Lees het topic anders eens. Hij heeft geen idee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:36 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Op Telegram komt wel meer Russische propagande voor. Ik heb daar al grote claims voorbij zien komen, die nooit klopte. Filmpjes die bewerkt waren.
Ze moeten ook wat natuurlijk, want als de failure op failure moeten laten zien, werkt niet positief, als je verlies op verlies van voertuigen moeten laten zien, werkt niet positief.
En sommige geloven dit ook filmpjes ook meteen en gebruiken dit graag als bewijs.
Wat het toevallig niet Russische strijdmachten, die Oekraïense burgers aanvielen? Dat gebeurt namelijk wel groot schalig in Oekranine.
Je dacht ook dat de oorlog 72 topics terug al gewonnen zou zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee ze doen maar.
Denk niet dat ze de uitslag gaan overleven
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:36 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Op Telegram komt wel meer Russische propagande voor. Ik heb daar al grote claims voorbij zien komen, die nooit klopte. Filmpjes die bewerkt waren.
Ze moeten ook wat natuurlijk, want als de failure op failure moeten laten zien, werkt niet positief, als je verlies op verlies van voertuigen moeten laten zien, werkt niet positief.
En sommige geloven dit ook filmpjes ook meteen en gebruiken dit graag als bewijs.
Wat het toevallig niet Russische strijdmachten, die Oekraïense burgers aanvielen? Dat gebeurt namelijk wel groot schalig in Oekranine.
Is het verspilling?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oekraine heeft amper reserves en verspilt wat ze nog hebben op deze manier
Omdat het niet direct een stunt was.quote:Ja Zelenski moet niemand uitleggen waarom hij zoveel troepen en materiaal opofferde voor dit stuntje.
Hahaa, dit soort onzin weer.quote:Geniet er nog even van. Censuur en aanpakken van desinformatie (lees : al wat niet strookt met het algemeen narratief) staat ook hier op de nabije agenda.
Was dat wel een keuze?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij had een keuze in 2022... blijkt dat ie uiteindelijk de verkeerde gekozen heeft.
Zijn probleem nu ...
Beter dan 1000 topics lang blijven denken dat Oekraine aan het winnen isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:38 schreef Glazenmaker het volgende:
Je dacht ook dat de oorlog 72 topics terug al gewonnen zou zijn.
niemand denkt datquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Beter dan 1000 topics lang blijven denken dat Oekraine aan het winnen is
Maar denken dat Rusland in 3 dagen de oorlog kon winnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
das net zo goed een hardnekkig fabeltjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:42 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Maar denken dat Rusland in 3 dagen de oorlog kon winnen.
We zullen zien ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:41 schreef Rolfieo het volgende:
Is het verspilling?
Ik denk eerder een goede strategische zet.
Lees ... het staat op de agenda.quote:Hahaa, dit soort onzin weer.
Maar we hebben hier weinig censuur.
Er was wel degelijk een keuzequote:Was dat wel een keuze?
Klopt, net als het westen.quote:Rusland is nu niet echt betrouwbaar gebleken in het verleden......
Er was in het begin voldoende meldingen dat oa eten, drinken, brandstof voor ongeveer 3 dagen was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
das net zo goed een hardnekkig fabeltje
ja iedere keer als er wat gebeurt leeft het op in dit topicquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:51 schreef UncleScorp het volgende:
Opvallend wel hoe dit topic ineens een externe instroom kent nu Oekraine nog es een speldeprikje uitdeelt.
Hopelijk komen jullie binnen een aantal maanden nog es langs
dat is niet helemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:51 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Er was in het begin voldoende meldingen dat oa eten, drinken, brandstof voor ongeveer 3 dagen was.
'Kiev valt in vier dagen' en andere aannames van Poetin die niet klopten
ja de voorgaande stilte in dit topic bevestigt hoe triest het met Oekraine verder gesteld is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja iedere keer als er wat gebeurt leeft het op in dit topic
opvallond
nee het bevestigt enkel dat er op dat moment weinig te melden vielquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja de voorgaande stilte in dit topic bevestigt hoe triest het met Oekraine verder gesteld is.
Ik denk dat we dat nu al zien.quote:
Ik ga inderdaad uit van goede onderbouwingen, feiten en wetenschap.quote:Lees ... het staat op de agenda.
En als je zelf altijd het narratief napraat zie je het niet of vind je het niet erg ntl.
Nee, wat was het niet.quote:Er was wel degelijk een keuze
Ik kan mij niet herinneren dat wij de afgelopen 10 jaar 2 keer een hetzelfde land zijn binnen gevallen, zonder eerst ons kenbaar gemaakt te hebben, en daarna via een "speciale" operatie weer dat soeverein land binnen vallen.quote:Klopt, net als het westen.
Wat bedoel je met winnen? Dat het merendeel van het land nog steeds vrij leeft ipv onder de de laars van een Rus noem ik een beter dat 3 jaar geleden verwachte uitkomst. Winnen is het nog niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet hoe dom deze opmerking overkomt als iemand aan je vraagt hoe je zeker weet dat je info klopt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]wotever
Voor de "echte waarheid" moet je ntl in een ander subforum zijn hier
En ik was dom om ervanuit te gaan dat NL'ers hun taal beheersenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:57 schreef sp3c het volgende:
die like mag je weghalen want daarnet was ik nog dom
Ja ik mag ntl niet reageren als mijn bron onbetrouwbaar genoemd wordtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet hoe dom deze opmerking overkomt als iemand aan je vraagt hoe je zeker weet dat je info klopt?
als je na al die tijd en al die posts nog steeds denkt dat ik de taal beheers kan ik je niet helpen hootquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik was dom om ervanuit te gaan dat NL'ers hun taal beheersen
en als jij denkt dat ik met "je" jou voorstelde als dé beslissingsnemer van het westen kan ik jou ook niet helpen hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je na al die tijd en al die posts nog steeds denkt dat ik de taal beheers kan ik je niet helpen hoot
natuurlijkquote:
je quote mij en vraagt hoe dom ik kan zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
en als jij denkt dat ik met "je" jou voorstelde als dé beslissingsnemer van het westen kan ik jou ook niet helpen hoor
ow okquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
natuurlijk
en wsl is waarschijnlijk
is al lang weg hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:09 schreef sp3c het volgende:
beetje raar maar ok je mag de like laten staan nu
muggenziften om te muggenziften.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
je quote mij en vraagt hoe dom ik kan zijn
Hier nietquote:
eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar ik had beter moeten weten ^^
overalquote:
quote:
quote:
Ben ook wel benieuwd naar de F16'squote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:15 schreef sp3c het volgende:
terug ontopic
ik zie geen F16's in dat filmpje
ga je voorlopig niet zien vermoed ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar de F16's
Vliegen hier regelmatig met veel lawaai over. Wil ze wel es in actie zien.
(hun lawaai is echter geen vergelijk met de F35, die buldert pas echt)
Pas geleden hier vlogen de helikopters op max 25M over me heen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar de F16's
Vliegen hier regelmatig met veel lawaai over. Wil ze wel es in actie zien.
(hun lawaai is echter geen vergelijk met de F35, die buldert pas echt)
Oh dus jullie hebben ook nog iets van militair materieel ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Pas geleden hier vlogen de helikopters op max 25M over me heen.
Klapperen zeg die dingen, had kippenvel op m'n armen staan.
Yep, het meeste is al verteld en weinig nieuwe complotten over Oekraïne en Rusland meer gezien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het bevestigt enkel dat er op dat moment weinig te melden viel
Kan ook zijn dat het de Russen al warenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh dus jullie hebben ook nog iets van militair materieel ?
Nounou zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |