Dat is heel typisch idd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wel typisch Nederlands dat we onze eigen paar vierkante meter als maatstaf nemen voor wat er in het hele land is gebeurd.
Cornettoquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:37 schreef StateOfMind het volgende:
Godver, nu al zin in ijs
Vanmiddag maar een bak halen
Die heb ik nog in de vriezer liggen, naast de raketjes.quote:
heb nog vanille schepijs met van die zwarte puntjes erin, de enige echte.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de vriezer liggen, naast de raketjes.
Ga straks een bak schepijs halen
Lang niet op.
Meestal gaat zo'n bak in 2 sessies op
Zeg dat wel. Goed benauwd ja🥵quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:01 schreef S_E het volgende:
Stik benauwd hier nu. Overal ligt water en de zon fikt er weer aardig bij.
De TeMpeRaTuUr iS aNdErS gEwOOn GeMiDdEld!!quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:24 schreef Xenorium het volgende:
Vrijdag ook weer een dikke plensbuien en dinsdag, en daartussen gewoon wisselvallig.
Had ik al gezegd, wat een kak zomer? Denk het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja daaro poppen er nu ook steeds meer felle buien op.quote:
Zeg maar gerust goor. Dit is een van de meest smerige weer situaties die je kan hebben.quote:
In Vietnam loop je dan nog in je hemd en teenslippertjes rond te banjeren.. hier is het echtquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:30 schreef Elan het volgende:
Dit oprecht is het smerigste weertype ooit.
In Vietnam hadden we dit met 33 graden dagenlang. Niet te doen.
Dan nog liever kou en regen. Of 35 graden zonder vocht.
Oh echt? Nog nooit over gedacht om dat nog te doen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 06:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt wel mee, lijkt me? We zijn hier in elk geval nog steeds niet anders gewend, in elk geval van gevoelige dingen als laptop, telefoon, etc. Douchen doen we tijdens het onweer eigenlijk ook niet
quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De TeMpeRaTuUr iS aNdErS gEwOOn GeMiDdEld!!VEEL HOGER DAN GEMIDDELD ZELFS!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We werden niet voor niets swamp Germans genoemd door een bepaalde Amerikaanse hoge pief.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
Weer dat Oud Hollandsche moerasweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |