Ach of je nu water en een padje moet pakken og water een filter en daar koffie in doen. Als ik visite krijg pak ik altijd het koffiezetapparaad. En ik zelf neem dan een senseo 🤣quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo ieder z'n smaak he.
Het is in ieder geval wel een stuk makkelijker.
Hoe is het met Kree. Morgen vrij?quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach of je nu water en een padje moet pakken og water een filter en daar koffie in doen. Als ik visite krijg pak ik altijd het koffiezetapparaad. En ik zelf neem dan een senseo 🤣
Al een varken gescored?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het met je tuin, Kree?
Of is dat een pijnlijke vraag?
Wou je ze weg hebben?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Visite van mij was heeeeeeeel erg teleurgesteld toen ik ineens een Senseo had!
O hier mogen ze kiezen. Senseo of gewoon. Koffie zetten met veel mensen ks weer makkelijker dan voor iedereen senseo makenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Visite van mij was heeeeeeeel erg teleurgesteld toen ik ineens een Senseo had!
Ja ik had net die Grind'n Brew weggedaan. Ze waren gewend aan de kwaliteit van de koffie daarvan, en ineens kregen ze dus Senseo koffie.quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier mogen ze kiezen. Senseo of gewoon. Koffie zetten met veel mensen ks weer makkelijker dan voor iedereen senseo maken
Ik heb altijd perla. Vind ik lekkerder dan senseoquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had net die Grind'n Brew weggedaan. Ze waren gewend aan de kwaliteit van de koffie daarvan, en ineens kregen ze dus Senseo koffie.
Maar de koffie van de pads van dat merk die ik net postte was nog wel okee.
Hey Birdie. Nog wat leuks gedaan vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Uhm.. gewandeld naar een mini meertje hier.. hond flink uitgelaten en laten zwemmen in het meertje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie. Nog wat leuks gedaan vandaag
nee hoorquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het met je tuin, Kree?
Of is dat een pijnlijke vraag?
quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:04 schreef DJMO het volgende:
Ik kreeg een portret tekening van mijn zoongoh geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:04 schreef DJMO het volgende:
Ik kreeg een portret tekening van mijn zoonJe kreeg 'm van je zoon, maar hij is door @Rob gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kreeg 'm van je zoon, maar hij is door @:Rob gemaakt?
Fuck dat hegje klootviool, hoe zit het met de duizendknoop?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor
Ik had hovenier geregeld maar die kon pas de 20e ofzo. maar nu blijkt mijn buurman mijn heg ook even meegenomen te hebben.
Niet dat ik nu de hovenier hoef af te zeggen, want er moet aan de achterkant ook van alles weg.
maar vanaf de straatkant is iig het hegje gesnoeid
Toch aardig van hem, had hem al een paar keer geholpen ook trouwens hoor, dus goeie buur is beter als verre vriend.
Dat is jammer. Hopelijk slaap je vannacht beterquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm.. gewandeld naar een mini meertje hier.. hond flink uitgelaten en laten zwemmen in het meertje.
Hond daarna op een van de bedden geplast![]()
Net mix grill shoarma/ kip/ shashlik schotel met pita gegeten![]()
weinig gedaan vandaag.. te moe
Done!quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan iemand het amber alert weer intrekken
Dat hoop ik ook voor hontiequote:Op woensdag 10 juli 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hopelijk slaap je vannacht beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |