Zou jij haar gender niet willen assumen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen krijgt vandaag een like van hem
In 2000 had ik pas net ontdekt dat ik mijn lul niet alleen had om mee te pissen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Same. Ik werkte in de ArenA bij het EK. Toffe tijd was dat
Ik ben niet zo kritisch.quote:
2004, Milan Barosquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kritisch.
De EK’s in 2004, 2012 en 2021 waren gewoon niet zo best.
ik hoop ik ook maar geen like meldingen dus misschien mis ik ze gewoonquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen krijgt vandaag een like van hem
Naja dat jouw IQ niet zo hoog was is voor niemand nieuws.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In 2000 had ik pas net ontdekt dat ik mijn lul niet alleen had om mee te pissen.
Je was zo op dreef vanavond en dan kom je hier nu mee.quote:
Sowieso was die periode goud.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Same. Ik werkte in de ArenA bij het EK. Toffe tijd was dat
Hebben ze ook een type Weghorst?quote:
blijven postenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop ik ook maar geen like meldingen dus misschien mis ik ze gewoon
Half Frankrijk bestaat uit overacterende wappies inderdaad.quote:
Ik voel mij erg onveilig hier door jou!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja dat jouw IQ niet zo hoog was is voor niemand nieuws.
Neuh, Frankrijk is toch vrij onmachtig.quote:
De VAR is er niet voor gele kaarten Hansquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:48 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom heb je die VAR in hemelsnaam als die geen kaarten voor duidelijke schwalbes gaat geven?
Ik ben een lieve user vraag maar aan mortaxxquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik voel mij erg onveilig hier door jou!
Nooit de tweede ronde gehaald.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Schotland lag er al uit na de poulefase
Wel een beetje waar jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso was die periode goud.
In 2001 ging het mis
Okquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In 2000 had ik pas net ontdekt dat ik mijn lul niet alleen had om mee te pissen.
Slaat nergens op, het staat gewoon op video dus er kan gewoon een beslissing gemaakt wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De VAR is er niet voor gele kaarten Hans
Gelukkig maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |