Valt wel mee, lijkt me? We zijn hier in elk geval nog steeds niet anders gewend, in elk geval van gevoelige dingen als laptop, telefoon, etc. Douchen doen we tijdens het onweer eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mensen onderschatten denk ik soms ook het gevaar van onweer... Vroeger was het wel nog normaal om alle stekkers uit de stopcontacten te halen, dat doet tegenwoordig ook echt niemand meer, of zijn er hier nog mensen die dat wel doen?
Hier wel 40-50 mmquote:Op woensdag 10 juli 2024 04:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou dat was heftig. Een ongewaaide gieter en 2.7 mm regen gehad.
Zeker, goed onweer is prachtig. Maar een bak water en die wind hoeft van mij niet hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 06:25 schreef quirina het volgende:
Het kan beter meevallen dan tegenvallen.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
Wel jammer dat het niet eens een keer weer een week of liever nog langer gewoon normaal stabiel weer kan blijven. Graad of 24, niet te hoge luchtvochtigheid en vooral eens wat langer dan een week droog.
Alles weer zeik en zeiknat. Ook gewoon k*t voor de Nederlandse recreatie sector en campings.
Wel typisch Nederlands dat we alle kleuren van de regenboog als alarm gebruiken en keihard storm schreeuwen voor een buitje en wat bliksem.quote:
Genoeg plekken met schade en wateroverlast, dus gewoon een terechte waarschuwing geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel typisch Nederlands dat we alle kleuren van de regenboog als alarm gebruiken en keihard storm schreeuwen voor een buitje en wat bliksem.
Idd, en zeker zo in de zomer als het warm is geweest. Mensen zijn allemaal buiten en alle bomen staan vol blad. Mensen hebben hun ramen open etc etc. Oranje was in dit geval ok, ook al viel er bijvoorbeeld hier precies alleen 1 milimeter water en was er wat wind en het was donker. Maar zo kan het iets verderop heel anders zijn, straten onder en andere schades.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Genoeg plekken met schade en wateroverlast, dus gewoon een terechte waarschuwing geweest.
Wel typisch Nederlands dat we onze eigen paar vierkante meter als maatstaf nemen voor wat er in het hele land is gebeurd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel typisch Nederlands dat we alle kleuren van de regenboog als alarm gebruiken en keihard storm schreeuwen voor een buitje en wat bliksem.
Ik zou naar Windhoek gaan in oktober, maar toch niet. Nu wordt het Seoulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |