?
Of ik overdrijf, kan ook.
Niet? En de penalty dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit handig om een land in de knock-out fase dezelfde scheidsrechter te geven, maar goed we hebben niet door hem verloren.
Kroatië werd derde op het WK 2022, Italië regerend Europees kampioen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ja die eerste 2 waren ook echt van grote klasse
Azijn in de bonus?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ja. Gewonnen van Turkije en Roemenië. Nou nou. Wat een prestatie. Gewoon kut.
Helaas hebben we dat al iets te vaak voor elkaar gekregen. Een prijs winnen is ook weleens leukquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar toch bij de laatste 4. Hoe moet een België of een Italië zich voelen dan?
ik vind dat jullie niet zo vlug tevreden zijn. Een halve finale is een goed resultaat.
Bedankt maat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geeft niks joh, je bent een uitstekende VBL mod.
Moet jij weten. Ik ga een rondje lopen en naar bed. Dag.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dan zet ik het plaatje wel terug
Probleem is dat we óók de wil en de passie niet hadden. Met name passie heb ik dit hele toernooi niet gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Scheids zus, scheids zo... Laten we nou niet doen alsof we een reële kans hadden gehad om zondag te gaan winnen. Beter gewoon vanavond naar huis. Ik had het daar met een collega over, over de wil en de passie. Maar als je het niveau niet hebt is het gewoon moeilijk, zelfs met alle wil en passie in de wereld.
Ik ben wel klaar met die Engelsen, van mij mogen ze flink opgevouwen worden.
In het topic over de scheids zei ik het nog:quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:21 schreef Document1 het volgende:
Zorro in EK / Duitser Zwayer fluit Nederland-Engelandquote:In december 2021 kwam Zwayer in eigen land in opspraak nadat hij bij de topper tussen Borussia Dortmund en Bayern München enkele dubieuze beslissingen had genomen, die hem vanuit Dortmund op felle kritiek waren komen te staan. Door alle ophef besloot hij rust te nemen en na te gaan denken over zijn toekomst. Twee maanden later maakte hij bekend zijn scheidsrechtersloopbaan te vervolgen.
Die penalty was natuurlijk terecht. Ja, de bal was al weg maar een overtreding is een overtreding dus je kan hem geven. Na de penalty was het trouwens maar 1-1 hè, dus was er nog niets verloren.quote:
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Probleem is dat we óók de wil en de passie niet hadden. Met name passie heb ik dit hele toernooi niet gezien.
Toch beter van niet. heb het nog eens bekeken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik ga een rondje lopen en naar bed. Dag.
Wat ook gewoon waar is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef CR7 het volgende:
Koeman zegt gewoon we hebben een kutselectie dus dit was een topprestatie.
Dat was geen penalty, hoe kom je erbij? Het was gewoon een Schwalbe, beetje janken na een tikkie om de balquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die penalty was natuurlijk terecht. Ja, de bal was al weg maar een overtreding is een overtreding dus je kan hem geven. Na de penalty was het trouwens maar 1-1 hè, dus was er nog niets verloren.
Ik sprak zaterdag een stel Engelsen in de trein.quote:
Daar heeft hij volledig gelijk in. Je speelt met een soort eredivisiemiddenveld en staat op een haar na in de finale. Dat is best prima.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef CR7 het volgende:
Dat is toch eigenlijk wel zo. Alleen van Dijk is wereldtop, de rest is middelmaat. De spelers die bij een grote club spelen zijn daar vooral bankzitter en verder nog een aantal spelers van de eredivisie die het hier best leuk doen maar nul ervaring hebben in een topcompetitie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef CR7 het volgende:
Helemaal eens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Scheids zus, scheids zo... Laten we nou niet doen alsof we een reële kans hadden gehad om zondag te gaan winnen. Beter gewoon vanavond naar huis. Ik had het daar met een collega over, over de wil en de passie. Maar als je het niveau niet hebt is het gewoon moeilijk, zelfs met alle wil en passie in de wereld.
Ik ben wel klaar met die Engelsen, van mij mogen ze flink opgevouwen worden.
Als klein landje moeten wij nederig genoegen nemen met wat er op ons pad komt!quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sprak zaterdag een stel Engelsen in de trein.
Die nemen de NATIONS LEAGUE gewoon TOTAAL niet serieus.
en terecht.
Mag je gerust doenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Gaat EK crew nog even dat finale topic NU aanmaken?
Gezien de loting eigenlijk gewoon gepresteerd zoals verwacht.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft hij volledig gelijk in. Je speelt met een soort eredivisiemiddenveld en staat op een haar na in de finale. Dat is best prima.
Velen hebben daarover een andere mening, zelfs de brittenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die penalty was natuurlijk terecht. Ja, de bal was al weg maar een overtreding is een overtreding dus je kan hem geven. Na de penalty was het trouwens maar 1-1 hè, dus was er nog niets verloren.
Vraag het hem zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me oprecht af voor wie @:kopiko nu gaat supporteren.
NL-turkije laatste kwartier.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Probleem is dat we óók de wil en de passie niet hadden. Met name passie heb ik dit hele toernooi niet gezien.
Waarom denk je dat ik hem mention?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag het hem zou ik zeggen.
Tegen ons was de eerste keer dit toernooi dat Engeland goed heeft gevoetbald. Dag zegt heel veel. En die hebben echt tegen slechte landen gespeeld. Vandaag hebben ze verdiend gewonnen. Wij kwamen niet verder dan een paar vrije trappen en hoekschoppen. Niks te zoeken in de finale.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef Discombobulate het volgende:
Echt ook typisch weer op zo'n kutmanier. Die penalty, ff goal op t allerlaatste moment. Wij verliezen nooit op zo'n manier van dat is echt verdiend. Toen met argentinie ook.
Klopt alhoewel ik de tegenstanders toch wel in ogenschouw wil nemen. Het is alsof je in de KNVB beker tot aan de finale alleen maar clubs van het niveau Hercules loot.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk wel zo. Alleen van Dijk is wereldtop, de rest is middelmaat. De spelers die bij een grote club spelen zijn daar vooral bankzitter en verder nog een aantal spelers van de eredivisie die het hier best leuk doen maar nul ervaring hebben in een topcompetitie.
Ja dus?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kroatië werd derde op het WK 2022, Italië regerend Europees kampioen.
Aidsquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
7 september Nederland - Bosnië en Herzegovina
10 september Nederland - Duitsland
11 oktober Hongarije - Nederland
14 oktober Duitsland - Nederland
16 november Nederland - Hongarije
19 november Bosnië en Herzegovina - Nederland
Oh dat is een leuk tripje naar Boedapest om mijn tickets voor het WK in de USA veilig te stellen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Zeker, het maximale eruit geperstquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gezien de loting eigenlijk gewoon gepresteerd zoals verwacht.
Ken ik al en dat mijn prachtige OP dan af is post ik hem en dan blijkt dat iemand anders hem eerder gemaakt heeft.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn crew hier. Handen laten wapperen.
Daar hoef je echt geen potjes voor te gaan hoorquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dat is een leuk tripje naar Boedapest om mijn tickets voor het WK in de USA veilig te stellen.
Jezus wat een zwakke ziel heb jij zeg.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ken ik al en dat mijn prachtige OP dan af is post ik hem en dan blijkt dat iemand anders hem eerder gemaakt heeft.
IK laat het wel aan @:coco of @:GGMM
Nee dat is wel gebleken ja. 3 wedstrijden genotquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar hoef je echt geen potjes voor te gaan hoor
Die blijft maar pushen om traantjes voor elkaar te krijgen.quote:
Ja, deze ook echtquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het stil in de kleedkamer?
Met de supporters die normaal gesproken met oranje meegaan niet kan ik je vertellenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dat is wel gebleken ja. 3 wedstrijden genot
Toch is een weekend Boedapest wel een stukje GENOT.
Die liggen al in bed.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ken ik al en dat mijn prachtige OP dan af is post ik hem en dan blijkt dat iemand anders hem eerder gemaakt heeft.
Diet was toch met Guido Frackersquote:
Nee iedereen doet dat links rechts gedoequote:Op woensdag 10 juli 2024 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het stil in de kleedkamer?
Moet het wel Zagreb worden ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de supporters die normaal gesproken met oranje meegaan niet kan ik je vertellen
Hou die knaken maar op zak voor de CL
Denk dat je meer kans maakt op goede resultaten bij Oranje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de supporters die normaal gesproken met oranje meegaan niet kan ik je vertellen
Hou die knaken maar op zak voor de CL
Klopt. Al zou ik 'verdiend' liever 'niet onverdiend' noemen. Eerste helft was duidelijk voor Engeland, tweede helft gelijkwaardig. Hele matige scheidsrechter en natuurlijk geen penalty. Maar we zijn ook gewoon niet goed genoeg. We hebben geluk gehad met speelschema. Ben ook niet bepaald onder de indruk van Koeman.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Tegen ons was de eerste keer dit toernooi dat Engeland goed heeft gevoetbald. Dag zegt heel veel. En die hebben echt tegen slechte landen gespeeld. Vandaag hebben ze verdiend gewonnen. Wij kwamen niet verder dan een paar vrije trappen en hoekschoppen. Niks te zoeken in de finale.
'Hoe sta je hier nu?'quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij kan hem die microfoon die zijn strot duwen
Ik heb een partij matig verdedigend saai voetbal gezien dit toernooi, allemachtig...quote:
Hou op met je wil en passie. Turkije - Nederland gemist??quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met je club Europese steden bezoeken is het mooiste wat er is makkerquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat je meer kans maakt op goede resultaten bij Oranje.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb ik de verkeerde gementiontquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag het hem zou ik zeggen.
Echt wat een kneus.quote:
Dat is eigenlijk wat mij voornamelijk bij staat. Het voetbal wordt er niet aantrekkelijker door. Ook die hele kut-var.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een partij matig verdedigend saai voetbal gezien dit toernooi, allemachtig...
De halve finales stellen qua amusementswaarde niet teleur.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een partij matig verdedigend saai voetbal gezien dit toernooi, allemachtig...
Nieuwe jonge keeper, Summerville, Maatsen, Botman, Q, Hato, Dallinga, Van Bommel?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Nober het volgende:
We moeten door. WK 2026.
Zeg 't maar jongens.
Dit is ook nauwelijks topvoetbal te noemen, dat heb ik eigenlijk alleen bij Spanje en soms Duitsland gezienquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:36 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat mij voornamelijk bij staat. Het voetbal wordt er niet aantrekkelijker door. Ook die hele kut-var.
Vandaag voor t eerst me spanning gekeken maar ik merk dat het huidige topvoetbal me niet meer kan boeien.
Nee hoor. Niet gemist. Maar als je daarop moet teren, en dan niet eens de hele wedstrijd, zo’n geheel toernooi dan is er echt weinig passie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hou op met je wil en passie. Turkije - Nederland gemist??
Ja ik heb ook een levenslang stadionverbod.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Met je club Europese steden bezoeken is het mooiste wat er is makker
Voetbal is bijzaak
Mentaal was dat gewoon de druppel. Begin je ZO lekker en dan zo'n zwakke penalty vanuit de VAR nog wel. Weet zeker dat als we 15 mins langer zonder die deceptie door hadden kunnen ballen het een andere wedstrijd was geworden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Enigszins genaaid door een matige scheids, maar ook voetballend nauwelijks aanspraak gemaakt.
Wel een topprestatie om dat zo samen te kunnen stellen. Ook vd vaart maakt er een kleine sneer over.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:35 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben een mongool gevonden die ontzettend klote vragen stelt om Jeroen te complementeren. Man man man, hoe krijg je dat voor elkaar?
Lekker ook in het lopende seizoen vam de clubs. Fuck off met dit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Spanje - Frankrijk niet gezien maar Nederland - Engeland was prima vergeleken met heel wat andere wedstrijden dit toernooi.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
De halve finales stellen qua amusementswaarde niet teleur.
OrbanGodquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dat is wel gebleken ja. 3 wedstrijden genot
Toch is een weekend Boedapest wel een stukje GENOT.
Tweede helft was Nederland gewoon de betere ploeg hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Enigszins genaaid door een matige scheids, maar ook voetballend nauwelijks aanspraak gemaakt.
Sukkelquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een levenslang stadionverbod.
Vadsig!quote:
Anders waren het oefenwedstrijden geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker ook in het lopende seizoen vam de clubs. Fuck off met dit.
Gelukkig hadden we scheids mee tegen Roemenië, ook dezelfde zwayer, en Turkijequote:Op woensdag 10 juli 2024 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb genoeg wedstrijden met een hoge amusementswaarde gezien. Daar gaat het uiteindelijk ook eigenlijk om natuurlijk. Daarbij gewoon weer een echt mooi toernooi als van voor corona in een echt voetbal landquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Spanje - Frankrijk niet gezien maar Nederland - Engeland was prima vergeleken met heel wat andere wedstrijden dit toernooi.
Wie maakte al die mooi EK OP's eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
@Coco heeft geen ene flikker uitgevoerd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Wie maakte al die mooi EK OP's eigenlijk?
Waren dat @:coco en @:GGMM ?
Ik heb wel een zwak voor Dionequote:Op woensdag 10 juli 2024 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dione, ook al zo'n topper van de nos
Beest Brobbey.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Nober het volgende:
We moeten door. WK 2026.
Zeg 't maar jongens.
Wie wel dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco heeft geen ene flikker uitgevoerd.
Ik vermoed dat je dan geen een land passievol vond dit EK.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet gemist. Maar als je daarop moet teren, en dan niet eens de hele wedstrijd, zo’n geheel toernooi dan is er echt weinig passie.
Als je dan ziet hoe Turkije speelde, dat overigens terecht heeft verloren imo, dan valt die enorme passie om voor Nederland te vechten echt niet te zien.
Dat valt ook altijd wel meequote:Op woensdag 10 juli 2024 23:43 schreef cherrycoke het volgende:
Engeland hoeft het elftal wel behouden van een afgang tegen Spanje.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Wie maakte al die mooi EK OP's eigenlijk?
Waren dat @:coco en @:GGMM ?
Tsja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:26 schreef CR7 het volgende:
Ik.quote:
Goede vraag. Hup Spanjequote:Op woensdag 10 juli 2024 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pleur op met kansloze nationale wedstrijden in het lopende clubseizoen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Anders waren het oefenwedstrijden geweest.
Alsof het uitmaakt.
Het glazen beestquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beest Brobbey.
Rete sterk en wordt ook alleen maar beter door oa een prima mentaliteit.
Ja had de verkeerde gequote. maar blij dat je hem beantwoordquote:
Waarom zou je terug gaan naar Bijlowquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef Nober het volgende:
We moeten door. WK 2026.
Zeg 't maar jongens.
Een buitenlanderquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:45 schreef TAmaru het volgende:
en wie wordt nu de coach van Oranje mensen? Koeman kan toch zeker niet aanblijven na 6 wedstrijden op rij onsuccesvol Depay in de basis te hebben gezet?
Klopft!quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tweede helft was Nederland gewoon de betere ploeg hoor.
Altijd welkom Mevrouw.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Tijdens die enkele keertjes dat ik hier zo nu en dan kwam aanhaken als dagjesmens was het leuk piep0ls.
Welterusten![]()
Ja. Dat snap ik ja. Opkomst met fakkels is gewoonweg instand sfeer.quote:
Meer bundelen ben ik ook wel voor. Maar clubs zullen nooit akkoord gaan met het verstoren van hun voorbereiding daardoor. Dus het is het de huidige situatie of midden in het seizoen een maand.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pleur op met kansloze nationale wedstrijden in het lopende clubseizoen.
Truste!quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Tijdens die enkele keertjes dat ik hier zo nu en dan kwam aanhaken als dagjesmens was het leuk piep0ls.
Welterusten![]()
Maar wie dan wel? Denk zelf dat Koeman met dit spelersmateriaal wel boven verwachting heeft gepresteerd dit EK.quote:
Ik zie het al, na wat zoekwerk, OP's gemaakt door diverse artiesten.quote:
Eerder mee? Geen enkel potentieel penalty moment voor Nederland geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:46 schreef tong80 het volgende:
Verder was er niks mis met de instelling van Oranje. Daardoor hebben we de halve finale bereikt. Met een normale scheids hadden we geen penaltie tegen gekregen eerder mee. Trusten en morgen gezond weer op.
Die had Faber op doel gezet. Die laat niets door.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geert heeft zijn tweet al klaar staan.
Ja, goed te doen met die warm bad policy.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Welterusten![]()
Toen van Dijk geel kreeg werd Aké gemangeld door twee Engelsen. Trusten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:48 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Eerder mee? Geen enkel potentieel penalty moment voor Nederland geweest.
Was ook geen pingel. Trusten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen van Dijk geel kreeg werd Aké gemangeld door twee Engelsen. Trusten.
Gewoon een Noppert 2.0. Hoor je over 2 jaar niks meer van.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verbrugge > Bijlow. Die goal was gewoon zeer goed ingeschoten. Zo maakt ie ze niet weer.
In principe mag zo'n bal er niet in uit die hoek. Maar het was wel zeer goed ingeschoten inderdaad. Een fout is het niet te noemen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verbrugge > Bijlow. Die goal was gewoon zeer goed ingeschoten. Zo maakt ie ze niet weer.
De man van glas had ook voeten van kristal.quote:
Watkins is gewoon een hele goeie spits, die doet gewoon alles goed daar. Luxe dat je die op de bank hebt zitten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bijlow is de oude Noppert?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gewoon een Noppert 2.0. Hoor je over 2 jaar niks meer van.
Het is vooral hopen op eens een echt goed talent. Al zie ik iemand als Olij of De Lange ook best stappen maken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gewoon een Noppert 2.0. Hoor je over 2 jaar niks meer van.
Toch best lang geleden dat oranje een EK halve finale haalde?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:46 schreef tong80 het volgende:
Verder was er niks mis met de instelling van Oranje. Daardoor hebben we de halve finale bereikt. Met een normale scheids hadden we geen penaltie tegen gekregen eerder mee. Trusten en morgen gezond weer op.
Snap echt niet dat mensen dit als een keepersfout betitelen. Die schiet 'm weergaloos binnen buiten bereik van de Verbrugge.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Watkins is gewoon een hele goeie spits, die doet gewoon alles goed daar. Luxe dat je die op de bank hebt zitten.
Wij moeten het doen met worstelaar Weghorst
Ach zal me niets verbazen als morgen de bankrekeking van die scheids een paar miljoen bij geschreven zijn.quote:
VERMOEDEN VAN ......quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach zal me niets verbazen als morgen de bankrekeking van die scheids een paar miljoen bij geschreven zijn.
Hoop dat dit wel even in de gaten gehouden gaat worden.
Want ik vond het al vreemd dat hij zo snel van het veld verdwenen was.
Hoop dat hier dus wel even wat beter onderzoek naar gedaan gaat worden , want er zijn diverse punten waar je echt wel vraagtekens bij kunt zetten deze wedstrijd.
ja toch wel al had ik dat tijdens de wedstrijd ook niet zo in de gaten. Maar wat Tong zei dusquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:48 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Eerder mee? Geen enkel potentieel penalty moment voor Nederland geweest.
Van Gaal weer overhalenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar wie dan wel? Denk zelf dat Koeman met dit spelersmateriaal wel boven verwachting heeft gepresteerd dit EK.
van gaal heeft vorig wk en in 2002 nou ook niet echt getoverd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Van Gaal weer overhalen![]()
Hij heeft toch helemaal niet boven verwachting gepresteerd. Qua resultaat misschien wel maar dat kwam toch vooral door de erg gelukkig loting
Maar dan wel even met 110.000 mensen daar gaan staan omdat het zo kutelftal is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:57 schreef CR7 het volgende:
Wel leuk dat de Nederlandse selectie denkt dat ze tot de Europe top behoren omdat ze de halve finale hebben bereikt. Terwijl heel Nederland (inclusief de bondscoach) vooral verrast is dat ze met dit kutelftal de halve finale hebben bereikt.
Eens een matchfixer, altijd een .....quote:
Tong zat natuurlijk achter het doel, dus die kon het goed zien.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja toch wel al had ik dat tijdens de wedstrijd ook niet zo in de gaten. Maar wat Tong zei dus
Mexicoquote:Op donderdag 11 juli 2024 00:03 schreef fetX het volgende:
Nu vind ik niet eens dat we goed speelden hoor en recht hadden op de overwinning of zo.
Maar ik heb toch het idee dat we op toernooien regelmatig genaaid worden. Portugal, Argentinië, Engeland. Erg balen.
Met de karatekick van Nigel wel goed weggekomen natuurlijk![]()
Het is primair de fout van de VAR. Die had hier vanaf moeten blijven. Maar ja, de VAR werkt altijd in het voordeel van de grotere club of land.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach zal me niets verbazen als morgen de bankrekeking van die scheids een paar miljoen bij geschreven zijn.
Hoop dat dit wel even in de gaten gehouden gaat worden.
Want ik vond het al vreemd dat hij zo snel van het veld verdwenen was.
Hoop dat hier dus wel even wat beter onderzoek naar gedaan gaat worden , want er zijn diverse punten waar je echt wel vraagtekens bij kunt zetten deze wedstrijd.
Ook nog hands van Engeland voor het penaltymoment. Gewoon een enorme kutbeslissing dus.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:03 schreef fetX het volgende:
Nu vind ik niet eens dat we goed speelden hoor en recht hadden op de overwinning of zo.
Maar ik heb toch het idee dat we op toernooien regelmatig genaaid worden. Portugal, Argentinië, Engeland. Erg balen.
Nederlandse ziekte.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:05 schreef TLC het volgende:
Of het nu bij Oranje is, of AZ tegen Sporting, PSV tegen Milan, Ajax Tottenham.. op een gegeven moment begint het wel te wennen dat je in letterlijk de laatste secondes alles uit handen geeft in een halve finale
Ach ja, het is ook wel eens onze kant op gevallen in het verleden. Die penalty was wel het keerpunt, totaal debiele beslissing. Schandalig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:05 schreef TLC het volgende:
Of het nu bij Oranje is, of AZ tegen Sporting, PSV tegen Milan, Ajax Tottenham.. op een gegeven moment begint het wel te wennen dat je in letterlijk de laatste secondes alles uit handen geeft in een halve finale
Vreselijk he. Penalty's en laatste minuten..quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:05 schreef TLC het volgende:
Ja dat is hands. Hilarisch.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[ x ]
Iemand dit gezien. Gewoon hands 2x
Van Gaal presteerde absoluut beter dan Koeman. Die heeft al 8 keer verloren in ruim een jaar tijd.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
van gaal heeft vorig wk en in 2002 nou ook niet echt getoverd.
Liever Bosz of dingetje.. Hoe heet ie.. Liberpool. Maar dst zal nog even duren
En hands en duidelijk geen overtreding.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[ x ]
Zou inderdaad in de boksring niet misstaanquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beest Brobbey.
Rete sterk en wordt ook alleen maar beter door oa een prima mentaliteit.
Nou ja duidelijk geen overtreding. Hij raakt wel de man en niet de bal. Dan kun je hem geven. De volgende 10 keer dat deze situatie zich voordoet wordt hij niet gegeven, dat klopt. Maar het is niet zo dat het onverdedigbaar is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En hands en duidelijk geen overtreding.
1/16 finalesquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oooow!quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[ x ]
In mijn samenvatting van de halve finale tegen Engeland wel, en ik moet zeggen; die Promes krijgt hem er prima in.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:13 schreef FvanS het volgende:
Ik heb net even de samenvatting teruggekeken, maar Nederland heeft niet gewonnen.
Onbestaanbaar. Dat je het als scheidsrechter mist kan gebeuren, je kunt niet alles zien. Maar als VAR mag je deze fout niet maken. (Ik vind de eerste handsbal op de rechterhand overigens duidelijker dan de tweede)quote:
Gooit er zo lekker veel energie in. Net zoals Wout. Geeft ook gelijk het probleem van Oranje aan.quote:
Kans.quote:
Koeman moest weer repareren… die kan er ook niets van.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:18 schreef GwaiLow het volgende:
1e helft was verschrikkelijk. Zou niet eens trots zijn geweest op een finaleplek. Gelukkig was het de 2e helft wel prima. Uiteindelijk niet goed genoeg.
Leuk die energie maar voetballend was het echt heel erg matig dit toernooi.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gooit er zo lekker veel energie in. Net zoals Wout. Geeft ook gelijk het probleem van Oranje aan.
Maar ook nauwelijks iets gecreëerd en op individuele kwaliteit verlies je dit. Gakpo werd simpel uitgeschakeld terwijl op hun zwakste man geen pure rechtsbuiten stond, en daarom verlies je dit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tweede helft was Nederland gewoon de betere ploeg hoor.
Die gasten waren ook gewoon onthutst door die kut penalty call en die kaart erbij was helemaal onzin. Jammer dat we daar toch mentaal weer door het ijs zakken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:18 schreef GwaiLow het volgende:
1e helft was verschrikkelijk. Zou niet eens trots zijn geweest op een finaleplek. Gelukkig was het de 2e helft wel prima. Uiteindelijk niet goed genoeg.
Handsbal?quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Koeman moest weer repareren… die kan er ook niets van.
Maar nu ik die handsbal zie moet ik mijn mening over de scheidsrechter ook wat bijstellen. Dat is echt een wedstrijdbepalende fout.
Twee zelfs. Direct voorafgaand aan de strafschop. Zie tweet eerder in dit topic:quote:
Weghorst is een idioot. Een maniakale gek, een psychopaat en een dwaas.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gooit er zo lekker veel energie in. Net zoals Wout. Geeft ook gelijk het probleem van Oranje aan.
Dit is echt schandalig gewoonquote:Op donderdag 11 juli 2024 00:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Twee zelfs. Direct voorafgaand aan de strafschop. Zie tweet eerder in dit topic: [ x ]
Dat ene moment bij die corner met Rice(?).quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weghorst is een idioot. Een maniakale gek, een psychopaat en een dwaas.
Ellebogen, kopstoten tijdens kopduels, bal weg schieten en doorhalen op de tegenstander. Continu. Let maar eens op.
Gaat helemaal nergens over als je het doorhebt.
en wat doet ie verkeerd?quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weghorst is een idioot. Een maniakale gek, een psychopaat en een dwaas.
Ellebogen, kopstoten tijdens kopduels, bal weg schieten en doorhalen op de tegenstander. Continu. Let maar eens op.
Gaat helemaal nergens over als je het doorhebt.
Dat je het op het veld niet ziet kan gebeuren, je hebt ook maar een paar ogen. Je kunt niet alles zien. Maar als je wals VAR ingrijpt moet je het honderd procent zeker weten.quote:
Dit zeg je alleen omdat je bang bent dat ie downy traunie straks kopstoot.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat ene moment bij die corner met Rice(?).
Oh wow. Dit is erg. Serieus, we zijn zo hard genaaid.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Twee zelfs. Direct voorafgaand aan de strafschop. Zie tweet eerder in dit topic: [ x ]
Ik ben 42 en heb nog nooit in mijn leven gezien dat een situatie als deze een penalty opleverde. Nog los van de tweevoudige hands daarvoor: de bal was al geschoten voordat er het minimale contact was daarna. Er was echt niets waardoor dat contact de kans negatief heeft beïnvloed voor Engeland.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja duidelijk geen overtreding. Hij raakt wel de man en niet de bal. Dan kun je hem geven. De volgende 10 keer dat deze situatie zich voordoet wordt hij niet gegeven, dat klopt. Maar het is niet zo dat het onverdedigbaar is.
Die handsbal wel.
Echt man ik kon wel janken toen ik dat zag. Waarom wij weer?quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ben 42 en heb nog nooit in mijn leven gezien dat een situatie als deze een penalty opleverde. Nog los van de tweevoudige hands daarvoor: de bal was al geschoten voordat er het minimale contact was daarna. Er was echt niets waardoor dat contact de kans negatief heeft beïnvloed voor Engeland.
104 wedstrijdenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatste twee toernooien heb je absoluut te klagen gehad. Zowel tegen Argentinië als nu had ik het gevoel dat je enige instructies tegen had, en dat zeg ik echt niet zomaar, dit Nederland en de manier waarop vooral interesseert mij nauwelijks dus ik heb echt niet van ‘we worden genaaid!!!!’ (het is geen Feyenoord!), maar er worden toch heel gekke beslissingen genomen. Tegen Argentinië was erger maar nu met die blessuretijd was echt heel vreemd.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:03 schreef fetX het volgende:
wat een gigantische jankbalquote:Koeman boos op VAR na penalty: 'Voetbal gaat kapot met dit soort beslissingen'
Tja hij raakt de man en niet de bal. Dan kun je hem strikt volgens de regels fluiten. Dat hij hem de volgende 10 keer niet geeft klopt ook. Dat hebben die Engelsen gewoon slim gedaan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ben 42 en heb nog nooit in mijn leven gezien dat een situatie als deze een penalty opleverde. Nog los van de tweevoudige hands daarvoor: de bal was al geschoten voordat er het minimale contact was daarna. Er was echt niets waardoor dat contact de kans negatief heeft beïnvloed voor Engeland.
Ja, compleet klote. Voetbal moet blijkbaar thuiskomen ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Echt man ik kon wel janken toen ik dat zag. Waarom wij weer?
ik vind dit zo zwak, die 2 benen raken elkaar omdat de een schiet en de ander blokt. Ze zetten hun beweging neutraal in maar raken elkaar in een split second. Hoe kan je dan nog reageren?quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja hij raakt de man en niet de bal. Dan kun je hem strikt volgens de regels fluiten. Dat hij hem de volgende 10 keer niet geeft klopt ook. Dat hebben die Engelsen gewoon slim gedaan.
Maar die handsbal is echt een schande.
Ik snap je wel en dit is zeker een cruciale fout. Maar je verliest deze wedstijd niet op deze penalty, dat waren meer momenten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Koeman moest weer repareren… die kan er ook niets van.
Maar nu ik die handsbal zie moet ik mijn mening over de scheidsrechter ook wat bijstellen. Dat is echt een wedstrijdbepalende fout.
Hé ik vind het ook geen strafschop. Maar als die handsbal er niet zou zijn dat is het vanuit de regels een verdedigbare beslissing. Hoe kut voor ons ook. Met handsbal is dat echt helemaal anders.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik vind dit zo zwak, die 2 benen raken elkaar omdat de een schiet en de ander blokt. Ze zetten hun beweging neutraal in maar raken elkaar in een split second. Hoe kan je dan nog reageren?
Maar mag de var daar dan wel voor ingrijpen? De var moest alleen beslissen of er contact was tussen Dumfries en Kane en of dat een penalty kon zijn. Dat er vlak ervoor hands werd gemaakt, is dan toch een hele andere situatie?quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja hij raakt de man en niet de bal. Dan kun je hem strikt volgens de regels fluiten. Dat hij hem de volgende 10 keer niet geeft klopt ook. Dat hebben die Engelsen gewoon slim gedaan.
40 meer dan nu.quote:
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar zo voelde het niet voor mij. We stonden voor, hadden de druk er nog goed op. en dan zo'n mentale fuck you om je oren is gewoon een recept voor ellende. Als we 15-20 minuten door hadden kunnen pressen had je een heel andere wedstrijd gehad.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik snap je wel en dit is zeker een cruciale fout. Maar je verliest deze wedstijd niet op deze penalty, dat waren meer momenten.
Nog een wedstrijdbepalende fout was de Stones op Ake knuffel in de 16 en daarnaast nog zoveel meer rare beslissingen gezien. Die scheids en vars hoef ik echt ook nooit meer te zien. Kan er helemaal niks van.
Maar nogmaals, wij waren ook niet bij machten die engelsen te verslaan.
Dat mag zeker. Is een overtreding in de zogeheten ‘APP’ (aanvalsfase). Die zou alleen onderbroken zijn als tussendoor een speler van Nederland balbezit heeft gehad of de bal teruggespeeld is op eigen helft. Niet het geval.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar mag de var daar dan wel voor ingrijpen? De var moest alleen beslissen of er contact was tussen Dumfries en Kane en of dat een penalty kon zijn. Dat er vlak ervoor hands werd gemaakt, is dan toch een hele andere situatie?
Ik sluit me vooral aan bij user Repentless. Het had ook zonder het handsmoment geen penalty mogen zijn.
https://www.theifab.com/l(...)-decisions-incidentsquote:b. Penalty kick/no penalty kick
attacking team offence in the build-up to the penalty incident (handball, foul, offside etc.)
Jawel, maar contactloos voetballen is vrijwel onmogelijk. Wanneer je de man raakt waardoor hij uit balans wordt gebracht en daardoor een kans mist of hem het schieten onmogelijk wordt gemaakt, kan ik het nog begrijpen. Maar de bal was al geschoten, het contact daarna in een poging de bal te blokken was van 0,0 invloed. Onbegrijpelijk wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Ze grijpen zovaak terug naar een moment daarvoor. Goal afkeuren door een overtreding in 3 fases daarvoor op het middenveld enzo. Of een mm buitenspel in de openingspass van de aanval terwijl de aanval zelf daarna nog over 6 schijven ging.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar mag de var daar dan wel voor ingrijpen? De var moest alleen beslissen of er contact was tussen Dumfries en Kane en of dat een penalty kon zijn. Dat er vlak ervoor hands werd gemaakt, is dan toch een hele andere situatie?
Ik sluit me vooral aan bij user Repentless. Het had ook zonder het handsmoment geen penalty mogen zijn.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Ze grijpen zovaak terug naar een moment daarvoor. Goal afkeuren door een overtreding in 3 fases daarvoor op het middenveld enzo. Of een mm buitenspel in de openingspass van de aanval terwijl de aanval zelf daarna nog over 6 schijven ging.
Zo veel voorbeelden van bizarre afkeuringen gezien dit seizoen in alle competities.
Deze had nooit gegeven mogen worden. Saka hands was cruciaal om die bal bij Kane te laten komen.
Ik wist eigenlijk al dat het mis was op dat moment. maar ja toch blijven kijken héquote:Op donderdag 11 juli 2024 00:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jawel, maar contactloos voetballen is vrijwel onmogelijk. Wanneer je de man raakt waardoor hij uit balans wordt gebracht en daardoor een kans mist of hem het schieten onmogelijk wordt gemaakt, kan ik het nog begrijpen. Maar de bal was al geschoten, het contact daarna in een poging de bal te blokken was van 0,0 invloed. Onbegrijpelijk wat mij betreft.
Tering.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ x ]
En als klap op de vuurpijl krijgen wij nog een paar kaarten voor praten tegen de scheidsrechter. Zelfs de aanvoerder. Dck off.
Het moment zelf was ook geen penalty. Kane had gewoon uit kunnen halen, dus 1: geen bepalend moment voor het spel en 2: kane gaat in zijn beweging eerder met zijn been naar dumfries dan andersom.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jawel, maar contactloos voetballen is vrijwel onmogelijk. Wanneer je de man raakt waardoor hij uit balans wordt gebracht en daardoor een kans mist of hem het schieten onmogelijk wordt gemaakt, kan ik het nog begrijpen. Maar de bal was al geschoten, het contact daarna in een poging de bal te blokken was van 0,0 invloed. Onbegrijpelijk wat mij betreft.
Dit is natuurlijk geen strafschop. Want de bal komt daar niet. Maar ja, die ongeschreven regel negeerde hij aan de andere kant ook. Gewoon genaaid.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tering.![]()
Het wordt gewoon steeds erger.
Ja, ik geloofde ook wel dat we die (wat mij en vele anderen betreft) onterechte beslissing wel ongedaan zouden maken in de wedstrijd. Helaas.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk al dat het mis was op dat moment. maar ja toch blijven kijken hé
Maar wie raakt precies de man? Je kunt net zo goed zeggen dat Kane Dumfries schopt. Het is gewoon een botsing. En daarnaast was het dus ook nog eens hands en een VAR die ingrijpt moet wel zo zeker van zn zaak zijn en dus dat hands moment ook beoordelen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rice, geen Stones. Maar dit is wel het moment ja.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ x ]
En als klap op de vuurpijl krijgen wij nog een paar kaarten voor praten tegen de scheidsrechter. Zelfs de aanvoerder. Dck off.
Eens. Echt bizar. Ik vraag me overigens af hoe de vierde man het moment beoordeelde, aangezien de scheids zelf ook nog ging kijken en daarna besliste dat het een oenal was.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het moment zelf was ook geen penalty. Kane had gewoon uit kunnen halen, dus 1: geen bepalend moment voor het spel en 2: kane gaat in zijn beweging eerder met zijn been naar dumfries dan andersom.
En nog geel geven ook.
Wrong on many levels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |