Huh nee joh 😮quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik word gek... van de week zei je nog dat de temperatuur bovengemiddeld was....
Ik vind het heel lastig om te kleden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Van die terror verzuip moesson regen buien vandaag...2x verzopen.en er tussen zweet je je kleding uit..niet mijn weer type
and still alive!quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Van die terror verzuip moesson regen buien vandaag...2x verzopen.en er tussen zweet je je kleding uit..niet mijn weer type
geen bloody hitte?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier maar een keer een buitje gehad vandaag. Verder was het eigenlijk wel lekker (snel tevreden tegenwoordig...).
Nou zeg datquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het heel lastig om te kleden.Zit je in de auto, komt de zon na al die regen door, zweet je je ineens kapot, omdat je kort daarvoor een jas hebt aangedaan met al die regen en wind.
Niet te voorbarig, knul. Zei je voor deze week ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volgende week lijkt het voor de zomerliefhebbers toch mooi te worden. Hele week 25(+) hier waarschijnlijk.
Zwetenquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volgende week lijkt het voor de zomerliefhebbers toch mooi te worden. Hele week 25(+) hier waarschijnlijk.
Lijkt nu wel wat stabieler in de kaarten. Maar van mij hoeft het niet hoorquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet te voorbarig, knul. Zei je voor deze week ook.
Jaa! De dagen worden gelukkig weer korterquote:
Na een frisse wandeling opwarmen met een kop chocomel en 's avonds lekker onder een dekentje op de bank kruipenquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaa! De dagen worden gelukkig weer korter
Gelukkig liggen de pepernoten binnenkort ook weer in de winkelquote:Op donderdag 11 juli 2024 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaa! De dagen worden gelukkig weer korter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |