Goed opkikkertje dan.quote:
Erg raar dat je denkt dat voetbaltokkies rationeel kunnen nadenkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wat kan die jongen eraan doen dat de scheidsrechter en de VAR dit prima vinden? Het is niet of hij bewust hands maakt.
Waarom zou je zo'n jongen dan zo onaangenaam behandelen?
Gelukkig hoeven ze maar tegen 1quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef cherrycoke het volgende:
de nederlandse verdediging heeft geen schijn van kans tegen beide ploegen.
Is ze gruwelijk nat?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Waarom word er telkens naar die ene spaanse gefloten uit het publiek?
Ah ja dat is wel kut maar kan hij er wat aan doen dat de scheids een mongo isquote:
De Nederlander zei het ook een paar minuten geledenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van achter mn Macbook hoor ik al lurpend aan mijn veel te dure koffie uit m'n cafetiere de Belg zeggen dat het vooral de Duitsers zijn die naar hem fluiten
Sow!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers. Die behandelen mensen al onaangenaam als ze een iets grotere neus hebben dan gemiddeld
Porro kon ook nogquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Enorme armoede als je nog steeds met Navas moet spelen.
Je zou denken dat ik hier genoeg posts van @capuchon_jongen heb gezien om beter te weten, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg raar dat je denkt dat voetbaltokkies rationeel kunnen nadenken
Raar dat die post weg isquote:
Ok Chinees.quote:
Kijk, verschillende bronnen altijd goedquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Nederlander zei het ook een paar minuten geleden
Bij de Albert Heijn ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |