Ah, het linkje was meer bedoeld om te verduidelijken. Maar eerlijk gezegd had ik niet eens naar de OP gekekenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:47 schreef marcel.de het volgende:
[..]
uh, volgens mij las ik in dit topic waar ik van de week nieuw kwam:
Opzoeken is verboden. Het gebruik van internetpagina's, encyclopedieėn, platenhoezen, boeken en elke andere bron is absoluut niet toegestaan. Ook vragen aan huisgenoten, een moeder die meeleest en haar mond niet kan houden of geflashed worden bij het chatten wordt als opzoeken beschouwd. Wanneer blijkt dat je je hier toch schuldig aan hebt gemaakt, krijg je minpunten en word je mogelijk voor een paar delen uitgesloten.
Anders had ik em ook wel zo opgezocht
Emulgie ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat is de betekenis van de E in de woorden E5, E14, E26, E40, E27 ? Ik ben op zoek naar het volledige woord.
Wanneer jij wil.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Wanneer mogen er hints gegeven worden?
Het hoort bij E27, E14. Die gebruiken we in Nederland vooral.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:46 schreef DTF het volgende:
E numbers, short for Europe numbers
https://en.wikipedia.org/wiki/E_number
Ah, ik had er zelf E-nummers van gemaakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:07 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het hoort bij E27, E14. Die gebruiken we in Nederland vooral.
Die kant had ik nog helemaal niet op gedacht. Dan is het de E voor Edison (Thomas) volgens mij.quote:
En we hebben een winnaar, dat is namelijk het volledige goede antwoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Die kant had ik nog helemaal niet op gedacht. Dan is het de E voor Edison (Thomas) volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |