Toen die cel over kwam zag ik wel degelijk rotatie/kolkende beweging.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hookecho die ik zag dan toch een tornado?
sorry was geintje een langhaar teddy wider? Een normale en een die mee hebt gedaan met konijnenmodeshows en dergelijke. Het is van een vrijgezelle vriend van mij die ze had gekocht tijdens corona. Wij hebben plek zat hier dus heb ze over genomen.quote:
Wij waren de eerste, en nu dus ook als eerste weer klaar. Dat jij nou op de verkeerde plek zat...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:46 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
@:nattekat, waarom doe je dat nou weer
Is ook niet alleen voor jouquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Code ornaje hier slaat nergens op, m'n douche komt meer water uit.
Die structuren en bewegingen zijn altijd gaaf om te zienquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:53 schreef Metalfreak het volgende:
Wel apart om te zien dat er verschillende lagen wolken zijn met verschillende snelheden en richtingen nu.
Ja, zoals zojuist dus. In Hoorn ging het los, maar hier in Wognum (hemelsbreed 4 km ernaast) vrijwel niets.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen klagen daarover, terwijl 5km verderop bijvoorbeeld een dorp verzuipt
Ook in de Achterhoek?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij ook
Alleen rond 22.00u-22.30u lijkt het vooralsnog hier wel over mijn lokatie te gaan.
Maar tot nu toe een korte bui en dat was het.
Wees blij zou ik zeggen, op genoeg andere plekken is het wel losgegaan, met de bijbehorende schade en ellende.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Code ornaje hier slaat nergens op, m'n douche komt meer water uit.
Net onder Nijmegen.quote:
Ze zouden de kaartstructuur eigenlijk anders moeten indelen ipv op provincies. Ik zit hier tussen Zeeland en Zuid-Holland in maar er geldt hier nog wel oranje terwijl er op wat regen en wat geflits niet heel veel is gebeurd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:46 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
@:nattekat, waarom doe je dat nou weer
Mijn poriėn zonet dus ookquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Code oranje hier slaat nergens op, m'n douche komt meer water uit.
IJs en chips dusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:56 schreef Arizona het volgende:
Ik heb getennist zojuist en ik heb met kapot gezweet. Ik voel me er zelfs wat onprettig door.
Even de suikers en zouten weer aanvullen.
Never forget 😱quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Regio Venlo meldt een omgewaaide gieter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |