SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 10-07-2024 16:54:36 ]![]()
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja kan altijd lachen om hun berichtgevingenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Op vakantie kun je genieten van heerlijke, makkelijke maaltijden zonder al te veel gedoe. Hier zijn enkele suggesties voor eenvoudige avondrecepten:
• Aardappeltjes met snijbonen en spekjes: Combineer aardappelen, snijbonen en spekjes in één pan. Serveer met grof zeezout.
• Romige eenpanspasta met zalm: Maak een romige pasta met zalm in één pan. Snel en smaakvol.
• Arancini (risottoballetjes): Gebruik overgebleven risotto om heerlijke arancini te maken. Perfect als snack, warm of koud.
• Tagliatelle met spinazie, champignons en knoflookgarnaaltjes: Een snelle tagliatelle met spinazie en gebakken garnaaltjes.
• Nacho pannetje met gehakt, bonen, tomatensaus, kaas en zure room: Een smakelijk gerecht dat in 25 minuten op tafel staat.
• Witte bonen in tomatensaus met merguez worstjes en paprika: Lekker pittig en klaar in slechts 15 minuten.
• Pastasalade met veldsla, parmaham en mozzarella: Een frisse pastasalade die snel klaar is.
• Salade met rode ui, tomaat, komkommer en biefstukreepjes: Een lichte salade die in 15 minuten op tafel staat.
• Spaghetti met spinazie, champignons en Boursin: Een klassieker, klaar in 25 minuten.
• Poké bowl met rode biet, wortel, mango, zalm en wasabi-mayonaise: Fris en gezond, in iets meer dan een half uur klaar.
• Snelle spaghetti met groenten, gehakt en tomatensaus: Een eenvoudige maaltijd in 30 minuten.
• Nasi goreng met courgette, paprika, champignons en pindasaus: Een smakelijke variant op nasi goreng.
Geniet van je vakantie en laat het koken niet te ingewikkeld worden!How can I make this topic about me?![]()
Vooral in combi met dat OP plaatje 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan altijd lachen om hun berichtgevingen![]()
![]()
aan het kijken naar afhaal dat is nog minder gedoequote:Op woensdag 10 juli 2024 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Op vakantie kun je genieten van heerlijke, makkelijke maaltijden zonder al te veel gedoe. Hier zijn enkele suggesties voor eenvoudige avondrecepten:
• Aardappeltjes met snijbonen en spekjes: Combineer aardappelen, snijbonen en spekjes in één pan. Serveer met grof zeezout.
• Romige eenpanspasta met zalm: Maak een romige pasta met zalm in één pan. Snel en smaakvol.
• Arancini (risottoballetjes): Gebruik overgebleven risotto om heerlijke arancini te maken. Perfect als snack, warm of koud.
• Tagliatelle met spinazie, champignons en knoflookgarnaaltjes: Een snelle tagliatelle met spinazie en gebakken garnaaltjes.
• Nacho pannetje met gehakt, bonen, tomatensaus, kaas en zure room: Een smakelijk gerecht dat in 25 minuten op tafel staat4.
• Witte bonen in tomatensaus met merguez worstjes en paprika: Lekker pittig en klaar in slechts 15 minuten4.
• Pastasalade met veldsla, parmaham en mozzarella: Een frisse pastasalade die snel klaar is4.
• Salade met rode ui, tomaat, komkommer en biefstukreepjes: Een lichte salade die in 15 minuten op tafel staat4.
• Spaghetti met spinazie, champignons en Boursin: Een klassieker, klaar in 25 minuten.
• Poké bowl met rode biet, wortel, mango, zalm en wasabi-mayonaise: Fris en gezond, in iets meer dan een half uur klaar.
• Snelle spaghetti met groenten, gehakt en tomatensaus: Een eenvoudige maaltijd in 30 minuten.
• Nasi goreng met courgette, paprika, champignons en pindasaus: Een smakelijke variant op nasi goreng.
Geniet van je vakantie en laat het koken niet te ingewikkeld worden!
Smile, it's free therapy.![]()
Teveel pastasquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
• Nacho pannetje met gehakt, bonen, tomatensaus, kaas en zure room: Een smakelijk gerecht dat in 25 minuten op tafel staat.
• Witte bonen in tomatensaus met merguez worstjes en paprika: Lekker pittig en klaar in slechts 15 minuten.
• Pastasalade met veldsla, parmaham en mozzarella: Een frisse pastasalade die snel klaar is.
• Salade met rode ui, tomaat, komkommer en biefstukreepjes: Een lichte salade die in 15 minuten op tafel staat.
Geniet van je vakantie en laat het koken niet te ingewikkeld worden!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nova?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Geniet van je vakantie en laat het koken niet te ingewikkeld worden!![]()
![]()
Ik vind patat met friet toch nog logischer dan mensen die hun patat/friet op brood doen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:54 schreef aeque het volgende:
Ik vind patat met friet toch nog logischer dan mensen die hun patat/friet op brood doen.![]()
![]()
Pasta is wel erg makkelijk. Een stuk makkelijker dan de vlees, aardappelen met groente.quote:How can I make this topic about me?![]()
que dat doen mensen serieus? frietmeuk op brood ?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:54 schreef aeque het volgende:
Ik vind patat met friet toch nog logischer dan mensen die hun patat/friet op brood doen.
Schijnbaar ben ik dan altijd op vakantie. Dat is wel zo'n beetje mijn weekmenu.
Mensen doen gekkere dingen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
que dat doen mensen serieus? frietmeuk op brood ?![]()
![]()
Gewoon even naar de Afhaal Chinees. Babi pangang met kroepoek, satésaus en loempia.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aan het kijken naar afhaal dat is nog minder gedoe![]()
Ik krijg er gewoon zin in.
How can I make this topic about me?![]()
bleh het gaat een pozza wordenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon even naar de Chinees. Babi pangang met kroepoek, satésaus en loempia.![]()
Ik krijg er gewoon zin in.![]()
![]()
Ah jij gaat zo dus?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon even naar de Afhaal Chinees. Babi pangang met kroepoek, satésaus en loempia.![]()
Ik krijg er gewoon zin in.![]()
![]()
Ik krijg honger van jullie. Stop it.
Met een lekker koudquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon even naar de Afhaal Chinees. Babi pangang met kroepoek, satésaus en loempia.![]()
Ik krijg er gewoon zin in.erbij.
![]()
![]()
Nee, ik heb al wat klaarliggen voor zometeen. Anders dan was ik inderdaad even wat gaan halen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb al wat klaarliggen voor zometeen. Anders dan was ik inderdaad even wat gaan halen.![]()
Dat is wel apart ken ik niet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:54 schreef aeque het volgende:
Ik vind patat met friet toch nog logischer dan mensen die hun patat/friet op brood doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik krijg straks pasta penne.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker gescoord bij Appiequote:Op woensdag 10 juli 2024 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AH stoommaaltijd. 35% korting.![]()
![]()
Ja, 35% is toch weer 35%. En die bonus scheelt ook behoorlijk.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja precies!quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, 35% is toch weer 35%. En die bonus scheelt ook behoorlijk.![]()
Ow!?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:02 schreef Shii het volgende:
Trouwens laatst was het hier ineens maar 25%.![]()
![]()
Pringles chips is flink duurder geworden. Een jaartje terug was zo'n bus ¤1.90.
Nu is het al ¤2,35 tot zelfs ¤2,49.
Dat is het al een tijdje... sommige nieuwe al richting de ¤3.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Pringles chips is flink duurder geworden. Een jaartje terug was zo'n bus ¤1.90.
Nu is het al ¤2,35 tot zelfs ¤2,49.
Maar vaak genoeg 1+1 gratis of 2 voor ....![]()
Klopt. Maar..... daar trapte ik bijna in dus, die 2 voor 3 euro aanbieding was voor de kleine 70 gram pringles bussen...quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is het al een tijdje... sommige nieuwe al richting de ¤3.
Maar vaak genoeg 1+1 gratis of 2 voor ....
Waarom zou je uberhaupt zo'n kleine bus kopen, die is relatief sowieso veel duurder.How can I make this topic about me?![]()
Aiiquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar..... daar trapte ik bijna in dus, die 2 voor 3 euro aanbieding was voor de kleine 70 gram pringles bussen...![]()
![]()
Kost ook wel wat tijd en moeite om die chips allemaal precies gelijk te krijgen. Daar mag je wel wat voor betalen.![]()
Wat boeit mij de vorm van die dingen? Als het maar lekker is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:05 schreef Shii het volgende:
Kost ook wel wat tijd en moeite om die chips allemaal precies gelijk te krijgen. Daar mag je wel wat voor betalen.![]()
Het was dan ook niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat boeit mij de vorm van die dingen? Als het maar lekker is.![]()
![]()
Je blijft wel eten van die Pringles. Ik blijf trouwens eten van alle chips.![]()
![]()
Nee nouja, de afsluitbare bus is wel handig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:06 schreef JustinK het volgende:
Vind Pringles niet eens de lekkerste chips eigenlijk
En anders wordt het toch een Patatje Joppie. Werkelijk heerlijke chips.
Ik ook niet, maar omdat ze zo dun zijn happen ze wel snel weg.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:06 schreef JustinK het volgende:
Vind Pringles niet eens de lekkerste chips eigenlijk![]()
Ja, de bus is leeg voor je het doorhebt. 1 bus per voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was dan ook niet serieus bedoeld.![]()
Je blijft wel eten van die Pringles. Ik blijf trouwens eten van alle chips.
Ow echt ja?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee nouja, de afsluitbare bus is wel handig.
En anders wordt het toch een Patatje Joppie. Werkelijk heerlijke chips.Wist niet dat ze die nog hadden
![]()
![]()
Dat is nog steeds te koop dacht ik.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow echt ja?Wist niet dat ze die nog hadden
Met verlenging en strafschoppen 1,5 bus.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de bus is leeg voor je het doorhebt. 1 bus per voetbalwedstrijd.![]()
![]()
![]()
AI durft zich niet aan een voorspelling van de voetbaluitslag te wagen.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de bus is leeg voor je het doorhebt. 1 bus per voetbalwedstrijd.![]()
![]()
Zou niet kopenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:09 schreef Shii het volgende:
Nieuwe smaak is nu Pickles. Tenminste ik dacht dat die nieuw was.![]()
![]()
Nee joh, die bestaat al een paar jaar!quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:09 schreef Shii het volgende:
Nieuwe smaak is nu Pickles. Tenminste ik dacht dat die nieuw was.![]()
![]()
Pickles zijn een soort augurken? Aurgurkensmaak chips?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:09 schreef Shii het volgende:
Nieuwe smaak is nu Pickles. Tenminste ik dacht dat die nieuw was.How can I make this topic about me?![]()
Groene thee KitKatquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:11 schreef ToT het volgende:
In Japan hebben ze echt de meest achterlijke smaakjes chips en ook KitKat!Of die roze
![]()
![]()
Nee volgens mij picalilly.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pickles zijn een soort augurken? Aurgurkensmaak chips?![]()
Zijn ook grote dikmakers zitten veel koolhydraten inquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pasta is wel erg makkelijk. Een stuk makkelijker dan de vlees, aardappelen met groente.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed voor als je sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:15 schreef JustinK het volgende:
Goed voor als je sportSport kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We worden verwend deze zomer.![]()
![]()
Jaaa mooie sportzomerquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Sport kijken.![]()
We worden verwend deze zomer.![]()
![]()
Vroeger waren er veel meer pringles smaken in NederlandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zijn er nu een heleboel verdwenen als ik op de site van AH kijkquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger waren er veel meer pringles smaken in Nederland![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:15 schreef JustinK het volgende:
Goed voor als je sportIk ben lid van de sportschool....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is met lays chips ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu er nog heengaanquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben lid van de sportschool....![]()
![]()
#metooquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben lid van de sportschool....![]()
![]()
![]()
Deze is er ook niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
Meerdere keren per week.
En dan niet om daar alleen maar een beetje koffie te dirnken, nee ik zit wel tegelijk te trainen.How can I make this topic about me?![]()
Die waren lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is er ook niet meer.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Meerdere keren per week.
En dan niet om daar alleen maar een beetje koffie te dirnken, nee ik zit wel tegelijk te trainen.![]()
![]()
![]()
Deze al 20 jaar niet meer gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel netjes.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gisteren nog geweest.![]()
Streven is 3x per week, maar het lukt niet altijd door omstandigheden.
Ik probeer wel een ritme aan te houden, wat inderdaad ook niet altijd lukt.How can I make this topic about me?![]()
De chips is niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:24 schreef SoS87 het volgende:
Alle chips wordt verpest joh, verbeterd recept, mijn anus
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Jemig zet net de tv aan op sbs. De oranjemars. Wat een hoop volk zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook vaste dagen, is toch een stok achter de deur.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel netjes.
Ik probeer wel een ritme aan te houden, wat inderdaad ook niet altijd lukt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: