en dan penaltiesquote:
Kloten pingels @Zipportalquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nederland kan nog steeds Europees kampioen worden
Alleen niet meer in 2000.
Kijk, een kennert.quote:
Dat zwart met oranje was wel een minder lelijke combi dan compleet oranje of blauwe broek.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dag daarvoor had ik een nieuw Oranje shirt gekocht. Ik heb hem nog steeds
Nu weet ik zeker wie je bent.quote:
okquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb denk ik maar twee leuke potjes van Nederland op een EK gezien die ik mij goed kan herinneren
(Tegen Frankrijk en Italië in 2008)
Bah, goorlap, die dingen moet je wassenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dag daarvoor had ik een nieuw Oranje shirt gekocht. Ik heb hem nog steeds
Nederland - Uruguay 2010quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb denk ik maar twee leuke potjes van Nederland op een EK gezien die ik mij goed kan herinneren
Euro2000 tegen de Joegoslaven was ook wel mooi.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben ze 'het' ooit wel gehad?quote:
Al besprokenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Euro2000 tegen de Joegoslaven was ook wel mooi.
Toen was ik vijf jaar oud, dus dat herinner ik mij niet zo goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Euro2000 tegen de Joegoslaven was ook wel mooi.
Eeeh ok.quote:
Mokerdom varken.quote:
Australie doet ook mee met het ESFquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wist niet dat Uruguay ooit aan een EK heeft meegedaan.
leek mij ookquote:
Met 2 eigen doelpunten van de tegenstander en een pingel kan je blijkbaar ook de halve finale halenquote:
Oké Hans, doe de medicijnen maar weer eventjes nemen.quote:
Tegen Rusland was ook genietenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik was 18 in 2000.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen was ik vijf jaar oud, dus dat herinner ik mij niet zo goed.
Alle potjes vanaf het EK 2004 herinner ik mij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |