Colin Jost and Michael Che.quote:
quote:was een televisieprogramma dat van 30 mei 1974 tot en met 29 april 1975 twaalf keer, ongeveer eenmaal per maand, door de VPRO werd uitgezonden. Het programma werd bedacht, geschreven, samengesteld en geregisseerd door Wim van der Linden, Wim T. Schippers en Ellen Jens.
Fred hachee showquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef Burnett het volgende:
Welk ander legendarisch jaren 70 programma is dit dan?
[..]
Van krekels discohoek?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:56 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dat was eerder en slechts 5 afleveringen (Kan John Cleese nog wat van leren...).
Denk t wel, moest van oekel zijn natuurlijkquote:
Stand #3369:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:53 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Denk t wel, moest van oekel zijn natuurlijk
Maieutiek?quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:07 schreef slaveloos het volgende:
is de methode waarmee de Atheense filosoof Socrates in de dialogen van Plato probeert vat te krijgen op het transcendente ‘zijnde’, de vormen, door middel van ‘lagere’ zaken zoals het dagelijks leven en specifieke redeneringen. Onderdeel van de socratische methode.
Wat is
Helaas een andere tiekquote:
Tonijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:16 schreef slaveloos het volgende:
Okay okay
Niemand kent frenologie blijkbaar..
Andere categorie vraag dan maar:
Welk soort vis is t grootste?
Nee hoewel die ook vrij groot kunnen zijnquote:
Jazekerquote:
Reukverlies ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Een symptoom van COVID is dysgeusie. Wat is dysgeusie?
Correctquote:
quote:
Stand #3369:quote:
Makkelijk he?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:53 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Gimli, son of Gloin
De stem van Treebeard
Sallah, in Indiana Jones
Het is gewoon een spelletje Mastermindquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:41 schreef Bargehassus het volgende:
Nee, ik spreek geen Chinees.
Met andere woorden: Dit is compleet abracadabra voor mij.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het is gewoon een spelletje Mastermind
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Tegenwoordig hebben we voor onze electra in huis een aantal kleuren:
Groen/geel voor aarde (1)
Bruin voor fase (2)
Zwart voor schakel (3)
En Blauw voor nul (4)
Graag de vier OUDE kleuren voor (1), (2), (3) en (4)
uh, volgens mij las ik in dit topic waar ik van de week nieuw kwam:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
https://www.joostdevree.nl/shtmls/elektriciteitsdraden.shtml
Bruin - L - Groen
Zwart - Schakeldraad - Zwart
Blauw - Nul - Rood
Geel/Groen - Aarde - Grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |